Рівень сервісу та обслуговування просто жахливий та не відповідає стандартам якості. Тим паче, за таку вартість квитка. Заплатила більше, а відчуття, що ніби в маршрутці з хамовитим водієм, який, спілкуючись російською мовою на робочому місці, вів себе некоректно по відношенню до пасажирів. Я мала їхати о 8:00 зі Львову до Варшави, але автобус, який, до того ж, прибув невчасно (помічаю, що це вже константа в Ecolines), зламався. Розумію, така ситуація може бути непередбачувальною і це життя, ставлюсь до цього нормально. АЛЕ! Якщо виникають якісь труднощі, компанія, в даному випадку, її представники-водії мають ХОЧА Б вибачитись. В нормальному варіанті, запропонувати шляхи вирішення проблеми. А сама компанія надати знижку або інші приємні бонуси, щоб клієнти залишись хоча б не в такому морально-пригніченому та негативному стані, як я зараз. Звісно, нічого з цього не було. Про ситуацію з поламаним автобусом дізналась випадково від інших пасажирів. Після тривалого часу очікування, водій вирішив все-таки проінформувати нас, заходячи в салон автобусу з наступними словами: «Короче, автобус будет через полтора часа». Ні вибачте, ні пробачте. Більше ніякої репліки. Сидіть і чекайте. Ніби ми якісь холопи. Проте, історія ще не завершилась. Навіть ці обіцяні півтори години переросли в ВІСІМ ГОДИН ОЧІКУВАННЯ. Про що я дізналась, знову ж таки, не від персоналу, а від повідомлення в телефоні. В той момент, коли ніяких вибачень вже не хотілось. Завдяки своїй злагодженій і ввічливій комунікації, якої так не вистачає місцевим співробітникам, я вирішила своє питання і поїхала іншим автобусом. Користуватись Ecolines не буду більше ніколи і нікому не раджу.
Недоліки:
Неякісний сервіс, стабільне запізнення автобусів, жахливе відношення до клієнтів, некомфортні поїздки
Якщо цінуєте себе і свій час, скористайтеся іншим перевізником! - Відгуки про Ecolines автобусні квитки на міжнародні перевезення
відгук
Коментарі до відгуку