Якщо маєте бажання, щоб вас постійно ігнорували та не могли сказати де знаходиться ваш вантаж, тоді ласкаво прошу до цієї компанії. Терміни, які вони розповідають при першій зустрічі були витримані лише перші рази, далі це біда. Якщо вантаж катається більше 2 місяців невідомо де — жодних компенсації не чекайте. Гроші беруть, а відповідальність щодо термінів не несуть.
Добрий день! Нам дуже важливо розібратися в цій ситуації, але за Вашим описом ми не змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. Уточніть, будь ласка, трек номер посилки або код клієнта, і ми обов'язково розглянемо це питання. Від імені усієї компанії приносимо вибачення за незручності. З повагою, команда DiFFreight.
Працювали 2 роки з ними, потім вони вирішили наплювати і кинути! Розбили вантаж, кошти не повернули, за доставку також не повернули, сказали ми ж доставили. Це нормально?! Відношення до клієнта жахливе, спочатку співають гарно, а коли передасиш вантає - все, допобачення, чекай на свій вантаж бо нам вже немає часу з тобою розмовляти. Керівництву також всеодно на скарги клієтів. Читати відгук Працювали 2 роки з ними, потім вони вирішили наплювати і кинути! Розбили вантаж, кошти не повернули, за доставку також не повернули, сказали ми ж доставили. Це нормально?! Відношення до клієнта жахливе, спочатку співають гарно, а коли передасиш вантає - все, допобачення, чекай на свій вантаж бо нам вже немає часу з тобою розмовляти. Керівництву також всеодно на скарги клієтів. Менеджери здаєть всі проходять програму навчання по напрямку жорсткого наїзду, скрипти написані для приниження а не для співпраці. Працюють за наказом, це відчутно. Це не перша компанія з якою працювали і взагалі є досвід праці в перевезенні з різними схемами і компаніями - ви самі ЖАХЛИВІ. Не радимо! Це остання компанія з якою хочеться працювати!
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже важливо розібратися в ситуації, яку ви описали, але за Вашим описом ми не змогли ідентифікувати ваше замовлення. Будь ласка, надайте нам трек номер посилки або ваш код клієнта, щоб ми могли швидше вирішити питання. Вибачте за незручності! З повагою, команда DiFFreight.
Перше. З дати сплати першої частини від суми заказу ( DF60643 ) до прибуття її до відділення пошти, пройшло 134 ( сто тридцять чотири ) доби. Друге. Коли прийшов час сплати другої частини заказу , сума комісії , за переказ коштів виросла на 10 доларів США . Пояснили, що це пов'язано з тим що маленька сума переказу ( 220 доларів... Читати відгук Перше. З дати сплати першої частини від суми заказу ( DF60643 ) до прибуття її до відділення пошти, пройшло 134 ( сто тридцять чотири ) доби. Друге. Коли прийшов час сплати другої частини заказу , сума комісії , за переказ коштів виросла на 10 доларів США . Пояснили, що це пов'язано з тим що маленька сума переказу ( 220 доларів ) . Суму комісії було обумовлено попередньо. Якось бредово виглядає. Але заплатити довелось. Третє. Під час заказу мною була заказана послуга " Інспекція в Китаї " . Мені були вислані фото комплектації заказу по заводу ,плюс бонус від продавця , чотири перехідника з китайської розетки на євро вилку . По факту отримання перехідники були відсутні. Спілкування з представниками компанії результатів не принесли. Просто перестали відповідати. По ітогу співпраці з компанією DiFreight мінус 1000 грн. сімейного бюджету , та моральне не задоволення. Робить висновки , гарних покупок.
Треба віддати належне, компанія добре вклалась в рекламу та в процес проактивного продажу свої послуг. На все інше нажаль волі/бажання не вистачило. Складається враження, що це якийсь новий стартап в області логістики, але працівники ще не дуже розуміють, що і як треба робити. 1. Дуже довго доставляють. З обіцяних 60-75 днів під час впарювання послуг, отримаємо 120-150 днів. При... Читати відгук Треба віддати належне, компанія добре вклалась в рекламу та в процес проактивного продажу свої послуг. На все інше нажаль волі/бажання не вистачило. Складається враження, що це якийсь новий стартап в області логістики, але працівники ще не дуже розуміють, що і як треба робити.
1. Дуже довго доставляють. З обіцяних 60-75 днів під час впарювання послуг, отримаємо 120-150 днів. При чому це не випадковість, бо віз 3 різні вантажі, і по всім затримка на пару місяців+. Причому зразу не кажуть, що буде суттєва затримка. Просто кожні 2 тижні змінюють дату. І так 5 разів) Один з вантажів 2 місяця чекав у Китаї перед тим як виплисти. 2. Один з вантажів перерахували тариф в більшу сторону, хоча по факту габарити та вага не змінилась. Чомусь самостійно вирішили додати до мого вантажу масу та габарити палети, і не консолідувати вантаж. 3. Один з вантажів приїхав з суттєво пошкодженими коробками. Слава китайцям, що запакували в 3 шари пінопласту. 4. За півроку змінилось 3 менеджери. І у кожного винуватий попередник, а новий менеджер вам ніби нічого і не обіцяв.
З плюсів. Вантажі все ж таки доставили. Бо після четвертого місяця очікування були вже деякі побоювання ...
Добрий день! Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, будь ласка, напишіть нам трек номер вашої посилки або код клієнта. Ми перевіримо інформацію. З повагою, команда DiFFreight.
Терміни доставки збільшуються постійно. Не 75, а 115 днів Менеджери кажуть різні дати, плутаються. То розвантажують, то не довантажили. Загубили основний файл зі списком товару. Після отримання товару тепер я не знаю усіх затрат по логістиці та вхідних цін. Приходиться щось згадувати та вигадувати, щоб поставити товар на прихід. Не організовані, не системні.
Переваги:
Приємна менеджер, яка приймала замовлення, вже там не працює.
Недоліки:
Організація викупу застаріла - просто файли на Гугл диску. Не надійно і все виглядає якось не сирьезно. Враження ніби прості базарники
Невміють організувати доставку . Терміни збільшили на всіх етапах.
Добрий день! Нам дуже важливо розібратися в цій ситуації, але за Вашим описом ми не змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. Уточніть, будь ласка, трек номер посилки або код клієнта, і ми обов'язково розглянемо це питання. Від імені усієї компанії приносимо вибачення за незручності. З повагою, команда DiFFreight.
Сама неадекватна компанія яка тільки існує. Працівники постійно брешуть особенно Вадим тупо неадекватне. Час доставки змінювали більше 3х разів. Чекали замість обіцяних 45 днів 112. Так щей доставили не завказаною адресою. За компенсацію навіть розуму не хватило в них. Та щей звонять пропонують далі з ними співпрацювати. Ідіоти.
Добрий день! Нам дуже важливо розібратися в цій ситуації, але за Вашим описом ми не змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. Уточніть, будь ласка, трек номер посилки або код клієнта, і ми обов'язково розглянемо це питання. Від імені усієї компанії приносимо вибачення за незручності. З повагою, команда DiFFreight.
это лучшая фирма если вам нравится: - когда срок меняется по 2-3 раза в месяц - когда товар в Китае по 1-3 месяца только на складе лежит - когда менеджера отвечают через 3-5 часов, а иногда и через день - когда задаешь 2-3 вопроса и тебе отвечают только на 1 и надо переспрашивать по 10 раз - когда узнал стоимость... Читати відгук это лучшая фирма если вам нравится: - когда срок меняется по 2-3 раза в месяц - когда товар в Китае по 1-3 месяца только на складе лежит - когда менеджера отвечают через 3-5 часов, а иногда и через день - когда задаешь 2-3 вопроса и тебе отвечают только на 1 и надо переспрашивать по 10 раз - когда узнал стоимость доставки и она меняется как только ты привез на склад к ним (именно тарифы поднимаются) - если вам подходит что бы груз прибыл на 1-3 месяца позже изначально указанного срока
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що у вас склалося таке враження про нашу роботу. Ми прагнемо покращувати сервіс і хочемо детально розібратися у вашій ситуації. Будь ласка, надайте трек-номер посилки або ваш код клієнта, щоб ми могли перевірити інформацію та знайти рішення.
Вибачаємося за можливі незручності та будемо раді допомогти.
Дана кантора виховує своїх менеджерів брехати і обманювати клієнта, щоб впарювати продукт, а потім приліпити зовсім інші умови і іншу ціну. керівництву побарабану що ви будете потім щось писати і говорити. Плювати вони на вас хотіли. Ми з ними працювали 2 роки, постійно нові менеджери, постійна брехня. Розбили товар, повернули вартість товару, а вартість доставки ні - сказали: ну ми... Читати відгук Дана кантора виховує своїх менеджерів брехати і обманювати клієнта, щоб впарювати продукт, а потім приліпити зовсім інші умови і іншу ціну. керівництву побарабану що ви будете потім щось писати і говорити. Плювати вони на вас хотіли. Ми з ними працювали 2 роки, постійно нові менеджери, постійна брехня. Розбили товар, повернули вартість товару, а вартість доставки ні - сказали: ну ми ж доставили. На брехні ви не заїдете далеко, "недо... нехороша компанія"! Оминайте їх, НЕ РЕКОМЕНДУЮ КАТЕГОРИЧНО! зараз є багато відповідальних і надійних логістичних компаній
Добрий день! Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, будь ласка, напишіть нам трек номер вашої посилки або код клієнта. Ми перевіримо інформацію і спробуємо вам допомогти. З повагою, команда DiFFreight.
Зробив запит на пошук товару в Китаї, одразу попередив що мені потрібна ціна в Києві з доставкою і всіма іншими платежами. Спочатку запросили 50₴ потім 85₴. Сплатив. Через тиждень мені скинули три посилання на китайськи сайти, одне з яких було взагалі не по тому що просив, і все.( Сам це зробив би за пів години). Після чого мені сказали зв'язуватися... Читати відгук Зробив запит на пошук товару в Китаї, одразу попередив що мені потрібна ціна в Києві з доставкою і всіма іншими платежами. Спочатку запросили 50₴ потім 85₴. Сплатив. Через тиждень мені скинули три посилання на китайськи сайти, одне з яких було взагалі не по тому що просив, і все.( Сам це зробив би за пів години). Після чого мені сказали зв'язуватися з китайцями і уточнювати всі деталі самому, а потім вони мені порахують ціну доставки. За що заплатив гроші не розумію. За всі свої рухи просять додаткові гроші. Те що обговорили спочатку по телефону не зробили, мабуть це і краще що в подальшому не зв'язуватися з цією компанією.
Добрий день! Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, будь ласка, напишіть нам трек номер вашої посилки або код клієнта. Ми перевіримо інформацію і спробуємо вам допомогти. З повагою, команда DiFFreight.
Хотите потратить время-Вам сюда. Хотите слушать обещания с датой отправки товара-Вам сюда. Хотите получить ценник, отличающийся от первоначального просчета-Вам сюда. Менеджеры с нулевой компетенцией могут часами игнорировать сообщения. Начальник отдела по работе с клиентами будет рассказывать , что все заняты. Нет никаких заявленных 60 дней. Забудьте. Ориентируйтесь на 100-120дней
Добрий день! Ми Вам дуже вдячні за чесний відгук, нам важлива Ваша думка! Ми дуже хочемо розібратися в цій ситуації, але за Вашим описом ми не змогли ідентифікувати Ваш запит в нашій системі. Уточніть, будь ласка контактні дані, щоб ми змогли з Вами звʼязатись. Приносимо вибачення за незручності. З повагою, команда DiFreight.
Початок історії нижче на 3 відгуки, але з головного. Товар отримав 5 вересня 2024, коли оплачував 16 травня, рахувати не варто - 110 днів, або майже 3,5 місяці. Товар швидко пройшов митне оформлення, і Катерина ( новий контактний співробітник), бо всі інші відійшли від справ і не були залучені практично ніяк, зателефонувала що можна забирати. Дійшли до розрахунків... Читати відгук Початок історії нижче на 3 відгуки, але з головного. Товар отримав 5 вересня 2024, коли оплачував 16 травня, рахувати не варто - 110 днів, або майже 3,5 місяці. Товар швидко пройшов митне оформлення, і Катерина ( новий контактний співробітник), бо всі інші відійшли від справ і не були залучені практично ніяк, зателефонувала що можна забирати. Дійшли до розрахунків і я отримав аж 11 доларів компенсації за протермінування на півтора місяці. Задумайтесь. Як компенсацію мені погодили - знижку на наступний викуп, і знижку на логістику авіа. Тепер, коли я хочу нею скористатись та забути про цю логістичну компанію пошук товару оцінюють в 50$ (попередній раз було 100$, таке відчуття ніби цифри з голови беруть), та і прорахунок логістики (без пошуку товару), в людей займає тиждень, при умові що я подав обʼєм і вагу в перший день. От така швидкість для клієнта.
Переваги:
Доїхав весь товар в повному обсязі і без пошкоджень.
Недоліки:
Доставка зайняла 110 днів замість 45-60.
Компенсація 11 доларів за півтора місяці.
Макимально повільна реакція на наступне замовлення і прорахунок
(Тиждень рахують логістику згідно даних обʼєму і ваги).
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже важливо розібратися в ситуації, яку ви описали, але за Вашим описом ми не змогли ідентифікувати ваше замовлення. Будь ласка, надайте нам трек номер посилки або ваш код клієнта, щоб ми могли швидше вирішити питання. Вибачте за незручності! З повагою, команда DiFFreight.
Хочу поділитись відгуком, який не дуже мабуть співпадає з більшістю інших, опублікованих або ботами, або співробітниками компанії. Почну: на початку травня натрапив на конекстну рекламу, попросив зробити прорахунок викупу та привозу під ключ 6 позицій в списку ( комплектні fpv-дрони під виробництво). "менеджер" Анастасія одразу видала прайс - 100дол США, що впринципі дивно, бо більшість компаній роблять це безкоштовно і... Читати відгук Хочу поділитись відгуком, який не дуже мабуть співпадає з більшістю інших, опублікованих або ботами, або співробітниками компанії. Почну: на початку травня натрапив на конекстну рекламу, попросив зробити прорахунок викупу та привозу під ключ 6 позицій в списку ( комплектні fpv-дрони під виробництво). "менеджер" Анастасія одразу видала прайс - 100дол США, що впринципі дивно, бо більшість компаній роблять це безкоштовно і швидко. Після цього за декілька днів узгодили ціни та логістику, і 16.05. оплатив викуп повністю. І як тільки кошти були "віддані", починається цікаве: товар як виявилось який мене запевнювали є в наявності - відсутній, тиждень чекав поки "виробник" зробить, хоча впевненний що купували в перекупів, потім три тижня товар з'їжджався до складу, і майже тиждень треба було чекати поки вийде сухогруз. Я мовчу про те, що одна з позицій була взагалі не оригінальна (хоча посилання на товар, і що це має бути оригінал я вказував), і вчасно по фото я вияснив що мені мали всунути дешеву китайську підробку, бо "менеджер" Анастасія щось там наплутала. Слідкуйте за датами: 16.05. узгодив і оплатив товар. 15.06. товар все ще в Китаї ( місяць!!!), перші обіцянки по судозаходу в Польщу - 26.07., друга обіцянка - 09.08., третя - 16.08., і о чудо (спойлер це ще не все) - четверта - 23.08.2024. Скільки ще обіцянок буде - ніхто не знає, проте я знаю що товар хуйзнаде, а "менеджери" списують це все на " ми не впливаємо на судохід і на корабель". Тепер цікаве, мені "запропонували" компенсацію - в моєму випадку 30 центів за день!!!! Товару на 600к, а компенсація -21 грн/день! Висновок - я все ще очікую товар, не знаю чи дочекаюсь і чи весь товар буде на місці (судячи з попередніх коментарів і такі випадки трапляються), і співпрацювати з цими "логістами" НЕ РАДЖУ! Бережіть свій час, гроші і нерви.
Переваги:
Гарний офіс, за гроші людей, яких розводять на " привеземо за 45 днів".
Недоліки:
Терміни
Ціни
Неуважність менеджерів
Обіцянки- і не більше.
Відсутність будь-якої відповідальності за свої слова ("менеджер" Анастасія - привіт).
Добрий день! Нам шкода, що ви стикнулися з проблемою. Для того, щоб ми могли детально розібратися в ситуації, будь ласка, надайте ваш трек номер або код клієнта. Ми обов'язково перевіримо і допоможемо вирішити проблему. З повагою, команда DiFFreight.
В цій компанії працює менеджер Іван,який декілька разів просив тут залишити відгук про його чим сильно діставав,ось залишаю. Хотіли викупити товар через цю фірму,менеджер Іван тижнями може мовчати,на повідомлення не відповідає,вічно зайнятий,дзвоню на фірму щоб з ним звязатися по моєму питанні,відповідають,що він зайнятий пізніше вас набере.і так регулярно,а коли в нього появляється вільний час - починає видзвонювати з тупими пропозиціями,які... Читати відгук В цій компанії працює менеджер Іван,який декілька разів просив тут залишити відгук про його чим сильно діставав,ось залишаю. Хотіли викупити товар через цю фірму,менеджер Іван тижнями може мовчати,на повідомлення не відповідає,вічно зайнятий,дзвоню на фірму щоб з ним звязатися по моєму питанні,відповідають,що він зайнятий пізніше вас набере.і так регулярно,а коли в нього появляється вільний час - починає видзвонювати з тупими пропозиціями,які взагалі не стосуються вашого питання. Якщо в цій фірмі вас направлять до менеджера Івана - відразу просіть когось іншого. Іван,ось вам реальний відгук,який ви так випрошували. На даний момент знайшов іншу логістичну компанію,в якій все набагото швидше ніж у вас.
Добрий день! Ми Вам дуже вдячні за чесний відгук, нам важлива Ваша думка! Ми дуже хочемо розібратися в цій ситуації, але за Вашим описом ми не змогли ідентифікувати Ваш запит в нашій системі. Уточніть, будь ласка контактні дані, щоб ми змогли з Вами звʼязатись. Від імені усієї компанії приносимо вибачення за незручності. З повагою, команда DiFreight.
Попытка отправить посылку данной компанией обернулась худшим моим опытом. Худшая логистическая компания с которой мне когда либо приходилось сталкиваться. 10 ДНЕЙ друзья 10 ДНЕЙ морочили мне голову. Были предоставлены все сертификаты безопасности детальное описание вложения. Специально были сделаны фотографии. Вес, габариты, стоимость. Затем начали расспрашивать как упаковано детально все описал и рассказал. В итоге спустя 10 дней... Читати відгук Попытка отправить посылку данной компанией обернулась худшим моим опытом. Худшая логистическая компания с которой мне когда либо приходилось сталкиваться. 10 ДНЕЙ друзья 10 ДНЕЙ морочили мне голову. Были предоставлены все сертификаты безопасности детальное описание вложения. Специально были сделаны фотографии. Вес, габариты, стоимость. Затем начали расспрашивать как упаковано детально все описал и рассказал. В итоге спустя 10 дней написали что не возьмутся отправлять посылку. Это просто жесть. Груз разрешен для отправки морем всеми законами. Высшая некомпетентность и ужасный сервис. Самая медленная обработка заявки. Через 10 дней только менеджер смог уточнить что можно везти авиа, а что нет. ДРУЗЬЯ некоторые компании за 10 дней делают полноценную доставку! Обратная связь никакая! 10 Дней долбаться с посылкой с одним и тем же менеджером, но менеджер даже не соизволил сохранить контакт. На 10 день спрашивает а кто это, а что за посылка. "Та я еще не смотрела Ваши сообщения" Это просто занавес. Если Вы хотите потерять кучу времени сил и нервов - Вам сюда. Очень жаль потраченного драгоценного времени. Никому не советую эту компанию. Кроме как геморроя Вы здесь ничего хорошего не найдете.
Переваги:
Красивый логотип
Недоліки:
Скорость, компетентность, обратная связь все на ужасном уровне.
Добрий день! Нам дуже важливо розібратися в цій ситуації, але за Вашим описом ми не змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. Уточніть, будь ласка, трек номер посилки або код клієнта, і ми обов'язково розглянемо це питання. Від імені усієї компанії приносимо вибачення за незручності. З повагою, команда DiFFreight.
Ждал товар больше двух месяцев авиа. Менеджеры неадекватные, могут день не отвечать. Потом говорят, ваш товпр приехал, потом не приехал, и так не один раз. Не советую!!!
Переваги:
Их нет
Недоліки:
Полная некомпетентность, скотское отношение, Товаривезли авиа два месяца вместо двух недель.
Добрий день! Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, будь ласка, напишіть нам трек номер вашої посилки або код клієнта. Ми перевіримо інформацію і спробуємо вам допомогти. З повагою, команда DiFFreight.
Була на співбесіді в даній компанії, і це сама жахлива співбесіда на якій мені доводилось бути. Я працювала в різних компаніях і в міжнародних в тому числі, але таке ставлення зустріла вперше. При попередньому дзвінку я уточнила чи ознайомитись ви із моїм резюме? Чи все вам підходить? Чи ви звернули увагу що я працювала в іншій сфері? На що... Читати відгук Була на співбесіді в даній компанії, і це сама жахлива співбесіда на якій мені доводилось бути. Я працювала в різних компаніях і в міжнародних в тому числі, але таке ставлення зустріла вперше. При попередньому дзвінку я уточнила чи ознайомитись ви із моїм резюме? Чи все вам підходить? Чи ви звернули увагу що я працювала в іншій сфері? На що мені відповіли "Едина наша вимога це бажання працювати, ми всьому навчимо. Всі наші спеціалісти прийшли без досвіду." На співбесіді так звані керівники вели себе мяко кажучи не допустимо. Перешіптувались між собою в моїй присутності, хіхікали з кивками в мою сторону, закатували очі, коли я щось розповідала корчили такі гримаси.. перебивали, відпускали якісь жарти насмішки в мою сторону, розмовляли між собою про свої особисті справи і нічого що це як би співбесіда. Влаштували аля тест на спілкування із клієнтами. Ну ОК це нормально. ( на посаду на яку запрошували всіх бажаючих без досвіду) Але коли я презентувала свою версію, а досвід в роботі з клієнтами в мене не малий, мене почали переконувати що я все роблю неправильно, що я нічого не тямлю, що тільки вони одні знають як має будуватися діалог. Скільки фірм, стільки і правил, і в кожній вони свої. Я прийшла на співбесіду познайомитись і розповісти про свій досвід який в мене був, а не для того щоб мене в чомусь переконували. І ще цікава вимога "вміння розмовляти матом, тобто на мові людей які перевозять товар", люди в якому світі ви живете? Де це нормально розмовляти матом? А людина яка ввічливо розмовляє вам не підходить? Загалом вся ця співбесіда була суцільним психологічним тиском, в мене склалось враження що вони запрошують людей тільки для того щоб самоствердитись за рахунок когось. В керівника явно якісь проблеми із короною на голові, і він виміщає свою агресію на інших. В них в офісі люди років 18-20 цікаво який в них досвід? Публікують свої вакансії кожен тиждень на всіх популярних сайтах навіть в телеграмі на протязі року і так і не знайшли достойного працівника...?) при дзвінку сказали навчання оплачуване, а на співбесіді запитали чи готові ви ходити на навчання яке не оплачується? Якщо хочете щоб на протязі години співбесіди керівники самостверджувались за ваш рахунок, можете сходити до цієї компанії, а комусь можливо мій відгук збереже нерви і час.
Дякуємо за ваш коментар 💙 Нам прикро, що сталася така ситуація з вами. Наші керівники на своїх позиціях не із-за "корони на голові", а тому що плідно працювали для цього. І вони точно не мали на меті вас образити. І дуже класно що у нас у офісі люди виглядають значно молодше.🙂 Ми не підійшли один одному, але час не втрачений даремно, адже це досвід і для вас і для наших співробітників. Дякуємо і успіхів у пошуку підходящої позиції для вас. 💙
Предложили интересные ставки на морскую перевозку. Я бы даже сказал заманчивые цены. Но, когда разговор дошёл до подписания договора, Я получил категорический отказ. Ни при каких условиях компания не готова подписывать договор. Категорически отказалась. От менеджера до директора. Требуют доверить груз исключительно на слово, рассказывая о том, какие они большие, крутые, известные. Но, о них никто ничего не знает. Это... Читати відгук Предложили интересные ставки на морскую перевозку. Я бы даже сказал заманчивые цены. Но, когда разговор дошёл до подписания договора, Я получил категорический отказ. Ни при каких условиях компания не готова подписывать договор. Категорически отказалась. От менеджера до директора. Требуют доверить груз исключительно на слово, рассказывая о том, какие они большие, крутые, известные. Но, о них никто ничего не знает. Это очень напоминает схему развода. Когда груз приходит в Украину, и исчезает. И претензий не кому предъявить. Будьте предельно внимательными и осторожными, при работе с данной "компанией"...
Ми надаємо конкретний вид договору, приклад якого розміщений у нас на сайті і був наданий вам нашим менеджером. Послугу, яка вам потрібна, нажаль, ми не можемо надати про що і повідомили під час переговорів. Вантаж не був взятий в роботу.
Міжнародна логістична компанія DiFreight
DiFreight - міжнародна компанія, що спеціалізується на наданні послуг в області логістики та транспортування вантажів. Компанія використовує цифрові технології та інноваційні рішення для забезпечення максимальної ефективності та якості послуг. У своїй діяльності DiFreight пропонує різноманітні сервіси, включаючи мультимодальні перевезення, митне оформлення, складське зберігання та управління запасами. Компанія має широку мережу... детальніше
Ігнор, безвідповідальність та відсутність розуміння того, де вантаж
Терміни, які вони розповідають при першій зустрічі були витримані лише перші рази, далі це біда. Якщо вантаж катається більше 2 місяців невідомо де — жодних компенсації не чекайте. Гроші беруть, а відповідальність щодо термінів не несуть.
Жахлива компанія
Відношення до клієнта жахливе, спочатку співають гарно, а коли передасиш вантає - все, допобачення, чекай на свій вантаж бо нам вже немає часу з тобою розмовляти. Керівництву також всеодно на скарги клієтів.
Читати відгук Працювали 2 роки з ними, потім вони вирішили наплювати і кинути! Розбили вантаж, кошти не повернули, за доставку також не повернули, сказали ми ж доставили. Це нормально?!
Відношення до клієнта жахливе, спочатку співають гарно, а коли передасиш вантає - все, допобачення, чекай на свій вантаж бо нам вже немає часу з тобою розмовляти. Керівництву також всеодно на скарги клієтів.
Менеджери здаєть всі проходять програму навчання по напрямку жорсткого наїзду, скрипти написані для приниження а не для співпраці. Працюють за наказом, це відчутно.
Це не перша компанія з якою працювали і взагалі є досвід праці в перевезенні з різними схемами і компаніями - ви самі ЖАХЛИВІ.
Не радимо! Це остання компанія з якою хочеться працювати!
Дуже довго . Комплектація заказу не в повному обсязі.
Друге. Коли прийшов час сплати другої частини заказу , сума комісії , за переказ коштів виросла на 10 доларів США . Пояснили, що це пов'язано з тим що маленька сума переказу ( 220 доларів... Читати відгук Перше. З дати сплати першої частини від суми заказу ( DF60643 ) до прибуття її до відділення пошти, пройшло 134 ( сто тридцять чотири ) доби.
Друге. Коли прийшов час сплати другої частини заказу , сума комісії , за переказ коштів виросла на 10 доларів США . Пояснили, що це пов'язано з тим що маленька сума переказу ( 220 доларів ) . Суму комісії було обумовлено попередньо. Якось бредово виглядає. Але заплатити довелось.
Третє. Під час заказу мною була заказана послуга " Інспекція в Китаї " . Мені були вислані фото комплектації заказу по заводу ,плюс бонус від продавця , чотири перехідника з китайської розетки на євро вилку . По факту отримання перехідники були відсутні. Спілкування з представниками компанії результатів не принесли. Просто перестали відповідати.
По ітогу співпраці з компанією DiFreight мінус 1000 грн. сімейного бюджету , та моральне не задоволення. Робить висновки , гарних покупок.
Довго. Дорого. Не якісно? Тоді вам до Defreight!
Складається враження, що це якийсь новий стартап в області логістики, але працівники ще не дуже розуміють, що і як треба робити.
1. Дуже довго доставляють. З обіцяних 60-75 днів під час впарювання послуг, отримаємо 120-150 днів. При... Читати відгук Треба віддати належне, компанія добре вклалась в рекламу та в процес проактивного продажу свої послуг. На все інше нажаль волі/бажання не вистачило.
Складається враження, що це якийсь новий стартап в області логістики, але працівники ще не дуже розуміють, що і як треба робити.
1. Дуже довго доставляють. З обіцяних 60-75 днів під час впарювання послуг, отримаємо 120-150 днів. При чому це не випадковість, бо віз 3 різні вантажі, і по всім затримка на пару місяців+. Причому зразу не кажуть, що буде суттєва затримка. Просто кожні 2 тижні змінюють дату. І так 5 разів) Один з вантажів 2 місяця чекав у Китаї перед тим як виплисти.
2. Один з вантажів перерахували тариф в більшу сторону, хоча по факту габарити та вага не змінилась. Чомусь самостійно вирішили додати до мого вантажу масу та габарити палети, і не консолідувати вантаж.
3. Один з вантажів приїхав з суттєво пошкодженими коробками. Слава китайцям, що запакували в 3 шари пінопласту.
4. За півроку змінилось 3 менеджери. І у кожного винуватий попередник, а новий менеджер вам ніби нічого і не обіцяв.
З плюсів. Вантажі все ж таки доставили. Бо після четвертого місяця очікування були вже деякі побоювання ...
Сервіс дуже поганий.
Менеджери кажуть різні дати, плутаються. То розвантажують, то не довантажили.
Загубили основний файл зі списком товару. Після отримання товару тепер я не знаю усіх затрат по логістиці та вхідних цін. Приходиться щось згадувати та вигадувати, щоб поставити товар на прихід.
Не організовані, не системні.
Обходіть другою стороною
лучше любая другая фирма
- когда срок меняется по 2-3 раза в месяц
- когда товар в Китае по 1-3 месяца только на складе лежит
- когда менеджера отвечают через 3-5 часов, а иногда и через день
- когда задаешь 2-3 вопроса и тебе отвечают только на 1 и надо переспрашивать по 10 раз
- когда узнал стоимость... Читати відгук это лучшая фирма если вам нравится:
- когда срок меняется по 2-3 раза в месяц
- когда товар в Китае по 1-3 месяца только на складе лежит
- когда менеджера отвечают через 3-5 часов, а иногда и через день
- когда задаешь 2-3 вопроса и тебе отвечают только на 1 и надо переспрашивать по 10 раз
- когда узнал стоимость доставки и она меняется как только ты привез на склад к ним (именно тарифы поднимаются)
- если вам подходит что бы груз прибыл на 1-3 месяца позже изначально указанного срока
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що у вас склалося таке враження про нашу роботу. Ми прагнемо покращувати сервіс і хочемо детально розібратися у вашій ситуації. Будь ласка, надайте трек-номер посилки або ваш код клієнта, щоб ми могли перевірити інформацію та знайти рішення.
Вибачаємося за можливі незручності та будемо раді допомогти.
З повагою, команда DiFFreight.
Найжахливіша логістична компанія
Ми з ними працювали 2 роки, постійно нові менеджери, постійна брехня.
Розбили товар, повернули вартість товару, а вартість доставки ні - сказали: ну ми... Читати відгук Дана кантора виховує своїх менеджерів брехати і обманювати клієнта, щоб впарювати продукт, а потім приліпити зовсім інші умови і іншу ціну. керівництву побарабану що ви будете потім щось писати і говорити. Плювати вони на вас хотіли.
Ми з ними працювали 2 роки, постійно нові менеджери, постійна брехня.
Розбили товар, повернули вартість товару, а вартість доставки ні - сказали: ну ми ж доставили.
На брехні ви не заїдете далеко, "недо... нехороша компанія"!
Оминайте їх, НЕ РЕКОМЕНДУЮ КАТЕГОРИЧНО!
зараз є багато відповідальних і надійних логістичних компаній
Шарашкина контора
Просто ДНО
Хотите слушать обещания с датой отправки товара-Вам сюда.
Хотите получить ценник, отличающийся от первоначального просчета-Вам сюда.
Менеджеры с нулевой компетенцией могут часами игнорировать сообщения.
Начальник отдела по работе с клиентами будет рассказывать , что все заняты.
Нет никаких заявленных 60 дней. Забудьте. Ориентируйтесь на 100-120дней
Ми дуже хочемо розібратися в цій ситуації, але за Вашим описом ми не змогли ідентифікувати Ваш запит в нашій системі. Уточніть, будь ласка контактні дані, щоб ми змогли з Вами звʼязатись. Приносимо вибачення за незручності. З повагою, команда DiFreight.
Друга частина епопеї під назвою 45 днів.
Товар отримав 5 вересня 2024, коли оплачував 16 травня, рахувати не варто - 110 днів, або майже 3,5 місяці.
Товар швидко пройшов митне оформлення, і Катерина ( новий контактний співробітник), бо всі інші відійшли від справ і не були залучені практично ніяк, зателефонувала що можна забирати. Дійшли до розрахунків... Читати відгук Початок історії нижче на 3 відгуки, але з головного.
Товар отримав 5 вересня 2024, коли оплачував 16 травня, рахувати не варто - 110 днів, або майже 3,5 місяці.
Товар швидко пройшов митне оформлення, і Катерина ( новий контактний співробітник), бо всі інші відійшли від справ і не були залучені практично ніяк, зателефонувала що можна забирати. Дійшли до розрахунків і я отримав аж 11 доларів компенсації за протермінування на півтора місяці. Задумайтесь. Як компенсацію мені погодили - знижку на наступний викуп, і знижку на логістику авіа. Тепер, коли я хочу нею скористатись та забути про цю логістичну компанію пошук товару оцінюють в 50$ (попередній раз було 100$, таке відчуття ніби цифри з голови беруть), та і прорахунок логістики (без пошуку товару), в людей займає тиждень, при умові що я подав обʼєм і вагу в перший день. От така швидкість для клієнта.
Некомпетентність та відсутність відповідльності!
Почну: на початку травня натрапив на конекстну рекламу, попросив зробити прорахунок викупу та привозу під ключ 6 позицій в списку ( комплектні fpv-дрони під виробництво). "менеджер" Анастасія одразу видала прайс - 100дол США, що впринципі дивно, бо більшість компаній роблять це безкоштовно і... Читати відгук Хочу поділитись відгуком, який не дуже мабуть співпадає з більшістю інших, опублікованих або ботами, або співробітниками компанії.
Почну: на початку травня натрапив на конекстну рекламу, попросив зробити прорахунок викупу та привозу під ключ 6 позицій в списку ( комплектні fpv-дрони під виробництво). "менеджер" Анастасія одразу видала прайс - 100дол США, що впринципі дивно, бо більшість компаній роблять це безкоштовно і швидко. Після цього за декілька днів узгодили ціни та логістику, і 16.05. оплатив викуп повністю. І як тільки кошти були "віддані", починається цікаве: товар як виявилось який мене запевнювали є в наявності - відсутній, тиждень чекав поки "виробник" зробить, хоча впевненний що купували в перекупів, потім три тижня товар з'їжджався до складу, і майже тиждень треба було чекати поки вийде сухогруз. Я мовчу про те, що одна з позицій була взагалі не оригінальна (хоча посилання на товар, і що це має бути оригінал я вказував), і вчасно по фото я вияснив що мені мали всунути дешеву китайську підробку, бо "менеджер" Анастасія щось там наплутала. Слідкуйте за датами: 16.05. узгодив і оплатив товар. 15.06. товар все ще в Китаї ( місяць!!!), перші обіцянки по судозаходу в Польщу - 26.07., друга обіцянка - 09.08., третя - 16.08., і о чудо (спойлер це ще не все) - четверта - 23.08.2024. Скільки ще обіцянок буде - ніхто не знає, проте я знаю що товар хуйзнаде, а "менеджери" списують це все на " ми не впливаємо на судохід і на корабель". Тепер цікаве, мені "запропонували" компенсацію - в моєму випадку 30 центів за день!!!! Товару на 600к, а компенсація -21 грн/день! Висновок - я все ще очікую товар, не знаю чи дочекаюсь і чи весь товар буде на місці (судячи з попередніх коментарів і такі випадки трапляються), і співпрацювати з цими "логістами" НЕ РАДЖУ! Бережіть свій час, гроші і нерви.
Досвід з компанією Діфрейт
Хотіли викупити товар через цю фірму,менеджер Іван тижнями може мовчати,на повідомлення не відповідає,вічно зайнятий,дзвоню на фірму щоб з ним звязатися по моєму питанні,відповідають,що він зайнятий пізніше вас набере.і так регулярно,а коли в нього появляється вільний час - починає видзвонювати з тупими пропозиціями,які... Читати відгук В цій компанії працює менеджер Іван,який декілька разів просив тут залишити відгук про його чим сильно діставав,ось залишаю.
Хотіли викупити товар через цю фірму,менеджер Іван тижнями може мовчати,на повідомлення не відповідає,вічно зайнятий,дзвоню на фірму щоб з ним звязатися по моєму питанні,відповідають,що він зайнятий пізніше вас набере.і так регулярно,а коли в нього появляється вільний час - починає видзвонювати з тупими пропозиціями,які взагалі не стосуються вашого питання.
Якщо в цій фірмі вас направлять до менеджера Івана - відразу просіть когось іншого.
Іван,ось вам реальний відгук,який ви так випрошували. На даний момент знайшов іншу логістичну компанію,в якій все набагото швидше ніж у вас.
Ми Вам дуже вдячні за чесний відгук, нам важлива Ваша думка!
Ми дуже хочемо розібратися в цій ситуації, але за Вашим описом ми не змогли ідентифікувати Ваш запит в нашій системі. Уточніть, будь ласка контактні дані, щоб ми змогли з Вами звʼязатись. Від імені усієї компанії приносимо вибачення за незручності.
З повагою, команда DiFreight.
Самая ужасная логистическая компания на сегодняшний день!
Худшая логистическая компания с которой мне когда либо приходилось сталкиваться.
10 ДНЕЙ друзья 10 ДНЕЙ морочили мне голову. Были предоставлены все сертификаты безопасности детальное описание вложения. Специально были сделаны фотографии. Вес, габариты, стоимость.
Затем начали расспрашивать как упаковано детально все описал и рассказал. В итоге спустя 10 дней... Читати відгук Попытка отправить посылку данной компанией обернулась худшим моим опытом.
Худшая логистическая компания с которой мне когда либо приходилось сталкиваться.
10 ДНЕЙ друзья 10 ДНЕЙ морочили мне голову. Были предоставлены все сертификаты безопасности детальное описание вложения. Специально были сделаны фотографии. Вес, габариты, стоимость.
Затем начали расспрашивать как упаковано детально все описал и рассказал. В итоге спустя 10 дней написали что не возьмутся отправлять посылку. Это просто жесть.
Груз разрешен для отправки морем всеми законами.
Высшая некомпетентность и ужасный сервис. Самая медленная обработка заявки. Через 10 дней только менеджер смог уточнить что можно везти авиа, а что нет.
ДРУЗЬЯ некоторые компании за 10 дней делают полноценную доставку!
Обратная связь никакая! 10 Дней долбаться с посылкой с одним и тем же менеджером, но менеджер даже не соизволил сохранить контакт. На 10 день спрашивает а кто это, а что за посылка. "Та я еще не смотрела Ваши сообщения"
Это просто занавес. Если Вы хотите потерять кучу времени сил и нервов - Вам сюда.
Очень жаль потраченного драгоценного времени.
Никому не советую эту компанию. Кроме как геморроя Вы здесь ничего хорошего не найдете.
Самые несерьезные
Менеджеры неадекватные, могут день не отвечать. Потом говорят, ваш товпр приехал, потом не приехал, и так не один раз.
Не советую!!!
Жахливе відношення. Дарма втрачений час
При попередньому дзвінку я уточнила чи ознайомитись ви із моїм резюме? Чи все вам підходить? Чи ви звернули увагу що я працювала в іншій сфері? На що... Читати відгук Була на співбесіді в даній компанії, і це сама жахлива співбесіда на якій мені доводилось бути. Я працювала в різних компаніях і в міжнародних в тому числі, але таке ставлення зустріла вперше.
При попередньому дзвінку я уточнила чи ознайомитись ви із моїм резюме? Чи все вам підходить? Чи ви звернули увагу що я працювала в іншій сфері? На що мені відповіли "Едина наша вимога це бажання працювати, ми всьому навчимо. Всі наші спеціалісти прийшли без досвіду."
На співбесіді так звані керівники вели себе мяко кажучи не допустимо. Перешіптувались між собою в моїй присутності, хіхікали з кивками в мою сторону, закатували очі, коли я щось розповідала корчили такі гримаси.. перебивали, відпускали якісь жарти насмішки в мою сторону, розмовляли між собою про свої особисті справи і нічого що це як би співбесіда. Влаштували аля тест на спілкування із клієнтами. Ну ОК це нормально. ( на посаду на яку запрошували всіх бажаючих без досвіду) Але коли я презентувала свою версію, а досвід в роботі з клієнтами в мене не малий, мене почали переконувати що я все роблю неправильно, що я нічого не тямлю, що тільки вони одні знають як має будуватися діалог. Скільки фірм, стільки і правил, і в кожній вони свої. Я прийшла на співбесіду познайомитись і розповісти про свій досвід який в мене був, а не для того щоб мене в чомусь переконували.
І ще цікава вимога "вміння розмовляти матом, тобто на мові людей які перевозять товар", люди в якому світі ви живете? Де це нормально розмовляти матом? А людина яка ввічливо розмовляє вам не підходить?
Загалом вся ця співбесіда була суцільним психологічним тиском, в мене склалось враження що вони запрошують людей тільки для того щоб самоствердитись за рахунок когось. В керівника явно якісь проблеми із короною на голові, і він виміщає свою агресію на інших.
В них в офісі люди років 18-20 цікаво який в них досвід? Публікують свої вакансії кожен тиждень на всіх популярних сайтах навіть в телеграмі на протязі року і так і не знайшли достойного працівника...?) при дзвінку сказали навчання оплачуване, а на співбесіді запитали чи готові ви ходити на навчання яке не оплачується?
Якщо хочете щоб на протязі години співбесіди керівники самостверджувались за ваш рахунок, можете сходити до цієї компанії, а комусь можливо мій відгук збереже нерви і час.
Нам прикро, що сталася така ситуація з вами. Наші керівники на своїх позиціях не із-за "корони на голові", а тому що плідно працювали для цього. І вони точно не мали на меті вас образити. І дуже класно що у нас у офісі люди виглядають значно молодше.🙂 Ми не підійшли один одному, але час не втрачений даремно, адже це досвід і для вас і для наших співробітників. Дякуємо і успіхів у пошуку підходящої позиції для вас. 💙
Будьте бдительны и осторожны.
Ми надаємо конкретний вид договору, приклад якого розміщений у нас на сайті і був наданий вам нашим менеджером. Послугу, яка вам потрібна, нажаль, ми не можемо надати про що і повідомили під час переговорів.
Вантаж не був взятий в роботу.