Busfor.ua
Busfor.ua - це сучасний онлайн-сервіс із продажу автобусних квитків для поїздок Україною та Європою. Команда Busfor.ua бере до уваги кожне звернення і намагається розібратися в будь-якій ситуації. Щоб відгук був максимально ефективним, будь ласка, залишайте одразу і номер вашого квитка, щоб ми могли одразу ж узяти ваше звернення в роботу.
Пошук квитків на автобус Продаж автобусних квитків Продаж автобусних квитків
Користуватись послугами ризиковано. - Відгуки про Busfor.ua
У мене склалось таке враження, що це сервіс по збору коштів. Більш ні за що busfor.ua не відповідає, обов"язків ніяких у них переді мною, як клієнтом, нема. А те, що є люди, які залишають позитивні відгуки (на мою думку) - заслуга не busfor.ua, а самих перевізників.
Ситуація така. При покупці квитка не завжди є можливість сісти на зазначений автобус в тому місці, яке вказане в квитку. Часто-густо, якщо поїздка починається у невеликому місті і пасажирів там буде 1 чи 2, перевізник просить вийти на об"їздну дорогу, в місце яке не пристосоване для очікування автобуса. Причин називають багато чому потрібно так зробити, включаючи те, що busfor.ua продав білет помилково (!) на цей рейс. І, спілкуючись зі своїми знайомими з інших міст та областей, подібна ситуація виникає по всій Україні. При зверненні до call-центру, консультанти busfor.ua рекомендують домовлятись з перевізником або писати на [email protected].
При зверненні на [email protected] складається враження, що відбувається діалог з політиком: на конкретні запитання дають або прості відписки, або відповідають зовсім на інше питання. Ти їм про курей - вони тобі про свиней.
Тому все ж таки я (і разом з тим мої знайомі) хочу отримати відповідь на конкретне запитання:(#BUSFOR-139054) що робити, коли перевізник змінює маршрут? до кого звертатись?
P.S. busfor.ua, якщо будете давати відповідь, то уже не співчувайте, будь-ласка. Я співчуттів від вас отримав уже достатньо.
відгук
Коментарі до відгуку
Написала отзыв , на что Busfor ответил, что я должна доказать, что автобус не прибыл, позже написали, чтобы я ожидала. Прошло 2 недели, никакого движения.
Процитуйте, будь-ласка цю відповідь. Я щось не знаходжу у відповідях "більш детальну інструкцію з приводу звернення до перевізника".
Ще раз пересвідчуюсь в тому, що busfor.ua проблеми перекладає на клієнта.
Для чого потрібен такий сервіс? Краще вже у самого перевізника купувати квитки, якщо при виникненні проблем потрібно звертатись до перевізника.
Щиро дякую за спілкування. Маю велику надію, що користуватись вашим сервісом більше не буду.
Якщо ж ви (busfor.ua) стверджуєте, що потрібно звертатись напряму до перевізника, то вказуйте будь-ласка номера телефонів перевізника у білетах, щоб оперативніше вирішувати питання.
------------------------------------------------------------------------
Для себе ж я зробив висновок наступний. Значно краще купувати квиток у касі автовокзалу. В такому випадку автобус зобов"язаний (!!!) приїхати на автостанцію, що вказана в квитку, і шофер мусить (!!!) відмітитись у диспетчера. Якщо автобус не приїздить (відповідно про це знає диспетчер), то гроші повернуть у ті й же касі без проблем без затримок. І не потрібно чекати відповіді перевізника, надавати якісь докази, що автобус не приїхав.
При купівлі через busfor.ua перевізник може запросто стверджувати, що автобус заїжджав, а пасажира не було на місці. Як довести протилежне - не зрозуміло. busfor.ua не має інформації про те, як їхав автобус і опирається на інформацію щодо рейсу, яку надає пасажир та перевізник. Якщо інформація буде суперечлива, то, судячи з попередніх відгуків, ще не відомо чи повернуть гроші за квиток.
------------------------------------------------------------------------------
Резюмуючи сказане, найбезпечніше не користуватись послугами "сучасного сервісу busfor.ua".
Складається враження, що ви граєте на стороні перевізника і спеціально затягуєте час... Ідіть ви подалі зі своїм сервісом і своєю службою підтримки.