Користуватись послугами ризиковано. - Отзывы о Busfor.ua

Busfor.ua
Украина, Київ Отзыв написан 24 января, 2018 год 706 просмотров
Користувався послугами busfor.ua неодноразово. Але користуватись цим сервісом надалі буду тільки в разі крайньої необхідності. Благо, на ринку є конкуренти.
У мене склалось таке враження, що це сервіс по збору коштів. Більш ні за що busfor.ua не відповідає, обов"язків ніяких у них переді мною, як клієнтом, нема. А те, що є люди, які залишають позитивні відгуки (на мою думку) - заслуга не busfor.ua, а самих перевізників.
Ситуація така. При покупці квитка не завжди є можливість сісти на зазначений автобус в тому місці, яке вказане в квитку. Часто-густо, якщо поїздка починається у невеликому місті і пасажирів там буде 1 чи 2, перевізник просить вийти на об"їздну дорогу, в місце яке не пристосоване для очікування автобуса. Причин називають багато чому потрібно так зробити, включаючи те, що busfor.ua продав білет помилково (!) на цей рейс. І, спілкуючись зі своїми знайомими з інших міст та областей, подібна ситуація виникає по всій Україні. При зверненні до call-центру, консультанти busfor.ua рекомендують домовлятись з перевізником або писати на [email protected].
При зверненні на [email protected] складається враження, що відбувається діалог з політиком: на конкретні запитання дають або прості відписки, або відповідають зовсім на інше питання. Ти їм про курей - вони тобі про свиней.
Тому все ж таки я (і разом з тим мої знайомі) хочу отримати відповідь на конкретне запитання:(#BUSFOR-139054) що робити, коли перевізник змінює маршрут? до кого звертатись?

P.S. busfor.ua, якщо будете давати відповідь, то уже не співчувайте, будь-ласка. Я співчуттів від вас отримав уже достатньо.

Достоинства:
  1. Легко купити квиток.
Недостатки:
  1. Служба підтримки не заслуговує навіть на одну зірку. Вирішити проблему в короткий термін неможливо. Замість звернення до call-центру чи [email protected] - краще звертатись в службу захисту споживачів. Часу займе не менше, але імовірність вирішення проблеми значно вища.
5 согласны



Комментарии к отзыву

Елена (Украина, Дніпро́) 28 января, 2018 год
Согласна!!!! 15.01.2018 Купила, для своего несовершеннолетнего сына билет №3312602 на 17.01. 2018, на 23.50 Житомир- Луцк, прождав около часа перезвонила перевозчику и мужской голос ответил, что выехали с Киева в 21.00- ждите. Прошёл ещё час, перезваниваю по тому же номеру, он вне зоны доступа. Звоню оператору (служба поддержки), оператор ничего сказать не может, связи с перевозчиком у него так же нет, просит подождать, говоря, что сейчас со мной свяжется менеджер. Ждём ещё 1,5 часа. Перезваниваю ещё раз, оператор также, ничего сказать не может, предлагает , забронировать другой билет на 10.45 утра с оплатой нового билета. Когда я подала заявку на возврат средств и указала причину, то мне отказали в возврате денег. Целую ночь просидели на холодном вокзале, не спали, увольнительная у сына, была до 7.00, так как ребёнок учиться в военном лицее и ему ещё писать объяснительную , почему не прибыл вовремя, так ещё и деньги свои нельзя забрать…

Написала отзыв , на что Busfor ответил, что я должна доказать, что автобус не прибыл, позже написали, чтобы я ожидала. Прошло 2 недели, никакого движения.
Ответ представителя Busfor.ua 1 февраля, 2018 год
Добрый день. Мы предоставили вам ответ под вашим отзывом: https://www.otzyvua.net/busforua/review-596612
Ответ представителя Busfor.ua 24 января, 2018 год
Доброго дня. Ми перевірили інформацію по вашому зверненню. З приводу зміни маршруту вам потрібно звертатися безпосередньо до перевізника, який надавав послугу перевезення, так як саме перевізник відповідальний за організацію рейсу. Цю інформацію, а також більш детальну інструкцію з приводу звернення до перевізника, вам було надано на ваш е-меіл. Дякуємо за розуміння!
Volodymyr Tkachuk (Украина, Київ) 24 января, 2018 год
"більш детальну інструкцію з приводу звернення до перевізника, вам було надано на ваш е-меіл."

Процитуйте, будь-ласка цю відповідь. Я щось не знаходжу у відповідях "більш детальну інструкцію з приводу звернення до перевізника".

Ще раз пересвідчуюсь в тому, що busfor.ua проблеми перекладає на клієнта.

Для чого потрібен такий сервіс? Краще вже у самого перевізника купувати квитки, якщо при виникненні проблем потрібно звертатись до перевізника.



Щиро дякую за спілкування. Маю велику надію, що користуватись вашим сервісом більше не буду.
Ответ представителя Busfor.ua 25 января, 2018 год
Інформація вам була надана 22.01 у листі на вашу електронну пошту. Також найближчим часом вам буде надана відповідь на ваш останній лист.
Volodymyr Tkachuk (Украина, Київ) 29 января, 2018 год
У відповідях від 22.01 нема більш детальної інструкції з приводу звернення до перевізника.

Якщо ж ви (busfor.ua) стверджуєте, що потрібно звертатись напряму до перевізника, то вказуйте будь-ласка номера телефонів перевізника у білетах, щоб оперативніше вирішувати питання.

------------------------------------------------------------------------

Для себе ж я зробив висновок наступний. Значно краще купувати квиток у касі автовокзалу. В такому випадку автобус зобов"язаний (!!!) приїхати на автостанцію, що вказана в квитку, і шофер мусить (!!!) відмітитись у диспетчера. Якщо автобус не приїздить (відповідно про це знає диспетчер), то гроші повернуть у ті й же касі без проблем без затримок. І не потрібно чекати відповіді перевізника, надавати якісь докази, що автобус не приїхав.

При купівлі через busfor.ua перевізник може запросто стверджувати, що автобус заїжджав, а пасажира не було на місці. Як довести протилежне - не зрозуміло. busfor.ua не має інформації про те, як їхав автобус і опирається на інформацію щодо рейсу, яку надає пасажир та перевізник. Якщо інформація буде суперечлива, то, судячи з попередніх відгуків, ще не відомо чи повернуть гроші за квиток.

------------------------------------------------------------------------------

Резюмуючи сказане, найбезпечніше не користуватись послугами "сучасного сервісу busfor.ua".
Ответ представителя Busfor.ua 1 февраля, 2018 год
З приводу компенсації, вам потрібно звернутись до перевізника на його офіційний е-меіл. Напишіть на нашу пошту служби підтримки, і наші спеціалісти нададуть вам контакти перевізника.
Volodymyr Tkachuk (Украина, Київ) 7 февраля, 2018 год
Вирішення проблеми - просто супер. Спочатку ви пишете, що звернетесь до перевізника і зможете надати відповідь, потім цитуєте відповідь перевізника нібито він компенсував витрати (хоча доказів ніяких нема), потім пишете, що ваші спеціалісти розберуться у ситуації. А зараз пишете, щоб я звернувся до служби підтримки, щоб вони надали мені е-мейл перевізника. Скільки ще потрібно написати листів? І ви дійсно думаєте, що після такого терміну хтось щось буде компенсовувати?

Складається враження, що ви граєте на стороні перевізника і спеціально затягуєте час... Ідіть ви подалі зі своїм сервісом і своєю службою підтримки.
Ответ представителя Busfor.ua 7 февраля, 2018 год
Дуже шкода, що у вас сформувалась негативна думка про роботу нашого онлайн сервісу.


Busfor.ua
Все отзывы

1.3 5
5645 отзывов / 770385 просмотров
Busfor.ua
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу.
подробнее

Продажа автобусных билетов
Приложение INFOBUS
Приложение INFOBUS

Рейтинг: 4.6
40 отзывов
Tickets.ua
Tickets.ua

Рейтинг: 1.6
2072 отзыва
Перевозчик Осипа С.М. ФЛП
Перевозчик Осипа С.М. ФЛП

Рейтинг: 1
1 отзыв
Перевозчик Busking
Перевозчик Busking

Рейтинг: 1.1
7 отзывов