Volodymyr Tkachuk Украина, Київ Отзыв написан 24 января, 2018 год706 просмотров
Користувався послугами busfor.ua неодноразово. Але користуватись цим сервісом надалі буду тільки в разі крайньої необхідності. Благо, на ринку є конкуренти. У мене склалось таке враження, що це сервіс по збору коштів. Більш ні за що busfor.ua не відповідає, обов"язків ніяких у них переді мною, як клієнтом, нема. А те, що є люди, які залишають позитивні відгуки (на мою думку) - заслуга не busfor.ua, а самих перевізників. Ситуація така. При покупці квитка не завжди є можливість сісти на зазначений автобус в тому місці, яке вказане в квитку. Часто-густо, якщо поїздка починається у невеликому місті і пасажирів там буде 1 чи 2, перевізник просить вийти на об"їздну дорогу, в місце яке не пристосоване для очікування автобуса. Причин називають багато чому потрібно так зробити, включаючи те, що busfor.ua продав білет помилково (!) на цей рейс. І, спілкуючись зі своїми знайомими з інших міст та областей, подібна ситуація виникає по всій Україні. При зверненні до call-центру, консультанти busfor.ua рекомендують домовлятись з перевізником або писати на [email protected]. При зверненні на [email protected] складається враження, що відбувається діалог з політиком: на конкретні запитання дають або прості відписки, або відповідають зовсім на інше питання. Ти їм про курей - вони тобі про свиней. Тому все ж таки я (і разом з тим мої знайомі) хочу отримати відповідь на конкретне запитання:(#BUSFOR-139054) що робити, коли перевізник змінює маршрут? до кого звертатись?
P.S. busfor.ua, якщо будете давати відповідь, то уже не співчувайте, будь-ласка. Я співчуттів від вас отримав уже достатньо.
Достоинства:
Легко купити квиток.
Недостатки:
Служба підтримки не заслуговує навіть на одну зірку. Вирішити проблему в короткий термін неможливо. Замість звернення до call-центру чи [email protected] - краще звертатись в службу захисту споживачів. Часу займе не менше, але імовірність вирішення проблеми значно вища.
Согласна!!!! 15.01.2018 Купила, для своего несовершеннолетнего сына билет №3312602 на 17.01. 2018, на 23.50 Житомир- Луцк, прождав около часа перезвонила перевозчику и мужской голос ответил, что выехали с Киева в 21.00- ждите. Прошёл ещё час, перезваниваю по тому же номеру, он вне зоны доступа. Звоню оператору (служба поддержки), оператор ничего сказать не может, связи с перевозчиком у него так же нет, просит подождать, говоря, что сейчас со мной свяжется менеджер. Ждём ещё 1,5 часа. Перезваниваю ещё раз, оператор также, ничего сказать не может, предлагает , забронировать другой билет на 10.45 утра с оплатой нового билета. Когда я подала заявку на возврат средств и указала причину, то мне отказали в возврате денег. Целую ночь просидели на холодном вокзале, не спали, увольнительная у сына, была до 7.00, так как ребёнок учиться в военном лицее и ему ещё писать объяснительную , почему не прибыл вовремя, так ещё и деньги свои нельзя забрать…
Написала отзыв , на что Busfor ответил, что я должна доказать, что автобус не прибыл, позже написали, чтобы я ожидала. Прошло 2 недели, никакого движения.
Доброго дня. Ми перевірили інформацію по вашому зверненню. З приводу зміни маршруту вам потрібно звертатися безпосередньо до перевізника, який надавав послугу перевезення, так як саме перевізник відповідальний за організацію рейсу. Цю інформацію, а також більш детальну інструкцію з приводу звернення до перевізника, вам було надано на ваш е-меіл. Дякуємо за розуміння!
У відповідях від 22.01 нема більш детальної інструкції з приводу звернення до перевізника.
Якщо ж ви (busfor.ua) стверджуєте, що потрібно звертатись напряму до перевізника, то вказуйте будь-ласка номера телефонів перевізника у білетах, щоб оперативніше вирішувати питання.
Для себе ж я зробив висновок наступний. Значно краще купувати квиток у касі автовокзалу. В такому випадку автобус зобов"язаний (!!!) приїхати на автостанцію, що вказана в квитку, і шофер мусить (!!!) відмітитись у диспетчера. Якщо автобус не приїздить (відповідно про це знає диспетчер), то гроші повернуть у ті й же касі без проблем без затримок. І не потрібно чекати відповіді перевізника, надавати якісь докази, що автобус не приїхав.
При купівлі через busfor.ua перевізник може запросто стверджувати, що автобус заїжджав, а пасажира не було на місці. Як довести протилежне - не зрозуміло. busfor.ua не має інформації про те, як їхав автобус і опирається на інформацію щодо рейсу, яку надає пасажир та перевізник. Якщо інформація буде суперечлива, то, судячи з попередніх відгуків, ще не відомо чи повернуть гроші за квиток.
З приводу компенсації, вам потрібно звернутись до перевізника на його офіційний е-меіл. Напишіть на нашу пошту служби підтримки, і наші спеціалісти нададуть вам контакти перевізника.
Вирішення проблеми - просто супер. Спочатку ви пишете, що звернетесь до перевізника і зможете надати відповідь, потім цитуєте відповідь перевізника нібито він компенсував витрати (хоча доказів ніяких нема), потім пишете, що ваші спеціалісти розберуться у ситуації. А зараз пишете, щоб я звернувся до служби підтримки, щоб вони надали мені е-мейл перевізника. Скільки ще потрібно написати листів? І ви дійсно думаєте, що після такого терміну хтось щось буде компенсовувати?
Складається враження, що ви граєте на стороні перевізника і спеціально затягуєте час... Ідіть ви подалі зі своїм сервісом і своєю службою підтримки.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Користуватись послугами ризиковано. - Отзывы о Busfor.ua
У мене склалось таке враження, що це сервіс по збору коштів. Більш ні за що busfor.ua не відповідає, обов"язків ніяких у них переді мною, як клієнтом, нема. А те, що є люди, які залишають позитивні відгуки (на мою думку) - заслуга не busfor.ua, а самих перевізників.
Ситуація така. При покупці квитка не завжди є можливість сісти на зазначений автобус в тому місці, яке вказане в квитку. Часто-густо, якщо поїздка починається у невеликому місті і пасажирів там буде 1 чи 2, перевізник просить вийти на об"їздну дорогу, в місце яке не пристосоване для очікування автобуса. Причин називають багато чому потрібно так зробити, включаючи те, що busfor.ua продав білет помилково (!) на цей рейс. І, спілкуючись зі своїми знайомими з інших міст та областей, подібна ситуація виникає по всій Україні. При зверненні до call-центру, консультанти busfor.ua рекомендують домовлятись з перевізником або писати на [email protected].
При зверненні на [email protected] складається враження, що відбувається діалог з політиком: на конкретні запитання дають або прості відписки, або відповідають зовсім на інше питання. Ти їм про курей - вони тобі про свиней.
Тому все ж таки я (і разом з тим мої знайомі) хочу отримати відповідь на конкретне запитання:(#BUSFOR-139054) що робити, коли перевізник змінює маршрут? до кого звертатись?
P.S. busfor.ua, якщо будете давати відповідь, то уже не співчувайте, будь-ласка. Я співчуттів від вас отримав уже достатньо.
отзыв
Комментарии к отзыву
Написала отзыв , на что Busfor ответил, что я должна доказать, что автобус не прибыл, позже написали, чтобы я ожидала. Прошло 2 недели, никакого движения.
Процитуйте, будь-ласка цю відповідь. Я щось не знаходжу у відповідях "більш детальну інструкцію з приводу звернення до перевізника".
Ще раз пересвідчуюсь в тому, що busfor.ua проблеми перекладає на клієнта.
Для чого потрібен такий сервіс? Краще вже у самого перевізника купувати квитки, якщо при виникненні проблем потрібно звертатись до перевізника.
Щиро дякую за спілкування. Маю велику надію, що користуватись вашим сервісом більше не буду.
Якщо ж ви (busfor.ua) стверджуєте, що потрібно звертатись напряму до перевізника, то вказуйте будь-ласка номера телефонів перевізника у білетах, щоб оперативніше вирішувати питання.
------------------------------------------------------------------------
Для себе ж я зробив висновок наступний. Значно краще купувати квиток у касі автовокзалу. В такому випадку автобус зобов"язаний (!!!) приїхати на автостанцію, що вказана в квитку, і шофер мусить (!!!) відмітитись у диспетчера. Якщо автобус не приїздить (відповідно про це знає диспетчер), то гроші повернуть у ті й же касі без проблем без затримок. І не потрібно чекати відповіді перевізника, надавати якісь докази, що автобус не приїхав.
При купівлі через busfor.ua перевізник може запросто стверджувати, що автобус заїжджав, а пасажира не було на місці. Як довести протилежне - не зрозуміло. busfor.ua не має інформації про те, як їхав автобус і опирається на інформацію щодо рейсу, яку надає пасажир та перевізник. Якщо інформація буде суперечлива, то, судячи з попередніх відгуків, ще не відомо чи повернуть гроші за квиток.
------------------------------------------------------------------------------
Резюмуючи сказане, найбезпечніше не користуватись послугами "сучасного сервісу busfor.ua".
Складається враження, що ви граєте на стороні перевізника і спеціально затягуєте час... Ідіть ви подалі зі своїм сервісом і своєю службою підтримки.