Бажаю здоров'я. Магазин ваш загалом непоганий та зручний, але: 1) НАВІЩО ви включаєте вартість доставки в вартість товару? Вам хто надав таке право? А якщо я, як військовослужбовець, хочу скористатись безкоштовною доставкою через Армія+? Чому ви вирішуєте за мене, як буде оплачена доставка? Будь ласка не робіть більше так! 2) ЧОМУ на сайті показує сумісність певної запчастини з моїм автомобілем (витрачен час на пошук наявності запчастини та порівняння цін), а потім менеджер каже, що "програма йому нічого не показує, воно не підходить"! Як таке може бути?? Іноді не можу придбати у вам якусь запчастину тільки чере некомпетентність менеджерів, хоча та запчастина насправді є в наявності. Як було наприклад з сайленьблоками переднього підрамника на мою Ауді П6 С4 універсал 2.8 АСК quattro 1997 року, а потім передзвонили і виявилось що вони є. Якщо усунути ці пару моментів - то загалом магазин шикарний.
Переваги:
Дуже зручно находити запчастини
Недоліки:
Включення вартості доставки в вартість товару без мого дозволу.
Вахтанге, дякуємо вам за відгук і за те, що поділилися своїми зауваженнями!
🔹 Щодо вартості доставки. Хочемо уточнити, що ми не додаємо її вартість у ціну товару – доставка має фіксовану вартість і вказується окремо у товарному чеку.
🔹 Щодо підбору запчастин. Функція підбору на нашому сайті створена для зручності клієнтів і допомагає швидше знайти запчастини, які можуть підходити до вашого автомобіля. Але сайт може давати певну похибку, оскільки не може врахувати усі особливості комплектації авто, саме тому менеджер робить перевірку за VIN-кодом авто, щоб уникнути можливих неточностей.
В телефонному режимі наш співробітник з вами зв'язався та відповів на ваші питання.
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу, щоб зробити ваш досвід покупок ще комфортнішим.
Якщо у вас залишилися питання або потрібна додаткова допомога, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639 – будемо раді допомогти!
Загалом непогано, але є деякі питання - Відгуки про DOK.ua
1) НАВІЩО ви включаєте вартість доставки в вартість товару? Вам хто надав таке право? А якщо я, як військовослужбовець, хочу скористатись безкоштовною доставкою через Армія+? Чому ви вирішуєте за мене, як буде оплачена доставка? Будь ласка не робіть більше так!
2) ЧОМУ на сайті показує сумісність певної запчастини з моїм автомобілем (витрачен час на пошук наявності запчастини та порівняння цін), а потім менеджер каже, що "програма йому нічого не показує, воно не підходить"! Як таке може бути?? Іноді не можу придбати у вам якусь запчастину тільки чере некомпетентність менеджерів, хоча та запчастина насправді є в наявності. Як було наприклад з сайленьблоками переднього підрамника на мою Ауді П6 С4 універсал 2.8 АСК quattro 1997 року, а потім передзвонили і виявилось що вони є.
Якщо усунути ці пару моментів - то загалом магазин шикарний.
відгук
Коментарі до відгуку
🔹 Щодо вартості доставки. Хочемо уточнити, що ми не додаємо її вартість у ціну товару – доставка має фіксовану вартість і вказується окремо у товарному чеку.
🔹 Щодо підбору запчастин. Функція підбору на нашому сайті створена для зручності клієнтів і допомагає швидше знайти запчастини, які можуть підходити до вашого автомобіля. Але сайт може давати певну похибку, оскільки не може врахувати усі особливості комплектації авто, саме тому менеджер робить перевірку за VIN-кодом авто, щоб уникнути можливих неточностей.
В телефонному режимі наш співробітник з вами зв'язався та відповів на ваші питання.
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу, щоб зробити ваш досвід покупок ще комфортнішим.
Якщо у вас залишилися питання або потрібна додаткова допомога, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639 – будемо раді допомогти!