Пропоную гарно подумати перед покупкою товару на цьому сайті - Відгуки про DOK.ua

DOK.ua
Відгук додано 13 червня, 2024 год 25 переглядів
12.06.24 придбав на DOK.UA витратомір повітря за 2716 грн. 13.06.24 його поставили, з'ясувалось, що він не робочий. Прийшов до магазину, сказали щоб відправити його по гарантії, треба зробити діагностику автомобіля на спеціалізованому СТО з подальшим наданням документів по результатам діагностики для магазину DOK.UA, тільки тоді вони приймуть запчастину в магазин по гарантійному випадку. Поставив назад свій датчик, якому вже 16 років, а їхній новенький викинув в смітник. Тепер маю досвід покупок в магазині DOK.UA та мінус 2716 грн в гаманці :)
Переваги:
  1. Своєчасно кур'єр доставив товар
Недоліки:
  1. Товар в неробочому стані




Коментарі до відгуку

Відповідь представника DOK.ua 14 червня, 2024 год
Олексію, нам шкода, що досвід Вашого звернення до нашого інтернет-магазину залишив негативні емоції.

Нагадуємо, якщо в разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, або фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи, покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 1):

-повернення грошей за придбаний товар;

-заміну цього товару на такий самий / аналогічний товар з-поміж наявних у продавця.

З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику (постачальнику), за наявності надання таких документів:

акт виконаних робіт (замовлення-наряд) СТО по встановленню деталі;

акт рекламації (дефектації) з висновком СТО;

для деталей електрогрупи: висновок СТО про справність електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/сканкопія показників);

Термін розгляду становить від 14 до 30 календарних днів (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 6), і за фактом отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) сповіщається покупець

Наш співробітник зв’язався з Вами та запропонував подати претензію на якість товару - рекламацію, але Ви відмовились.

Будь ласка, якщо залишились питання - звертайтесь до відділу управління клієнтським досвідом за тел. 0800 339 639 с ПН. по ПТ. (09:00 - 18:00), завжди раді допомогти.
Alex 27 червня, 2024 год
Дякую співробітникам управління клієнтським досвідом DOK.UA, вирішили моє питання, та все зробили на вищому рівні. Неробочий датчик відправили по гарантії, гроші мені повернули.


DOK.ua
Всі відгуки

1.8 5
390 відгуків / 22221 перегляд
Автозапчастини
Интернет-магазин Shell.ig.ua
Интернет-магазин Shell.ig.ua

Рейтинг: 4.9
40 відгуків
Shell Helix Ultra 5W-40
Shell Helix Ultra 5W-40

Рейтинг: 4.9
18 відгуків
machineryline.ua
machineryline.ua

Рейтинг: 4.7
42 відгука
Autoliga.net.ua интернет-магазин
Autoliga.net.ua интернет-магазин

Рейтинг: 3.7
35 відгуків
Kyivparts.com
Kyivparts.com

Рейтинг: 5
3 відгука
Renix.ua
Renix.ua

Рейтинг: 4.9
9 відгуків
turbosto.com.ua
turbosto.com.ua

Рейтинг: 3.7
1103 відгука
Bronex
Bronex

Рейтинг: 4
95 відгуків