Дуже не рекомендую зв'язуватись з даним магазином. Під виглядом нового товару продають Б/У, або рефурбішед. Замовив у них зарядну станцію. Зі мною зв'язав ся менеджер, якому я задав питання - чи станція нова, чи запакована, чи це не вітринний товар? Він попросив дати йому трохи часу на уточнення. Через пів години перетелефонував, і сказав що склад підтвердив йому що товар запакований. Після підтвердження, що товар новий, оплатив замовлення та доставку.
При розпаковці посилки товару виявилось наступне: - захисна наліпка на коробці вскрита. коробка відкривалась. (Хоча мені чітко підтвердили, що вона нова) - на станції виявились подряпини в розетці 220В, що свідчить про те, що нею користувалися. - станція приїхала розряджена, хоча з заводу вона має бути заряджена мінімум на 80%. Це основне правило зберігання li-ion батарей. - в коробці відсутня інструкція, вона ж гарантійний талон. - резинові ножки станції були настільки брудні, що навіть важко уявити скільки нею користувалися.
Зв'язався з магазином, надав їм всі докази, на що у відповідь два дні слухав, що все одно станція "нова". Наполягав на заміні товару, але отримав відмову від відділу клієнтського досвіду.
Про цей відділ окрема розмова - там працюють справжні "професіонали". Мій клієнтській досвід тепер такий, що я сам до них ніколи не звернусь навіть по автозапчастини, і усім знайомим буду радити не зв'язуватися з таким неякісним сервісом. В ході бесіди з'ясувалося, що станція була розряджена мінімум пів року (вони особисто надіслали фото, на якому це видно). Це означає, що ємність батареї втрачена назавжди, станція фактично не робоча. Але навіть після цього вони продовжують доводити що продали новий товар. Просто немає слів.
Додав фото, як на думку цього магазину, виглядає "новий товар". Замінювати не хочуть, бо у них наче немає в наявності її, хоча на момент мого звернення вона і далі продавалася на сайті.
Дмитре, нам дуже прикро, що Ваше звернення до нашого інтернет-магазину залишило негативні емоції.
Приносимо свої вибачення та щиро Вам вдячні, що звернули нашу увагу на дану ситуацію. Виходячи з пояснень від офіційного дистриб’ютора, зарядна станція повинна мати оптимальний рівень заряду 20-80%, перед відвантаженням чи видачею у складі перевіряється стан товару, тому на станції могли виявитись подряпини в розетці 220 V.
Наш співробітник зв'язався з Вами та запропонував перезамовити зарядну станцію, щоб переконатись у цілісності товару. Раді, що Ви погодились очікувати та отримали своє замовлення, яке відповідає всім вимогам.
Ми вдячні за розуміння та терпіння в цій ситуації. Якщо у Вас залишились питання, будь ласка, звертайтесь до нашого відділу управління клієнтським досвідом за тел. 0800 339 639 з ПН. по ПТ. (09:00 - 18:00). Ми завжди готові оперативно допомогти!
Продають б/у товар під виглядом нового. Не зв'язуйтеся - Відгуки про DOK.ua
Замовив у них зарядну станцію. Зі мною зв'язав
Після підтвердження, що товар новий, оплатив замовлення та доставку.
При розпаковці посилки товару виявилось наступне:
- захисна наліпка на коробці вскрита. коробка відкривалась. (Хоча мені чітко підтвердили, що вона нова)
- на станції виявились подряпини в розетці 220В, що свідчить про те, що нею користувалися.
- станція приїхала розряджена, хоча з заводу вона має бути заряджена мінімум на 80%. Це основне правило зберігання li-ion батарей.
- в коробці відсутня інструкція, вона ж гарантійний талон.
- резинові ножки станції були настільки брудні, що навіть важко уявити скільки нею користувалися.
Зв'язався з магазином, надав їм всі докази, на що у відповідь два дні слухав, що все одно станція "нова".
Наполягав на заміні товару, але отримав відмову від відділу клієнтського досвіду.
Про цей відділ окрема розмова - там працюють справжні "професіонали". Мій клієнтській досвід тепер такий, що я сам до них ніколи не звернусь навіть по автозапчастини, і усім знайомим буду радити не зв'язуватися з таким неякісним сервісом.
В ході бесіди з'ясувалося, що станція була розряджена мінімум пів року (вони особисто надіслали фото, на якому це видно).
Це означає, що ємність батареї втрачена назавжди, станція фактично не робоча.
Але навіть після цього вони продовжують доводити що продали новий товар. Просто немає слів.
Додав фото, як на думку цього магазину, виглядає "новий товар".
Замінювати не хочуть, бо у них наче немає в наявності її, хоча на момент мого звернення вона і далі продавалася на сайті.
Робіть висновки
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо свої вибачення та щиро Вам вдячні, що звернули нашу увагу на дану ситуацію. Виходячи з пояснень від офіційного дистриб’ютора, зарядна станція повинна мати оптимальний рівень заряду 20-80%, перед відвантаженням чи видачею у складі перевіряється стан товару, тому на станції могли виявитись подряпини в розетці 220 V.
Наш співробітник зв'язався з Вами та запропонував перезамовити зарядну станцію, щоб переконатись у цілісності товару. Раді, що Ви погодились очікувати та отримали своє замовлення, яке відповідає всім вимогам.
Ми вдячні за розуміння та терпіння в цій ситуації. Якщо у Вас залишились питання, будь ласка, звертайтесь до нашого відділу управління клієнтським досвідом за тел. 0800 339 639 з ПН. по ПТ. (09:00 - 18:00). Ми завжди готові оперативно допомогти!