Alex Відгук додано 24 вересня, 2021 год2 перегляда
09.09 було отримане мною замовлення № 2792957 з DOK.UA,а саме росходомір LM 1022.!0 вересня на станції тех.обслуговування було встановлено деталь на авто.Компютерна діагностика показала що деталь не працює.Після чого зап.частина була напрввлена назад,до відправника. Менеджер *компанії*зателефонував і повідомив,що гроші повернути не можуть,бо є сліди установки.Я не знаю кого туди понаберали в менеджери,якщо вони не розуміють того,що перевірити деталь,її потрібно встановити на авто і протестувати!!! Ясно що будуть сліди установки!!! Дуже не задоволений роботою цієї *ФІРМИ* Всім,хто читає не рекомендую з ними зв*язуватись! Дарити їм 900 грн теж не збираюсь.Поведінка цієї підвальної організації напоминає шарагу,де продають китайські підробки БЕЗ СЕРТИФІКАТУ!!! згорнути
Олександре, ми розуміємо Ваші емоції щодо несправності придбаної запчастини.
Звертаємо увагу, що на всі запчастини, придбані в нашому магазині діє гарантія - 6 місяців при пробігу до 20 000 км, також є окремі категорії запчастин по яким гарантія навіть більша по терміну дії. Більш детально ознайомитись з умовами гарантії можливо на нашому сайті в розділі «Повернення та обмін», також ця інформація зазначена в опису характеристик по кожному товару.
Ми раді, що в ході нашого спілкування в телефонному режимі знайшли взаєморозуміння та Ви прийняли рішення подавати претензію щодо якості товару – рекламацію. Сподіваємось на Вашу лояльність, а ми зі своєї сторони прикладемо максимум зусиль, щоб ефективно вирішити Ваше питання.
Якщо у Вас виникнуть питання, будь ласка, звертайтеся до відділу Управління клієнтським досвідом по телефону 0800 339 639 (Безкоштовно по Україні) с Пн. по Пт. (09:00 - 18:00), завжди раді допомогти.
Жахливе відношення до покупців - Відгуки про DOK.ua
відгук
Коментарі до відгуку
Звертаємо увагу, що на всі запчастини, придбані в нашому магазині діє гарантія - 6 місяців при пробігу до 20 000 км, також є окремі категорії запчастин по яким гарантія навіть більша по терміну дії. Більш детально ознайомитись з умовами гарантії можливо на нашому сайті в розділі «Повернення та обмін», також ця інформація зазначена в опису характеристик по кожному товару.
Ми раді, що в ході нашого спілкування в телефонному режимі знайшли взаєморозуміння та Ви прийняли рішення подавати претензію щодо якості товару – рекламацію. Сподіваємось на Вашу лояльність, а ми зі своєї сторони прикладемо максимум зусиль, щоб ефективно вирішити Ваше питання.
Якщо у Вас виникнуть питання, будь ласка, звертайтеся до відділу Управління клієнтським досвідом по телефону 0800 339 639 (Безкоштовно по Україні) с Пн. по Пт. (09:00 - 18:00), завжди раді допомогти.