Опишу ситуацію, рішення ухвалюйте самі. З магазином співпрацював з 2019-го року, загальна вартість покупок перевищила 45000 гривень (сума підтверджується чеками). Весь цей час зі мною працював менеджер Володимир. Професіонал, з котрим приємно мати справу. Якщо він змінить місце роботи, я залюбки продовжу співпрацю з ним. Конфліктна ситуація виникла через прихований заводський дефект датчика рівня палива. Зазначений датчик (в оригіналі) я... Читати відгук Опишу ситуацію, рішення ухвалюйте самі. З магазином співпрацював з 2019-го року, загальна вартість покупок перевищила 45000 гривень (сума підтверджується чеками). Весь цей час зі мною працював менеджер Володимир. Професіонал, з котрим приємно мати справу. Якщо він змінить місце роботи, я залюбки продовжу співпрацю з ним. Конфліктна ситуація виникла через прихований заводський дефект датчика рівня палива. Зазначений датчик (в оригіналі) я придбав у березні поточного року, і встановив на автомобіль. Попередній стояв рідний, і вийшов з ладу з причини природнього зносу. У вересні помітив проблему, а саме: вказівник рівня палива показує некоретно рівень палива (менше, ніж насправді). На сервіс звернувся не одразу, оскільки думав, що це щось випадкове. Після звернення на сервіс було встановлено, що вигоріла частина доріжок на датчику. В чистому вигляді заводський дефект, котрий дуже добре видно на відео, це відео є у постачальника. Замість того, щоб визнати проблему, мені почали розказувати, що якийсь там електрик щось там навигадував. Пишу так тому, що на мою пропозицію надати цьому "електрику"автомобіль для перевірки на умовах: якщо буде виявлена проблема, я оплачу роботу електрика, якщо проблема виявлена не буде, то електрик компенсує вартість палива на проїзд до нього і назад, і купить новий датчик, відповіді не було. Знову - таки, цього "крутого" електрика ні грама не хвилювало, що вигоріли доріжки ТІЛЬКИ НА ДАТЧИКУ РІВНЯ ПАЛИВА, а вся інша електроніка, в тому числі в рази чуливіші і незрівняно складніші бортовий комп'ютер і "мізки" ГБО спокійнісінько собі працювали, і продовжують працювати в звичайному режимі. Обурює те, що зі мною не захотів розмовляти ні керівник менеджера, ні керівник компанії, на моє пряме прохання надати номер телефону керівника відповідь була така, що керівник цими питаннями не займається, проте він в курсі. Отримав ложку дьогтю, що зіпсувала бочку меду, тому поставив таку оцінку, і припинив співпрацю з цим постачальником. Мій висновок: з таким партнером краще жодних справ не мати. Свої висновки робіть самі. Нехай всі поїздки будуть успішними, і досягають своїх цілей!
P.S. для об'єктивності оцінки рекомендую дивитися відгуки не тільки тут, а й на інших ресурсах.
Заказал датчик дмрв на опель виваро 1.9 не за 2500грн.фирми мобилтрон не рабочий,возвращать деньги отказались и менять на рабочий тоже,му..ки, на клиентов х...й ложут тогруют китайской хер...й и отвечать за ето не хотят КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ,в один прерасный день вас нае....ут
Ваш текст содержит несколько орфографических и грамматических ошибок. Вот исправленный вариант: "Заказывал комплект ГРМ, установили на официальном СТО. Через неделю услышали звук под капотом и начали разбираться. Мастера выяснили, что проблема в натяжителе ремня и ролике. Обратились в магазин, и нам сразу сказали, что, по их мнению, проблема не наша, и, вероятно, склад вернет все назад. Отвезли в магазин запчасти... Читати відгук Ваш текст содержит несколько орфографических и грамматических ошибок. Вот исправленный вариант:
"Заказывал комплект ГРМ, установили на официальном СТО. Через неделю услышали звук под капотом и начали разбираться. Мастера выяснили, что проблема в натяжителе ремня и ролике. Обратились в магазин, и нам сразу сказали, что, по их мнению, проблема не наша, и, вероятно, склад вернет все назад. Отвезли в магазин запчасти и ждали месяц. Потом начали звонить, так как никто не давал обратной связи. Тут началось самое интересное: они даже не знают о никаком возврате. Долго звонили, писали, было много отмазок, мол, товар едет обратно в Японию или куда-то туда. Но все мы понимаем, что товар пролежал месяц на складе и все. С трудом выбили только за натяжитель пару тысяч, все остальное склад не одобрил, ссылаясь на отсутствие гарантии и т.д. Обычный развод на уровне магазина. Пришлось снова покупать комплект за 17-18 тысяч, плюс предыдущие затраты на снятие и установку (4 тысячи). Что я могу сказать? Магазин - это развод высшего уровня, гарантии как таковой нет, все нужно доказывать и выпрашивать. Организационные вопросы ужасные. Могу сказать, что это была последняя моя покупка в этой конторе. Ребята, если вам дороги ваши нервы и время, не рекомендую связываться с этим магазином. Это без преувеличения, пишу как есть. Если почитать предыдущие отзывы, становится понятно, что я говорю правду. А магазину и его руководству рекомендую обратить на это внимание. Хотя, возможно, деньги мешают свободному взгляду."
Покупал стартер. Неинтуитивный сайт, ошибки в предложенных аналогах, менеджер по телефону подтвердил применимость, в итоге стартер не подошел. Отправил на возврат. Больше месяца компостировали мозги, в итоге обвинили меня в замене бендикса и прислали стартер обратно. При этом стартер без следов износа и вскрытия, контрольные точки краской все на месте, на бендиксе ни царапинки, следов смещения болтов/шайб нет.
12.06.2023г. Заказал трос ручника на Хюндай Элантра. Мне сказали поставка 29 дней предоплата 50% .Ок я согласился и внёс предоплату, через день этот недо-магазин меняет цену вверх! Я пишу в магазин добрый день и задаю вопрос, мой заказ в силе? Я не хочу ждать месяц и получить отказ, лучше сразу! Их менеджер не здоровается и отвечает : Еще раз, ваш... Читати відгук 12.06.2023г. Заказал трос ручника на Хюндай Элантра. Мне сказали поставка 29 дней предоплата 50% .Ок я согласился и внёс предоплату, через день этот недо-магазин меняет цену вверх! Я пишу в магазин добрый день и задаю вопрос, мой заказ в силе? Я не хочу ждать месяц и получить отказ, лучше сразу! Их менеджер не здоровается и отвечает : Еще раз, ваш заказ в работе, цена на запчасти не менялась. Ожидайте, в случае каких либо изменений вам сообщат. Проходит время 11.07.2023 г. пишу опять узнать статус заказа , получаю ответ : Прошло 19 рабочих дней с момента заказа, срок поставки указан в рабочих днях, еще ожидаем. 13.07.2023 приходит сообщение мне : к сожалению пришел отказ по тросу, можем вернуть предоплату, или попробовать заказать с другого склада, срок поставки 138 дней. ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМНУЮ! Если хоте потерять время и нервы , ощутить наплевательское отношение к себе то Вам в Japan Cars . Теперь ещё ждать возврат денег до 7 ми дней ! Лучше обходить их стороной!
Вітаю всіх! Категорично не рекомендую цей магазин, вважаю дії персоналу магазину шахрайством. Мав справу з менеджером Олександром. Купив лямбда зонд на Субару, мені сказали, що якщо не буде працювати, то мені повернуть гроші після рекламації і експертизи товара, це все повинно було зайняти від 2-х тижнів. Датчик був несправний - діагностика показала помилку 032 - некоректний розжиг датчика, сказали треба... Читати відгук Вітаю всіх! Категорично не рекомендую цей магазин, вважаю дії персоналу магазину шахрайством. Мав справу з менеджером Олександром. Купив лямбда зонд на Субару, мені сказали, що якщо не буде працювати, то мені повернуть гроші після рекламації і експертизи товара, це все повинно було зайняти від 2-х тижнів. Датчик був несправний - діагностика показала помилку 032 - некоректний розжиг датчика, сказали треба ще мати заказ-наряд щоб повернули гроші. Я зробив заказ-наряд на СТО, де мені міняли датчик. Там було чітко написано, що датчик несправний. Я всі документи разом з датчиком відправив назад (ФОП Потєхіна) через тиждень після покупки. В результаті прочекав 2 місяці, прийшла відмова, бо я не надіслав їм результати діагностики датчика, про які мені ніхто не говорив. Сам датчик, як я зрозумів, навіть не перевіряли. Зараз розумію, що це чистий розвод на гроші. Для мене питання принципове - готую заяви у відповідні структури по захисту прав споживачів. Це шахраї, які продають завідома несправний товар, а потім не повертають за нього гроші. Не купуйте у них нічого! Не повторюйте моєї помилки. Чесні продавці усе міняють без проблем.
Переваги:
Немає
Недоліки:
Шахраї, продали несправний лямбда зонд і не повертають гроші за нього
Делал заказ на этом сайте N-252403 от 30.09.2022 это свечи зажигания и комплект высоковольтных проводов. По факту пришло свечи комплект а вот провода только один провод пол номером 4. После разговора с менеджером он мне сказал что это на сайте указано что это комплект проводов а продаются они поштучно, тоесть признал что это у них неправильно указано. Так что очень... Читати відгук Делал заказ на этом сайте N-252403 от 30.09.2022 это свечи зажигания и комплект высоковольтных проводов. По факту пришло свечи комплект а вот провода только один провод пол номером 4. После разговора с менеджером он мне сказал что это на сайте указано что это комплект проводов а продаются они поштучно, тоесть признал что это у них неправильно указано. Так что очень не рекомендую этот магазин.
Сделал заказ ремней грм, генератора, гур и ролика грм. Ремень гур пришел поддельный. Производство тайланд для внутреннего рынка. Деньги компания возвращать не планирует. Говорят, что это оригинал.По остальным запчастям вопросов нет.
Рыбальченко Александр Владимирович3 травня, 2020 год
Интернет-магазин автозапчастей для иномарок https://japan-cars.com.ua/ (044) 227-29-22 Наша компания работает более 9 лет и специализируется на e-commerce сегменте украинского рынка автомобильных запчастей. С первых дней своей работы japan-cars.com.ua предоставляет клиентам максимально качественный и удобный сервис по подбору необходимых запчастей, консультации квалифицированных специалистов, оптимальные цены (с НДС) и постоянно расширяющийся ассортимент.
Жахливий сервіс
Обминайте japan-cars.com.ua
З магазином співпрацював з 2019-го року, загальна вартість покупок перевищила 45000 гривень (сума підтверджується чеками). Весь цей час зі мною працював менеджер Володимир. Професіонал, з котрим приємно мати справу. Якщо він змінить місце роботи, я залюбки продовжу співпрацю з ним.
Конфліктна ситуація виникла через прихований заводський дефект датчика рівня палива. Зазначений датчик (в оригіналі) я... Читати відгук Опишу ситуацію, рішення ухвалюйте самі.
З магазином співпрацював з 2019-го року, загальна вартість покупок перевищила 45000 гривень (сума підтверджується чеками). Весь цей час зі мною працював менеджер Володимир. Професіонал, з котрим приємно мати справу. Якщо він змінить місце роботи, я залюбки продовжу співпрацю з ним.
Конфліктна ситуація виникла через прихований заводський дефект датчика рівня палива. Зазначений датчик (в оригіналі) я придбав у березні поточного року, і встановив на автомобіль. Попередній стояв рідний, і вийшов з ладу з причини природнього зносу. У вересні помітив проблему, а саме: вказівник рівня палива показує некоретно рівень палива (менше, ніж насправді).
На сервіс звернувся не одразу, оскільки думав, що це щось випадкове. Після звернення на сервіс було встановлено, що вигоріла частина доріжок на датчику. В чистому вигляді заводський дефект, котрий дуже добре видно на відео, це відео є у постачальника.
Замість того, щоб визнати проблему, мені почали розказувати, що якийсь там електрик щось там навигадував. Пишу так тому, що на мою пропозицію надати цьому "електрику"автомобіль для перевірки на умовах: якщо буде виявлена проблема, я оплачу роботу електрика, якщо проблема виявлена не буде, то електрик компенсує вартість палива на проїзд до нього і назад, і купить новий датчик, відповіді не було. Знову - таки, цього "крутого" електрика ні грама не хвилювало, що вигоріли доріжки ТІЛЬКИ НА ДАТЧИКУ РІВНЯ ПАЛИВА, а вся інша електроніка, в тому числі в рази чуливіші і незрівняно складніші бортовий комп'ютер і "мізки" ГБО спокійнісінько собі працювали, і продовжують працювати в звичайному режимі.
Обурює те, що зі мною не захотів розмовляти ні керівник менеджера, ні керівник компанії, на моє пряме прохання надати номер телефону керівника відповідь була така, що керівник цими питаннями не займається, проте він в курсі.
Отримав ложку дьогтю, що зіпсувала бочку меду, тому поставив таку оцінку, і припинив співпрацю з цим постачальником.
Мій висновок: з таким партнером краще жодних справ не мати. Свої висновки робіть самі.
Нехай всі поїздки будуть успішними, і досягають своїх цілей!
P.S. для об'єктивності оцінки рекомендую дивитися відгуки не тільки тут, а й на інших ресурсах.
Japan car кидалово
Не рекомендую связываться. Не хотят принимать товар на возврат.
"Заказывал комплект ГРМ, установили на официальном СТО. Через неделю услышали звук под капотом и начали разбираться. Мастера выяснили, что проблема в натяжителе ремня и ролике. Обратились в магазин, и нам сразу сказали, что, по их мнению, проблема не наша, и, вероятно, склад вернет все назад. Отвезли в магазин запчасти... Читати відгук Ваш текст содержит несколько орфографических и грамматических ошибок. Вот исправленный вариант:
"Заказывал комплект ГРМ, установили на официальном СТО. Через неделю услышали звук под капотом и начали разбираться. Мастера выяснили, что проблема в натяжителе ремня и ролике. Обратились в магазин, и нам сразу сказали, что, по их мнению, проблема не наша, и, вероятно, склад вернет все назад. Отвезли в магазин запчасти и ждали месяц. Потом начали звонить, так как никто не давал обратной связи. Тут началось самое интересное: они даже не знают о никаком возврате. Долго звонили, писали, было много отмазок, мол, товар едет обратно в Японию или куда-то туда. Но все мы понимаем, что товар пролежал месяц на складе и все. С трудом выбили только за натяжитель пару тысяч, все остальное склад не одобрил, ссылаясь на отсутствие гарантии и т.д. Обычный развод на уровне магазина. Пришлось снова покупать комплект за 17-18 тысяч, плюс предыдущие затраты на снятие и установку (4 тысячи). Что я могу сказать? Магазин - это развод высшего уровня, гарантии как таковой нет, все нужно доказывать и выпрашивать. Организационные вопросы ужасные. Могу сказать, что это была последняя моя покупка в этой конторе. Ребята, если вам дороги ваши нервы и время, не рекомендую связываться с этим магазином. Это без преувеличения, пишу как есть. Если почитать предыдущие отзывы, становится понятно, что я говорю правду. А магазину и его руководству рекомендую обратить на это внимание. Хотя, возможно, деньги мешают свободному взгляду."
Не рекомендую связываться. Не хотят принимать товар на возврат.
Месяц водили за нос что заказ будет! Зря потраченное время и нервы!
ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМНУЮ! Если хоте потерять время и нервы , ощутить наплевательское отношение к себе то Вам в Japan Cars . Теперь ещё ждать возврат денег до 7 ми дней !
Лучше обходить их стороной!
Продали несправний товар і не повернули гроші
Обман покупателей
Некоторые запчасти подделка
Интернет-магазин автозапчастей для иномарок
https://japan-cars.com.ua/
(044) 227-29-22
Наша компания работает более 9 лет и специализируется на e-commerce сегменте украинского рынка автомобильных запчастей. С первых дней своей работы japan-cars.com.ua предоставляет клиентам максимально качественный и удобный сервис по подбору необходимых запчастей, консультации квалифицированных специалистов, оптимальные цены (с НДС) и постоянно расширяющийся ассортимент.