Сильвестров Дмитро Відгук додано 12 березня, 2020 год132 перегляда
Замовив в суботу у цьому магазині 3 запчастини:шаровий наконечник,пильник та рульовий ричаг.під час розмови,менеджер переконав мене взяти інший,по його словам,правильний пильник,хоча звісно що й дорожчий.я погодився,бо гадав що маю справу зі професіоналами своєї справи.відправити моє замовлення мали в понеділок,я наголосив,що мені терміново.Однак ні в понеділок,ні у вівторок,зі мною ніхто не звязався, і я зателефонував сам та почув що шаровий накінечник затримується,тож вирішили що поки мені відправлять лише ричаг та пильник.на моє запитання-а чому зі мною ніхто до цього часу не звязався-мені не змогли відповісти,що вже мене насторожило.Коротше,якщо по суті-пильник,який мені впарив менеджер,абсолютно не той,який мені був потрібен,і я змушений був відправити його назад.мені вислали інший пильник,і я знову платив за доставку,хоча я вже оплатив одну доставку,та менеджер запевнив що і різницю в ціні,і гроші за доставку мені повернуть.але згодом,гроші за доставку мені повертати відмовились,почали відверто хамити.Нікому не раджу звязуватись із цим магазином,де вас намагаються розвести на оплату лишньої доставки,таке враження,що між ними та Новою поштою існує якась домовленність.
Дмитро, нам справді дуже шкода, що трапилась така ситуація, будь ласка, прийміть наші вибачення за завдані незручності. Для нас дуже важливо розібратися в цій ситуації. Прохання до Вас - вкажіть номер Вашого замовлення і ми зв'яжемося з Вами в телефонному режимі для вирішення питання. Також Ви можете самостійно звернутися за тел. 068 552 03 93 с Пн. по Пт. (09:00 до 18:00), ми завжди оперативно допоможемо у вирішенні складних ситуацій.
Жахливий магазин,абсолютно некомпетентні продавці,хамло! - Відгуки про DOK.ua
відгук
Коментарі до відгуку