Давно помітила, коли до повної заправляю — не сходяться цифри. останнім часом почала заправляти на 10/20л. Останній раз заправляла 20л. поки стояла біля каси, — заправили, відʼїжджаю і розумію, що залили 10 ЛІТРІВ ЗАМІСТЬ 20 ЗА ЯКІ Я ЗАПЛАТИЛА
Доброго дня ! Прошу здійснити перевірку вашої заправки в смт Скороходове Чутівського району де не доливають пальне. Заправляв дизельне паливо 20 літрів в каністру після заправки виявилось 17 літрів не долив аж 3 літри, це дуже багато. прошу провести перевірку даної заправки, бо хлопці хімічать добре, і це не одиночний випадок.
Доброго дня! Щоб ми змогли зробити з Вами разом технічний пролив, просимо дати Ваші контактні дані. Напишіть нам у приватні повідомлення в соцмережі мережі АЗК Autotrans. Ваше повідомлення вже передали керівництву мережі АЗК Autotrans. Ми з Вами на зв’язку. Тихого Вам дня! З кращими побажаннями, команда мережі АЗК Autotrans
Нам щиро прикро, що у вас склалося негативне враження після заправки на АЗК Autotrans.
Будь ласка, надайте наступну інформацію (можна в особисті повідомлення або через нашу гарячу лінію): • точну дату та час заправки; • адресу АЗК; • об’єм газу, який зазвичай вміщає ваш балон.
Це допоможе намнадати вам обґрунтовану відповідь.
Ми цінуємо кожного клієнта і завжди відкриті до діалогу.
Заїхав у Лубнах заправиться газом. Балон завжди був 27 л. заправили 35л.Говорять нічого не знаємо.Нікому не рекомендую цю заправку. Лубни проспект Володимирський 157
Нам прикро, що ви залишилися незадоволені обслуговуванням на АЗК Autotrans у Лубнах. Ми розуміємо ваше обурення — ситуації, коли обсяг заправленого пального значно перевищує місткість балона, справді викликають питання.
Мережа Autotrans дотримується встановлених технічних і метрологічних вимог до обладнання, а також контролює точність наливу на всіх станціях.
Водночас ми цінуємо зворотний зв’язок від клієнтів, адже саме завдяки таким повідомленням маємо можливість звертати увагу на окремі випадки, які потребують детального аналізу.
Залиште, будь ласка, Ваші контакті данні на нашій Гарячій лінії.
Ви абсолютно праві — клієнти не повинні залишатися без інформації чи чекати в невизначеності. Перезмінка — це важлива частина роботи АЗК, але вона має бути організована так, щоб не створювати незручностей для водіїв.
Ми вже передамо цю ситуацію керівництву відповідної станції.
Дякуємо, що звернули увагу на цей момент. Такі відгуки допомагають нам покращувати сервіс і уникати непорозумінь у майбутньому.
Завжди з задоволенням заїзжала на заправку в Горішніх Плавнях і тільки тут заправлялася до вчорашнього дня (30.03.2025 16:50). "Пану" заправщику дуже не сподобалося, те що я чекала його, щоб він зробив свою роботу (замічу що я навіть не заікнулася про те що довго чекала, просто стояла доки він не підійшов) і тут від нього понеслося в мою... Читати відгук Завжди з задоволенням заїзжала на заправку в Горішніх Плавнях і тільки тут заправлялася до вчорашнього дня (30.03.2025 16:50). "Пану" заправщику дуже не сподобалося, те що я чекала його, щоб він зробив свою роботу (замічу що я навіть не заікнулася про те що довго чекала, просто стояла доки він не підійшов) і тут від нього понеслося в мою сторону: чого я чекаю,сама не могла вставити пістолет і ще багато чого, що я не стала слухати, але чули мої діти в машині і були мяко кажучи ошелешені. Буду шукати інші варіанти заправки. Дякую за "гарне" обслуговування.
Нам щиро прикро, що ваша заправка в Горішніх Плавнях супроводжувалася неприємною ситуацією. Ми цінуємо кожного клієнта, і подібна поведінка з боку персоналу є абсолютно неприйнятною для мережі Autotrans. Поважне та ввічливе ставлення — це основа сервісу, на який ви маєте повне право розраховувати.
Приносимо щирі вибачення вам і вашим дітям за цю ситуацію. Ми вже вжили ралмкалтні міри.
Також хочемо запросити вас на наш майстер-клас “Автоледі” в м.Полтава, де ми вчимо стати ще більш незалежними на АЗК (самостійна заправка авто та оплата на колонці).
Будемо раді бачити вас і зробимо усе, щоб змінити ваше враження на краще.
Доброго дня. У Нових Санжарах заїхала вперше на заправку Автотранс. У мій Матіз 0.8 з баком 35 л влізло аж 39.25 л. Магія просто ... Більше не експериментую!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро прикро, що ваше перше враження від заправки на АЗК Autotrans у Нових Санжарах виявилось негативним.
Обсяги пального, які перевищують паспортний об’єм бака, завжди викликають питання — і ми це розуміємо. У нашій мережі всі роздавальні колонки проходять регулярну сертифікацію та перевірку згідно з державними стандартами. Але навіть за цих умов подібні ситуації не мають залишатися без уваги.
Ми обов’язково передамо ваше звернення відповідальним фахівцям для перевірки. Якщо у вас зберігся чек або інші дані заправки — будемо вдячні, якщо надішлете їх на нашу гарячу лінію чи електронну пошту. Це допоможе нам провести більш точну перевірку.
Дякуємо за зворотний зв’язок — він дозволяє нам ставати кращими. Сподіваємось, з часом ми зможемо повернути вашу довіру.
Просто сюр. В Полтаві жахливе відношення заправників до клієнтів. Ще й не адекватним назвали. Останній раз користувалися Автотрансом. І всім друзям сказали - що заправка гівно! І тільки через її працівників!
В Полтаві на Панянці мені не продають бензин бо я не маю смартфона(картка АЗС є) і хамлять і насміхаються, пропонують у когось попросити.Заправка поруч з домом і раніше тільки тут і заправлявся, тепер ні ногою - краще проїду далі.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація на АЗК у Полтаві (район Панянки) викликала у вас таке розчарування.
Водночас хочемо пояснити: ми дійсно поступово переходимо на використання мобільного додатку, щоб зробити обслуговування швидшим, зручнішим і безпечнішим. Але ми розуміємо, що не всі клієнти одразу готові до такого формату — і це абсолютно нормально.
Тому альтернативні способи оплати ми також пропонуємо, у тому числі з використанням картки АЗС.
Сподіваємось, ви все ж дасте нам ще один шанс — і ми зможемо повернути вашу довіру.
9.08.23р.На заправці що знаходяться на трасі Київ-Харьків біля села Засулля.Зайшовши на заправку якраз в цей час пропало світло і на мої запитання які стосуються заправки касир відповіла з хамством.
Переваги:
Включили генератор,та ми заправилися.
Недоліки:
Касир розмовляє до людей невідповідно професійного спілкування.
У смт Котельва Полтавської області не доливають бензин. Заправляли в каністру на 5 літрів, коли потрібно було перелити в іншу ємкість, виявилося що там 4,5 літрів. Коли підійшли з цим запитанням до працівників, то відповіли що такого не може бути, і виходить що коли заливаємо 20 то не вистачає 2 літри. В цілому з нас просто посміялися.
Доброго дня! Хочу поделиться впечатлениями о поездке по городу Черноморск.. Речь идёт об автобусе ВН3674РЕ маршрут 25.. Водитель данной маршрутке хамским образом отказал женщине в поездке по городу ..Требовал возмещение оплаты в размере междугородней стоимости маршрута - 40грн... При этом никаких подтверждающих тому документов не предьявлял.. Прошу разобраться по существу изложенного
Доброго вечора! Нам дуже прикро, що у Вас сталася така неприємна подорож. Але Ви помилково вибрали мережу АЗК Autotrans, яка не має ніякого відношення до перевезення.
Розуміємо ваше обурення — ситуація, коли в бак об’ємом 34 літри вміщується майже 40, викликає цілком справедливі запитання. Тим більше, якщо авто ще їхало на газу.
Мережа Autotrans регулярно проводить перевірки обладнання, щоб гарантувати точність наливу. Ваш відгук було відразу передано керівництву АЗК у Миргороді.
Дякуємо, що повідомили. Ми завжди на стороні прозорості. Слава Україні!
На заправке Автотранс работают "Золушки", в бак, в который влазило максимум 23,5 литров газа, влезло 29,52, а их супервайзер Дмитрий сказал, что это у меня клапан в балоне не работает. Не рекомендую Автотранс никому!!!
Нам шкода, що у вас виникли сумніви щодо якості обслуговування та роботи обладнання. Рекомендуємо звернутися до сервісного центру для перевірки клапана балона — це важливо для безпеки.
Ми прагнемо забезпечувати чесність і прозорість, тому завжди готові допомогти у вирішенні таких питань.
Заїхав 27.06.22 десь о 8.00 на АЗС на Панянці в Полтаві. Як в ссср повернувся. Відстояв чергу(невелику правда), виявилося що бензин продають тільки білим людям, а мені без смартфона не положено(за карткою Автотрансу відмовила заправити). Касирка нагадала мені продавщицю з м'ясного відділу у 80-х роках - кричить, вигнала з приміщення. Дзвонив на гарячу лінію - не беруть слухавку. Коли виїхав... Читати відгук Заїхав 27.06.22 десь о 8.00 на АЗС на Панянці в Полтаві. Як в ссср повернувся. Відстояв чергу(невелику правда), виявилося що бензин продають тільки білим людям, а мені без смартфона не положено(за карткою Автотрансу відмовила заправити). Касирка нагадала мені продавщицю з м'ясного відділу у 80-х роках - кричить, вигнала з приміщення. Дзвонив на гарячу лінію - не беруть слухавку. Коли виїхав з заправки то рішала запропонував мені купити бензин по його смартфону, але по 55 грн. АЗС біля мене поруч і завжди тут заправлявся але тепер ні ногою - років 20 такого нахабства і махінацій не бачив.,
Розуміємо вашу незручність через перехід на мобільний додаток. Проте ввічливість і повага до клієнтів — наш пріоритет. Ваш випадок було перевірено, і ми завжди працюємо над покращенням сервісу.
Заправлялся сегодня в Полтаве на Панянки, в мой бак до полного обычно входит летом 40-41 литра, зимой в мороз 42-44 литра в зависимости от АЗС, здесь же как-то вкачали почти 46. Позвал руководство, указал на несоответствие на 5 литров ( а это, на минуточку, 205 грн.). Сказали что у них все проверено и это у меня так отсекатель настроен.... ... Читати відгук Заправлялся сегодня в Полтаве на Панянки, в мой бак до полного обычно входит летом 40-41 литра, зимой в мороз 42-44 литра в зависимости от АЗС, здесь же как-то вкачали почти 46. Позвал руководство, указал на несоответствие на 5 литров ( а это, на минуточку, 205 грн.). Сказали что у них все проверено и это у меня так отсекатель настроен.... на БРСМ, на ВОГЕ, на Роднике значит настроено на 40-41 литров, а здесь на 46... теперь здесь буду заправляться только по самой безнадеге, и всем знакомым отсоветую....
Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо об’єму пального та відмінностей у налаштуваннях відсікача бака. Такі випадки можуть виникати через різні технічні особливості автомобіля та обладнання.
Проте ми завжди дбаємо про точність заправки та прозорість для наших клієнтів. Якщо у вас будуть додаткові питання або бажання детально обговорити ситуацію, звертайтесь, будь ласка, до служби підтримки — ми готові допомогти.
Дякуємо за вашу чесність і розуміння. З повагою, Команда Autotrans
В балон 42л в них умудряються задути 49л. Коли газ був по13грн. я промовчав, але коли по 40 то не змовчав, але без толку в них по їх словам з лічильниками все гаразд. Довго до них і не їздив після першого обману, але зараз не було вибору. Один негатив
Нам дуже шкода, що у вас виникли сумніви щодо точності лічильників на газ. Ми серйозно ставимося до таких звернень і регулярно проводимо перевірки обладнання, щоб забезпечити максимальну точність і прозорість для наших клієнтів.
Щоб розібратися в ситуації детальніше, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки — ми готові оперативно допомогти і вирішити питання.
До війни було все ОК. Тепер 50 літрів купленого у додатку пропало. Списують на те, що під час бойових дій був пошкоджений сервер і дані втрачено і як закінчаться бойові дії їх відновлять. Хоча історію розрахунків показує і це до того, що інформація втрачена. Щось мутять.
всегда пользовался предоплатой, оплатил бензин и потом сколько нужно заправляють, сейчас осталось около 100литров и уже полтора месяца не отдают ни деньги ни бензин и так у всех кто платил на перед
Нам дуже прикро чути про ваш негативний досвід із попередньою оплатою. Після відновлення роботи мобільного додатку ми провели компенсації всім постраждалим клієнтам, і зараз робимо все можливе, щоб подібна ситуація не повторювалася.
Якщо у вас залишилися питання або потребуєте допомоги, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки — ми готові оперативно вирішувати кожне звернення.
Дякуємо за розуміння. З повагою, Команда Autotrans
Сегодня заправил почти на 40 литров, и сразу начались рывки при разгоне на скоростях от 50км/ч. Машина неделю как после планового ТО, ездила отлично, без нареканий. После этой колотухи которую мне заправили уже испугался что с движком чет, но по датчикам и работе двигателя явно проблема с топливом. Так и двигатель уграть не далеко. Горите в аду, жлобы.
Заправился первый раз бензином 15.12.2021, А-95 до полного, на заправку доезжал на лампочке (последняя риска в шкале объема бака) влезло 44.08 литра. Машина фабия 2, мотор-1.4, по паспорту бак на 45литров. После этого проехал 248км. Из них 200 по трассе при этом расходомер показывал расход 6л/100км. 20.12.2021, чтобы проверить реальный расход топлива, снова поехал на ту же заправку... Читати відгук Заправился первый раз бензином 15.12.2021, А-95 до полного, на заправку доезжал на лампочке (последняя риска в шкале объема бака) влезло 44.08 литра. Машина фабия 2, мотор-1.4, по паспорту бак на 45литров. После этого проехал 248км. Из них 200 по трассе при этом расходомер показывал расход 6л/100км. 20.12.2021, чтобы проверить реальный расход топлива, снова поехал на ту же заправку и стал на ту же колонку. Немного прифигел, когда кассир озвучила сумму к оплате, указав что заправили 28 литров. Я думаю это минимум в два раза больше чем должно было быть. При этом индикатор топлива, перед заправкой показывал немного меньше полного бака, а они получается залили больше половины. Я возмутился, но оператор сказала что больше чем влезет в бак они бы не заправили. Первый раз в такой ситуации!
Доброго дня Сергію, дякуємо за відгук. Ви не вказали жодної конкретики чи власної картки лояльності, щоб ми могли ідентифікувати вас як клієнта. Будь ласка, підкажіть дату, місце та час заправки, щоб ми могли відслідкувати процес та надати вам відповідь з приводу вашої ситуації.
Мне кажется что руководители или работники "Автотранса" пытаются таким образом покрывать свои убытки. Я понимаю что не доливают, но блин не 4,5 литров из 5. Больше к ним ни ногой, и никому не советую у них заправляться, а если и заправляетесь делайте фото- или видеофиксацию показаний датчика уровня топлива и показаний бортового компьютера автомобиля до заправки и после заправки, а... Читати відгук Мне кажется что руководители или работники "Автотранса" пытаются таким образом покрывать свои убытки. Я понимаю что не доливают, но блин не 4,5 литров из 5. Больше к ним ни ногой, и никому не советую у них заправляться, а если и заправляетесь делайте фото- или видеофиксацию показаний датчика уровня топлива и показаний бортового компьютера автомобиля до заправки и после заправки, а так же процесса заправки чтоб руководители заправки потом не делало из вас идиотов.
Вітаємо вас та дякуємо за відгук. На жаль, ви не предстаилися та не надали жодного ідентифікатора, за яким би ми могли відстежити вашу заправку. Будь ласка, надайте вашу контактну інформацію, щоб ми могли вам допомогти.
Заехал сегодня в 7:00 утра на заправку Автотранс в г. Гребенка Полтавской области, оплатил заправку 5 литров дизтоплива, но они умудрились заправить мне (барабанная дробь) - 0,5 литра. 0,5 литра Карл. То есть 4,5 литра не долили. Когда указал заправщику на показания датчика в автомобиле он сказал что ничего не знает что заправили именно 5 литров. Позвонил в их колл-центр,... Читати відгук Заехал сегодня в 7:00 утра на заправку Автотранс в г. Гребенка Полтавской области, оплатил заправку 5 литров дизтоплива, но они умудрились заправить мне (барабанная дробь) - 0,5 литра. 0,5 литра Карл. То есть 4,5 литра не долили. Когда указал заправщику на показания датчика в автомобиле он сказал что ничего не знает что заправили именно 5 литров. Позвонил в их колл-центр, оставил жалобу, через час перезвонил начальник (или директор) заправки и начал рассказывать что такого не может быть, что они вот в 5 утра проливали через мерник и все в порядке, что у меня врёт датчик. Только после этого я заправился на другой заправке и о чудо, здесь почему-то датчик не соврал а показал то количество топлива которое было залито. Больше я на Автотранс ни ногой.
Вітаємо та дякуємо за ваш відгук, Романе. По факту звернення – заправка відбулася в повному обсязі, що підтверджено у фіскальному чеку і на табло ПРК.
Було запропоновано зробити технологічний пролив колонки, для підтвердження точності відпуску пального. Після отримання згоди – технологічний пролив було проведено і підтверджено точність наливу.
Враховуючи вище вказане – можна зробити висновок, що з сторони АЗК – виконано всі необхідні заходи, що підтверджують факт здійснення заправки в повному обсязі.
АЗК не має жодного підтвердження справності датчика рівня пального, що встановлено в автомобілі клієнта, спираючись на покази якого було написано відгук.
Довідково: об’єм паливного бака клієнта 60 л. Об’єм заправленого пального є не суттєвим по відношенню до об’єму бака, що могло спричинити відображення на датчику автомобіля з запізненням. Показати 1 відповідь
Начал замечать что увеличился расход газа. Баллон у меня на 42л, я приехал почти на пустом баллоне (ну все же там ещё газ был) мне заправили 39л, как такое возможно? Тем более на улице лето!!!
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Перевірте, будь ласка, повний об'єм вашого балону. Зазвичай, виробник вказує цю інформацію в табличці на самому балоні. Балон має наповнюватися на 80-85% від повного об’єму. Якщо більше – не спрацював мультиклапан. Це є підставою для оповірення балону, яке потрібно проходити раз на 2 роки. Зробити повірку ГБО можна на автогазовому СТО Autotrans: 0504045159
Простая задачка. Выехал из пункта А, проехал 500 км. Перед выездом заправился 53 л. Газ. Баллон 70л. Загорелась лампочка. Обычно дает сигнал при остатке 10-11 л. Заехал на автотранс. При въезде в Полтаву со стороны Харькова. До этого несколько раз там заправлялся и все было нормально. Вначале не могли провести карточку. Установил приложение. Вроде дали скидку. Но самое интересное было... Читати відгук Простая задачка. Выехал из пункта А, проехал 500 км. Перед выездом заправился 53 л. Газ. Баллон 70л. Загорелась лампочка. Обычно дает сигнал при остатке 10-11 л. Заехал на автотранс. При въезде в Полтаву со стороны Харькова. До этого несколько раз там заправлялся и все было нормально. Вначале не могли провести карточку. Установил приложение. Вроде дали скидку. Но самое интересное было потом. При почти пустом банке пистоле отстрелил, заправив 27 литров))) и все сотрудники на мое недоумение мне поясняли у меня проблема с лампочкой.. В общем скидку которую они дали по приложению - просто украли при заправке. Обычное жлобастое жулье....
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Щодо кількості залитого пального. Autotrans дуже ретельно перевіряє якість пального і точність колонок. Якщо у вас є підозри чи нарікання на недолив, ми готові зробити пробний пролив колонок в робочий час, за попередньою домовленістю. Так ви впевнитеся у точності проливу.
Установил приложение и на первую заправку даётся скидка 2 грн. на газ и 4 грн. на бензин. В г. Миргород не заправляют с такой скидкой, якобы не получается скидку сделать. Так что заправки АвтоТранс НЕ РЕКОМЕНДУЮ. Заправлял у них на постоянной основе раньше, но вот уже около года не заправлялся, т.к. постоянно наливали газа якобы 66 литров, но балон... Читати відгук Установил приложение и на первую заправку даётся скидка 2 грн. на газ и 4 грн. на бензин. В г. Миргород не заправляют с такой скидкой, якобы не получается скидку сделать. Так что заправки АвтоТранс НЕ РЕКОМЕНДУЮ. Заправлял у них на постоянной основе раньше, но вот уже около года не заправлялся, т.к. постоянно наливали газа якобы 66 литров, но балон новый на 65 литров и расход был хуже чем на других заправках.
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Перевірте, будь ласка, повний об'єм вашого балону. Зазвичай, виробник вказує цю інформацію в табличці на самому балоні. Балон має наповнюватися на 80-85% від повного об’єму. Якщо більше – не спрацював мультиклапан. Це є підставою для оповірення балону, яке потрібно проходити раз на 2 роки. Зробити повірку ГБО можна, зокрема, на автогазовому СТО Autotrans: 0504045159 Сподіваємося, це вирішить ваше питання. Показати 1 відповідь
Заправляю свои машины не первый год на этом АЗС. Было подозрение на обман со стороны АЗС. Но заправив в очередной раз 40 литров (условных) хватило лишь на 100 км. И это при расходе моего авто в 14 литров газа на сотню. Если вам дорого ваше время, деньги и нервы, НЕ рекомендую АЗС Автотранс.
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Перевірте, будь ласка, повний об'єм вашого балону. Зазвичай, виробник вказує цю інформацію в табличці на самому балоні. Балон має наповнюватися на 80-85% від повного об’єму. Якщо більше – не спрацював мультиклапан. Це є підставою для оповірення балону, яке потрібно проходити раз на 2 роки.
Зробити повірку ГБО можна на автогазовому СТО Autotrans: 0504045159
Недолили 10 л
ДП не долив на 20 л 3 л
Щоб ми змогли зробити з Вами разом технічний пролив, просимо дати Ваші контактні дані. Напишіть нам у приватні повідомлення в соцмережі мережі АЗК Autotrans.
Ваше повідомлення вже передали керівництву мережі АЗК Autotrans.
Ми з Вами на зв’язку.
Тихого Вам дня!
З кращими побажаннями,
команда мережі АЗК Autotrans
Нерекомендую
Нам щиро прикро, що у вас склалося негативне враження після заправки на АЗК Autotrans.
Будь ласка, надайте наступну інформацію (можна в особисті повідомлення або через нашу гарячу лінію):
• точну дату та час заправки;
• адресу АЗК;
• об’єм газу, який зазвичай вміщає ваш балон.
Це допоможе намнадати вам обґрунтовану відповідь.
Ми цінуємо кожного клієнта і завжди відкриті до діалогу.
З повагою,
Команда Autotrans
Недозаправляють
Нам прикро, що ви залишилися незадоволені обслуговуванням на АЗК Autotrans у Лубнах. Ми розуміємо ваше обурення — ситуації, коли обсяг заправленого пального значно перевищує місткість балона, справді викликають питання.
Мережа Autotrans дотримується встановлених технічних і метрологічних вимог до обладнання, а також контролює точність наливу на всіх станціях.
Водночас ми цінуємо зворотний зв’язок від клієнтів, адже саме завдяки таким повідомленням маємо можливість звертати увагу на окремі випадки, які потребують детального аналізу.
Залиште, будь ласка, Ваші контакті данні на нашій Гарячій лінії.
З повагою,
Команда Autotrans
Перезмінка
Ми вже передамо цю ситуацію керівництву відповідної станції.
Дякуємо, що звернули увагу на цей момент. Такі відгуки допомагають нам покращувати сервіс і уникати непорозумінь у майбутньому.
З повагою,
Команда Autotrans
Обслуговування заправщика просто жесть
Приносимо щирі вибачення вам і вашим дітям за цю ситуацію. Ми вже вжили ралмкалтні міри.
Також хочемо запросити вас на наш майстер-клас “Автоледі” в м.Полтава, де ми вчимо стати ще більш незалежними на АЗК (самостійна заправка авто та оплата на колонці).
Будемо раді бачити вас і зробимо усе, щоб змінити ваше враження на краще.
З повагою,
Команда Autotrans
Вперше і востаннє
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро прикро, що ваше перше враження від заправки на АЗК Autotrans у Нових Санжарах виявилось негативним.
Обсяги пального, які перевищують паспортний об’єм бака, завжди викликають питання — і ми це розуміємо. У нашій мережі всі роздавальні колонки проходять регулярну сертифікацію та перевірку згідно з державними стандартами. Але навіть за цих умов подібні ситуації не мають залишатися без уваги.
Ми обов’язково передамо ваше звернення відповідальним фахівцям для перевірки. Якщо у вас зберігся чек або інші дані заправки — будемо вдячні, якщо надішлете їх на нашу гарячу лінію чи електронну пошту. Це допоможе нам провести більш точну перевірку.
Дякуємо за зворотний зв’язок — він дозволяє нам ставати кращими. Сподіваємось, з часом ми зможемо повернути вашу довіру.
З повагою,
Команда Autotrans
Жахливе відношення до клієнтів
І тільки через її працівників!
Ця заправка тільки для білих
Ми щиро шкодуємо, що ситуація на АЗК у Полтаві (район Панянки) викликала у вас таке розчарування.
Водночас хочемо пояснити: ми дійсно поступово переходимо на використання мобільного додатку, щоб зробити обслуговування швидшим, зручнішим і безпечнішим. Але ми розуміємо, що не всі клієнти одразу готові до такого формату — і це абсолютно нормально.
Тому альтернативні способи оплати ми також пропонуємо, у тому числі з використанням картки АЗС.
Сподіваємось, ви все ж дасте нам ще один шанс — і ми зможемо повернути вашу довіру.
З повагою,
Команда Autotrans
Непрофесійне ставлення.
на мої запитання які стосуються заправки касир відповіла з хамством.
Раді, що ви змогли заправитися, незважаючи на відключення світла — для цього і маємо генератори.
Щодо поведінки касира — перепрошуємо. Такий тон спілкування неприпустимий і все одразу було передано керівництву АЗК.
Цінуємо ваш зворотний зв’язок.
З повагою,
Команда Autotrans
Не доливають бензин
Нам дуже шкода, що у смт Котельва у вас виникли сумніви щодо точності наливу пального, а звернення до працівників не отримало належної реакції.
У мережі Autotrans ми суворо дотримуємося стандартів якості та точності, тому подібна ситуація — це привід для серйозного розгляду.
Дякуємо, що звернули на це увагу — це допомагає нам ставати кращими.
З повагою,
Команда Autotrans
Невежество водителей
Речь идёт об автобусе ВН3674РЕ маршрут 25..
Водитель данной маршрутке хамским образом отказал женщине в поездке по городу ..Требовал возмещение оплаты в размере междугородней стоимости маршрута - 40грн...
При этом никаких подтверждающих тому документов не предьявлял..
Прошу разобраться по существу изложенного
Але Ви помилково вибрали мережу АЗК Autotrans, яка не має ніякого відношення до перевезення.
Отзыв про азс
Розуміємо ваше обурення — ситуація, коли в бак об’ємом 34 літри вміщується майже 40, викликає цілком справедливі запитання. Тим більше, якщо авто ще їхало на газу.
Мережа Autotrans регулярно проводить перевірки обладнання, щоб гарантувати точність наливу. Ваш відгук було відразу передано керівництву АЗК у Миргороді.
Дякуємо, що повідомили. Ми завжди на стороні прозорості.
Слава Україні!
З повагою,
Команда Autotrans
"Впихнуть невпихуемое"
Нам шкода, що у вас виникли сумніви щодо якості обслуговування та роботи обладнання. Рекомендуємо звернутися до сервісного центру для перевірки клапана балона — це важливо для безпеки.
Ми прагнемо забезпечувати чесність і прозорість, тому завжди готові допомогти у вирішенні таких питань.
З повагою,
Команда Autotrans
Касирка на АЗС веде себе як продавщиця у 80-х роках
Розуміємо вашу незручність через перехід на мобільний додаток. Проте ввічливість і повага до клієнтів — наш пріоритет. Ваш випадок було перевірено, і ми завжди працюємо над покращенням сервісу.
Сподіваємось, ви дасте нам ще один шанс.
З повагою,
Команда Autotrans Показати 1 відповідь
Кидалово жулики
Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо об’єму пального та відмінностей у налаштуваннях відсікача бака. Такі випадки можуть виникати через різні технічні особливості автомобіля та обладнання.
Проте ми завжди дбаємо про точність заправки та прозорість для наших клієнтів. Якщо у вас будуть додаткові питання або бажання детально обговорити ситуацію, звертайтесь, будь ласка, до служби підтримки — ми готові допомогти.
Дякуємо за вашу чесність і розуміння.
З повагою,
Команда Autotrans
Суцільне кидалово
Нам дуже шкода, що у вас виникли сумніви щодо точності лічильників на газ. Ми серйозно ставимося до таких звернень і регулярно проводимо перевірки обладнання, щоб забезпечити максимальну точність і прозорість для наших клієнтів.
Щоб розібратися в ситуації детальніше, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки — ми готові оперативно допомогти і вирішити питання.
Дякуємо за розуміння.
З повагою,
Команда Autotrans
Мутна контора
Розуміємо ваше занепокоєння через втрату даних і щиро перепрошуємо за незручності.
Ситуація з сервером під час початку бойових дій була винятковою, і ми доклали максимум зусиль для відновлення усієї інформації.
Як тільки усе це стало можливим, ми оперативно зв’язалися з усіма постраждалими клієнтами для компенсації.
Дякуємо за терпіння і розуміння в такий складний час.
З повагою,
Команда Autotrans
кинули всех на деньги
Нам дуже прикро чути про ваш негативний досвід із попередньою оплатою. Після відновлення роботи мобільного додатку ми провели компенсації всім постраждалим клієнтам, і зараз робимо все можливе, щоб подібна ситуація не повторювалася.
Якщо у вас залишилися питання або потребуєте допомоги, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки — ми готові оперативно вирішувати кожне звернення.
Дякуємо за розуміння.
З повагою,
Команда Autotrans
Отвратительное качество топлива
Очень много не дозаправили
После этого проехал 248км. Из них 200 по трассе при этом расходомер показывал расход 6л/100км.
20.12.2021, чтобы проверить реальный расход топлива, снова поехал на ту же заправку... Читати відгук Заправился первый раз бензином 15.12.2021, А-95 до полного, на заправку доезжал на лампочке (последняя риска в шкале объема бака) влезло 44.08 литра. Машина фабия 2, мотор-1.4, по паспорту бак на 45литров.
После этого проехал 248км. Из них 200 по трассе при этом расходомер показывал расход 6л/100км.
20.12.2021, чтобы проверить реальный расход топлива, снова поехал на ту же заправку и стал на ту же колонку.
Немного прифигел, когда кассир озвучила сумму к оплате, указав что заправили 28 литров.
Я думаю это минимум в два раза больше чем должно было быть. При этом индикатор топлива, перед заправкой показывал немного меньше полного бака, а они получается залили больше половины.
Я возмутился, но оператор сказала что больше чем влезет в бак они бы не заправили.
Первый раз в такой ситуации!
Не доливают, обманывают
Жулье, жёстко на..бывают
Було запропоновано зробити технологічний пролив колонки, для підтвердження точності відпуску пального. Після отримання згоди – технологічний пролив було проведено і підтверджено точність наливу.
Враховуючи вище вказане – можна зробити висновок, що з сторони АЗК – виконано всі необхідні заходи, що підтверджують факт здійснення заправки в повному обсязі.
АЗК не має жодного підтвердження справності датчика рівня пального, що встановлено в автомобілі клієнта, спираючись на покази якого було написано відгук.
Довідково: об’єм паливного бака клієнта 60 л. Об’єм заправленого пального є не суттєвим по відношенню до об’єму бака, що могло спричинити відображення на датчику автомобіля з запізненням. Показати 1 відповідь
Задувка газа!
жулики с честными глазами
Вначале не могли провести карточку. Установил приложение. Вроде дали скидку. Но самое интересное было... Читати відгук Простая задачка. Выехал из пункта А, проехал 500 км. Перед выездом заправился 53 л. Газ. Баллон 70л. Загорелась лампочка. Обычно дает сигнал при остатке 10-11 л. Заехал на автотранс. При въезде в Полтаву со стороны Харькова. До этого несколько раз там заправлялся и все было нормально.
Вначале не могли провести карточку. Установил приложение. Вроде дали скидку. Но самое интересное было потом. При почти пустом банке пистоле отстрелил, заправив 27 литров))) и все сотрудники на мое недоумение мне поясняли у меня проблема с лампочкой.. В общем скидку которую они дали по приложению - просто украли при заправке. Обычное жлобастое жулье....
Приложение - ЛОХОТРОН!
Заправлял у них на постоянной основе раньше, но вот уже около года не заправлялся, т.к. постоянно наливали газа якобы 66 литров, но балон... Читати відгук Установил приложение и на первую заправку даётся скидка 2 грн. на газ и 4 грн. на бензин. В г. Миргород не заправляют с такой скидкой, якобы не получается скидку сделать. Так что заправки АвтоТранс НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Заправлял у них на постоянной основе раньше, но вот уже около года не заправлялся, т.к. постоянно наливали газа якобы 66 литров, но балон новый на 65 литров и расход был хуже чем на других заправках.
Сподіваємося, це вирішить ваше питання. Показати 1 відповідь
Матерые аферисты
Если вам дорого ваше время, деньги и нервы, НЕ рекомендую АЗС Автотранс.
Зробити повірку ГБО можна на автогазовому СТО Autotrans: 0504045159