Доброго дня, хочу поскаржитися на оператора автозаправки Автотранс що знаходиться в м Хорол Полтавської області. А саме на Вакуленка Віктора. На мою думку ця людина не має працювати в сфері послуг, так як його відношення до клієнтів мʼяко кажучи дуже погане. Систематичне грубе ставлення, грубі відповіді на питання клієнта.Погрози в сторону клієнта. Прошу прийняти якісь міри. Можливо провести профілактичні бесіди.
Дякуємо, що звернулися та повідомили нам про ситуацію. Нам щиро шкода, що у вас склалося неприємне враження від роботи нашого оператора. Вашу скаргу вже передано керівництву для детального розгляду та вжиття відповідних заходів.
Ми цінуємо кожен відгук, адже він допомагає нам покращувати якість обслуговування. Запевняємо, що ситуацію буде розглянуто в найкоротші терміни, а результати враховано у подальшій роботі персоналу.
Дякуємо за розуміння та за те, що залишаєтесь з Autotrans.
Бак на 55 литров. Загорелась лампочка на малый уровень бенза. Должно было остаться в баке примерно 6-7 литров. Как в непустой бак могло влезть 54.36л. 95ого? И это до первого отстрела пистолета?
Недоліки:
Недолив примерно в 6 литров на полный бак перечеркивают все его плюсы.
Мережа Autotrans суворо дотримується стандартів точності дозування пального, а все обладнання проходить регулярну метрологічну перевірку. Водночас ми розуміємо, що жодна система не ідеальна, тому серйозно ставимось до подібних звернень.
Приносимо вибачення за негативний досвід і дякуємо, що звернули на це увагу. Ми прагнемо до прозорості й справедливості, і ваша довіра для нас надзвичайно важлива.
Сьогодні, о 12:42, заправлявся в місті Лубни на АЗС, що знаходиться пр-т Володимирський, 157-А. Такого обслуговування давно не зустрічав, заправник куре в стороні, довелося самому, тут немає нічого страшного, умію, але "пістолет" залитий дизелем. На прохання допомогти, від касира, яка також вийшла на перекур, в грубій формі отримав відповідь про те, що в заправника перерва. Нічого страшного, руки вимив,... Читати відгук Сьогодні, о 12:42, заправлявся в місті Лубни на АЗС, що знаходиться пр-т Володимирський, 157-А. Такого обслуговування давно не зустрічав, заправник куре в стороні, довелося самому, тут немає нічого страшного, умію, але "пістолет" залитий дизелем. На прохання допомогти, від касира, яка також вийшла на перекур, в грубій формі отримав відповідь про те, що в заправника перерва. Нічого страшного, руки вимив, але неприємно.
Перепрошуємо за ситуацію, яка склалася на АЗК у місті Лубни. Такий рівень обслуговування не відповідає нашим стандартам — куріння на території АЗС, брудне обладнання та грубе спілкування неприпустимі.
Ваш відгук уже передано керівнику станції для розгляду. Дякуємо, що не залишилися байдужими — це допомагає нам покращувати сервіс.
Нам шкода, що у вас виникли труднощі з запасом ходу та знижками. Ми постійно працюємо над якістю пального та сервісом, навіть у складних умовах, і ваш випадок не міг бути додатково перевірений без додаткової інформації на гарячу лінію.
Щодо знижок — ми прагнемо підтримувати клієнтів і найближчим часом плануємо покращення в програмі лояльності.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами. З повагою, Команда Autotrans
Заправивсь від "повного" до "повного" і поняв що мене обманують! Та сама біда не тільки в мене! Совпаденіє?!?...не думаю! Класна заправка, претензій ніколи не було. Але мабуть зміню заправку, шкода що не бояться за клієнтів!
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Щодо кількості залитого пального. Autotrans дуже ретельно перевіряє якість пального і точність колонок. Якщо у вас є підозри чи нарікання на недолив, ми готові зробити пробний пролив колонок в робочий час, за попередньою домовленістю. Так ви впевнитеся у точності проливу. Заїжджайте, разом перевіримо.
Скарга на оператора
Ми цінуємо кожен відгук, адже він допомагає нам покращувати якість обслуговування. Запевняємо, що ситуацію буде розглянуто в найкоротші терміни, а результати враховано у подальшій роботі персоналу.
Дякуємо за розуміння та за те, що залишаєтесь з Autotrans.
З повагою,
Команда мережі АЗК Autotrans
Полтава, Панянка. Не долив а95.
Приносимо вибачення за негативний досвід і дякуємо, що звернули на це увагу. Ми прагнемо до прозорості й справедливості, і ваша довіра для нас надзвичайно важлива.
З повагою,
Команда Autotrans
Погане обслуговування.
Нічого страшного, руки вимив,... Читати відгук Сьогодні, о 12:42, заправлявся в місті Лубни на АЗС, що знаходиться пр-т Володимирський, 157-А. Такого обслуговування давно не зустрічав, заправник куре в стороні, довелося самому, тут немає нічого страшного, умію, але "пістолет" залитий дизелем. На прохання допомогти, від касира, яка також вийшла на перекур, в грубій формі отримав відповідь про те, що в заправника перерва.
Нічого страшного, руки вимив, але неприємно.
Перепрошуємо за ситуацію, яка склалася на АЗК у місті Лубни. Такий рівень обслуговування не відповідає нашим стандартам — куріння на території АЗС, брудне обладнання та грубе спілкування неприпустимі.
Ваш відгук уже передано керівнику станції для розгляду. Дякуємо, що не залишилися байдужими — це допомагає нам покращувати сервіс.
З повагою,
Команда Autotrans
Погана перезмінка
Газ низької якості, або не доливають
Знижки зняли, якість погіршилася і це під час війни.
Нам шкода, що у вас виникли труднощі з запасом ходу та знижками. Ми постійно працюємо над якістю пального та сервісом, навіть у складних умовах, і ваш випадок не міг бути додатково перевірений без додаткової інформації на гарячу лінію.
Щодо знижок — ми прагнемо підтримувати клієнтів і найближчим часом плануємо покращення в програмі лояльності.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами.
З повагою,
Команда Autotrans
Перелив газу! Витрата 19-22 л на 100 км
Класна заправка, претензій ніколи не було. Але мабуть зміню заправку, шкода що не бояться за клієнтів!