Давно помітила, коли до повної заправляю — не сходяться цифри. останнім часом почала заправляти на 10/20л. Останній раз заправляла 20л. поки стояла біля каси, — заправили, відʼїжджаю і розумію, що залили 10 ЛІТРІВ ЗАМІСТЬ 20 ЗА ЯКІ Я ЗАПЛАТИЛА
Доброго дня ! Прошу здійснити перевірку вашої заправки в смт Скороходове Чутівського району де не доливають пальне. Заправляв дизельне паливо 20 літрів в каністру після заправки виявилось 17 літрів не долив аж 3 літри, це дуже багато. прошу провести перевірку даної заправки, бо хлопці хімічать добре, і це не одиночний випадок.
Доброго дня! Щоб ми змогли зробити з Вами разом технічний пролив, просимо дати Ваші контактні дані. Напишіть нам у приватні повідомлення в соцмережі мережі АЗК Autotrans. Ваше повідомлення вже передали керівництву мережі АЗК Autotrans. Ми з Вами на зв’язку. Тихого Вам дня! З кращими побажаннями, команда мережі АЗК Autotrans
Начал заправлять машину 95евро и очень доволен по расходу. Я очень привередлив к топливу. Пока из всех заправок в Миргороде ваша мне больше всех подходит. Хотя с 1 мая добавляют в бензин спирт, но ваш не имеет запаха спиртом, а значит его действительно не более 5%. Короче спасибо вам большое.
Команда мережі АЗК Autotrans щиро вдячна вам за довіру та високу оцінку якості нашого пального. Ми розуміємо, наскільки важливим є паливо для кожного автомобіліста, особливо якщо мова йде про економічність і стабільну роботу двигуна.
З 1 травня справді діють нові норми щодо вмісту біоетанолу в бензині, і ми суворо дотримуємося державних стандартів, які дозволяють не більше 5% спирту у складі. Ми уважно контролюємо якість на всіх етапах — від постачання до наливу в бак.
Ваші слова — це найкраща мотивація для нас працювати ще краще. Раді, що з усіх АЗК у Миргороді саме Autotrans став вашим вибором. Завжди раді бачити вас знову!
Нам щиро прикро, що у вас склалося негативне враження після заправки на АЗК Autotrans.
Будь ласка, надайте наступну інформацію (можна в особисті повідомлення або через нашу гарячу лінію): • точну дату та час заправки; • адресу АЗК; • об’єм газу, який зазвичай вміщає ваш балон.
Це допоможе намнадати вам обґрунтовану відповідь.
Ми цінуємо кожного клієнта і завжди відкриті до діалогу.
Заїхав у Лубнах заправиться газом. Балон завжди був 27 л. заправили 35л.Говорять нічого не знаємо.Нікому не рекомендую цю заправку. Лубни проспект Володимирський 157
Нам прикро, що ви залишилися незадоволені обслуговуванням на АЗК Autotrans у Лубнах. Ми розуміємо ваше обурення — ситуації, коли обсяг заправленого пального значно перевищує місткість балона, справді викликають питання.
Мережа Autotrans дотримується встановлених технічних і метрологічних вимог до обладнання, а також контролює точність наливу на всіх станціях.
Водночас ми цінуємо зворотний зв’язок від клієнтів, адже саме завдяки таким повідомленням маємо можливість звертати увагу на окремі випадки, які потребують детального аналізу.
Залиште, будь ласка, Ваші контакті данні на нашій Гарячій лінії.
Ви абсолютно праві — клієнти не повинні залишатися без інформації чи чекати в невизначеності. Перезмінка — це важлива частина роботи АЗК, але вона має бути організована так, щоб не створювати незручностей для водіїв.
Ми вже передамо цю ситуацію керівництву відповідної станції.
Дякуємо, що звернули увагу на цей момент. Такі відгуки допомагають нам покращувати сервіс і уникати непорозумінь у майбутньому.
Завжди з задоволенням заїзжала на заправку в Горішніх Плавнях і тільки тут заправлялася до вчорашнього дня (30.03.2025 16:50). "Пану" заправщику дуже не сподобалося, те що я чекала його, щоб він зробив свою роботу (замічу що я навіть не заікнулася про те що довго чекала, просто стояла доки він не підійшов) і тут від нього понеслося в мою... Читати відгук Завжди з задоволенням заїзжала на заправку в Горішніх Плавнях і тільки тут заправлялася до вчорашнього дня (30.03.2025 16:50). "Пану" заправщику дуже не сподобалося, те що я чекала його, щоб він зробив свою роботу (замічу що я навіть не заікнулася про те що довго чекала, просто стояла доки він не підійшов) і тут від нього понеслося в мою сторону: чого я чекаю,сама не могла вставити пістолет і ще багато чого, що я не стала слухати, але чули мої діти в машині і були мяко кажучи ошелешені. Буду шукати інші варіанти заправки. Дякую за "гарне" обслуговування.
Нам щиро прикро, що ваша заправка в Горішніх Плавнях супроводжувалася неприємною ситуацією. Ми цінуємо кожного клієнта, і подібна поведінка з боку персоналу є абсолютно неприйнятною для мережі Autotrans. Поважне та ввічливе ставлення — це основа сервісу, на який ви маєте повне право розраховувати.
Приносимо щирі вибачення вам і вашим дітям за цю ситуацію. Ми вже вжили ралмкалтні міри.
Також хочемо запросити вас на наш майстер-клас “Автоледі” в м.Полтава, де ми вчимо стати ще більш незалежними на АЗК (самостійна заправка авто та оплата на колонці).
Будемо раді бачити вас і зробимо усе, щоб змінити ваше враження на краще.
Доброго дня. У Нових Санжарах заїхала вперше на заправку Автотранс. У мій Матіз 0.8 з баком 35 л влізло аж 39.25 л. Магія просто ... Більше не експериментую!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро прикро, що ваше перше враження від заправки на АЗК Autotrans у Нових Санжарах виявилось негативним.
Обсяги пального, які перевищують паспортний об’єм бака, завжди викликають питання — і ми це розуміємо. У нашій мережі всі роздавальні колонки проходять регулярну сертифікацію та перевірку згідно з державними стандартами. Але навіть за цих умов подібні ситуації не мають залишатися без уваги.
Ми обов’язково передамо ваше звернення відповідальним фахівцям для перевірки. Якщо у вас зберігся чек або інші дані заправки — будемо вдячні, якщо надішлете їх на нашу гарячу лінію чи електронну пошту. Це допоможе нам провести більш точну перевірку.
Дякуємо за зворотний зв’язок — він дозволяє нам ставати кращими. Сподіваємось, з часом ми зможемо повернути вашу довіру.
Мені подобається ця АЗК, на пальне нарікань не має, зазвичай заправляємося біля танку. Взяли каву, а в додаток ще й смачну випічку з гарною знижкою. Дякуємо! Так тримати!
Переваги:
Обслуговування швидке.
Чисто.
Затишно.
Недоліки:
Раніше працював безконтакт, було б добре повернути. Дуже зручно.
Просто сюр. В Полтаві жахливе відношення заправників до клієнтів. Ще й не адекватним назвали. Останній раз користувалися Автотрансом. І всім друзям сказали - що заправка гівно! І тільки через її працівників!
Бак на 55 литров. Загорелась лампочка на малый уровень бенза. Должно было остаться в баке примерно 6-7 литров. Как в непустой бак могло влезть 54.36л. 95ого? И это до первого отстрела пистолета?
Недоліки:
Недолив примерно в 6 литров на полный бак перечеркивают все его плюсы.
Мережа Autotrans суворо дотримується стандартів точності дозування пального, а все обладнання проходить регулярну метрологічну перевірку. Водночас ми розуміємо, що жодна система не ідеальна, тому серйозно ставимось до подібних звернень.
Приносимо вибачення за негативний досвід і дякуємо, що звернули на це увагу. Ми прагнемо до прозорості й справедливості, і ваша довіра для нас надзвичайно важлива.
Раді чути, що наш 98 Євро справді демонструє результат — збільшення пробігу та покращена динаміка авто, навіть у порівнянні з 100-м бензином у конкурентів. Ми приділяємо особливу увагу якості пального преміум-класу, щоб водії відчували різницю не лише в цифрах, а й у комфорті руху.
Щодо об’єму — дякуємо за відвертість. Це чутливе питання, і саме тому ми регулярно проводимо калібрування обладнання, щоб зберігати довіру клієнтів. Прозорість і контроль — частина нашого стандарту.
Ще раз дякуємо, що обираєте нас. Бажаємо вам впевнених подорожей і завжди чистого пального в баку!
В Полтаві на Панянці мені не продають бензин бо я не маю смартфона(картка АЗС є) і хамлять і насміхаються, пропонують у когось попросити.Заправка поруч з домом і раніше тільки тут і заправлявся, тепер ні ногою - краще проїду далі.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація на АЗК у Полтаві (район Панянки) викликала у вас таке розчарування.
Водночас хочемо пояснити: ми дійсно поступово переходимо на використання мобільного додатку, щоб зробити обслуговування швидшим, зручнішим і безпечнішим. Але ми розуміємо, що не всі клієнти одразу готові до такого формату — і це абсолютно нормально.
Тому альтернативні способи оплати ми також пропонуємо, у тому числі з використанням картки АЗС.
Сподіваємось, ви все ж дасте нам ще один шанс — і ми зможемо повернути вашу довіру.
9.08.23р.На заправці що знаходяться на трасі Київ-Харьків біля села Засулля.Зайшовши на заправку якраз в цей час пропало світло і на мої запитання які стосуються заправки касир відповіла з хамством.
Переваги:
Включили генератор,та ми заправилися.
Недоліки:
Касир розмовляє до людей невідповідно професійного спілкування.
Сьогодні, о 12:42, заправлявся в місті Лубни на АЗС, що знаходиться пр-т Володимирський, 157-А. Такого обслуговування давно не зустрічав, заправник куре в стороні, довелося самому, тут немає нічого страшного, умію, але "пістолет" залитий дизелем. На прохання допомогти, від касира, яка також вийшла на перекур, в грубій формі отримав відповідь про те, що в заправника перерва. Нічого страшного, руки вимив,... Читати відгук Сьогодні, о 12:42, заправлявся в місті Лубни на АЗС, що знаходиться пр-т Володимирський, 157-А. Такого обслуговування давно не зустрічав, заправник куре в стороні, довелося самому, тут немає нічого страшного, умію, але "пістолет" залитий дизелем. На прохання допомогти, від касира, яка також вийшла на перекур, в грубій формі отримав відповідь про те, що в заправника перерва. Нічого страшного, руки вимив, але неприємно.
Перепрошуємо за ситуацію, яка склалася на АЗК у місті Лубни. Такий рівень обслуговування не відповідає нашим стандартам — куріння на території АЗС, брудне обладнання та грубе спілкування неприпустимі.
Ваш відгук уже передано керівнику станції для розгляду. Дякуємо, що не залишилися байдужими — це допомагає нам покращувати сервіс.
У смт Котельва Полтавської області не доливають бензин. Заправляли в каністру на 5 літрів, коли потрібно було перелити в іншу ємкість, виявилося що там 4,5 літрів. Коли підійшли з цим запитанням до працівників, то відповіли що такого не може бути, і виходить що коли заливаємо 20 то не вистачає 2 літри. В цілому з нас просто посміялися.
Сьогодні заправлялася на їх АЗК у м. Полтава біля танку. У мене наскільки зараз піднесений настрій після обслуговування працівниками саме цієї заправки (найголовніше один із операторів, тільки ради нього вже варто туди їхати заправлятися), що захотілося залишити відгук. Куди на заходжу, читаю відгуки і трохи в шоці. Ось чомусь заведено у нас, як все добре, то х*р хто щось доброго... Читати відгук Сьогодні заправлялася на їх АЗК у м. Полтава біля танку. У мене наскільки зараз піднесений настрій після обслуговування працівниками саме цієї заправки (найголовніше один із операторів, тільки ради нього вже варто туди їхати заправлятися), що захотілося залишити відгук. Куди на заходжу, читаю відгуки і трохи в шоці. Ось чомусь заведено у нас, як все добре, то х*р хто щось доброго напише, а от якщо брудом полити, то завжди будь ласка. Я впевнена, що кожне спірне питання вирішується, чогось ніхто цим не ділиться. Так от, шановні Автотранс ВИ ВЕЛИКІ МОЛОДЦІ, з вами уже років 5. Нарікань 0, авто їздить на вашому бензині просто пісня, обслуговування на вищому рівні, кава у вас смачна. У мене все))). Слава Україні!
Весь час заправлявся на цій заправці,цю зиму запах дизеля став такий удушливий,спробую змінити заправку,щоб вияснити в чому причина є підозра на завищення рівня сірки в дизелі,але це виясню як зміню заправку можлива причини і не в солярці.
Переваги:
До війни дизель був чудовий
Недоліки:
Запах дизеля став удушливий,прийдеться міняти заправку,щоб вияснити причину.
Доброго дня! Хочу поделиться впечатлениями о поездке по городу Черноморск.. Речь идёт об автобусе ВН3674РЕ маршрут 25.. Водитель данной маршрутке хамским образом отказал женщине в поездке по городу ..Требовал возмещение оплаты в размере междугородней стоимости маршрута - 40грн... При этом никаких подтверждающих тому документов не предьявлял.. Прошу разобраться по существу изложенного
Доброго вечора! Нам дуже прикро, що у Вас сталася така неприємна подорож. Але Ви помилково вибрали мережу АЗК Autotrans, яка не має ніякого відношення до перевезення.
Розуміємо ваше обурення — ситуація, коли в бак об’ємом 34 літри вміщується майже 40, викликає цілком справедливі запитання. Тим більше, якщо авто ще їхало на газу.
Мережа Autotrans регулярно проводить перевірки обладнання, щоб гарантувати точність наливу. Ваш відгук було відразу передано керівництву АЗК у Миргороді.
Дякуємо, що повідомили. Ми завжди на стороні прозорості. Слава Україні!
На заправке Автотранс работают "Золушки", в бак, в который влазило максимум 23,5 литров газа, влезло 29,52, а их супервайзер Дмитрий сказал, что это у меня клапан в балоне не работает. Не рекомендую Автотранс никому!!!
Нам шкода, що у вас виникли сумніви щодо якості обслуговування та роботи обладнання. Рекомендуємо звернутися до сервісного центру для перевірки клапана балона — це важливо для безпеки.
Ми прагнемо забезпечувати чесність і прозорість, тому завжди готові допомогти у вирішенні таких питань.
Заїхав 27.06.22 десь о 8.00 на АЗС на Панянці в Полтаві. Як в ссср повернувся. Відстояв чергу(невелику правда), виявилося що бензин продають тільки білим людям, а мені без смартфона не положено(за карткою Автотрансу відмовила заправити). Касирка нагадала мені продавщицю з м'ясного відділу у 80-х роках - кричить, вигнала з приміщення. Дзвонив на гарячу лінію - не беруть слухавку. Коли виїхав... Читати відгук Заїхав 27.06.22 десь о 8.00 на АЗС на Панянці в Полтаві. Як в ссср повернувся. Відстояв чергу(невелику правда), виявилося що бензин продають тільки білим людям, а мені без смартфона не положено(за карткою Автотрансу відмовила заправити). Касирка нагадала мені продавщицю з м'ясного відділу у 80-х роках - кричить, вигнала з приміщення. Дзвонив на гарячу лінію - не беруть слухавку. Коли виїхав з заправки то рішала запропонував мені купити бензин по його смартфону, але по 55 грн. АЗС біля мене поруч і завжди тут заправлявся але тепер ні ногою - років 20 такого нахабства і махінацій не бачив.,
Розуміємо вашу незручність через перехід на мобільний додаток. Проте ввічливість і повага до клієнтів — наш пріоритет. Ваш випадок було перевірено, і ми завжди працюємо над покращенням сервісу.
Заправлялся сегодня в Полтаве на Панянки, в мой бак до полного обычно входит летом 40-41 литра, зимой в мороз 42-44 литра в зависимости от АЗС, здесь же как-то вкачали почти 46. Позвал руководство, указал на несоответствие на 5 литров ( а это, на минуточку, 205 грн.). Сказали что у них все проверено и это у меня так отсекатель настроен.... ... Читати відгук Заправлялся сегодня в Полтаве на Панянки, в мой бак до полного обычно входит летом 40-41 литра, зимой в мороз 42-44 литра в зависимости от АЗС, здесь же как-то вкачали почти 46. Позвал руководство, указал на несоответствие на 5 литров ( а это, на минуточку, 205 грн.). Сказали что у них все проверено и это у меня так отсекатель настроен.... на БРСМ, на ВОГЕ, на Роднике значит настроено на 40-41 литров, а здесь на 46... теперь здесь буду заправляться только по самой безнадеге, и всем знакомым отсоветую....
Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо об’єму пального та відмінностей у налаштуваннях відсікача бака. Такі випадки можуть виникати через різні технічні особливості автомобіля та обладнання.
Проте ми завжди дбаємо про точність заправки та прозорість для наших клієнтів. Якщо у вас будуть додаткові питання або бажання детально обговорити ситуацію, звертайтесь, будь ласка, до служби підтримки — ми готові допомогти.
Дякуємо за вашу чесність і розуміння. З повагою, Команда Autotrans
В балон 42л в них умудряються задути 49л. Коли газ був по13грн. я промовчав, але коли по 40 то не змовчав, але без толку в них по їх словам з лічильниками все гаразд. Довго до них і не їздив після першого обману, але зараз не було вибору. Один негатив
Нам дуже шкода, що у вас виникли сумніви щодо точності лічильників на газ. Ми серйозно ставимося до таких звернень і регулярно проводимо перевірки обладнання, щоб забезпечити максимальну точність і прозорість для наших клієнтів.
Щоб розібратися в ситуації детальніше, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки — ми готові оперативно допомогти і вирішити питання.
До війни було все ОК. Тепер 50 літрів купленого у додатку пропало. Списують на те, що під час бойових дій був пошкоджений сервер і дані втрачено і як закінчаться бойові дії їх відновлять. Хоча історію розрахунків показує і це до того, що інформація втрачена. Щось мутять.
всегда пользовался предоплатой, оплатил бензин и потом сколько нужно заправляють, сейчас осталось около 100литров и уже полтора месяца не отдают ни деньги ни бензин и так у всех кто платил на перед
Нам дуже прикро чути про ваш негативний досвід із попередньою оплатою. Після відновлення роботи мобільного додатку ми провели компенсації всім постраждалим клієнтам, і зараз робимо все можливе, щоб подібна ситуація не повторювалася.
Якщо у вас залишилися питання або потребуєте допомоги, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки — ми готові оперативно вирішувати кожне звернення.
Дякуємо за розуміння. З повагою, Команда Autotrans
Нам шкода, що у вас виникли труднощі з запасом ходу та знижками. Ми постійно працюємо над якістю пального та сервісом, навіть у складних умовах, і ваш випадок не міг бути додатково перевірений без додаткової інформації на гарячу лінію.
Щодо знижок — ми прагнемо підтримувати клієнтів і найближчим часом плануємо покращення в програмі лояльності.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами. З повагою, Команда Autotrans
Постоянно заправляюсь. Качество бензина сомнений не вызывает. По крайней мере, никаких негативных случаев не было. Кофе вкусный, возле танка всегда беру. И на остальные товары цены не такие высокие, как обычно на заправках. Так что ставлю вам пятерку и рекомендую, хорошая заправка.
Раді, що якість пального та асортимент наших товарів вам до душі, а також що ви цінуєте смачну каву на АЗК. Ваші рекомендації — найкраща нагорода для нашої команди.
оцінила нову каву, тепер купуй щей додому. Дуже смачна. Подобаються також оновлені АЗК, по більше б таких. Часто їзджу у відрядження не вистачає АЗК біля інших міст таких як Дніпро, Харків, Київ, Львів.
Недолили 10 л
ДП не долив на 20 л 3 л
Щоб ми змогли зробити з Вами разом технічний пролив, просимо дати Ваші контактні дані. Напишіть нам у приватні повідомлення в соцмережі мережі АЗК Autotrans.
Ваше повідомлення вже передали керівництву мережі АЗК Autotrans.
Ми з Вами на зв’язку.
Тихого Вам дня!
З кращими побажаннями,
команда мережі АЗК Autotrans
А95 евро отличное качество
Команда мережі АЗК Autotrans щиро вдячна вам за довіру та високу оцінку якості нашого пального. Ми розуміємо, наскільки важливим є паливо для кожного автомобіліста, особливо якщо мова йде про економічність і стабільну роботу двигуна.
З 1 травня справді діють нові норми щодо вмісту біоетанолу в бензині, і ми суворо дотримуємося державних стандартів, які дозволяють не більше 5% спирту у складі. Ми уважно контролюємо якість на всіх етапах — від постачання до наливу в бак.
Ваші слова — це найкраща мотивація для нас працювати ще краще. Раді, що з усіх АЗК у Миргороді саме Autotrans став вашим вибором. Завжди раді бачити вас знову!
З повагою,
Команда Autotrans
Нерекомендую
Нам щиро прикро, що у вас склалося негативне враження після заправки на АЗК Autotrans.
Будь ласка, надайте наступну інформацію (можна в особисті повідомлення або через нашу гарячу лінію):
• точну дату та час заправки;
• адресу АЗК;
• об’єм газу, який зазвичай вміщає ваш балон.
Це допоможе намнадати вам обґрунтовану відповідь.
Ми цінуємо кожного клієнта і завжди відкриті до діалогу.
З повагою,
Команда Autotrans
Недозаправляють
Нам прикро, що ви залишилися незадоволені обслуговуванням на АЗК Autotrans у Лубнах. Ми розуміємо ваше обурення — ситуації, коли обсяг заправленого пального значно перевищує місткість балона, справді викликають питання.
Мережа Autotrans дотримується встановлених технічних і метрологічних вимог до обладнання, а також контролює точність наливу на всіх станціях.
Водночас ми цінуємо зворотний зв’язок від клієнтів, адже саме завдяки таким повідомленням маємо можливість звертати увагу на окремі випадки, які потребують детального аналізу.
Залиште, будь ласка, Ваші контакті данні на нашій Гарячій лінії.
З повагою,
Команда Autotrans
Перезмінка
Ми вже передамо цю ситуацію керівництву відповідної станції.
Дякуємо, що звернули увагу на цей момент. Такі відгуки допомагають нам покращувати сервіс і уникати непорозумінь у майбутньому.
З повагою,
Команда Autotrans
Обслуговування заправщика просто жесть
Приносимо щирі вибачення вам і вашим дітям за цю ситуацію. Ми вже вжили ралмкалтні міри.
Також хочемо запросити вас на наш майстер-клас “Автоледі” в м.Полтава, де ми вчимо стати ще більш незалежними на АЗК (самостійна заправка авто та оплата на колонці).
Будемо раді бачити вас і зробимо усе, щоб змінити ваше враження на краще.
З повагою,
Команда Autotrans
Вперше і востаннє
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро прикро, що ваше перше враження від заправки на АЗК Autotrans у Нових Санжарах виявилось негативним.
Обсяги пального, які перевищують паспортний об’єм бака, завжди викликають питання — і ми це розуміємо. У нашій мережі всі роздавальні колонки проходять регулярну сертифікацію та перевірку згідно з державними стандартами. Але навіть за цих умов подібні ситуації не мають залишатися без уваги.
Ми обов’язково передамо ваше звернення відповідальним фахівцям для перевірки. Якщо у вас зберігся чек або інші дані заправки — будемо вдячні, якщо надішлете їх на нашу гарячу лінію чи електронну пошту. Це допоможе нам провести більш точну перевірку.
Дякуємо за зворотний зв’язок — він дозволяє нам ставати кращими. Сподіваємось, з часом ми зможемо повернути вашу довіру.
З повагою,
Команда Autotrans
Задоволені завжди
Жахливе відношення до клієнтів
І тільки через її працівників!
Полтава, Панянка. Не долив а95.
Приносимо вибачення за негативний досвід і дякуємо, що звернули на це увагу. Ми прагнемо до прозорості й справедливості, і ваша довіра для нас надзвичайно важлива.
З повагою,
Команда Autotrans
98євро цієї АЗС, мінімум на +50км більше проїзжає авто
Раді чути, що наш 98 Євро справді демонструє результат — збільшення пробігу та покращена динаміка авто, навіть у порівнянні з 100-м бензином у конкурентів. Ми приділяємо особливу увагу якості пального преміум-класу, щоб водії відчували різницю не лише в цифрах, а й у комфорті руху.
Щодо об’єму — дякуємо за відвертість. Це чутливе питання, і саме тому ми регулярно проводимо калібрування обладнання, щоб зберігати довіру клієнтів. Прозорість і контроль — частина нашого стандарту.
Ще раз дякуємо, що обираєте нас. Бажаємо вам впевнених подорожей і завжди чистого пального в баку!
З повагою,
Команда Autotrans
Ця заправка тільки для білих
Ми щиро шкодуємо, що ситуація на АЗК у Полтаві (район Панянки) викликала у вас таке розчарування.
Водночас хочемо пояснити: ми дійсно поступово переходимо на використання мобільного додатку, щоб зробити обслуговування швидшим, зручнішим і безпечнішим. Але ми розуміємо, що не всі клієнти одразу готові до такого формату — і це абсолютно нормально.
Тому альтернативні способи оплати ми також пропонуємо, у тому числі з використанням картки АЗС.
Сподіваємось, ви все ж дасте нам ще один шанс — і ми зможемо повернути вашу довіру.
З повагою,
Команда Autotrans
Непрофесійне ставлення.
на мої запитання які стосуються заправки касир відповіла з хамством.
Раді, що ви змогли заправитися, незважаючи на відключення світла — для цього і маємо генератори.
Щодо поведінки касира — перепрошуємо. Такий тон спілкування неприпустимий і все одразу було передано керівництву АЗК.
Цінуємо ваш зворотний зв’язок.
З повагою,
Команда Autotrans
Погане обслуговування.
Нічого страшного, руки вимив,... Читати відгук Сьогодні, о 12:42, заправлявся в місті Лубни на АЗС, що знаходиться пр-т Володимирський, 157-А. Такого обслуговування давно не зустрічав, заправник куре в стороні, довелося самому, тут немає нічого страшного, умію, але "пістолет" залитий дизелем. На прохання допомогти, від касира, яка також вийшла на перекур, в грубій формі отримав відповідь про те, що в заправника перерва.
Нічого страшного, руки вимив, але неприємно.
Перепрошуємо за ситуацію, яка склалася на АЗК у місті Лубни. Такий рівень обслуговування не відповідає нашим стандартам — куріння на території АЗС, брудне обладнання та грубе спілкування неприпустимі.
Ваш відгук уже передано керівнику станції для розгляду. Дякуємо, що не залишилися байдужими — це допомагає нам покращувати сервіс.
З повагою,
Команда Autotrans
Не доливають бензин
Нам дуже шкода, що у смт Котельва у вас виникли сумніви щодо точності наливу пального, а звернення до працівників не отримало належної реакції.
У мережі Autotrans ми суворо дотримуємося стандартів якості та точності, тому подібна ситуація — це привід для серйозного розгляду.
Дякуємо, що звернули на це увагу — це допомагає нам ставати кращими.
З повагою,
Команда Autotrans
Важливо говорити не тільки про погане)
Запах дизеля удушливий.
Погана перезмінка
Невежество водителей
Речь идёт об автобусе ВН3674РЕ маршрут 25..
Водитель данной маршрутке хамским образом отказал женщине в поездке по городу ..Требовал возмещение оплаты в размере междугородней стоимости маршрута - 40грн...
При этом никаких подтверждающих тому документов не предьявлял..
Прошу разобраться по существу изложенного
Але Ви помилково вибрали мережу АЗК Autotrans, яка не має ніякого відношення до перевезення.
Отзыв про азс
Розуміємо ваше обурення — ситуація, коли в бак об’ємом 34 літри вміщується майже 40, викликає цілком справедливі запитання. Тим більше, якщо авто ще їхало на газу.
Мережа Autotrans регулярно проводить перевірки обладнання, щоб гарантувати точність наливу. Ваш відгук було відразу передано керівництву АЗК у Миргороді.
Дякуємо, що повідомили. Ми завжди на стороні прозорості.
Слава Україні!
З повагою,
Команда Autotrans
"Впихнуть невпихуемое"
Нам шкода, що у вас виникли сумніви щодо якості обслуговування та роботи обладнання. Рекомендуємо звернутися до сервісного центру для перевірки клапана балона — це важливо для безпеки.
Ми прагнемо забезпечувати чесність і прозорість, тому завжди готові допомогти у вирішенні таких питань.
З повагою,
Команда Autotrans
Касирка на АЗС веде себе як продавщиця у 80-х роках
Розуміємо вашу незручність через перехід на мобільний додаток. Проте ввічливість і повага до клієнтів — наш пріоритет. Ваш випадок було перевірено, і ми завжди працюємо над покращенням сервісу.
Сподіваємось, ви дасте нам ще один шанс.
З повагою,
Команда Autotrans Показати 1 відповідь
Кидалово жулики
Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо об’єму пального та відмінностей у налаштуваннях відсікача бака. Такі випадки можуть виникати через різні технічні особливості автомобіля та обладнання.
Проте ми завжди дбаємо про точність заправки та прозорість для наших клієнтів. Якщо у вас будуть додаткові питання або бажання детально обговорити ситуацію, звертайтесь, будь ласка, до служби підтримки — ми готові допомогти.
Дякуємо за вашу чесність і розуміння.
З повагою,
Команда Autotrans
Суцільне кидалово
Нам дуже шкода, що у вас виникли сумніви щодо точності лічильників на газ. Ми серйозно ставимося до таких звернень і регулярно проводимо перевірки обладнання, щоб забезпечити максимальну точність і прозорість для наших клієнтів.
Щоб розібратися в ситуації детальніше, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки — ми готові оперативно допомогти і вирішити питання.
Дякуємо за розуміння.
З повагою,
Команда Autotrans
Мутна контора
Розуміємо ваше занепокоєння через втрату даних і щиро перепрошуємо за незручності.
Ситуація з сервером під час початку бойових дій була винятковою, і ми доклали максимум зусиль для відновлення усієї інформації.
Як тільки усе це стало можливим, ми оперативно зв’язалися з усіма постраждалими клієнтами для компенсації.
Дякуємо за терпіння і розуміння в такий складний час.
З повагою,
Команда Autotrans
кинули всех на деньги
Нам дуже прикро чути про ваш негативний досвід із попередньою оплатою. Після відновлення роботи мобільного додатку ми провели компенсації всім постраждалим клієнтам, і зараз робимо все можливе, щоб подібна ситуація не повторювалася.
Якщо у вас залишилися питання або потребуєте допомоги, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки — ми готові оперативно вирішувати кожне звернення.
Дякуємо за розуміння.
З повагою,
Команда Autotrans
Газ низької якості, або не доливають
Знижки зняли, якість погіршилася і це під час війни.
Нам шкода, що у вас виникли труднощі з запасом ходу та знижками. Ми постійно працюємо над якістю пального та сервісом, навіть у складних умовах, і ваш випадок не міг бути додатково перевірений без додаткової інформації на гарячу лінію.
Щодо знижок — ми прагнемо підтримувати клієнтів і найближчим часом плануємо покращення в програмі лояльності.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами.
З повагою,
Команда Autotrans
Нравится эта заправка
Раді, що якість пального та асортимент наших товарів вам до душі, а також що ви цінуєте смачну каву на АЗК. Ваші рекомендації — найкраща нагорода для нашої команди.
Завжди раді бачити вас на Autotrans!
З повагою,
Команда Autotrans
оцінила нову каву
Подобаються також оновлені АЗК, по більше б таких.
Часто їзджу у відрядження не вистачає АЗК біля інших міст таких як Дніпро, Харків, Київ, Львів.
Раді, що вам сподобалась нова кава — і навіть захотілося брати її додому! Ми також працюємо над оновленням наших АЗК, щоб створювати комфорт для вас.
Ваше побажання щодо розширення мережі взяли до уваги — прагнемо бути ближчими у всіх містах України.
Щасливих і комфортних вам поїздок!
З повагою,
Команда Autotrans