Дніпро-Мюнхен - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX

Автолюкс (AUTOLUX
Відгук додано 18 серпня, 2025 год 6 переглядів
Їхала до подруги у Німеччину (Мюнхен) з Дніпра, 09.08.225, придбала квиток цієї компанії з двома пересадками, перша у Київі, друга у Варшаві
До Києва дістались вчасно, а ось перша пересадка затрималась на 4 з половиною годин, телефонувала у підтримку, там мені відповіли, що вже були затримки і все було нормально, якщо що вирішать питання з затримкою
Виїхали з Києва об 11:40 замість 7:00, автобус був без туалета, без кави, періодично глохнув, зупинялись раз в 3-4 години на 10-15 хвилин (сходити в туалет або щось придбати) на 60+ людин 10 хвилин це просто нонсенс
У Варшаву ми приїхали замість 22:25 о 8:40 ранку! Звісно ми запізнились на пересадку, ніхто нас не чекав
Поки їхали з кордону декілька разів телефонувала у підтримку, казали, що щось вирішать, може встигнемо на рейс о 6:30 і так далі
Ну як всі розуміюсь на 6:30 ми не встигли і мені запропонували рейс або на інший день, або повернення коштів
Невідомо яких коштів, тому що для цього варіанта, котрий я обрала, потрібно написати на пошту цієї компанії і протягом 30 або 90 днів зі мною повинні звʼязатись
З пересадкою було багато людей, у всіх така сама ситуація
Мені прийшлось придбати квиток Варшава Мюнхен дорожче ніж весь рейс Автолюкса, що взагалі не входило в мої плани
Ще й запізнитись на 7 годин у Мюнхен
Не рекомендую цю компанію взагалі, ще й невідомо коли і як вирішать всю цю ситуацію
Вперше такий жахливий сервіс і вперше я їхала цим перевізником





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 25 серпня, 2025 год
Доброго дня. Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід від користування нашими послугами. Вкажіть будь ласка номер квитка для розгляду звернення та вияснення всіх обставин, які склалися на даному рейсі.
Марина 26 серпня, 2025 год
Доброго дня, квиток 30071059
Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 27 серпня, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро шкода, що ви отримали неприємний досвід під час поїздки. Ми вже передали інформацію нашим фахівцям для перевірки та зробимо все можливе, щоб подібне більше не повторювалося. Для того щоб отримати компенсацію за невикористану частину поїздки, будь ласка залиште звернення на електронну адресу [email protected] вказавши номер квитка та коротко описавши ситуацію.
Марина 27 серпня, 2025 год
Написала ще 11.08 зранку, коли нарешті дісталась до Варшави і досі чекаю на відповідь, мені довелось купити квиток з Варшави до Мюнхена за 5345 гривень, не через мою провину, а тому що ваша компанія не змогла довезти мене до пункту призначення, хоча вся поїздка повинна була коштувати 4320
Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 27 серпня, 2025 год
Дякуємо за зворотний зв'язок. Уточнюємо інформацію по вашому зверненню.


Автолюкс (AUTOLUX
Всі відгуки

1.7 5
1533 відгука / 71801 перегляд
Пасажирські перевезення
​General Bus
​General Bus

Рейтинг: 4.9
68 відгуків
MK Voyages
MK Voyages

Рейтинг: 2.7
37 відгуків
ЧП ЛИС-АВТО-ТРАНС
ЧП ЛИС-АВТО-ТРАНС

Рейтинг: 4.9
45 відгуків
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.3
668 відгуків
Пан-бус Сумы
Пан-бус Сумы

Рейтинг: 3.7
312 відгуків
Trans Express Bus
Trans Express Bus

Рейтинг: 4.7
12 відгуків
Toco Bus
Toco Bus

Рейтинг: 4.5
2155 відгуків
Kantol (Кантол)
Kantol (Кантол)

Рейтинг: 2.6
1641 відгук