Дніпро-Мюнхен - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX

Автолюкс (AUTOLUX
Відгук додано 18 серпня, 2025 год 4 перегляда
Їхала до подруги у Німеччину (Мюнхен) з Дніпра, 09.08.225, придбала квиток цієї компанії з двома пересадками, перша у Київі, друга у Варшаві
До Києва дістались вчасно, а ось перша пересадка затрималась на 4 з половиною годин, телефонувала у підтримку, там мені відповіли, що вже були затримки і все було нормально, якщо що вирішать питання з затримкою
Виїхали з Києва об 11:40 замість 7:00, автобус був без туалета, без кави, періодично глохнув, зупинялись раз в 3-4 години на 10-15 хвилин (сходити в туалет або щось придбати) на 60+ людин 10 хвилин це просто нонсенс
У Варшаву ми приїхали замість 22:25 о 8:40 ранку! Звісно ми запізнились на пересадку, ніхто нас не чекав
Поки їхали з кордону декілька разів телефонувала у підтримку, казали, що щось вирішать, може встигнемо на рейс о 6:30 і так далі
Ну як всі розуміюсь на 6:30 ми не встигли і мені запропонували рейс або на інший день, або повернення коштів
Невідомо яких коштів, тому що для цього варіанта, котрий я обрала, потрібно написати на пошту цієї компанії і протягом 30 або 90 днів зі мною повинні звʼязатись
З пересадкою було багато людей, у всіх така сама ситуація
Мені прийшлось придбати квиток Варшава Мюнхен дорожче ніж весь рейс Автолюкса, що взагалі не входило в мої плани
Ще й запізнитись на 7 годин у Мюнхен
Не рекомендую цю компанію взагалі, ще й невідомо коли і як вирішать всю цю ситуацію
Вперше такий жахливий сервіс і вперше я їхала цим перевізником





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 25 серпня, 2025 год
Доброго дня. Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід від користування нашими послугами. Вкажіть будь ласка номер квитка для розгляду звернення та вияснення всіх обставин, які склалися на даному рейсі.
Марина 26 серпня, 2025 год
Доброго дня, квиток 30071059
Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 27 серпня, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро шкода, що ви отримали неприємний досвід під час поїздки. Ми вже передали інформацію нашим фахівцям для перевірки та зробимо все можливе, щоб подібне більше не повторювалося. Для того щоб отримати компенсацію за невикористану частину поїздки, будь ласка залиште звернення на електронну адресу [email protected] вказавши номер квитка та коротко описавши ситуацію.
Марина 27 серпня, 2025 год
Написала ще 11.08 зранку, коли нарешті дісталась до Варшави і досі чекаю на відповідь, мені довелось купити квиток з Варшави до Мюнхена за 5345 гривень, не через мою провину, а тому що ваша компанія не змогла довезти мене до пункту призначення, хоча вся поїздка повинна була коштувати 4320
Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 27 серпня, 2025 год
Дякуємо за зворотний зв'язок. Уточнюємо інформацію по вашому зверненню.


Автолюкс (AUTOLUX
Всі відгуки

1.7 5
1521 відгук / 70673 перегляда
Пасажирські перевезення
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 відгуків
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1080 відгуків
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 відгуків
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 відгуків
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 відгуків
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 відгука
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 відгуків
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 відгука
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 відгука