Перевізник з нелюдським обличчям - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX

Автолюкс (AUTOLUX
Відгук додано 12 червня, 2025 год 58 переглядів
По роботі змушена раз на 1,5-2 місяці від'їжджати до Литви. Користувалася Автолюксом через зручний маршрут без пересадок. За два роки було багато неприємних моментів: систематичні запізнення на 2-3 години, перепродаж квитків водіями за готівку, відсутність інтернету, електроживлення, несправні кондиціонери та туалет, подвійні квитки на одне місце, хамовиті водії (хоча бувають і виключення), які дозволяють палити у салоні... Але, останній випадок перевищив усі очікування. Син-підліток навчається у ліцеї в Литві, 12.06.25р. придбала йому білет на рейс Рига-Вінниця за розкладом 13.50, так як повертався на канікули в Україну. О 13.30 на мій телефон зателефонував "чоловічий голос" із претензіями: "Де пасажир? Маємо від'їжджати". На моє зауваження, що ще 20 хв. до відправлення почула: "Всі на місці, можемо їхати". Я пояснила, що білет придбаний дитині, яка самостійно повертається в Україну і зараз з'ясую через скільки він буде. Зателефонувала сину, який повідомив, що попав у затор, але вже недалеко від вокзалу. Перетелефонувала водієві о 13.34, пояснила ситуацію і "слізно" попросила дочекатися, адже дитина "не проспала, не гуляє - вона в дорозі і вже на під'їзді. Ми ж всі люди і не все від нас залежить!!!). У відповідь вислухала лекцію про невідповідальність сина та моє погане виховання (разом з правами "панок" отримав атестат професора з педагогіки). Паралельно зателефонувала диспетчеру офісу з проханням якось вплинути на ситуацію. На що "бот юля", як заїжджена платівка" відсилала до листування з електронною поштою. О 13.48 дитина зателефонувала і сказала, що біжить через приміщення вокзалу з речами на 21 платформу. Водій мої численні дзвінки просто "збивав" (маю всі роздруківки дзвінків). О 13.51 автобус проїхав повз сина не зупинившись на його прохання. У мене запитання: ви люди чи нелюди? Чи у вас є діти, сумління, душа? Отже, водій може запізнитися на 2-3 години, везти несправним автобусом - це норма. Зачекати 2-3 хв. (не 5-10, не 20-30 хвилин!!!) - це принципово неможна!!! Дійсно, у цього перевізника не тільки ціни "дешеві", там повно дешевих індивідів.
1 згоден



Коментарі до відгуку

Аня Разумейко 27 червня, 2025 год
В мене таке було з Острави до Києва,теж поїхав мимо раніше часу при чому.

Я пишу в чат,і пишу ше раніше,чим час відправки.Задовбувала їх електронними листами і через місяць і 11 днів мені вернули гроші за білет.


Автолюкс (AUTOLUX
Всі відгуки

1.7 5
1521 відгук / 70687 переглядів
Пасажирські перевезення
bus24.com.ua пассажирские перевозки
bus24.com.ua пассажирские перевозки

Рейтинг: 1.8
51 відгук
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 відгуків
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1080 відгуків
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 відгуків
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 відгуків
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 відгуків
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 відгука
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 відгуків
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 відгука
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 відгука