Придбала квиток на 02.08.2024 за маршрутом Київ-Краків на 22.10. Автобус на посадку подали із запізненням, люди уже почали телефонувати на гарячу лінію. В результаті виїхали о 22.35. Протягом нашого слідування водії були «німі», жодної інформації про зупинки, тривалість зупинок не було озвучено. Але найгірше чекало нас у Львові. Ми простояли майже дві години без жодних адекватних пояснень з боку водіїв щодо причин такого простою. Врешті решт нам заявили, що водії, які везли нас до Львова, не мають дозволів на перетин кордону, у Львові їх мали змінити інші, але вони не з‘явилися. Тому нам потрібно чекати водіїв, які приїдуть з Варшави, а це плюс мінімум 7 годин до тривалості нашої поїздки ( а тривалість і так збільшується через черги на кордоні). Тобто, коли ми потрапимо до наших пунктів призначення - невідомо, бо ж водіям з Варшави потрібно доїхати до кордону і пройти усі процедури на кордоні. «Телефонуйте на гарячу лінію», - порадили нам водії. Проте на гарячій лінії відповіли, що вони не в курсі даної ситуації. Загалом, - повний бардак. В цих умовах частина пасажирів, і я в їх числі, змушені були шукати інші варіанти, щоб добратися до пунктів призначення. Добре, що є нормальні перевізники, і ми досить швидко доїхали зі Львова до Кракова, правда, довелося купувати нові квитки. Скаргу на «Автолюкс» з вимогою повернення коштів за ненадання послуги та вимогою повернення коштів подала.
Гірше не буває - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX
відгук
Коментарі до відгуку