ЧЕРВОНІ ЦІННИКИ - це брехливий "маркетинговий хід"! - Відгуки про АТБ

АТБ
Украина, Київ Відгук додано 24 лютого, 2018 год 3067 переглядів
В нас у Дніпровському районі, по проспекту Юрія Гагаріна, 3 нещодавно відкрився новий "атб-маркет". І усе б нічого, якби не один їх так званий "маркетинговий хід"! Майже на усіх товарах у них цінники ЧЕРВОНОГО кольору, де справжня ціна товару позначена десь там "на задвірках", а попереду написана ціна товару, яка тільки буде по "акції" і аж у неділю! Та усе б і нічого... але скільки немічних і небагатих пенсіонерів можна обдурити саме таким не зовсім честним "маркетинговим ходом"! І навіть не можна їх звинуватити у брехні - покупець сам винен, бо неуважний! На це саме вони і розраховують! Але ж... якщо свою роботу починати із такої "маленької", але все ж таки брехні, то довго вже з авторитетом і довірою працювати просто і неможливо!
Переваги:
  1. немає
Недоліки:
  1. тільки мінуси




Коментарі до відгуку

Андрей (Украина, Херсон) 25 лютого, 2018 год
Считаю, что если "брехливый", то уже не маркетинговый. Никак не маркетинговый. Даже теоретически.
Вікторія (Украина, Київ) 3 березня, 2018 год
Та розумієте, що в інших випадках вони саме цінники червоного кольору використовують для теперешніх знижок, а не для знижок у майбутньому. Тому люди і "клюють" на звичні "червоні цінники", які і передбачають знижки. А те, що саме брехливі так це вже точно, що це зовсім і не маркетинг!
Алексей (Украина, Суми) 26 лютого, 2018 год
Маркетинг - это исследование поведения покупателей. Теоретически в западной рыночной экономике "маркетинг" имел светлое предназначение - выявлять потребности покупателей для их максимального удовлетворения. У нас все используется с точностью до наоборот - выявление слабых мест покупателей, на которые можно максимально воздействовать, для увеличения прибыли.

"Маркетинг" в торговле - обман населения. И это факт.
Вікторія (Украина, Київ) 3 березня, 2018 год
Це вже точно!
Ушастый (Украина, Київ) 26 лютого, 2018 год
Лично я в маркетинге не особо... Но думаю, что маркетинг это больше, чем исследование поведения покупателей и продвижение на рынке. А торговая хитрость это далеко не всегда маркетинг. Менеджмент, коммерция, торговля и маркетинг имеет много общего, но в своем принципе имеются свои особенности.


АТБ
Всі відгуки

2.3 5
2748 відгуків / 1220729 переглядів
АТБ
«АТБ» – одна з найбільших мереж України, що динамічно розвиваються.
Компанія «АТБ-маркет» заснована у 1993 році. Дослідження ринку роздрібу, проведені компанією GfK наприкінці 2008 року, показали, що продовольча мережа «АТБ» є лідером серед українських роздрібних мереж і за результатами опитування вважається найбільш відвідуваною торговою мережею країни.
"АТБ" - це магазини... детальніше

Мережа супермаркетів
"КОЛО" - сеть продуктовых магазинов
"КОЛО" - сеть продуктовых магазинов

Рейтинг: 2.5
107 відгуків
Секунда
Секунда

Рейтинг: 4.4
393 відгука
Varus market, Днепропетровск
Varus market, Днепропетровск

Рейтинг: 1.6
413 відгуків
Фрешмаркет Брусничка
Фрешмаркет Брусничка

Рейтинг: 1.6
185 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Супермаркет Рукавичка
Супермаркет Рукавичка

Рейтинг: 1.8
275 відгуків
МаркетОпт Полтава 2
МаркетОпт Полтава 2

Рейтинг: 1.5
60 відгуків
Plato. Супермаркет обуви
Plato. Супермаркет обуви

Рейтинг: 2.2
49 відгуків