«АТБ» – одна з найбільших мереж України, що динамічно розвиваються.
Компанія «АТБ-маркет» заснована у 1993 році. Дослідження ринку роздрібу, проведені компанією GfK наприкінці 2008 року, показали, що продовольча мережа «АТБ» є лідером серед українських роздрібних мереж і за результатами опитування вважається найбільш відвідуваною торговою мережею країни.
"АТБ" - це магазини...
детальніше
Некоректна поведінка касирів - Відгуки про АТБ
Зіштовхнувся з наступною ситуацією: довелося відстояти 20 хвилин у черзі, яка простягалася майже через весь магазин. Попри те, що людей було багато, працювало лише три каси, і жодна інша каса так і не відкрилася.
Одна з кас, на якій власне стояла, постійно заьримувалась, бо касир не міг впоратися з поверненням товарів клієнта. В процесі роботи раз у раз зупинялася для виклику охорони, і кожен товар оброблявся окремо з періодичністю до хвилини. Коли ж нарешті дійшла черга до мене, касир сказала, що оплата ведеться тільки готівкою, а карткові розрахунки неможливі через нібито «наказ керівництва» у зв’язку з можливим вимкненням світла. Однак за графіком вимкнення електроенергії на цей час нічого не планувалося. (Тай загалом, коли це черга відключення була у 17.07?)
Коли я помітила, що інші каси спокійно приймають карткові платежі, на моє запитання, чому касир не здатен нормально обслуговувати клієнтів і некоректно відповідає, мене грубо проігнорували, а решту мені буквально кинули з явною агресією.
Крім того, хочу звернути увагу на те, що після 22:00 працює лише одна каса, навіть коли клієнтів багато. Це створює величезні незручності та думку про погану організацію роботи.
Будь ласка, керівництво,
Навчіть ваших касирів ввічливо спілкуватися з клієнтами!
З такими проблемами не хочеться повернутися до вашого магазину.
відгук
Коментарі до відгуку