«АТБ» – одна з найбільших мереж України, що динамічно розвиваються.
Компанія «АТБ-маркет» заснована у 1993 році. Дослідження ринку роздрібу, проведені компанією GfK наприкінці 2008 року, показали, що продовольча мережа «АТБ» є лідером серед українських роздрібних мереж і за результатами опитування вважається найбільш відвідуваною торговою мережею країни.
"АТБ" - це магазини...
детальніше
Співробітники АТБ посилають клієнтів на ринок - Відгуки про АТБ
Десь через хвилину нашого перебування в магазині, на нас налетіла армія співробітників АТБ на чолі з адміністратором і ймовірно главою охорони (можу судити тільки по його поведінці і по тому факту, що вийшов він із службового приміщення, адже, нажаль, обов'язкового іменного бейджика на ньому не було і він не відрекомендувався).
Першою ж фразою, яку ми від них почули, стала: «Правильно оденьте маску или уходите из магазина», і все це на підвищених тонах, нібито ми школярі і розбили якийсь цінний експонат. При цьому, «глава охорони» додав: «Одевайте или идите скупляться на рынок» на таких же підвищених тонах, тільки з великою зневагою.
У перші секунди, якщо чесно, я була приголомшена таким криком і навіть не зрозуміла, чого від мене хочуть і що я не так зробила ... Особливо, якщо враховувати той факт, що маска була одягнена і не під підборіддям, як часто у нас ходять. Вона була на обличчі, єдине, що вона трохи сповзла з носа.
Але і цього адміністратору здалося мало, і вона додала: «Сейчас же оденьте или мы вызовем милицию». Нагадаю, це все відбувалося через хвилину-дві після того, як ми взагалі зайшли в магазин. Цікаво, на якій підставі мене представили злочинцем і пригрозили на весь магазин викликати поліцію?
І навіть це ще не все. Одразу, повертаючись в підсобку, «глава охорони» підійшов до нас вигукуючи: «Вы что, не поняли – маску оденьте». Тут я вже не втрималась і вказала на його неприйнятний тон, на що він, не змінюючи ні гучності, ні тону відповів, що розмовляє шанобливо.
Варто зауважити, що ведучи свої словесні нападки, адміністрація АТБ абсолютно нехтувала державною мовою. Крім того, адміністрація, вимагаючи правильно одягати маски від відвідувачів, абсолютно не звертала уваги на своїх співробітників. На такий маленький магазин я нарахувала чотирьох співробітників, у яких маски були одягнені не за стандартами АТБ, залишаючи відкритим ніс.
У магазині, не дивлячись на ранковий час, було не прибрано, на столах для відвідувачів були відсутні антисептики. Вони були тільки на касах, та й то половина з них були практично порожні. До речі, дуже дивно, що тільки в АТБ антисептики абсолютно без запаху і рідкі, як вода.
Після такого походу в магазин мене трясло весь день і настрій був зіпсований. Увечері, коли мені нарешті вдалося заспокоїтися, я зрозуміла, що половину з того, що хотіла купити я забула. Але найближчим часом у мене якось пропало бажання відвідувати магазин АТБ, щоб не заважати їх співробітникам і не псувати собі настрій. Тим більше, що, на щастя, в нашому місті є інші магазини, де більше цінують своїх клієнтів. Але дивлячись на поведінку співробітників АТБ, клієнти їм і не потрібні, якщо вони відправляють їх за покупками на ринок.
Є таке поняття «психологічне насильство», на яке у нас, нажаль, часто не звертають увагу. В цей день ми стали жертвами саме такого насильства з боку співробітників АТБ. Які б умови і правила не встановлювала в своїх магазинах мережа АТБ, це не дає право їх співробітникам з порогу накидатися з криками і погрозами на клієнтів магазину.
відгук
Коментарі до відгуку
Жаль, что администратор не вызвал полицию, чтоб выписали штраф, чтоб и другим неповадно было забывать натягивать на нос маски.