Мій випадок просто жахливий. Після нього ставлення до цієї аптеки змінилось. 30 вересня я зробила передоплату за Урсосан, вартість була 1255.80 (замовлення № 105207982). Оплатила карткою заздалегідь бо у вересні у мене був кешбек від монобанку на аптеки. Наступного дня я планувала їхати забирати ліки (аптека на Євгена Сверстюка в Києві). Зайшла в свій кабінет і бачу що замовлення позначене... Читати відгук Мій випадок просто жахливий. Після нього ставлення до цієї аптеки змінилось. 30 вересня я зробила передоплату за Урсосан, вартість була 1255.80 (замовлення № 105207982). Оплатила карткою заздалегідь бо у вересні у мене був кешбек від монобанку на аптеки. Наступного дня я планувала їхати забирати ліки (аптека на Євгена Сверстюка в Києві). Зайшла в свій кабінет і бачу що замовлення позначене як видане. Ви розумієте? Воно вже видане! Я в шоці, телефоную в аптеку. Спочатку сказали що я забрала, я кричу що я не забирала! Ну як же кажуть, ви забрали о 15 годині. О Боже, о 15 годині я взагалі була вдома! Створили звернення, сказали чекати. Потім телефонують і кажуть наступне. Цього дня працівники аптеки чистили комірки поштоматів, відкрили майстер-ключем (він відкриває всі комірки одразу) і вийняли моє замовлення разом з іншими, простроченими, тому воно позначилось як видане. І навіть не повідомили, не зателефонували щоб людина не хвилювалась. Але я можу поїхати його забрати, його віддадуть. Їду, забираю замовлення. Кажу: "я за Урсосаном". Просто віддали і все. Ні документів, ні підтвердження не запитали, ні чеку не видали. Звичайно ні слова вибачень. І це ще е все. Через добу вони чомусь вирішили скасувати оплату і зняти кошти знову, аж на 30 копійок менше. В результаті мій кешбек від банку на 25 грн звісно скасувався, бо скасували мені аптечне замовлення, а знімали кошти знову через Лікпей напряму. В результаті ще обікрали. Ні компенсацій, нічого. Звичайно що і відгук мій на сайті не надрукували, щоб не спортити собі імідж. Отже, ніколи не робіть передоплату в цій аптеці.
Получил промокод от новой почты, применив захотел изменить количество заказанного товара, после чего повторно он не применялся. Сообщив о проблеме, оператор позвонила и сообщила, что не по нашей вине он не срабатывает, не захотев помочь решить проблему.
Добрий день, Артем! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1739443. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів. Показати 1 відповідь
29.07.2025 в 18:32, купила ліки Візан пр інтернет замовленню за 987.60 грн. Почала приймати, але коли вони скінчились замовила нові та виявила що в упаковці 2 пластини , а ні одна. Перетелефонуівла до аптеки, персонал дуже грубий та не вічливий. Сказали, що передадуть скаргу виробнику, а вони не винні. Я шокована що вони так дурять на ліках. Продали комусь пластину... Читати відгук 29.07.2025 в 18:32, купила ліки Візан пр інтернет замовленню за 987.60 грн. Почала приймати, але коли вони скінчились замовила нові та виявила що в упаковці 2 пластини , а ні одна. Перетелефонуівла до аптеки, персонал дуже грубий та не вічливий. Сказали, що передадуть скаргу виробнику, а вони не винні. Я шокована що вони так дурять на ліках. Продали комусь пластину з моєї упаковки 500 грн собі в карман. А замість вибачень до виробника отак. Була у м. Київ, ореста Левицького 23
Переваги:
Крадуть з упаковки пластину та продают потім як цілу.
Добрий день, Марина! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом для вирішення даного питання. Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності. Бажаємо Вам міцного здоров'я!
Придбав сьогодні в аптеці риб'ячий жир omega 3 fish oil now 200 softgels за 1299грн. Сам винен, що не перевірив вартість товару в інтернеті і погодився сплатити цю ціну. Середня вартість комплексу - від 599 до 817грн, в залежності від магазину. Я все розумію, але націнка трошки космічна, ні? Більше ніколи нічого не буду купувати в цій мережі принципово.
Добрий день, Дмитро! Дякуємо, що повідомили про ситуацію. Ціни на сайті актуальні лише в разі оформлення замовлення в електронній медичній інформаційній системі. Ціни на товари в разі купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті. Наш менеджер зв’яжеться з Вами найближчим часом та запропонує варіанти вирішення ситуації.
! Замовлення 100712356 на суму 367.08 грн заброньоване до 14:32 20.07.2025 в аптеці за адресою м. Київ, б-р Лесі Українки, 24, Замовив на сайті Фромілід для лікування Helicobacter Pilory. Працівниця відмовила в продажу, хоча тиждень тому купував цей препарат у цій же аптеці. Повідомив про це "провізорку", але безрезультатно. Давайте рецепт. Що змінилося за тиждень? Дуже цікаво. Мені потрібно... Читати відгук ! Замовлення 100712356 на суму 367.08 грн заброньоване до 14:32 20.07.2025 в аптеці за адресою м. Київ, б-р Лесі Українки, 24, Замовив на сайті Фромілід для лікування Helicobacter Pilory. Працівниця відмовила в продажу, хоча тиждень тому купував цей препарат у цій же аптеці. Повідомив про це "провізорку", але безрезультатно. Давайте рецепт. Що змінилося за тиждень? Дуже цікаво. Мені потрібно було ввечері приймати чергову дозу препарату, бо неможливо перервати прийом. Я попередив, що я інвалід 2-ї групи і мені важко добиратися до аптеки. Ніякого співчуття та повна зневага до людей похилого віку. Тим більше в суботу немає зв'язку з сімейним лікарем, а лікування цим препаратом неможливо припиняти. Я вже не кажу, що всупереч проханню Президента ціни зростають кожного тижня . Фармацевтична мафія продовжує наживаться на людях під час війни. Ганьба.
Добрий день, Андрій! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом для вирішення даного питання. Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності. Бажаємо Вам міцного здоров'я!
Зробив замовлення 99819094, прийшов забирати в аптеку за адресою м. Харків, майдан Захисників України, 1 (навпроти Автовокзалу). Працівниця аптеки (підписана у чеку як "Касир №1") відмовилася використовувати накопичені бонуси, навіть частково. "Сума заказа слішкам малєнькая", заявила вона. На моє питання, на яку суму має бути замовлення, щоб можна було скористатися бонусами, вона відповіла, що "хатя би 200 грівен". Цікаво,... Читати відгук Зробив замовлення 99819094, прийшов забирати в аптеку за адресою м. Харків, майдан Захисників України, 1 (навпроти Автовокзалу).
Працівниця аптеки (підписана у чеку як "Касир №1") відмовилася використовувати накопичені бонуси, навіть частково. "Сума заказа слішкам малєнькая", заявила вона. На моє питання, на яку суму має бути замовлення, щоб можна було скористатися бонусами, вона відповіла, що "хатя би 200 грівен". Цікаво, моє попереднє замовленням 97083157 було на суму 184.6 грн і я тоді зміг скористатися бонусами.
В чаті на сайті apteka911 ua розповів про ситуацію, яка відбулася в аптеці. Мене запевнили, що в усьому розберуться, і що "Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом для вирішення даного питання."
Зв'язалася зі мною така собі Тонкошкур Марина Юріївна, оператор контролю якості, 06.3. сектор контролю якості обслуговування клієнтів Аптека 9-1-1, Білостоцький в’їзд, 3, 61000 м. Харків. На мою електронну пошту ця Тонкошкур Марина Юріївна надіслала Умови дисконтної програми Аптека 9-1-1.
Моє питання "З якою метою ви мені все це написали?" Тонкошкур Марина Юріївна проігнорувала. Я спитав ще раз. На другий день вона відповіла, що "Вам надана інформація по умовах дисконтної програми, якщо у Вас залишилися питання можете звернутися на номер 0800500488".
Я спитав її "хіба я просив надати інформацію по умовах дисконтної програми?", але Тонкошкур Марина Юріївна знову вирішила проігнорувати моє запитання, як і усі наступні.
Найсмішніше те, що у наданих умовах дисконтної програми ні слова про те, що бонуси можна використовувати тільки якщо сума замовлення "хатя би 200 грівен".
В сухому залишку:
1. Працівниці Аптеки 9-1-1 на свій розсуд можуть відмовити вам у використанні накопичених бонусів.
2. Оператор контролю якості Аптеки 9-1-1, який зв'яжеться з вами для вирішення вашого питання, надішле вам рандомну копіпасту з сайту і відфутболить вас на гарячу лінію, а потім відправить вас в ігнор.
3. Тонкошкур Марина Юріївна [email protected] – хaмка, яка втратила голову від безкарності.
Недоліки:
1. Працівниці Аптеки 9-1-1 на свій розсуд можуть відмовити вам у використанні накопичених бонусів.
2. Оператор контролю якості Аптеки 9-1-1, який зв'яжеться з вами для вирішення вашого питання, пришле вам рандомну копіпасту з сайту і відфутболить вас на гарячу лінію, а потім відправить вас в ігнор.
3. Тонкошкур Марина Юріївна [email protected] – хамка, яка втратила голову від безкарності.
Добрий день! Дякуємо, що знайшли час залишити відгук. Приносимо вибачення за те, що справили не дуже приємне враження. Наш менеджер зв’яжеться з Вами найближчим часом, щоб розібратися в ситуації. Показати 1 відповідь
Вітаємо Антон. Ми уважно ставимося до кожного відгуку наших працівників та клієнтів. Ми постійно працюємо над покращенням умов праці наших співробітників. Якщо у вас є конкретні пропозиції або зауваження щодо покращення робочих процесів, будемо вдячні за зворотний зв'язок через гарячу лінію [email protected] Показати 1 відповідь
Зробила замовлення 385212228. Отримала підтвердження замовлення. Через день, коли резерв ще був активний, аптека скасувала замовлення!!! На питання чому скасували, оператор почав виправдовуватись що був технічний збій, ціна змінилась, коли я зауважила, що вони порушують Закон України "Про захист прав споживачів", Цивільний кодекс України, оператор почала вигадувати байки, що товар за такою ціною на касі не проб'ється і т.д, але... Читати відгук Зробила замовлення 385212228. Отримала підтвердження замовлення. Через день, коли резерв ще був активний, аптека скасувала замовлення!!! На питання чому скасували, оператор почав виправдовуватись що був технічний збій, ціна змінилась, коли я зауважила, що вони порушують Закон України "Про захист прав споживачів", Цивільний кодекс України, оператор почала вигадувати байки, що товар за такою ціною на касі не проб'ється і т.д, але ж як не проб'ється коли в мене на руках є чек, що цей товар чудово пробивається по вказаній ціні в замовленні. Виправдання у оператора закінчились, і вона почала казати, що вони будуть розбиратися. Шановна аптека 911.ua та ваші партнери Аптека оптових цін та сайт tabletki.ua з ким ви будете розбиратись? Я, як громадянка України, зробила замовлення за вказаною ціною, отримала підтвердження свого замовлення за вказаною ціною і маю право придбати товар за ціною, яка вказана у мене в замовленні згідно закону!!!! Ви порушуєте мої права як покупця! Всі ваші внутрішні проблеми мене, як покупця, не стосуються!!! А товар, згідно Законів України, ви маєте продати мені за ціною яка вказана в моєму замовленні!!!! Яке ви скасували вже після підтвердження на наступний день, не дочекавшись закінчення резерву!!!Не раджу цю аптеку, ні якої відповідальності перед своїми клієнтами та законодавством України!!! ГАНЬБА!!!!
Недоліки:
Ціни міняють як хочуть. Не дотримуються Законів України!!! Оператори брешуть покупцям!!!
Добрий день. Дякуємо за звернення та перепрошуємо за ситуацію, яка склалась із Вашим замовленням №385212228, яке було скасоване через технічний збій. Розуміємо Ваше обурення, і щиро шкодуємо, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Зазначимо, що ми цінуємо кожного нашого клієнта та завжди прагнемо до відкритості й прозорості в роботі. Схожі інциденти не є нормою для нашої аптеки, і ми вже виправили причину збою, аби подібне більше не повторювалося. Ще раз просимо вибачення за незручності. Бажаємо Вам та Вашим близьким міцного здоров'я!
В мене скарга на замовлення номер 93961105. Замовляла дитячі суміші, по кількості прийшло вірно, але... Ціна на сайті 1, а коли прийшло замовлення зовсім інша. Про зміну ціни мене ніхто не попередив, після того як не догледіла та забрала замовлення, зайшла на сайт, в ціна не та, по якій мені порахували замовлення.
Доброго дня, Христина. Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом для вирішення даного питання. Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
25 сек назад Жахливе відношення до клієнтів .Зробила замовлення на сайті,ще в 12 годин дня ,на протязі дня телефонували та обіцяли доставку ліків потім зателефонували в 20:30 та сказали що кур’єр не зможе доставити вам замовлення так як кур’єрів немає .Врехали на протязі дня і в решті ліки не доставили
Щоб ми могли детально розібратися в ситуації, просимо вас надати номер замовлення. Це допоможе нам оперативно провести перевірку та надати вам зворотний зв’язок.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
Ваше звернення зареєстроване під номером √1356590.
Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Брехлива аптека 911 - ціни на сайті одні, замовляєш - приходить рахунок у півтора рази більший. Цікаво - коли припинеться така відверта брехня і приховане здирництво
Добрий день, Олександре! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1334374. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Вчера были готовы продать неогринченное количество лекарства по 225, сегодня уже 245. это подготовка к Тысячам от Зе? Раньше цена через доставку была дешевле, чем в аптеках. Теперь дешевле обьездить город и купить лекарств, чем заказывать. Вам выгоднее развозить лекарства по аптекам, а не со склада продавать?
Девіз аптеки - "акція" - це обов"язково товар на продаж з пошкодженою та/або відкритою упаковкою(неліквідний товар), в моєму випадку це замовлення з прокладками. Провізор аптеки впарює клієнту відкриті прокладки мовляв "Ви ж по акції берете, що Ви хочете"?! Це нормально? За кого Ви маєте клієнтів, що за мої ж гроші я повинна ризикувати своїм здоровьям, аби аптека не понесла збитків... Читати відгук Девіз аптеки - "акція" - це обов"язково товар на продаж з пошкодженою та/або відкритою упаковкою(неліквідний товар), в моєму випадку це замовлення з прокладками. Провізор аптеки впарює клієнту відкриті прокладки мовляв "Ви ж по акції берете, що Ви хочете"?! Це нормально? За кого Ви маєте клієнтів, що за мої ж гроші я повинна ризикувати своїм здоровьям, аби аптека не понесла збитків та не списала неліквідний товар, так краще з його втюхати по акції.
Доброго дня, Міла. Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом для вирішення даного питання. Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності. Бажаємо Вам міцного здоров'я!
В аптеці на Титова 21 продали просрочений препарат. Я дуже поспішала і не подивилась на дату виготовлення, на довірі до данної аптеки адже завжди до неї ходимо. А фармацевт нічого не повідомила. Добре ,що вдома я подивитись, та не дала доньці. Що тепер робити, 176гр на вітер???
Добрий день, Світлана! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1026500. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Продают просроченные лекарства не первый раз,все надеятся,что покупатель не будет смотреть на сроки,желаю всему персоналу этой недосети заболеть чем-то не хорошим и лечится просроченными лекарствами из своих же аптек,никогда у них ничего не заказывайте особенно по предоплате,они вам отправят весь вписанный шл*к который должен идти в утиль,рискуете потерять,деньги,нервы и здоровье в целом,зла не хватает на этих пи*****ов
Добрий день, Роман! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No1022554. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
В друге пишу відгук про аптеку 911. Схоже що знущатися з клієнтів в даній аптеці стає нормою. Замовив препарат Венлаксор, прислали з малим терміном придатності . По схемі прийому лікаря я міг використати лише 10 таблеток, а 20 вже були б прострочені. При зверненні до менеджерів данної аптеки деякі з них розповідали що це норма, лише один погодився прислати з... Читати відгук В друге пишу відгук про аптеку 911. Схоже що знущатися з клієнтів в даній аптеці стає нормою. Замовив препарат Венлаксор, прислали з малим терміном придатності . По схемі прийому лікаря я міг використати лише 10 таблеток, а 20 вже були б прострочені. При зверненні до менеджерів данної аптеки деякі з них розповідали що це норма, лише один погодився прислати з нормальним терміном придатності. Ті таблетки які були у мене я повернув в аптеку. Через добу отримав нові, з тим самим терміном придатності що були попередні !!!!!! Я так зрозумів що їх не цікавлять запити покупців, або НАВМИСНО БУЛО ВІДПРАВЛЕНО ТОЙ САМИЙ ТОВАР !!!!
Вітаємо, Володимир. Дякуємо Вам за звернення. Інформація стосовно Вашого відгуку перевірена. Ми намагалися замовити Вам товар з терміном придатності більше за 12.24, але на складі залишився тільки він. На привеликий жаль, склад нам не повідомив який саме термін препарата був Вам висланий повторно. Зі співробітником проведена робота.
Наразі на поставках, в наявності тільки Венлаксор з терміном придатності до 12.24. Нових поставок немає, та дата поновлення, на жаль, невідома. Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності.
Нікому не раджу користуватись даної мережкою аптек. Замовляв препарат від депресії, який приймається по схемі складений лікарем. Прислали таблетки в яких майже закінчився термін придатності. З 30 таблеток згідно схеми я можу використати тільки 10 !!!!!! При відправці новою поштою вони оформили так що я не зміг скористатись промокодом знижки доставки. Ніхто не звязувався зі мною для уточнення заказу і... Читати відгук Нікому не раджу користуватись даної мережкою аптек. Замовляв препарат від депресії, який приймається по схемі складений лікарем. Прислали таблетки в яких майже закінчився термін придатності. З 30 таблеток згідно схеми я можу використати тільки 10 !!!!!! При відправці новою поштою вони оформили так що я не зміг скористатись промокодом знижки доставки. Ніхто не звязувався зі мною для уточнення заказу і не надали інформацію про відправку. Таке враження що подають через мережу всі не ліквідні препарати.
Переваги:
Немає
Недоліки:
Ціль одна - дорожче продати , а якість не головне товару і обслуговування не головне.
Доброго дня, Володимир. Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом для вирішення даного питання. Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Взагалі, задоволений цією мережою аптек, наявністю додатку, можливістю забронювати ліки через інтернет і т.д. Але 1-го грудня, в п'ятницю, зіткнувся з дуже неприємною ситуацією в Аптеці 911 буд.10, смт.Ківшарівка, Куп'янський р-н, Харківської обл. Це червона зона, йти до аптеки далеко і небезпечно; надворі негода - вітер і сніг с дощем, я - людина похилого віку з купою серцево-судинних захворювань. Хочу... Читати відгук Взагалі, задоволений цією мережою аптек, наявністю додатку, можливістю забронювати ліки через інтернет і т.д. Але 1-го грудня, в п'ятницю, зіткнувся з дуже неприємною ситуацією в Аптеці 911 буд.10, смт.Ківшарівка, Куп'янський р-н, Харківської обл. Це червона зона, йти до аптеки далеко і небезпечно; надворі негода - вітер і сніг с дощем, я - людина похилого віку з купою серцево-судинних захворювань. Хочу пояснити, що похід в аптеку, та ще й в таких умовах, для мене дуже непростий. Взяв потрібних ліків - а мені кажуть "нема здачі" (порядка 100 грн.!), "або давайте без здачі або не беріть ліки". Ця дуже негарна ситуація виникла на касі N1 (працювало дві каси), був вже далеко не початок робочого дня, приблизно 11 годин (зазвичай вранці, після відкриття, жаляться на відсутність в касі здачі). Хотілося б, щоб в подальшому оставляли провізорам гроші на здачу, щоб вони не мучили літніх людей. А якщо у них скінчились дрібні купюри на здачу - розмінювали їх самі, а не ганяли пенсіонерів і мали хоч трошки поваги до їх стану здоров'я.
Добрий день, Богдан Юрійович! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No745106. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Никогда не покупайте лекарства через интернет,тем более по штучно блистерами без упаковки,получите подделки которые не помогут или вовсе усугубят ситуацию со здоровьем,все сертификаты качества которые они предоставляют,полная шляпа,рядовой человек,не юрист и не фармацевт,увидит печать и поверит в подлинность,во время войны,поддельными лекарствами,это последняя проблема которой будут заниматься,вот и сбывают весь мотлох,по заказам через интернет!
Вітаємо, Роман! Наша компанія працює лише з офіційними постачальниками і піклується про якість ліків. Кожен товар має відповідний сертифікат якості. Будь ласка, повідомте нам більш детальну інформацію про цю ситуацію. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected]. Бажаємо Вам і Вашим близьким міцного здоров'я!
Хочу поскаржитися на працівників аптеки 911 м. Харків вул. Героїв Праці буд 15. До яких я звернулася для придбання препарату "Мамалакт" прийшовши додому я виявила, що мені продали препарат " Мамалак". Повернувшись до даної аптеки я повідомила, що мені продали не той препарат так як я просила " Мамалакт" для стимуляції лактації, працівники аптеки мене запевнили, що це одне і... Читати відгук Хочу поскаржитися на працівників аптеки 911 м. Харків вул. Героїв Праці буд 15. До яких я звернулася для придбання препарату "Мамалакт" прийшовши додому я виявила, що мені продали препарат " Мамалак". Повернувшись до даної аптеки я повідомила, що мені продали не той препарат так як я просила " Мамалакт" для стимуляції лактації, працівники аптеки мене запевнили, що це одне і теж і такого препарату як "Мамалакт" в них немає. Показавши на сайті мережі 911 що даний препарат все таки в них є дані працівниці мене запевняли, що все ж таки " Мамалак" це одне і теж і він стимулює лактацію. Після 2 тижневого вживання звернулась до лікаря, який мені повідомив, що даний препарат призначений для усунення проявів лактазної недостатності, і не має жодного відношення до стимуляції лактації. Висновок в даній аптеці працюють некомпетентні особи молодого віку, які не мають уявлення про лікарські засоби та що в них є в наявності. В пусту витрачений час та кошти.
Добрий день, Мария! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No444697. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Вопрос на который не дали ответ:на сайте 911 немецкий легалон стоит дешевле карсила форте,притом что дозировка легалона в полтора раза больше + на сайте продают легалон 30капс 184грн,60 капс 469 грн,то есть 2 упаковки по 30 капсул на 100грн дешевле чем упаковка 60 капсул,1 раз заказывал 30 капсул,так как они были дешевле,по срокам годности были 8 месяцев до конечной даты,полный... Читати відгук Вопрос на который не дали ответ:на сайте 911 немецкий легалон стоит дешевле карсила форте,притом что дозировка легалона в полтора раза больше + на сайте продают легалон 30капс 184грн,60 капс 469 грн,то есть 2 упаковки по 30 капсул на 100грн дешевле чем упаковка 60 капсул,1 раз заказывал 30 капсул,так как они были дешевле,по срокам годности были 8 месяцев до конечной даты,полный срок 5 лет,как они определили эту цифру при том,что у карсила срок годности 3 года,2 раз заказал 60 капсул,так,как думал что они дороже потому,что новые партии и сроки годности посвежее,но нет прислал то же что и первый раз,мой отзыв с этим вопросом,на сайте не опубликовали,хотя другие мои отзывы негативные выставляли,значит есть что скрывать,да и качество самого препарата сомнительное в моём городе маленький выбор и нужных лекарств чаще всего нет в наличии,приходится заказывать у этих *********
Вітаємо, Роман! Наша компанія не являється виробником, тому ціни залежать від факторів поставок товару. З приводу якості товару, наша компанія готова надати сертифікат якості/відповідності на отриману Вами серію товару. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected]. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Сделал заказ на сайте,один из препаратов был Гепаназе по цене 270грн,потом на сайте производителя увидел что этот бад продаётся со скидкой 3 упаковки по цене 2 (510грн) сразу понял,что препарат мусор и рассчитан на единоразового покупателя,повторно этот шл*к покупать никто не будет,сразу сделал отмену заказа на сайте,стасус заказа был,отмена,был подан на рассмотрение,2 дня они рассматривали пока посылка не приехала в... Читати відгук Сделал заказ на сайте,один из препаратов был Гепаназе по цене 270грн,потом на сайте производителя увидел что этот бад продаётся со скидкой 3 упаковки по цене 2 (510грн) сразу понял,что препарат мусор и рассчитан на единоразового покупателя,повторно этот шл*к покупать никто не будет,сразу сделал отмену заказа на сайте,стасус заказа был,отмена,был подан на рассмотрение,2 дня они рассматривали пока посылка не приехала в моё отделение НП,пришлось забирать так как,оплатил на сайте,попробовал это г**но и не ошибся,встал полностью ЖКТ,сухость во рту,ладно бы просто препарат не помог,но когда отдаешь деньги и становится хуже...а эти мыши заказ не отменили,хотя сделал отмену как только они сделали отправку,потом как я забрал посылку сразу написали спасибо за покупку,а до этого морозились п******ы е****е
Вітаємо, Роман! Наша компанія реалізує лише товари належної якості. На ваш запит ми відправимо Вам сертифікат якості (сертифікат відповідності) для вашого продукту. Хочемо зазначити, що у разі відмови від посилки кошти повертаються. Ваше звернення No 299549. Ми готові розглянути будь-які конструктивні зауваження, що стосуються нашої мережі. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected]. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Показати 2 відповіді
По началу интернет аптека работала можно сказать как часы, а потом... если вам нужно срочно получить лекарство то это не то место куда нужно обращаться, посылка может быть доставлена уже после вашей смерти, и никакой вины за собой они не видят, всегда виновата почтовая служба, посылка может валяться у них по 3-5 дней, и никаких действий для отправки никто не... Читати відгук По началу интернет аптека работала можно сказать как часы, а потом... если вам нужно срочно получить лекарство то это не то место куда нужно обращаться, посылка может быть доставлена уже после вашей смерти, и никакой вины за собой они не видят, всегда виновата почтовая служба, посылка может валяться у них по 3-5 дней, и никаких действий для отправки никто не предпринимает, так же неудобные отзывы о их работе на своем сайте они то же не размещают. Конечно если у вас есть время ждать свой заказ 1-2 недели можно и воспользоваться услугами.
Вітаємо, Олексій. Дякуємо за Ваш відгук щодо нашого сервісу. Комплектація посилки відбувається в день отримання замовлення. Наші менеджери щоденно перевіряють відправку товарів. В зв’язку з ситуацією в країні можливі затримки у заборі товару поштовою службою і їх доставкою. Ми дуже шкодуємо, що Ви не були повністю задоволені нашими послугами. Ми завжди стараємося надавати найкращий сервіс для наших клієнтів і робимо все можливе, щоб замовлення було доставлено якнайшвидше.
Відгук про Аптека 911 за адресою Переяслав-Хмельницький, ул. Школьная, 55 Я є постійним клієнтом аптеки 911. Але вже не перший раз дуже розчарована її сервісом. Черговий раз через інтернет замовила ліки, прийшла, щоб їх викупити, але аптека не змогла мені видати це замовлення. Зі слів обслуговуючого персонала, вони в програмі не можуть, (навіть, після півгодинного очікування), знайти номер замовлення, який було йому присвоєно. Ліки були потрібні терміново. Замовлення через інтернет... Читати відгук Я є постійним клієнтом аптеки 911. Але вже не перший раз дуже розчарована її сервісом. Черговий раз через інтернет замовила ліки, прийшла, щоб їх викупити, але аптека не змогла мені видати це замовлення. Зі слів обслуговуючого персонала, вони в програмі не можуть, (навіть, після півгодинного очікування), знайти номер замовлення, який було йому присвоєно. Ліки були потрібні терміново. Замовлення через інтернет зі знижкою коштувало 694,82 грн., якщо купувати без замовлення, – нарахували 870 грн. Різниця відчувається. Вимушена була купувати їх за ціною, на багато вищою, ніж через інтернет-замовлення. Тепер при будь-якій нагоді не користуватимуся послугами цієї аптеки. Зважилась навіть цей відгук написати. Перестану рекомендувати цю аптеку знайомим і рідним. Неприємні відчуття переважають. Вибачте.
Добрий день, Інна! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No270658. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Интересовало определённое лекарство 2021 или ранее года выпуска,но не позже,искал потому,что на это лекарство, пробовал разных дат выпуска но 2022 года,сильнейшая побочка,сравнивал с 2021 и 2022 с интервалом в день и 2021 хорошо переносится,а 2022 нет+ не помогают,не знаю может изготовитель стал выпускать некачественную продукцию или изменил состав,в этом к 911 у меня нет притензий(это Карсил форте)решил поинтересоваться у консультанта,есть... Читати відгук Интересовало определённое лекарство 2021 или ранее года выпуска,но не позже,искал потому,что на это лекарство, пробовал разных дат выпуска но 2022 года,сильнейшая побочка,сравнивал с 2021 и 2022 с интервалом в день и 2021 хорошо переносится,а 2022 нет+ не помогают,не знаю может изготовитель стал выпускать некачественную продукцию или изменил состав,в этом к 911 у меня нет притензий(это Карсил форте)решил поинтересоваться у консультанта,есть ли у них в сети их аптек данное лекарство с нужным мне годом выпуска,он ответил,что можно,если его сначала заказать на сайте,оплатить,потом они сообщат сроки годности если не устроит отменить заказ,я не пойму у ваших сотрудников нет какой то базы в компьютере чтоб глянуть сроки лекарств относящихся к вашей сетке aptek911,консультант предложил мне указать любой адресс аптеки из вашей сети,и тогда он свяжется с аптекой и узнает сроки,то есть мне перебирать десятки аптек в поиске нужного варианта
Вітаємо, Роман! Дякуємо за ваш запит. Нажаль, наш сайт не надає можливості перевірити дату виготовлення товару. Система автоматизовано визначає склад відправки товару Новою Поштою, тому ми можемо перевірити інформацію тільки після оформлення Вами замовлення. Якщо Вам потрібна ця інформація, по конкретному товару і у конкретній аптеці, зверніться до нашого колл-центру. Наші співробітники будуть раді допомогти вам з отриманням потрібної інформації. Бажаємо Вам міцного здоров’я!
Сделал заказ на сайте,оплатил,потом выясняется,что одно, из лекарств через месяц выходит срок годности,написав в чат боте в вайбере убрать его,она ответила,что уберут,на следующий день пол дня наяривали с разных номеров,как какие то дырявые коллекторы,хотели связаться по поводу заказа,потом пишет менеджер и пытается впарить почти просроченное лекарство по скидке,мол курьер забрал посылку и в нем находится то лекарство,которое днём ранее сказали,что... Читати відгук Сделал заказ на сайте,оплатил,потом выясняется,что одно, из лекарств через месяц выходит срок годности,написав в чат боте в вайбере убрать его,она ответила,что уберут,на следующий день пол дня наяривали с разных номеров,как какие то дырявые коллекторы,хотели связаться по поводу заказа,потом пишет менеджер и пытается впарить почти просроченное лекарство по скидке,мол курьер забрал посылку и в нем находится то лекарство,которое днём ранее сказали,что уберут,дальше в переписке в вайбере я отказался только от ненужного лекарства,она вместо этого отменяет весь заказ,через день делаю новый заказ,оплачиваю,сумма заказа была почти в 3 раза больше предыдущей,приходит ттн накладная,в приложении в НП номер заказа несовпадает с номером моего повторного заказа и отменённого им ранее,у менеджера уточняю,что это за заказ,он дал мне список и это оказался мой первый отменённый заказ,который сами без моего ведома отменили,сказали ждите возврат средств,потом без моего ведома повторно отправили,в итоге я отказался от этих и посылок и жду возврат денег,говорят ждать 1-3 дня из за их тупости я должен ждать свои деньги,тупейший персонал,аптека мусор,на сайте сами отзывы хорошие себе пишут,негативные обоснованные не пропускают.
Ціна в чеку при отриманні, не відповідає ціні вказаної на сайті при замовленні. Замовляла за 385 грн 20 лютого, отримала сьогодні 03.03.2023 по ціні 450, 40. На сьогодні актуальна ціна так і залишились 385грн 53 коп. Ну дуууже не приємно. Відправлення йшло два тижні, ще один " мінус". На офіційному сайті погані відгуки не публікують.
Сьогодні, як і останні 5 років, за необхідністю я зробила замовлення через сайт та попрямувала до аптеки забрати ліки. Я замовила 3 препарати, 2 з них були у подвійній кількості, тобто я мала отримати 5 одиниць. На моє здивування, провізор видав лише 3 одиниці, кажучи, що замовлення так надійшло. Після довгих роздивлянь моєї копії замовлення, фармацевт погодився видати 2 одиницю... Читати відгук Сьогодні, як і останні 5 років, за необхідністю я зробила замовлення через сайт та попрямувала до аптеки забрати ліки. Я замовила 3 препарати, 2 з них були у подвійній кількості, тобто я мала отримати 5 одиниць. На моє здивування, провізор видав лише 3 одиниці, кажучи, що замовлення так надійшло. Після довгих роздивлянь моєї копії замовлення, фармацевт погодився видати 2 одиницю одного препарату, а стосовно другого мені запропонували подзвонити на горячу лінію. Оскільки я мала трохи вільного часу, я так і зробила. Після телефонних перемовин з'ясувалось, що саме замовленого мною препарату не було і співробітники аптеки зробили заміну. Але у мене з'явились питання: чому зробили заміну не спитавши мене та чому препарат, що поклали на заміну коштує в 2 рази більше, ніж замовлений мною? Знайти та подивитися ціну замінних ліків на вашому сайті не можливо, бо їх там нема, а на сайті АНЦ цей "замінний" препарат є та коштує лише на 30% дорожче, ніж замовлений мною. Здається, у аптеки нова стратегія по збільшенню прибутку, будьте уважні
Вітаємо, Діана! Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Звернення №231986 зафіксовано, наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом. Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності. Бажаємо Вам міцного здоров'я. Показати 1 відповідь
Відгук про Аптека 911 за адресою Первома́йськ, ул. Василия Жуковского, 31А 18 вересня забронював на "TABLETKI.UA" два препарати і через годину,приблизно, приїхав зв ними до вказаної аптеки. Сталося так,що на момент придбання,потрібен був уже один із двох вказаних препаратів. Його вартість по броні 150 грн приблизно. Мені його відмовилися продати по броні,мотивуючи тим,що я повинен купувати два, або один,той,що мені потрібен,але на 40 грн дорожче. На моє... Читати відгук 18 вересня забронював на "TABLETKI.UA" два препарати і через годину,приблизно, приїхав зв ними до вказаної аптеки. Сталося так,що на момент придбання,потрібен був уже один із двох вказаних препаратів. Його вартість по броні 150 грн приблизно. Мені його відмовилися продати по броні,мотивуючи тим,що я повинен купувати два, або один,той,що мені потрібен,але на 40 грн дорожче. На моє прохання зняти бронь на непотрібний мені препарат,дівчина відповіла,що не може це зробити. Склалося враження,що була знайденв причина, завдяки якій аптека не хоче співпрацювати з клієнтами через додаток .
Добрий день, Ігор! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No108131. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Відгук про Аптека 911 за адресою Київ, ул. Вышгородская, 56/2 Вчера покупал Симбикорт отказались брать карточку терапия плюс содрали полную стоимостью, хотя на самой аптеке указано что для астматиков покупка через карту терапия плюс,если бы не задыхался в етих обманщиков ничего не купил обманули прямо на касе.
Аптека 911 пропонує широкий асортимент медикаментів за низькими цінами. У представленому асортименті товарів ви завжди знайдете не лише лікарські препарати, а й засоби гігієни, лікувальну косметику, медичну техніку, БАДи, вітаміни та інші товари для здоров'я. Національна аптечна мережа 9-1-1 - це не лише безліч аптек у різних містах України, а... детальніше
Як аптека відноситься до покупця
Отношение к клиенту желает оставлять лучшего
Вкрали 500 грн
987.60 грн. Почала приймати, але коли вони скінчились замовила нові та виявила що в упаковці 2 пластини , а ні одна. Перетелефонуівла до аптеки, персонал дуже грубий та не вічливий. Сказали, що передадуть скаргу виробнику, а вони не винні. Я шокована що вони так дурять на ліках. Продали комусь пластину... Читати відгук 29.07.2025 в 18:32, купила ліки Візан пр інтернет замовленню за
987.60 грн. Почала приймати, але коли вони скінчились замовила нові та виявила що в упаковці 2 пластини , а ні одна. Перетелефонуівла до аптеки, персонал дуже грубий та не вічливий. Сказали, що передадуть скаргу виробнику, а вони не винні. Я шокована що вони так дурять на ліках. Продали комусь пластину з моєї упаковки 500 грн собі в карман. А замість вибачень до виробника отак. Була у м. Київ, ореста Левицького 23
Завищена вартість
Наш менеджер зв’яжеться з Вами найближчим часом та запропонує варіанти вирішення ситуації.
Зневага до інвалідів
Замовив на сайті Фромілід для лікування Helicobacter Pilory. Працівниця відмовила в продажу, хоча тиждень тому купував цей препарат у цій же аптеці.
Повідомив про це "провізорку", але безрезультатно. Давайте рецепт.
Що змінилося за тиждень? Дуже цікаво.
Мені потрібно... Читати відгук ! Замовлення 100712356 на суму 367.08 грн заброньоване до 14:32 20.07.2025 в аптеці за адресою м. Київ, б-р Лесі Українки, 24,
Замовив на сайті Фромілід для лікування Helicobacter Pilory. Працівниця відмовила в продажу, хоча тиждень тому купував цей препарат у цій же аптеці.
Повідомив про це "провізорку", але безрезультатно. Давайте рецепт.
Що змінилося за тиждень? Дуже цікаво.
Мені потрібно було ввечері приймати чергову дозу препарату, бо неможливо перервати прийом.
Я попередив, що я інвалід 2-ї групи і мені важко добиратися до аптеки. Ніякого співчуття та повна зневага до людей похилого віку.
Тим більше в суботу немає зв'язку з сімейним лікарем, а лікування цим препаратом неможливо припиняти.
Я вже не кажу, що всупереч проханню Президента ціни зростають кожного тижня . Фармацевтична мафія продовжує наживаться на людях під час війни.
Ганьба.
Обман і хамство в Аптеці 9-1-1
Працівниця аптеки (підписана у чеку як "Касир №1") відмовилася використовувати накопичені бонуси, навіть частково. "Сума заказа слішкам малєнькая", заявила вона. На моє питання, на яку суму має бути замовлення, щоб можна було скористатися бонусами, вона відповіла, що "хатя би 200 грівен".
Цікаво,... Читати відгук Зробив замовлення 99819094, прийшов забирати в аптеку за адресою м. Харків, майдан Захисників України, 1 (навпроти Автовокзалу).
Працівниця аптеки (підписана у чеку як "Касир №1") відмовилася використовувати накопичені бонуси, навіть частково. "Сума заказа слішкам малєнькая", заявила вона. На моє питання, на яку суму має бути замовлення, щоб можна було скористатися бонусами, вона відповіла, що "хатя би 200 грівен".
Цікаво, моє попереднє замовленням 97083157 було на суму 184.6 грн і я тоді зміг скористатися бонусами.
В чаті на сайті apteka911 ua розповів про ситуацію, яка відбулася в аптеці. Мене запевнили, що в усьому розберуться, і що "Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом для вирішення даного питання."
Зв'язалася зі мною така собі Тонкошкур Марина Юріївна, оператор контролю якості, 06.3. сектор контролю якості обслуговування клієнтів Аптека 9-1-1, Білостоцький в’їзд, 3, 61000 м. Харків. На мою електронну пошту ця Тонкошкур Марина Юріївна надіслала Умови дисконтної програми Аптека 9-1-1.
Моє питання "З якою метою ви мені все це написали?" Тонкошкур Марина Юріївна проігнорувала. Я спитав ще раз. На другий день вона відповіла, що "Вам надана інформація по умовах дисконтної програми, якщо у Вас залишилися питання можете звернутися на номер 0800500488".
Я спитав її "хіба я просив надати інформацію по умовах дисконтної програми?", але Тонкошкур Марина Юріївна знову вирішила проігнорувати моє запитання, як і усі наступні.
Найсмішніше те, що у наданих умовах дисконтної програми ні слова про те, що бонуси можна використовувати тільки якщо сума замовлення "хатя би 200 грівен".
В сухому залишку:
1. Працівниці Аптеки 9-1-1 на свій розсуд можуть відмовити вам у використанні накопичених бонусів.
2. Оператор контролю якості Аптеки 9-1-1, який зв'яжеться з вами для вирішення вашого питання, надішле вам рандомну копіпасту з сайту і відфутболить вас на гарячу лінію, а потім відправить вас в ігнор.
3. Тонкошкур Марина Юріївна [email protected] – хaмка, яка втратила голову від безкарності.
Дуже дирява мережа
Ми уважно ставимося до кожного відгуку наших працівників та клієнтів.
Ми постійно працюємо над покращенням умов праці наших співробітників.
Якщо у вас є конкретні пропозиції або зауваження щодо покращення робочих процесів, будемо вдячні за зворотний зв'язок через гарячу лінію [email protected] Показати 1 відповідь
Шахраї і порушника законів України!!!
Дякуємо за звернення та перепрошуємо за ситуацію, яка склалась із Вашим замовленням №385212228, яке було скасоване через технічний збій. Розуміємо Ваше обурення, і щиро шкодуємо, що Ви зіткнулися з такою ситуацією.
Зазначимо, що ми цінуємо кожного нашого клієнта та завжди прагнемо до відкритості й прозорості в роботі. Схожі інциденти не є нормою для нашої аптеки, і ми вже виправили причину збою, аби подібне більше не повторювалося.
Ще раз просимо вибачення за незручності.
Бажаємо Вам та Вашим близьким міцного здоров'я!
Скарга на сайт аптеки 911
Інтернет замовлення
Жахливе відношення до клієнтів .Зробила замовлення на сайті,ще в 12 годин дня ,на протязі дня телефонували та обіцяли доставку ліків потім зателефонували в 20:30 та сказали що кур’єр не зможе доставити вам замовлення так як кур’єрів немає .Врехали на протязі дня і в решті ліки не доставили
Дякуємо за ваше звернення!
Щоб ми могли детально розібратися в ситуації, просимо вас надати номер замовлення. Це допоможе нам оперативно провести перевірку та надати вам зворотний зв’язок.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
Ваше звернення зареєстроване під номером √1356590.
Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Брехлива аптека 911
Цікаво - коли припинеться така відверта брехня і приховане здирництво
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1334374. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Цены растут на дрожжах и странная доставка
Раньше цена через доставку была дешевле, чем в аптеках. Теперь дешевле обьездить город и купить лекарств, чем заказывать.
Вам выгоднее развозить лекарства по аптекам, а не со склада продавать?
Девіз аптеки - "акція" - це обов"язково товар на продаж з пошкодженою/відкритою упаковкою
Продали просрочений препарат
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1026500. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Не заказывайте у них ничего
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No1022554. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Схоже знущання з покупця стає нормою ?
Дякуємо Вам за звернення.
Інформація стосовно Вашого відгуку перевірена. Ми намагалися замовити Вам товар з терміном придатності більше за 12.24, але на складі залишився тільки він. На привеликий жаль, склад нам не повідомив який саме термін препарата був Вам висланий повторно. Зі співробітником проведена робота.
Наразі на поставках, в наявності тільки Венлаксор з терміном придатності до 12.24. Нових поставок немає, та дата поновлення, на жаль, невідома. Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності.
Можна продати майже прострочені таблетки
Перекладають на клієнта відсутність здачі
Але 1-го грудня, в п'ятницю, зіткнувся з дуже неприємною ситуацією в Аптеці 911 буд.10, смт.Ківшарівка, Куп'янський р-н, Харківської обл. Це червона зона, йти до аптеки далеко і небезпечно; надворі негода - вітер і сніг с дощем, я - людина похилого віку з купою серцево-судинних захворювань. Хочу... Читати відгук Взагалі, задоволений цією мережою аптек, наявністю додатку, можливістю забронювати ліки через інтернет і т.д.
Але 1-го грудня, в п'ятницю, зіткнувся з дуже неприємною ситуацією в Аптеці 911 буд.10, смт.Ківшарівка, Куп'янський р-н, Харківської обл. Це червона зона, йти до аптеки далеко і небезпечно; надворі негода - вітер і сніг с дощем, я - людина похилого віку з купою серцево-судинних захворювань. Хочу пояснити, що похід в аптеку, та ще й в таких умовах, для мене дуже непростий. Взяв потрібних ліків - а мені кажуть "нема здачі" (порядка 100 грн.!), "або давайте без здачі або не беріть ліки". Ця дуже негарна ситуація виникла на касі N1 (працювало дві каси), був вже далеко не початок робочого дня, приблизно 11 годин (зазвичай вранці, після відкриття, жаляться на відсутність в касі здачі).
Хотілося б, щоб в подальшому оставляли провізорам гроші на здачу, щоб вони не мучили літніх людей. А якщо у них скінчились дрібні купюри на здачу - розмінювали їх самі, а не ганяли пенсіонерів і мали хоч трошки поваги до їх стану здоров'я.
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No745106. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Продают подделки
Скарга на працівників аптеки
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No444697. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Вопрос на который не дали ответ
Наша компанія не являється виробником, тому ціни залежать від факторів поставок товару. З приводу якості товару, наша компанія готова надати сертифікат якості/відповідності на отриману Вами серію товару. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected]. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Мыши крысы
НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Дякуємо за Ваш відгук щодо нашого сервісу. Комплектація посилки відбувається в день отримання замовлення.
Наші менеджери щоденно перевіряють відправку товарів.
В зв’язку з ситуацією в країні можливі затримки у заборі товару поштовою службою і їх доставкою.
Ми дуже шкодуємо, що Ви не були повністю задоволені нашими послугами. Ми завжди стараємося надавати найкращий сервіс для наших клієнтів
і робимо все можливе, щоб замовлення було доставлено якнайшвидше.
Не рекомендую
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No270658. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Тугие сотрудники аптеки
Дякуємо за ваш запит. Нажаль, наш сайт не надає можливості перевірити дату виготовлення товару. Система автоматизовано визначає склад відправки товару Новою Поштою, тому ми можемо перевірити інформацію тільки після оформлення Вами замовлення. Якщо Вам потрібна ця інформація, по конкретному товару і у конкретній аптеці, зверніться до нашого колл-центру. Наші співробітники будуть раді допомогти вам з отриманням потрібної інформації. Бажаємо Вам міцного здоров’я!
Худшие за всю историю
Не рекомендую
Новий маркетинговий хід
Здається, у аптеки нова стратегія по збільшенню прибутку, будьте уважні
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
Звернення №231986 зафіксовано, наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності.
Бажаємо Вам міцного здоров'я. Показати 1 відповідь
Аптека м.первомайськ миколаївська обл.вул.жуковського 31
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No108131. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Обманули по программе астмы