Kasta.ua - інтернет-маркетплейс відгуки

Відгуки клієнтів та користувачів
1.8
2 658 відгуків / 735 398 переглядів
5
4
3
2
1
Написати відгук

Я почала купувати на Каста менше року тому, оформила підписку,

Олена - покупець
середа, 17 грудня
Оформила підписку, щоб мати безкоштовну доставку та кешбек. Спочатку було вигідно, а тепер хотіла почитати відгуки стосовно карти. Карту оформляти передумала. Почитала відгуки від продавців - напевно вигідно замовляти від продавців безпосередньо. Додам, що коли мені не відправляли замовлення я їх скасовувала, то гроші в той самий день повертались. Повернення я не здійснювала. Товар різний, деякими товарами я дуже задоволена.... Читати відгук Оформила підписку, щоб мати безкоштовну доставку та кешбек. Спочатку було вигідно, а тепер хотіла почитати відгуки стосовно карти. Карту оформляти передумала. Почитала відгуки від продавців - напевно вигідно замовляти від продавців безпосередньо. Додам, що коли мені не відправляли замовлення я їх скасовувала, то гроші в той самий день повертались. Повернення я не здійснювала. Товар різний, деякими товарами я дуже задоволена. Більшість магазинів товар відправляють швидко. Але зараз не дуже вигідно стає купувати. Тому, напевно, буду скасовувати підписку.
Переваги:
  1. Швидка доставка та безкоштовна доставка, кешбек.
Недоліки:
  1. Не вантажиться фото у відгуках. Часто знижки на неймовірно завищені ціни. Останній раз штани від костюма з диркою на шві, помітили не відразу, бо не вдягали.

Маркетинг пробив дно!

Гость
вівторок, 16 грудня
Давно замовляю речі на касті, і була задоволена, поки не повелась на обіцяні великі знижки при оплаті карткою Касти від КредитДніпро. Як тільки відкрила цю кредитну картку, всі обіцяні знижки зменшились в 5 раз!!! Я звіряла розмір знижки в своєму акаунті, та з іншого телефону без входу в акаунт, і була в шоці! Маркетинг касти пробив... Читати відгук Давно замовляю речі на касті, і була задоволена, поки не повелась на обіцяні великі знижки при оплаті карткою Касти від КредитДніпро. Як тільки відкрила цю кредитну картку, всі обіцяні знижки зменшились в 5 раз!!! Я звіряла розмір знижки в своєму акаунті, та з іншого телефону без входу в акаунт, і була в шоці! Маркетинг касти пробив дно! Обіцяючи великі знижки каста фактично стимулює відкривати кредитні картки у банку, в якому більшість з нас ніколи в житті б не відкривали рахунки! Тепер зробіть можливість людям закрити цю картку так само в декілька кліків, як і відкрити! Бо в мене немає бажання шукати відділення цього банку, і витрачати свій час, щоб закрити цю картку! Якщо маркетологи касти не розуміють що це недобросовісна реклама, і що це порушує ЗУ про рекламу, та ЗУ про захист прав споживачів, то доведеться з цим якось боротись…Буду писати скаргу у відповідні органи.

Оплата за товар бонусами унеможливлює отримання доходів

Iryna
вівторок, 16 грудня
Оплата за товар бонусами унеможливлює отримання доходів Ти відправляєш товар, а по факту, кошти отримує Каста на рахунок. Давно працюємо з Кастою, але з кожним нововведенням прибуток зменшується, на жаль. Плюс великий відсоток повернень 40-59%, який щоразу збільшується. Це щодо одягу. Інші ніші не знаю. Оплата за товар бонусами унеможливлює отримання доходів Ти відправляєш товар, а по факту, кошти отримує Каста на рахунок. Давно працюємо з Кастою, але з кожним нововведенням прибуток зменшується, на жаль. Плюс великий відсоток повернень 40-59%, який щоразу збільшується. Це щодо одягу. Інші ніші не знаю.
Переваги:
  1. Безкоштовне повернення.
Недоліки:
  1. Оплата бонусами, які фізично компанія недоотримує

Картка Kasta Visa Card

Марія
субота, 13 грудня
Відгук про Kasta.ua - інтернет-маркетплейс за адресою Дніпро, ул. Березинская, д. 26 Несподівано зʼясувалося, що вони мухлюють з розміром знижки при наявності цієї картки.В мене вже є відкрита ця картка і я сподівалася, що користуюся максимально можливими знижками, але ні. Коли в тебе ще немає цієї картки - розмір знижки відображається набагато більший - мене попросили придбати речі в надіслали скрін корзини з акаунту, у якого ще немає цієї картки,... Читати відгук Несподівано зʼясувалося, що вони мухлюють з розміром знижки при наявності цієї картки.В мене вже є відкрита ця картка і я сподівалася, що користуюся максимально можливими знижками, але ні. Коли в тебе ще немає цієї картки - розмір знижки відображається набагато більший - мене попросили придбати речі в надіслали скрін корзини з акаунту, у якого ще немає цієї картки, - порівняйте розмір знижки)) Коли ти її відкриваєш, їм вже немає сенсу робити великі знижки. Нажаль

Про картку Kasta

Андрій
четвер, 11 грудня
Декілька тижнів тому вирішив оформити банківську картку від Каста, але процес оформлення так і не завершив, бо мені він здався довгим. Та прикол в тому, що одразу після цього на мою електронну пошту почали приходити дуже "цікаві" листи - від Верховної Ради, Податкової, Виконавчої служби, Фінмоніторингу, Укрпошти, Нової пошти, Монобанку з якимись претензіями, які додавалися в архівному файлі до... Читати відгук Декілька тижнів тому вирішив оформити банківську картку від Каста, але процес оформлення так і не завершив, бо мені він здався довгим. Та прикол в тому, що одразу після цього на мою електронну пошту почали приходити дуже "цікаві" листи - від Верховної Ради, Податкової, Виконавчої служби, Фінмоніторингу, Укрпошти, Нової пошти, Монобанку з якимись претензіями, які додавалися в архівному файлі до кожного листа. Навіть не здогадувався, наскільки я проблемна людина)Ще було кілька листів від хакерів, які вимагали крипту та погрожували розіслати пікантні відео з моєю участю усім моїм друзям. Типу "наступного разу прикривай камеру на ноутбуці". Дуже креативні, та в мене ноут без камери)А сьогодні отримав десяток листів від різних продавашок. Це хоч і не основна моя пошта, та все одно напрягає, що вона перетворилася на смітник.А коли я подзвонив і поскаржився, що хтось зі співробітників Касти зливає електронні скриньки клієнтів шахраям, дівчинка мені порадила перевстановити застосунок. Її логіки я так і не зрозумів.Так що, якщо вам самотньо і ви відчуваєте себе полковником, якому ніхто не пише, оформлюйте кредитну картку від Каста

Масштабний лохотрон продавців!!!

Артем
середа, 10 грудня
Добрий день! Хочу застерегти чесних продавців, в жодному разі не погоджуйтесь на розміщення вашого магазині на цьому шахрайському маркетплейсі, спочатку вам все гарно пояснюють і заохочують до співпраці потім коли справа доходить до виплати з гарантійного рахунку жодної копійки не отримаєте. Все що оплачує покупець бонусами це буде ваш мінус реальними грошима. Каста дає рекламу і роками обманює людей, як... Читати відгук Добрий день! Хочу застерегти чесних продавців, в жодному разі не погоджуйтесь на розміщення вашого магазині на цьому шахрайському маркетплейсі, спочатку вам все гарно пояснюють і заохочують до співпраці потім коли справа доходить до виплати з гарантійного рахунку жодної копійки не отримаєте. Все що оплачує покупець бонусами це буде ваш мінус реальними грошима. Каста дає рекламу і роками обманює людей, як в них так виходить не знаю, але чудес не буває, кошти від них отримати не можливо!!!
Переваги:
  1. Немає взагалі, шахраї
Недоліки:
  1. Обман!

Обман покупців і абсолютно ніяка підтримка

А.
вівторок, 9 грудня
1. Ще в серпні замовляла товар, у якого був підвищений кешбек та додатково бонус за оплату збереженою картою. При оформленні погодилась оформити Black, одразу після цього підвищений кешбек зник, і знижка за оплату збереженою картою теж не спрацювала. Підтримка несла якусь брехню про те, що підвищеного кешбеку на цей товар ніколи не було, а щодо бонуса за оплату збереженою картою... Читати відгук 1. Ще в серпні замовляла товар, у якого був підвищений кешбек та додатково бонус за оплату збереженою картою. При оформленні погодилась оформити Black, одразу після цього підвищений кешбек зник, і знижка за оплату збереженою картою теж не спрацювала. Підтримка несла якусь брехню про те, що підвищеного кешбеку на цей товар ніколи не було, а щодо бонуса за оплату збереженою картою пообіцяли розібратися і зв'язатися і так ніколи й не перетелефонували.(номер замовлення S59XFDZ)2. Потім кешбек згорів одразу увесь і без попередження, хоча коли не потрібно, Каста просто завалює своїми спам-листами.

ШАХРАЇ обман продавців

Анна
вівторок, 9 грудня
Найбільший лохотрон який зустрічала працюючи в інтернет-продажах з 2007року! Спочатку менеджера постійно дзвонять пропонують співпрацю обіцяючи продажі в цей непростий час для всіх, ти погоджуєшся в надії покращити продажі, бо потрібно якось виживати і кормити дітей, підтримка ввічливо допомагає налаштувати магазин і він починає працювати. От і 1 замовлення тільки от продавець отримує частину суми грошима на рахунок а ту... Читати відгук Найбільший лохотрон який зустрічала працюючи в інтернет-продажах з 2007року! Спочатку менеджера постійно дзвонять пропонують співпрацю обіцяючи продажі в цей непростий час для всіх, ти погоджуєшся в надії покращити продажі, бо потрібно якось виживати і кормити дітей, підтримка ввічливо допомагає налаштувати магазин і він починає працювати. От і 1 замовлення тільки от продавець отримує частину суми грошима на рахунок а ту частину що клієнт сплатив бонусами, продавець отримує на гарантійний рахунок, з якого кошти зняти не реально! Другий місяць брешуть що у них проблеми з виплатами ФОП 2га група, пропонують вивести кошти з податковими ризиками для продавця і навіть після того як ти погоджуєшся кошти як виявилось теж вивести не можливо! Обман, ні в якому разі не підписуйте договори і не вірте їм!
Переваги:
  1. не існує
Недоліки:
  1. суцільний мінус

Не працюйте з нимим.

Гость
неділя, 7 грудня
Відгук про Kasta.ua - інтернет-маркетплейс за адресою Київ, Харьковское шоссе, 201/203, БЦ "modnaVilla" Обманюють продавців. Люди купують тільки за бонуси, відповідно всі кошти за замовлення потрапляють на бонусний рахунок з якого потім нормальним чином вивести гроші на фоп 2 групи неможливо. Другий місяць обіцяють, що проблему виправлять але результату 0. При розірванні договору гроші теж не хочуть виводити.Ось їх відповідь:Для ФОП 2ї групи обов'язково в заяві має бути "Із ризиками ознайомлений".... Читати відгук Обманюють продавців. Люди купують тільки за бонуси, відповідно всі кошти за замовлення потрапляють на бонусний рахунок з якого потім нормальним чином вивести гроші на фоп 2 групи неможливо. Другий місяць обіцяють, що проблему виправлять але результату 0. При розірванні договору гроші теж не хочуть виводити.Ось їх відповідь:Для ФОП 2ї групи обов'язково в заяві має бути "Із ризиками ознайомлений". Без цього наразі повернення не здійснюється.Не ведіться на них бо гроші потім не отримаєте.

Шахраї під назвою магазину

Гость
п'ятниця, 28 листопада
Не повертають кошти за товар , обдурюють людей, ні а якому разі не замовляйте там.Спрацьовує бот , решта проблем ніхто не вирішує. Не повертають кошти за товар , обдурюють людей, ні а якому разі не замовляйте там.Спрацьовує бот , решта проблем ніхто не вирішує.
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс неділя, 30 листопада
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження, і ми щиро прагнемо допомогти вам у вирішенні питання. Зверніться, будь ласка, до нашої команди підтримки у зручний для вас спосіб https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/

Просто жах

Яна
неділя, 23 листопада
З нововведеннями З серпня місяця.Зовсім пропадає бажання щось купувати.Цілий рік все було - ок. Рекомендувала всім своїм знайомим.То зараз , це просто жах.По-перше до.18.08 , якщо товар покупався в розстрочку, нараховувся кешбек.Кешбек- це ті плюшки, які спонукали шопитись на цій платформі.По-друге з жовтня, якщо ти розраховуєшся кешбеком за товар, на який є кешбек, то я вас... Читати відгук З нововведеннями З серпня місяця.Зовсім пропадає бажання щось купувати.Цілий рік все було - ок. Рекомендувала всім своїм знайомим.То зараз , це просто жах.По-перше до.18.08 , якщо товар покупався в розстрочку, нараховувся кешбек.Кешбек- це ті плюшки, які спонукали шопитись на цій платформі.По-друге з жовтня, якщо ти розраховуєшся кешбеком за товар, на який є кешбек, то я вас здивую, лафа скінчилась.Кешбек буде нарахован тільки на залишок суми.Якщо наприклад розраховуєтесь повністю кешбеком, то вам за покупку нового товару кешбек не належить.По-третє вже, як більше місяця зовсім не видно скільки є прибуде тих самих плюшок( кешбек), бо команда їх працює , дуже "потужно" над цим питанням.Таке враження, що це якась шахрайська контора стала і судячи по відгукам покупців, так воно і є.По-четверте ця дивна картка Каста плюс, з нею зовсім нічого не зрозуміло, який хоче такий і виставляє кешбек.Наприклад купила дві кофти, ціна з каточкою Каста + 171грн, без 174грн, на кожну кофту 44грн кешбеку, при оформлені картою Каста +, пише що буде зараховано 85 грн, а коли кошти вже списались пише, що кешбек буде нарахован у розмірі 42грн??? Ви серйозно Каста???Ну ганьба такому розводняку, тай годі.
Переваги:
  1. Вже немає
Недоліки:
  1. Лохотрон
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс неділя, 30 листопада
Яно, дякуємо за такий розлогий відгук. Так, дійсно, нарахування кешбеку тепер відбувається саме на ту частину вартості замовлення, яку ви оплатили реальними грошима. А рух кешбеку ви можете відстежувати у розділі Профіль - Кешбек, це оновлення вже реалізоване. Якщо у вас виникають питання щодо порядку нарахування кешбеку, звертайтеся, будь ласка, до нашої команди підтримки https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/

Новий лохотрон від КАСТИ

Гость
7 листопада, 2025 год
Купуєте товар з кешбеком і хочите заплатити за товар своїм накопленим кегбеком, а дудки тому що якщо ви оплачуєте кешбеком то кешбек вам не нараховцється. Як ввм новий лохотрон? Купуєте товар з кешбеком і хочите заплатити за товар своїм накопленим кегбеком, а дудки тому що якщо ви оплачуєте кешбеком то кешбек вам не нараховцється. Як ввм новий лохотрон?
Переваги:
  1. Було колись багато
Недоліки:
  1. Дурять людей
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 17 листопада, 2025 год
Дякуємо за відгук🧡Прикро, що у вас склалося таке враження, адже це звичайна загальна практика нарахування кешбеку - кешбек нараховується саме на ту частину вартості замовлення, яку ви оплачуєте реальними коштами.

Найгірший маркетплейс

Аліна
6 листопада, 2025 год
Відгук про Kasta.ua - інтернет-маркетплейс за адресою Дніпро, ул. Березинская, д. 26 Із 4 останніх замовлень 3 довелось відміняти, бо продавці не відправляють товар і годують "завтракамм" , і все було би нічого, але підтримка касти нічим не допомагає, взагалі безтолкова штука. У вирішенні проблем вони допомогти не можуть, надати інформацію про продавця не можуть, і очевидно контролювати продавців теж не можуть і не хочуть. Із 4 останніх замовлень 3 довелось відміняти, бо продавці не відправляють товар і годують "завтракамм" , і все було би нічого, але підтримка касти нічим не допомагає, взагалі безтолкова штука. У вирішенні проблем вони допомогти не можуть, надати інформацію про продавця не можуть, і очевидно контролювати продавців теж не можуть і не хочуть.
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 17 листопада, 2025 год
Аліно, розумію, що така ситуація псує враження, і перепрошуємо за ваш досвід 🧡Якщо продавець затягує відправку, команда підтримки може оперативно перевірити статус і допомогти із скасуванням чи поверненням коштів.Звертайтеся, будь ласка, завжди раді допомогтиhttps://kasta.ua/uk/page/support/contacts/

Каста це дно, шарага, яку вже час гнати з ринку і не ганьбитись!

Марина
3 листопада, 2025 год
Склад, що знаходиться майже у селі за містом серед поля. Шукають комірника і періодично публікують вакансію, отже: комірник зп така собі, виплата 1 раз у місяць, стажування 2-3 дні оплачують по 400 грн за повний день, які виплатять не відразу, а тільки якогось там числа, коли всі отримують зп. Тобто ти повноцінно працюєш з 8 до 20, потім придумують якийсь... Читати відгук Склад, що знаходиться майже у селі за містом серед поля. Шукають комірника і періодично публікують вакансію, отже: комірник зп така собі, виплата 1 раз у місяць, стажування 2-3 дні оплачують по 400 грн за повний день, які виплатять не відразу, а тільки якогось там числа, коли всі отримують зп. Тобто ти повноцінно працюєш з 8 до 20, потім придумують якийсь брєд та говорять соррі ти не підходиш, і вуаля! Працюють на складі в основному чорнороті колхозниці з далеких сіл з повадками зечок, якщо ти комусь не сподобаєшся, то роботи там не бачити. Але воно не варте того. Нормальних умов там немає, на складі задуха, старезна техніка і сама ця шарашка це вже пережиток минулого, так як існує багато інших сучасних та популярних маркетплейсів, а це убогий сарай рівня базар-вокзал. Тому не раджу. Дивлячись по іншим відгуках дійно видно, що за треш контора і щастя тим, хто туди не пішов працювати!

каста то ДНО

Гость
3 листопада, 2025 год
Каста то ДНІЩЕ! Пишу як бивший продавець! Хочете собі лише геморой, тоді вам сюди! Інакше обходьте сотою дорогою!!! В мене була відмова покупцем ( замовлення не проходило по габаритам пошти ) ттн не формувала а одразу домовились з покупцем про відміну замовлення на що мені зателефонувала каста в понеділок що на моєму рахунку недостатньо коштів дя повернення клієнту...на моє обурення... Читати відгук Каста то ДНІЩЕ! Пишу як бивший продавець! Хочете собі лише геморой, тоді вам сюди! Інакше обходьте сотою дорогою!!! В мене була відмова покупцем ( замовлення не проходило по габаритам пошти ) ттн не формувала а одразу домовились з покупцем про відміну замовлення на що мені зателефонувала каста в понеділок що на моєму рахунку недостатньо коштів дя повернення клієнту...на моє обурення що мені нічого не сплачували, відправки не було і була відмова покупцем ( ттн не формувалася ) сказано, що мені зарахують на протязі 3 робочих днів! Весь триндець в тому що З МЕНЕ списують кошти і за зарахування і за перевод покупцеві!!!! На моє обурення звичайно касті ... КОМПАНІЯ ДНІЩЕ! Бажаю вам бумеранг в стократному розмірі
Недоліки:
  1. все мінус

Нововведення Kasta відбивають всяке бажання купувати тут

Іваненко Людмила
31 жовтня, 2025 год
Kasta в черговий раз змінюється і я як клієнтка з величезним стажем, змушена констатувати, що мене, як ніколи, тихо обдурюють (((. Нововведення без попередження:- кешбек, який діє 45 діб. Відразу запитання, на яке я так і не отримала відповідь у менеджера: а що буде з моїм кешбеком, який є до 1 жовтня (дата, з якої почався відлік), тому що... Читати відгук Kasta в черговий раз змінюється і я як клієнтка з величезним стажем, змушена констатувати, що мене, як ніколи, тихо обдурюють (((. Нововведення без попередження:- кешбек, який діє 45 діб. Відразу запитання, на яке я так і не отримала відповідь у менеджера: а що буде з моїм кешбеком, який є до 1 жовтня (дата, з якої почався відлік), тому що наразі неможливо відслідкувати начислення, доступність і списання кешбеку на конкретний товар;- з 30 жовтня чергова неоголошена "лояльність": при розрахунку кешбеком новий кешбек нараховується з конкретно оплаченої суми. Наприклад, якщо ви за дві одиниці заплатили 2 грн., а решту кешбеком, то новий кешбек буде становити 1 - 20% (залежить від встановленого на дану акцію) від 2 грн!!!! Як вам така щедрість? Як просто і зручно((. І мінімально((;- можливість виведення коштів з отриманого кешбеку тільки на Kasta Visa, a якщо я не хочу створювати кредитну карту, і готова навіть під 23 % вивести гроші?Товари у вас, Kasta, не дешеві, і лише привабливий кешбек спонукає придбати товар. З початком війни я мала можливість закупляти необхідні для солдатів речі, такі як хімічні грілки, туалетний папір, шкарпетки, труси, футболки, фліски, штани, навіть куртки тощо з подальшим використанням гарного кешбеку знову ж на такі предмети. Ви забрали у мене мою посильну можливість допомагати ЗСУ. Я шукатиму інші джерела. А тут я намагатимусь чим скоріше звести наявність кешбеку до мінімума і поставлю на паузу покупки до нових, дійсно лояльних пропозицій.
Переваги:
  1. на даний момент немає
Недоліки:
  1. вище зазначені нововведення
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 17 листопада, 2025 год
Людмило, дякуємо, що поділилися своїм досвідом і так детально описали все, що вас турбує 🧡Щодо зауважень:• Термін дії кешбеку. Дійсно, правила оновили, та ми повідомляємо клієнтів про те, що термін дії кешбеку спливає, у трьох різних каналах. Тож у вас є час, щоб скористатися кешбеком вчасно для оформлення замовлень. Розширена деталізація справді зараз недоступна, але її вже доробляють, щоб ви могли знову бачити повний рух нарахувань і списань.• Нарахування кешбеку зараз відбувається на суму, сплачену реальними коштами. Кешбек - це свого роду бонуси, які компанія нараховує вам за покупки. Певний час була можливість отримувати нові бонуси за раніше нараховані. Але зараз ми задіяли загальну практику нарахування кешбеку.• Виведення лише на Kasta Visa - ви можете оформити картку, поповнювати її та купувати товари за найвигіднішими цінами, не використовуючи кредитні кошти. Також можна буде вивести кешбек. Разом з тим можна використовувати кешбек для оплати нових замовлень.Якщо у вас є ще питання чи зауваження, звертайтеся, будь ласка, до нашої команди підтримки https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/

Не все що нове є кращим

Гость
28 жовтня, 2025 год
Дуже не подобається останнє оновлення, а саме в частині інформативності опціі "кешбек". Чому я не можу відслідковувати коли нарахують кешбек та його сумму за окремі замовлення? Я роблю замовлення і собі, і подрузі і на прохання доньки, то як ми тепер маємо розуміти за яке саме замовлення та чий то кешбек??? Ви оновили бо зна що і нащо, а ми... Читати відгук Дуже не подобається останнє оновлення, а саме в частині інформативності опціі "кешбек". Чому я не можу відслідковувати коли нарахують кешбек та його сумму за окремі замовлення? Я роблю замовлення і собі, і подрузі і на прохання доньки, то як ми тепер маємо розуміти за яке саме замовлення та чий то кешбек??? Ви оновили бо зна що і нащо, а ми тепер маємо брать олівець та записувати замовлення, сумму кешбеку, рахувать коли його нарахують чи як, то шо за дічь? Чи це для того шоб складніше було відстежити що ви його нараховуєте не на 18й день, а пізніше? Принципово тепер буду відстежувати, доречі два замовлення на 19 день, а не на 18.
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 9 листопада, 2025 год
Дякуємо за детальний відгук. Зараз проводиться допрацювання і незабаром деталізація кешбеку знову буде доступна. Перепрошуємо за тимчасові незручності🧡

Незручності сайту...наче ж було все добре!

Інна
25 жовтня, 2025 год
1. Ви заохочуєте відкладати товар у вішлисти та зберігати його. То ж було все добре, поки не змінили інтерфейс - зайдіть у Збережене і подивіться чим відрізняється вже проданий товар від того що в наявності!? Нічим! - просто у застосунку біля нього немає малееееенького значку Корзина і майже білим мілким кольором написано Продано! Я як людина з не гострим зором... Читати відгук 1. Ви заохочуєте відкладати товар у вішлисти та зберігати його. То ж було все добре, поки не змінили інтерфейс - зайдіть у Збережене і подивіться чим відрізняється вже проданий товар від того що в наявності!? Нічим! - просто у застосунку біля нього немає малееееенького значку Корзина і майже білим мілким кольором написано Продано! Я як людина з не гострим зором просто не бачу цього!2. Що з опцією Кешбек!? Сьогодні я бачу, що у мене стала відсутня можливість відстежувати дати зарахування кешбеку, тобто я не можу планувати свої покупки (можливо, саме це й було метою?). Мене ставлять перед фактом - у тебе в очікуванні, активних і...скоро анулюються!!! ..Я завжди думала, що Каста досить лояльна до покупців і такого не буває - кешбек не має терміну...але так, такого точно не буває - термін кешбеку таки встановили, на жаль.
Переваги:
  1. Зручно, гарний сервіс
Недоліки:
  1. вже є
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 25 жовтня, 2025 год
Інно, дякуємо, що поділилися своїми зауваженнями 🧡Щодо вішлістів, передамо ваші побажання зробити більш помітною відмінність між товарами в наявності та проданими команді розробки. Такі відгуки важливі для нас, адже допомагають нам удосконалювати застосунок.Щодо кешбеку - зараз тривають допрацювання, і вже зовсім скоро все працюватиме стабільно та зручно для планування покупок. Дякуємо, що залишаєтеся з нами🌺

Співпраця...

Гость
24 жовтня, 2025 год
Подзвонили самі, запропонували у них викладати мій товар. Я виробник і є деяка специфіка, тиждень з технічним відділом Владислав (менеджер) дізнавався одне питання. За цей час надіслав інфу як стати продавцем на маркетплейсі. Я працюю, звісно, не просто як людина, а як ФОП. Через тиждень дзвонить, відповідь "ми нічого міняти не будемо". Ну ок... Задаю питання:"а навіщо при реєстрації скан... Читати відгук Подзвонили самі, запропонували у них викладати мій товар. Я виробник і є деяка специфіка, тиждень з технічним відділом Владислав (менеджер) дізнавався одне питання. За цей час надіслав інфу як стати продавцем на маркетплейсі. Я працюю, звісно, не просто як людина, а як ФОП. Через тиждень дзвонить, відповідь "ми нічого міняти не будемо". Ну ок... Задаю питання:"а навіщо при реєстрації скан паспорту, якщо я ФОПі тоді, реєстраційні документи ФОП?" Відповідь теж цікава: "вам до юристів. Це для фінансової клмпанії". В такому разі на усіх сканаз буде вказано, що копії для відкриття аккаунту на Каста. І тут чую в голосі роздратування. Подумала, що здалося.Далі для мене, взагалі, смішне пішло. Для реєстрації ще маю надати фото товару. Та без проблем, я ж виробник. Питаю для чого? І тут я впевнитись, що роздратування у нього в голосі точно є)))) на моє питання ,чому змінився тон розмови, Владислав дуже різко сказав, що вони мені відмовляють у розміщенні)))))) Самі до мене дзвонили, лагідно вмовляли, а тут вони відмовляють))))) А я і не просила😆І не планувала у них розміщуватись, бо Каста в ранжуванні пошуку в гуглі далеко не на першій сторінці.Можливо, комусь, буде корисний або цікавий такий невеличкий досвід спілкування з представником маркетплейсу.
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 25 жовтня, 2025 год
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом🧡Нам шкода, що спілкування з нашим представником залишило у вас неприємне враження. Ми обов’язково передамо ваш відгук керівнику підрозділу, щоб розібратися в ситуації та провести додаткову роботу з командою.Ваша думка для нас важлива, адже ми цінуємо кожного партнера і прагнемо, щоб співпраця з Kasta була комфортною та прозорою.

Ужасно , самый плохой магазин

Катерина
19 жовтня, 2025 год
Відгук про Kasta.ua - інтернет-маркетплейс за адресою Одеса, ул. Бунина, д. 3 Заказала первый раз , прислали мало то что вообще не тот товар, так еще размер вообще не мой. Обратилась в службу поддержи, никто ничем не помог, хотя это их вина и они обязаны поменять товар на тот что я заказала либо вернуть деньги. Не советую, потому что если будет что то не так, вам даже никто не поможет, ничего не... Читати відгук Заказала первый раз , прислали мало то что вообще не тот товар, так еще размер вообще не мой. Обратилась в службу поддержи, никто ничем не помог, хотя это их вина и они обязаны поменять товар на тот что я заказала либо вернуть деньги. Не советую, потому что если будет что то не так, вам даже никто не поможет, ничего не вернет, и не поменяет .
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 25 жовтня, 2025 год
Катерино, дякуємо за ваш відгук 🧡Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Команда підтримки завжди готова допомогти й розібратися в кожному випадку.Будь ласка, напишіть нам на support@kasta.ua. У темі листа зазначте vidhuk.ua та номер вашого замовлення - ми обов’язково перевіримо деталі й зробимо все можливе, щоб допомогти.

Мені подобається

Богдан
17 жовтня, 2025 год
Вирішив підключити касту для продажів , є гарна інтеграція з промом , правда прийдеться трохи повчитись щоб все адекватно інтегрувалось але менеджера хороші і доступно пояснюють , і взагалі служба підтримки на найвищому рівні якщо порівнювати з промом і розеткою , в любий час можна просто зателефонувати, спитатись що потрібно і отримати відповідь, без всяких ботів і звернень через пошту.... Читати відгук Вирішив підключити касту для продажів , є гарна інтеграція з промом , правда прийдеться трохи повчитись щоб все адекватно інтегрувалось але менеджера хороші і доступно пояснюють , і взагалі служба підтримки на найвищому рівні якщо порівнювати з промом і розеткою , в любий час можна просто зателефонувати, спитатись що потрібно і отримати відповідь, без всяких ботів і звернень через пошту. Замовлень не так багато але вони є, більшість замовлень оплачені і не потрібно обдзвонювати клієнтів. Комісія досить адекватна . Із того що не подобається це документообіг через СОТА , досить незручний, краще б було через вчасно.едо , не приходять сповіщення коли клієнт пише повідомлення ,воно з'являється на сайті але не приходить нічого на телефон і ще хотілося що б був додаток для продаця. А так дуже хороший сайт для додаткового заробітку.
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 18 жовтня, 2025 год
Богдане, дякуємо, що поділилися таким детальним відгуком 🙌Раді, що вам зручно працювати з Kasta і що робота нашої команди залишила гарне враження🧡Ми цінуємо ваші пропозиції - передамо їх колегам. Робимо усе, щоб наш маркетплейс ставав ще зручнішим для продавців і справді допомагав заробляти більше🤗

Ужасней платформы я не встречал!!!!!

Гость
10 жовтня, 2025 год
Две недели парят мозги с документами. Такое чувство, что я открываю счет в платежной компании, а не на маркетплейсе. Потом через жопу нужно загружать товары. Куча потраченного времени и нервов. Менеджер говорит, я тут для того чтоб вам помочь и упростить задачу. После 40 минут общения говорит, а давайте вернемся назад и вы загрузите товар в ручную. Но можно... Читати відгук Две недели парят мозги с документами. Такое чувство, что я открываю счет в платежной компании, а не на маркетплейсе. Потом через жопу нужно загружать товары. Куча потраченного времени и нервов. Менеджер говорит, я тут для того чтоб вам помочь и упростить задачу. После 40 минут общения говорит, а давайте вернемся назад и вы загрузите товар в ручную. Но можно еще сделать кучу разных изменений и еще потратить кучу времени на формирование файлов для загрузки. Вывод такой: Каста - это просто ДНИЩЕ с точки зрения удобства и возможности сотрудничать! Другие делают все максимально просто и удобно для пользователя. А в касте сидят дятлы! Не понимающие как сделать продукт проще и удобней для пользователя!
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 14 жовтня, 2025 год
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що у вас виникли значні ускладнення при реєстрації на нашому маркетплейсі. Як ви можете, на Kasta представляють свої товари значна кількість продавців. Зазвичай, якщо з документами все гаразд, то пройти реєстрацію, завантажити товари та почати продавати на Kasta, можна протягом 2-х днів. Ми розуміємо, що ви отримали негативний досвід, та невпинно працюємо над підвищенням зручності роботи для партнерів. Щоб ми могли розібратися детальніше, чому саме у вас так сталося, напишіть нам, будь ласка, на пошту supplier-lawyer@kasta.ua

відношення до клієнтів як до бидла

Гость
9 жовтня, 2025 год
Судячі з усього Каста придбала рідкісного довбня - комерса, який принесе немало збитків. Дивлюсь, проблеми виникли не тільки в мене. Мені заблокували можливість платити по отриманню, оскільки я мав відмови. Якщо порядним продавцям подобається втрачати клієнтів через нахаб, що порушують права споживача- то ок, а я свої гроші витрачу на товар в іншому місці, тим більше, що Каста деградує давно... Читати відгук Судячі з усього Каста придбала рідкісного довбня - комерса, який принесе немало збитків. Дивлюсь, проблеми виникли не тільки в мене. Мені заблокували можливість платити по отриманню, оскільки я мав відмови. Якщо порядним продавцям подобається втрачати клієнтів через нахаб, що порушують права споживача- то ок, а я свої гроші витрачу на товар в іншому місці, тим більше, що Каста деградує давно і впевнено. Це ж який куриний мозок треба мати, щоб вирішити, що можна примусити створювати собі проблеми з поверненням коштів). Вже вибачився, виправляюсь, простіть засранця, зараз як почну кидати вам гроші, кармани підставляте)))). Більш жодної покупки на цій барижній платформі!
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 15 жовтня, 2025 год
Дякуємо, що написали - шкода, що у вас виникло таке враження😔Обмеження на оплату при отриманні система застосовує автоматично при великій кількості відмов та повернень, адже продавці несуть витрати на пакування та відправку кожного замовлення. Ми цінуємо і наших клієнтів, і партнерів-продавців, тому намагаємося зберігати баланс між зручністю покупок і справедливими умовами співпраці🧡

Я є клієнтом меркет плейсу Каста  понад 10 років. З певного періоду че

Гость
8 жовтня, 2025 год
Я є клієнтом меркет плейсу Каста  понад 10 років. З певного періоду через постійні проблеми з поверненням коштів у випадках, коли товар не підходив, я була змушена перейти на оплату після отримання, не дивлячись на переплату за накладений платіж. Це було єдиним способом захистити свої нерви, час і гроші, адже на всі скарги  до маркетплейсу я отримувала лише одну відповідь:... Читати відгук Я є клієнтом меркет плейсу Каста  понад 10 років. З певного періоду через постійні проблеми з поверненням коштів у випадках, коли товар не підходив, я була змушена перейти на оплату після отримання, не дивлячись на переплату за накладений платіж. Це було єдиним способом захистити свої нерви, час і гроші, адже на всі скарги  до маркетплейсу я отримувала лише одну відповідь: «Ми не несемо відповідальності за продавців».Сьогодні я з подивом виявила, що опція оплати при отриманні для мене заблокована. У службі підтримки мені пояснили, що це через 30% відмов від отримання, і її поновлять,якщо я почну активно переплачувати, навіть бонуси за це пообіцяли). Тобто така собі "виховна" міра від якогось геніального стратега - керівника).Але на все ж своє "але")  Це чиста маніпуляція! Замість того, щоб налагодити якісну модерацію товарів і допомогти у вирішенні спорів, адміністрація вирішила обмежити мої права як споживача, щоб «прокручувати» мої гроші заздалегідь.Я принципово не буду платити наперед і створювати собі проблеми з поверненням. В результаті я вже замовила цей товар в іншому місці, на Розетка. Вважаю, що така політика без урахування лояльності клієнтів та їх середнього чека в першу чергу шкодить самому маркетплейсу, ви втрачаєте свої відсотки та лояльних покупців, гроші заробить Розетка.  Поки ви не почнете дійсно працювати над якістю сервісу, а не над тим, як зняти з себе відповідальність,та маніпуляціями витягувати гроші наперед, я більше не буду вашим клієнтом
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.Ми щиро цінуємо, що ви стільки років із нами, і нам справді прикро, що у вас склалося таке враження.Хочемо пояснити, що опція оплати при отриманні обмежується автоматично системою - не вручну. Розуміємо, що така ситуація може засмутити 😔Цілком природно, що іноді товар може не підійти або не виправдати очікувань - саме тому ми даємо можливість відмовлятися чи повертати значну кількість замовлень без жодних обмежень.Водночас просимо врахувати, що продавці та маркетплейс несуть витрати на пакування й доставку, тому система часом просить уважніше ставитися до вибору товарів💡Сподіваємося, що надалі покупки приноситимуть вам лише задоволення. Будемо раді бачити вас знову 🧡

Оплата частями

Гость
8 жовтня, 2025 год
У меня во время оформления покупок оплатой частями, когда я давала реквизиты своей карты, мошенники сняли деньги.Пришлось ее блокировать.Другую теперь давать не решаюсь.Дайте мне свои реквизиты банковские и я самостоятельно и вовремя всё оплачу.Дозвониться или както свящвться с вами НЕРЕАЛЬНО У меня во время оформления покупок оплатой частями, когда я давала реквизиты своей карты, мошенники сняли деньги.Пришлось ее блокировать.Другую теперь давать не решаюсь.Дайте мне свои реквизиты банковские и я самостоятельно и вовремя всё оплачу.Дозвониться или както свящвться с вами НЕРЕАЛЬНО
Дякуємо, що написали. Нам дуже шкода, що у вас стався такий неприємний випадок 😔На Kasta оплата завжди відбувається лише через безпечну сторінку сайту або застосунку. Будь ласка, не надсилайте кошти напряму чи на сторонні рахунки - це може бути небезпечно.Щоб ми допомогли розібратися, продублюйте, будь ласка, ваше повідомлення на пошту support@kasta.ua та напишіть ваш номер телефону. Ми зв'яжемося з вами у зручний для вас час🧡

Не компетентні оператори,проблеми з карткою каста +

Гость
1 жовтня, 2025 год
Якийсь жах. Як наголошують оператори банку Кредит Дніпро це все дуже схоже на шахрайські схеми. Отже, через деякий час відбувся на касті збій(ну,це у них часто) і стало не можливим взагалі зайти в банкінг ,на саму картку.Оператори підряд ниють,що нічого не можуть вдіяти,не знають з ким можна зв'язатися ще,не знають як допомогти і просто чекати ,що техвідділ вирішить... Читати відгук Якийсь жах. Як наголошують оператори банку Кредит Дніпро це все дуже схоже на шахрайські схеми. Отже, через деякий час відбувся на касті збій(ну,це у них часто) і стало не можливим взагалі зайти в банкінг ,на саму картку.Оператори підряд ниють,що нічого не можуть вдіяти,не знають з ким можна зв'язатися ще,не знають як допомогти і просто чекати ,що техвідділ вирішить питання через день - два,але пройшло вже 4!Замість картки при вході просто пише,що сторінки не існує. Якими оборутками займається каста?
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативне враження. Хоча такі випадки поодинокі, та наша команда вже працює над вирішенням цього питання. Нам дуже важливо, щоб ви отримували тільки задоволення від покупок, і подібне надалі не повторювалося.

Зручний інтернет-магазин

Андрій
29 вересня, 2025 год
Замовляю на Kasta.ua не вперше і залишаюся задоволеним. Великий вибір товарів, часто трапляються акції та знижки. Замовлення зазвичай приходить вчасно, але були випадки з невеликими затримками. Клієнтська підтримка завжди готова допомогти. Замовляю на Kasta.ua не вперше і залишаюся задоволеним. Великий вибір товарів, часто трапляються акції та знижки. Замовлення зазвичай приходить вчасно, але були випадки з невеликими затримками. Клієнтська підтримка завжди готова допомогти.
Андрію, дякуємо за відгук🧡 Раді, що вам подобається купувати у нас! Працюємо, щоб усе приходило вчасно й покупки тільки тішили😉

Повний треш — Kasta і Банк Дніпро

Гость
10 вересня, 2025 год
Відкрила картку в застосунку Банку Дніпро. Тепер виявляється, що потрібно було відкривати її виключно в застосунку Kasta, інакше всі обіцяні "переваги за пару хвилин" — не працюють.Які переваги? Поки що отримала тільки пару годин витраченого часу і головний біль із закриттям цієї неактивної картки.Замість зручного сервісу — суцільна плутанина. Ніде нормально не пояснено, як правильно оформити картку, все... Читати відгук Відкрила картку в застосунку Банку Дніпро. Тепер виявляється, що потрібно було відкривати її виключно в застосунку Kasta, інакше всі обіцяні "переваги за пару хвилин" — не працюють.Які переваги? Поки що отримала тільки пару годин витраченого часу і головний біль із закриттям цієї неактивної картки.Замість зручного сервісу — суцільна плутанина. Ніде нормально не пояснено, як правильно оформити картку, все треба вгадувати. Дуже розчарована таким "супердодатком" і "партнерством".
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 11 вересня, 2025 год
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже важливо чути такі відгуки — вони допомагають нам ставати кращими.Ми щиро шкодуємо, що процес оформлення картки не був для вас таким простим і приємним, як ми прагнемо. Ваш випадок — рідкісний, але дуже показовий, і ми вдячні, що ви звернули на нього увагу. Це дає нам змогу вдосконалити сервіс і зробити його ще зручнішим для кожного клієнта.Для активації всіх переваг Kasta Visa Картку потрібно оформити саме через застосунок Kasta. Ми вже працюємо над тим, щоб ця інформація була максимально зрозумілою та доступною на кожному етапі.Нам важливо, щоб кожен клієнт відчував підтримку, навіть якщо щось пішло не за планом. Якщо у вас залишились питання або потрібна допомога — будь ласка, напишіть нам. Ми завжди поруч🧡

Massimaliano це ЖАХ магазин

Гость
3 вересня, 2025 год
До самої каsta питань нема, вже багато років все гарно, НО звертайте увагу з ким ви працюєте, потрапила на один магазин на вашій площадці, а саме магазин MASSIMILIANO і це дійсно жах!Товар не якісний, опис і розміри не відповідають дійсності ,додзвонитись це ще той квест,менеджери невиховані ,хамовиті, а основне Не ПрофесійніВ них багато негативних відгуків, але вони кожен... Читати відгук До самої каsta питань нема, вже багато років все гарно, НО звертайте увагу з ким ви працюєте, потрапила на один магазин на вашій площадці, а саме магазин MASSIMILIANO і це дійсно жах!Товар не якісний, опис і розміри не відповідають дійсності ,додзвонитись це ще той квест,менеджери невиховані ,хамовиті, а основне Не ПрофесійніВ них багато негативних відгуків, але вони кожен день зачищають їхПросто зверніть увагу з ким ви працюєте ,зіпсують вам репутацію
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 10 вересня, 2025 год
Ми дуже цінуємо вашу довіру та вдячні за докладний відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Щоб ми могли детальніше розібратися та вжити необхідних заходів, будь ласка, зверніться до нашої команди підтримки - разом знайдемо рішення та подбаємо, щоб подібні випадки більше не повторювалися🧡

Каста супер

Працівник
2 вересня, 2025 год
Чудовий сайт, працівникі кваліфіковані, товар якісний,ціни адкватні, дуже великій вибір,є все їжа, косметика, парфумерія Чудовий сайт, працівникі кваліфіковані, товар якісний,ціни адкватні, дуже великій вибір,є все їжа, косметика, парфумерія
Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 10 вересня, 2025 год
Ми дуже раді чути такі теплі слова🤗Нам приємно, що вам подобається асортимент і сервіс - будемо й надалі робити все, щоб покупки приносили тільки задоволення🧡
Читати всі відгуки