Настольная плита Sencor SCP2253WH - Відгуки про АЛЛО

АЛЛО
Відгук додано 16 грудня, 2018 год 283 перегляда
Хочу розповісти свою історію покупки у цьому магазині. Я купую в інтернеті товари вже близько 8 років і ще жодного разу в мене не виникало такої не приємної ситуації.
Вирішив обрати електричну плитку. Обрав та придбав 09.11.2018 Sencor SCP2253WH , 15.11.2018 посилання надійшло до пошти, але після спроби закип’ятити воду, зрозумів, що ця модель не потужна і не підходить мені. Написав заяву на повернення та відправив посилання назад 17.11.2018, а сам придбав потужну плитку компанії Ergo в іншому інтернет-магазині. Доставка побутової техніки компанія здійснює лише через Нову Пошту, самовивозу нема, тобто й нема прямого контакту менеджера з покупцем, хоча відділення магазину розташоване прямо біля Нової Пошти де я забирав товар. При отриманні товару, я не перевірив його на цілісність на пошті, але вдома оглянув його детально та переконався, що плитка абсолютно ціла. В більшій мірі, я сам винен в цій ситуації, якби не те, що компанія вигадала та перебільшила деякі факти, що стали фактором написання цього відгуку. Після отримання компанією поверненого товару, мені зателефонували з відмовою у поверненні коштів, вказавши причину те, що на плитці є скол емалі. Я попросив перевірити цю інформацію, бо був впевнений в цілісності відправленого мною товару. Деякий час уточнювали інформацію, потім зателефонували знову з відмовою, а також зауважили, що я мав би перевіряти товар на цілісність безпосередньо на пошті, я поставив питання про те, чи є в посередника, що приймав повернений товар акт прийому товару з вказаними поштою даними про стан товару, в принципі те, що я не зробив при отриманні, мені не відповіли на це запитання. Я також попросив уточнити у Нової Пошти, чи не пошкодили вони товар при пересиланні, а також попросив оглянути коробку на наявність зовнішніх пошкоджень, моє прохання прийняли, перетелефонували через деякий час та сказали, що я можу пред'явити претензію Новій Пошті, компанія Алло не несе відповідальності за стан товару в даному випадку, а гарантом стану товару при отриманні компанією є сервісний центр компанії, який вирішує чи узгоджувати повернення коштів чи ні.
Мені відправили плитку назад 05.12.2018, 733 грн взагалі не були варті тих переживань, гроші не великі, але велике розчарування в клієнтоорієнтовності та заключенні сервісу. Після того, як я забрав плитку з пошти, вдома заінтригований, я оглянув товар і відразу мені кинулась в очі не велика вмятина на корпусі плитки, без трішин та сколів, просто вмятина (по телефону вказали причину саме скол емалі), прочитавши повне заключення сервісу з прикладеними фото, мене взбісила ситуація ще більше, я просто не знаю під яким мікроскопом оглядають товар, але «скол емалі» - це була малесенька царапина на ребрі з'єднання корпусу плитки, яка не перевищує міліметру і є можливим «виробничим дефектом» заводу (навіть язик не повертається таке казати). Також вказані подряпини на корпусі безпосередньо, після того, як я протер пальцем виявилось, що це просто бруд. Жодної подряпини, навіть в місці вмятини. Також вказано, що є подряпини на поверхні гріючого елементу (плитка оснащенна блинами з ребристою поверхнею), «подряпини» так звані, розміщені між ребрами поверхні (що є ознакою того, що я не міг подряпати поверхню між ребрами каструлею) і є, насправді, окисленням металу після нагрівання плитки. І цього в сервісі не могли визначити? Потрібно вигадувати казки? А як я мав перевіряти плитку не вмикаючи її? І ці окисли взагалі не великі, щоб їх розгледіти потрібно дуже постаратись для цього. І саме головне, причина вмятини, вище я згадував, що я просив оглянути коробку на наявність пошкоджень, так от, видно відразу, що коробка пошкоджена, щось на неї важке давило і місце де вмятина на плитці, співпадає з місцем вмятини коробки. Та і це не важливо вже, бо основну причину по телефону мені вказали саме «скол емалі», а про решту я вже дізнався з розгорнутого заключення.
Я не став звертатись до комітету захисту прав споживача, тому що я сам допустив помилку і тому, що я стомився із-за таких дрібниць напружуватись. Багаторічний позитивний досвід покупок в інтернеті та довіра, сприяли цій помилці.
З плюсів компанії:
1. Велика маркетингова кампанія, що має реальну привабливу основу і є цілеспрямованим показником якості послуг та фактором довіри клієнта.
2. Широкий асортимент товарів, чудовий сайт та хороші ціни, акції.
3. Прекрасний колл-центр, ввічливі оператори, зацікавленість оператора у вашому питанні.
4. Чудовий контент телеграм каналу, а також YouTube каналу.
З мінусів компанії:
1. Делегування доставки Новій Пошті, а також відсутність індивідуального контакту менеджера з покупцем (хоча видно, що бюджет маркетингу дуже високий, а організувати нормальні безкоштовні способи доставки не можуть).
2. Викривлення фактів пошкоджень товару сервісним центром, можливо (я лише припускаю) не компетентний персонал сервісу.
3. Маркетингова кампанія про яку я згадав вище, - фантик.
Для мене, як для покупця, дуже важливий контакт магазину зі мною, а також різноманітність способів доставки, тому я не можу поставити цій компанії більше двох зірок. Також я приймаю принципову позицію не купувати товари у цьому магазині, а також відписуюсь від інформаційних каналів компанії. У мене купили «приязність до компанії» за 733 грн. І цим відгуком хочу показати, що потрібно завжди зберігати всі документи та перевіряти куплені товари, щоб не повторювати моїх помилок (як виявилось, навіть під мікроскопом розглядати «сколи емалі» прямо на пошті, хотів би подивитись на таких покупців).





Коментарі до відгуку

Виталий 7 березня, 2019 год
Здравствуйте , подскажите пожалуйста какую вы купили плиту фирмы ergo?
Відповідь представника АЛЛО 17 грудня, 2018 год
Добрий день. Юрій, шкодуємо про те, що відсутня можливість зробити повернення товару, який використовувався і має сліди експлуатації. Підкажемо, що ми завжди рекомендуємо перевіряти пристрій до винесення його за межі пункту видачі. Інакше, повернути товар можливо лише на підставі висновку з авторизованого сервісного центру.


АЛЛО
Всі відгуки

1.3 5
5814 відгуків / 919093 перегляда
АЛЛО
РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше

Техніка
Интернет-магазин iElectronics
Интернет-магазин iElectronics

Рейтинг: 1
2 відгука
Интернет-магазин Chekhol.com.ua
Интернет-магазин Chekhol.com.ua

Рейтинг: 3.7
99 відгуків
​STOREinUA интернет-магазин
​STOREinUA интернет-магазин

Рейтинг: 3.4
71 відгук
autobis.com.ua
autobis.com.ua

Рейтинг: 3.5
52 відгука
tehnoport.net.ua
tehnoport.net.ua

Рейтинг: 2.7
12 відгуків
aks.ua
aks.ua

Рейтинг: 1.8
46 відгуків
Техноскарб
Техноскарб

Рейтинг: 4.3
189 відгуків
​Интернет-магазин Greatline
​Интернет-магазин Greatline

Рейтинг: 3.2
13 відгуків
Интернет-магазин 3g-mag.com.ua
Интернет-магазин 3g-mag.com.ua

Рейтинг: 4
103 відгука