РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Як ТОВ "АЛЛО" стало "АЛЯЛЯ" - Відгуки про АЛЛО
Придбав блендер, звернувся про гарантійне обслуговування 28/11/2017 - відправив товар. Проводили більше 30 днів, з їхніх слів гарантійне обслуговування. Повернули (28/12/2017) з блендер з формулюванням, що не гарантійний випадок. З наданням акту в якому зазначено зовсім іншу причину, ніж та що зазначалася в заяві. Якби той блендер дійсно включили в електромережу і включили, то стає одразу зрозуміло, що ж там не працює. Блендер повернули без гарантійного талону. 2 місяці перемовин (більше 100 дзвінків), звернення на Якість обслуговування - і на решті гарантійний талон повернули 16/02/2018. Вивчивши все внутрішнє устаткування блендера, направляю повторно на гарантійне обслуговування зазначивши згідно інструкції, що ж там вийшло з ладу. Почались дзвінки на рахунок, що ж там зламано, здалось, що телефонували з сервісного центру, питали в мене як експерта, що ж там зламано. Пояснив - і ось нарешті людина телефонує і каже, що готові повернути кошти. А до цього 4 місяці, то був не гарантійний випадок. Шановне панство з "АЛЛО" був згідний на всі Ваші умови, як би щось пропонували в час коли йшли ті 4 місяці, але ж мені доводилось постійно Вам телефонувати і нервуватись з приводу того, що кожного разу приймаючи від Вас дзвінки переповідав ту історію, кожному співробітнику з самого початку і так більше 100 разів. Супер співробітник Станіслав, який зателефонував мені і так чарівно запитав, а для чого Ви написали заяву на відшкодування 1% від вартості товару за кожен день не надання гарантованих гарантійних послуг - бо вже дістало пане Станіслав. Це не обслуговування - це катування безжалісне та зневажливе до людської гідності. Звернувся до адвокату, порекомендував поки направити звернення для того щоб вирішити питання мирним шляхом, якщо не вийде то подавати позов. Почитавши коментарі - шановне товариство, що збирається придбати техніку в ТОВ "АЛЛО" не втрачайте час, якщо на Вами знущаються - подавайте до суду.
відгук
Коментарі до відгуку