Iphone 5s (як новий)ЖАХ - Відгуки про АЛЛО

АЛЛО
Украина, Київ Відгук додано 3 жовтня, 2017 год 685 переглядів
Купив я в Алло,м.Луцьк вул.Лесі Українки 52, IPhone 5s за 7999гр.в грудні 2016року.Через 7 днів,він перестав працювати.Я здав його по гарантії в магазин,в ремонті він пробув більше 20днів.В червні з тією ж проблемою,він знову перестав працювати.30 червня,я знову здав його по гарантії в ремонт.Приблизно через 30 днів,він повернувся.Отже з шести місяців,телефон пробув в ремонті фактично два місяці.Я написав заяву на розірвання договору,та повернення коштів.Юридичний відділ магазину Алло,два рази давав відповідь,що розірвання неможливе,і причини на повернення коштів немає.Хоча це вже рахується істотним недоліком який робить неможливим,чи недопустимим використання товару відповідно до цільового призначення;виник з вини виробника;після його усунення проявляється знову.Через два тижні він знову глюкнув,та сама проблема.І знову перепрошивка,і знову ігнор на рахунок розірвання договору.І знову доказують що все добре.Компенсації виплачувати нехочуть!!!!Гроші повертати нехочуть!!! Три рази в ремонті iphone для мене це шок...,а магазин Алло це взагалі подвійний шок!
Переваги:
  1. ?
Недоліки:
  1. Не цінують,не поважають клієнтів.І взагалі продали неякісний товар,і відмили руки.
1 не згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника АЛЛО 3 жовтня, 2017 год
Доброго дня. Андрій, приносимо вибачення за незручності і шкодуємо щодо ситуації з Вашим пристроєм. Однак ми змушені діяти в рамках закону України, де йдеться про те, що повернення товару по витікання 14 днів з моменту придбання можливе лише на підставі висновку з сервісного центру. Однак якщо одна і та ж проблема виявляється тричі і це підтверджується сервісним центром, то Ви можете розірвати договір на підставі написаної заяви.
Андрій (Украина, Київ) 4 жовтня, 2017 год
Я чекаю відповідь?
Андрій (Украина, Київ) 3 жовтня, 2017 год
Як?Я написав заяву,але мені не хочуть іти на зустріч?
Дмитрий (Украина, Київ) 3 жовтня, 2017 год
Доброго дня. Але ваша відповідь суперечить законодавству. Згідно п. 1, 3 - 8 ст. 8 ЗУ „Про захист прав споживачів" : "істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;"

Тобто якщо проблема після першого усунення недоліку з’являється повторно, споживач має право на заміну товару або повернення коштів .

Ваша відповідь "одна і та ж проблема виявляється тричі і це підтверджується сервісним центром…." якими нормами регламентуються?


АЛЛО
Всі відгуки

1.3 5
5800 відгуків / 917787 переглядів
АЛЛО
РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше

Техніка
Zizi Store
Zizi Store

Рейтинг: 1
2 відгука
Mbuy24.com
Mbuy24.com

Рейтинг: 2.8
224 відгука
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.7
31 відгук
Магазин MegaBOX
Магазин MegaBOX

Рейтинг: 3.1
50 відгуків
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1691 відгук
Магазин mega_tekhnika.ua
Магазин mega_tekhnika.ua

Рейтинг: 4.6
614 відгуків
IElectronics
IElectronics

Рейтинг: 4.1
467 відгуків
Интернет-магазин devicenest.com.ua
Интернет-магазин devicenest.com.ua

Рейтинг: 1
2 відгука
Click.ua
Click.ua

Рейтинг: 3.7
40 відгуків
Интернет-магазин tehnohouse.co.ua
Интернет-магазин tehnohouse.co.ua

Рейтинг: 1
1 відгук