РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Продають б/в товар - Відгуки про АЛЛО
Я постійний клієнт, але останні події просто шокують. Моє замовлення №401881463 від 03.12 перетворилося на цирк некомпетентності.
Коротко про "сервіс":
03.12: Замовляю новий товар. Телефонують і пропонують розпакований демонстраційний ("з вітрини"). Відмовляюся. Менеджер обіцяє відправити новий сьогодні, щоб я забрав його 04.12.
Того ж дня: Приходить повідомлення, що товар вже чекає. Як? За пів дня він приїхав за 200 км?
04.12 (Гаряча лінія): З'ясовується: жодної відправки не було! Вони просто підтвердили моє замовлення тим б/у товаром, що був у магазині! Знову погоджуюсь на нову відправку.
05.12: Статус "очікує в магазині". Їду через усе місто. І що мені виносять? Той самий розпакований товар, який мені пропонували 03.12! Ніхто нічого не відправляв!
Висновок: АЛЛО три дні поспіль намагається мені підсунути розпакований, демонстраційний товар під виглядом нового, ігноруючи мою чітку вимогу про заводське пакування та пломби. А зараз пропонують "зробити нове замовлення" і чекати до 07.12.
З 3 по 7 грудня ви не можете доставити запакований товар замовнику? Що це за відношення до постійного клієнта?
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро вибачаємося за незручності. Нам дуже прикро, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією під час покупки. Ми високо цінуємо чесний зворотний зв'язок, адже він дає можливість виправляти недоліки. Дякуємо за деталі, які Ви надали. Працюємо над підвищенням якості нашого сервісу.
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів.