РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Жахливий сервіс - Відгуки про АЛЛО
10.06.23 близько 11 години я прийшов в магазин «Алло» за адресою м.Вараш, Майдан Незалежності 10, ТРЦ «Orange Plaza”, вибрав новий ноут який залишився в одному екземплярі тільки на вітрині (він був у вимкненому стані), попросив продавця його спакувати, в цей момент мені зателефонували і я вийшов з магазину на декілька хвилин, після мого повернення все вже було запаковано, мені показали що в коробці є зарядний пристрій ну і звісно ж сам ноут, я оплатив товар і запитав скільки буде коштувати встановити віндовс, у відповідь почув 7000 грн, до такої суми за встановлення вінди я не був готовий, тому я вийшов з магазину і попрямував до іншого сервісу який знаходиться в цьому ж торговому центрі, там ціна за встановлення вінди була трохи меншою😅 якщо точніше то 650 грн, ну і звісно я погодився.
Далі історія стає цікавішою, ми дістаємо ноут з коробки, вмикаємо його і розуміємо що там є тріщина матриці, пакуємо його назад в коробку і я повертаюсь в «Алло», розказую їм про свою проблему, а у відповідь чую: «Ви вже вийшли з магазину, ми не можемо нести відповідальність за такий дорогий товар», для Вашого розуміння згідно чеку товар було придбано в 11:38, а моє повернення з виявленим дефектом було в 12:00, потім трохи дискусій, трохи письмових заяв і мій новий ноут поїхав на сервіс, приблизно через 10 днів я отримав відповідь сервісу що це не гарантійний випадок і гроші мені ніхто не поверне, ну і звісно ж ноут не поміняють та ремонтувати його також ніхто не буде.
На даному етапі я написав заяву на отримання відео з камер за порадою свого адвоката і напевно на нас чекає судова справа.
В свою чергу я визнаю що занадто довірився мережі «Алло» так як не вперше купую там товари і раніше ніколи не мав з ними проблем, але завжди при покупці консультант пропонував перевірити обраний товар, а цього разу мені заявили що вони не зобовʼязані перевіряти товари які продають.
Тому перевіряйте товари з усіх боків при покупці, бо потім на вас захочуть повісити свої косяки😅
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення за незручності. Інформація, описана Вами у відгуку, передана нашим фахівцям для детального розгляду та вжиття відповідних заходів щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло