РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Навушники Apple AirPods with Charging Case 2 gen - Відгуки про АЛЛО
Вже двічі я купувати навушники Apple AirPods with Charging Case 2 gen
Одні у 2021 році, котрі рівно рік з моменту покупки пропрацювати, і через рік і 2 тиждні перестає працювати мікрофон, спілкування по навушниках стає неможливим. Логічно, адже гарантія завершилась, і функції навушників теж, так?!?!
Купувала в подарунок, як першого разу так і другого, для свого чоловіка, котрому вони є незамінними помічниками у роботі, тому я купила нові 11.01.2022 року.
Далі дуже цікаво, гарантія діє 1 рік, з моменту покупки, врахуємо той факт, що навушники кожного дня не використовувались, приблизно 3-4 рази на місяць, і з 01.10.22 року перестає працювати правий навушник. Відповідно звертаюсь в сервісний центр, оскільки термін гарантії ще не завершився, мені ласкаво надіслали заяву, і адресу відправки на сервісне обслуговування. Далі я чекаю, чекаю на якесь повідомлення, а це тиша, і так два місяці. Телефоную на гарячі лінію, щоб дізнатися статус навушників. Мені гарно все пояснили, що навушники в сервісі, чекають своєї черги, я поцікавилась які можливі варіанти, ремонт чи заміна товару? Мені сказали, що є ймовірність, і обміну товару на новий. З моменту мого дзвінку на гарячу лінію, проходить два тиждні, і зі мною раптом звязуються з сервісного центру, повідомляють, що замінили динамік в правому навушнику, на що я задала запитання чи вони будуть далі добре працювати? І що мені говорили що можливий обмін на нові. Адже такі навушники ремонту не підлягають.
Цікавий момент, що зі мною зв'язались саме тоді, коли термін гарантії добіг кінця.
Тим неменш, я повірила, що все буде добре адже не одноразово здійснювала покупки в мережі магазинах Алло, де чудове обслуговування персоналу при покупках, але нажаль сервісне обслуговування ніяке.
Дуже розчарована(((
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected] із зазначенням Ваших контактних даних , номера замовлення щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло
Відповісти