Натуральне знущання над клієнтами та відверта брехня. - Відгуки про АЛЛО

АЛЛО
Відгук додано 13 вересня, 2022 год 32 перегляда
Алло є чи не найгіршої великою мережею з продажу техніки, яким взагалі плювати на клієнтів, їх думку, час. Їх абсолютно не бентежить що їх сервіс це просто дно в 21-му сторіччі. Далі я поясню чому це так.
08.07.2022 року я придбав навушники Logitech G PRO Gaming Headset (L981-000812) Black в магазині Алло за адресою Хрещатик 21. Через декілька тижнів правий навушник перестав коректно працювати. 06.08.2022 року я приїхав до магазину, здав їх за гарантією та детально описав що саме з ними не так, і як саме проявляється їх некоректна робота. Після підпису всіх паперів мені повідомили, що в зв'язку з війною строк ремонту може бути подовжений до 180 днів (зараз пропустимо законність даного ОДНОСТОРОННЬОГО рішення компанії). Подовження терміну вони виправдовують тим, що під час воєнного стану в країні МОЖЕ БУТИ складно доставити певні деталі. Але є один нюанс, цей термін може подовжуватись коли вже відома суть поломки і є конкретна інформація що з ними не так і що потрібно для ремонту, бо якщо нічого не потрібно імпортувати, то подовження терміну є недоцільним та незаконним. Почнемо з того, що співробітник компанії попри мою докладну розповідь про поломку просто написав, що некоректно працює правий навушник без будь якого детального опису і відправив на сервісний центр, який взагалі їх ремонтом не займається. Але цю інформацію я дізнався набагато пізніше. На моє питання, як можу відслідкувати прогрес ремонту мені відповіли, що достатньо просто подати запит зателефонувавши до магазину і через максимум пів години мені нададуть інформацію на якій стадії знаходиться гарантійне обслуговування. Я звертався до них протягом 4 тижнів і запитував що з навушниками, на що постійно отримував відповідь, що сервісний центр їм нічого не відповідає. (Вони послали його зовсім в інший СЦ який тим не займається, а мені говорили що просто нема відповіді) Тобто вже дві відверті брехні клієнту а також марнування його часу. Коли я захотів дізнатись контакти сервісного центру, то мені їх не надали, бо сказали що просто нема (ЩО ПРОБАЧТЕ?) і порадили звернутись з письмовою заявою до їх юристів (ЩО?). Далі я зателефонував на загальну лінію підтримки Алло і описав свою ситуацію. Мені пообіцяли розібратись та повідомити інформацію щодо товару за який я заплатив кошти, але на руках не маю і не знаю навіть де вони і що з ними. Один дзвінок був, але без інформації, просто запевнили що ось-ось все дізнаються та повідмлять. І більше самі не телефонували з цього приводу. Коли я розлючений зателефонував знову на загальну лінію, то попав на того ж спеціаліста. Тут трішки детальніше. Я питаю у спеціаліста на пряму: що мені робити? я дав гроші, але не маю ні товару ні навіть інформації що з ним, відповідь була насмішливою (представники магазину можуть самі прослухати та переконатись) - НУ, НЕ ЗНАЮ ЯКЩО ЧЕСНО.
ЦЕ НЕ ВІДПОВІДЬ САПОРТУ. ЩО ЦЕ ВЗАГАЛІ ЗА СЕРВІС? Взяли гроші, потім товар, а тепер сміються і кажуть НУ МИ НЕ ЗНАЄМО. А це, на хвилинку, величезний мережевий магазин, представництва якого є майже по всій країні. Розмова з цим "спеціалістом" відбулася 09.09.2022 року.
Після всього цього, мені нарешті дали контакти самого СЦ куди було відправлено товар. В СЦ я дізнався про скудний опис проблеми (некоректно працює правий навушник), і власне в СЦ нічого не виявили (диво чи не правда?) а також те, що вони туди прибули аж 26.08. Потім вони зізнались, що не туди спочатку відправили, хоча мені весь час говорили, що вони на ремонті а СЦ їм не відповідає ніяк.

В загальному підсумку, я просидів більше місяця без навушників, за які заплатив не такі вже і маленькі гроші, в той час коли мене просто дурили. На моє питання як ми будемо вирішувати цю ситацію, мені сказали НЕ ЗНАЮ. В цій компанії ніхто і нічого не знає. Це як купити товар в бабці на базарі і забутись за весь сервіс. Потім сказали що все таки передадуть це якомусь менеджеру з нестандартних питань і все владнають так, щоб я був задоволений. Нічого з цього вони не зробили. Мені просто зателефонували з самого магазину і сказали що навушники вже в них, але ніякого ремонту не було. І після того як я знову нагадав їм чия це була вина, мені просто відповіли, що "ну ви можете приїхати їх просто забрати, або ми знову їх відправимо на СЦ".

Я закликаю не купувати в цьому магазині навіть найдешевшу та найбанальнішу річ. Всім його співробітникам, як і менеджерам абсолютно плювати на сервіс та репутацію. Ще раз, це навіть не рівень базарної бабки. Ганьба!





Коментарі до відгуку

Віталій 17 вересня, 2022 год
Питання вирішене дуже оперативно та тактовно. Рівень дійсно великої мережі. Усім задоволений!
Гость 13 вересня, 2022 год
В гарантійному талоні всі контакти СЦ виробника. Треба було напряму відправити саме виробнику.
Відповідь представника АЛЛО 13 вересня, 2022 год
Дякую за ваш відгук!

Зв'яжемось з Вами в телефонному режимі.

З повагою Алло.
Віталій 13 вересня, 2022 год
Номер замовлення 106661553


АЛЛО
Всі відгуки

1.3 5
5813 відгуків / 919075 переглядів
АЛЛО
РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше

Техніка
Интернет-магазин iElectronics
Интернет-магазин iElectronics

Рейтинг: 1
2 відгука
Интернет-магазин Chekhol.com.ua
Интернет-магазин Chekhol.com.ua

Рейтинг: 3.7
99 відгуків
​STOREinUA интернет-магазин
​STOREinUA интернет-магазин

Рейтинг: 3.4
71 відгук
autobis.com.ua
autobis.com.ua

Рейтинг: 3.5
52 відгука
tehnoport.net.ua
tehnoport.net.ua

Рейтинг: 2.7
12 відгуків
aks.ua
aks.ua

Рейтинг: 1.8
46 відгуків
Техноскарб
Техноскарб

Рейтинг: 4.3
189 відгуків
​Интернет-магазин Greatline
​Интернет-магазин Greatline

Рейтинг: 3.2
13 відгуків
Интернет-магазин 3g-mag.com.ua
Интернет-магазин 3g-mag.com.ua

Рейтинг: 4
103 відгука