РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Натуральне знущання над клієнтами та відверта брехня. - Відгуки про АЛЛО
08.07.2022 року я придбав навушники Logitech G PRO Gaming Headset (L981-000812) Black в магазині Алло за адресою Хрещатик 21. Через декілька тижнів правий навушник перестав коректно працювати. 06.08.2022 року я приїхав до магазину, здав їх за гарантією та детально описав що саме з ними не так, і як саме проявляється їх некоректна робота. Після підпису всіх паперів мені повідомили, що в зв'язку з війною строк ремонту може бути подовжений до 180 днів (зараз пропустимо законність даного ОДНОСТОРОННЬОГО рішення компанії). Подовження терміну вони виправдовують тим, що під час воєнного стану в країні МОЖЕ БУТИ складно доставити певні деталі. Але є один нюанс, цей термін може подовжуватись коли вже відома суть поломки і є конкретна інформація що з ними не так і що потрібно для ремонту, бо якщо нічого не потрібно імпортувати, то подовження терміну є недоцільним та незаконним. Почнемо з того, що співробітник компанії попри мою докладну розповідь про поломку просто написав, що некоректно працює правий навушник без будь якого детального опису і відправив на сервісний центр, який взагалі їх ремонтом не займається. Але цю інформацію я дізнався набагато пізніше. На моє питання, як можу відслідкувати прогрес ремонту мені відповіли, що достатньо просто подати запит зателефонувавши до магазину і через максимум пів години мені нададуть інформацію на якій стадії знаходиться гарантійне обслуговування. Я звертався до них протягом 4 тижнів і запитував що з навушниками, на що постійно отримував відповідь, що сервісний центр їм нічого не відповідає. (Вони послали його зовсім в інший СЦ який тим не займається, а мені говорили що просто нема відповіді) Тобто вже дві відверті брехні клієнту а також марнування його часу. Коли я захотів дізнатись контакти сервісного центру, то мені їх не надали, бо сказали що просто нема (ЩО ПРОБАЧТЕ?) і порадили звернутись з письмовою заявою до їх юристів (ЩО?). Далі я зателефонував на загальну лінію підтримки Алло і описав свою ситуацію. Мені пообіцяли розібратись та повідомити інформацію щодо товару за який я заплатив кошти, але на руках не маю і не знаю навіть де вони і що з ними. Один дзвінок був, але без інформації, просто запевнили що ось-ось все дізнаються та повідмлять. І більше самі не телефонували з цього приводу. Коли я розлючений зателефонував знову на загальну лінію, то попав на того ж спеціаліста. Тут трішки детальніше. Я питаю у спеціаліста на пряму: що мені робити? я дав гроші, але не маю ні товару ні навіть інформації що з ним, відповідь була насмішливою (представники магазину можуть самі прослухати та переконатись) - НУ, НЕ ЗНАЮ ЯКЩО ЧЕСНО.
ЦЕ НЕ ВІДПОВІДЬ САПОРТУ. ЩО ЦЕ ВЗАГАЛІ ЗА СЕРВІС? Взяли гроші, потім товар, а тепер сміються і кажуть НУ МИ НЕ ЗНАЄМО. А це, на хвилинку, величезний мережевий магазин, представництва якого є майже по всій країні. Розмова з цим "спеціалістом" відбулася 09.09.2022 року.
Після всього цього, мені нарешті дали контакти самого СЦ куди було відправлено товар. В СЦ я дізнався про скудний опис проблеми (некоректно працює правий навушник), і власне в СЦ нічого не виявили (диво чи не правда?) а також те, що вони туди прибули аж 26.08. Потім вони зізнались, що не туди спочатку відправили, хоча мені весь час говорили, що вони на ремонті а СЦ їм не відповідає ніяк.
В загальному підсумку, я просидів більше місяця без навушників, за які заплатив не такі вже і маленькі гроші, в той час коли мене просто дурили. На моє питання як ми будемо вирішувати цю ситацію, мені сказали НЕ ЗНАЮ. В цій компанії ніхто і нічого не знає. Це як купити товар в бабці на базарі і забутись за весь сервіс. Потім сказали що все таки передадуть це якомусь менеджеру з нестандартних питань і все владнають так, щоб я був задоволений. Нічого з цього вони не зробили. Мені просто зателефонували з самого магазину і сказали що навушники вже в них, але ніякого ремонту не було. І після того як я знову нагадав їм чия це була вина, мені просто відповіли, що "ну ви можете приїхати їх просто забрати, або ми знову їх відправимо на СЦ".
Я закликаю не купувати в цьому магазині навіть найдешевшу та найбанальнішу річ. Всім його співробітникам, як і менеджерам абсолютно плювати на сервіс та репутацію. Ще раз, це навіть не рівень базарної бабки. Ганьба!
відгук
Коментарі до відгуку
Зв'яжемось з Вами в телефонному режимі.
З повагою Алло.