РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Відмова у гарантийному обслуговуванні - Відгуки про АЛЛО
По приїзду додому було виявлено, що телефон не заряджається від зарядного пристрою. При спробах зарядити телефон він розрядився до нуля та після цього не вмикався.
09.06.2022 при візиті до магазину мною було доведено до працівників про порушення працездатності телефону одразу після покупки. Працівники також спробували його зарядити, але марно.
Оскільки я розумію, що мене могли підозрювати в залитті телефону водою, або удару - я був готовий до того, що магазин Алло його прийме та направить до сервісного центру для отримання висновку про заводський брак та відсутність моєї вини. Після чого відповідно до існуючого законодавства я зможу або замінити телефон на новий без браку або зможу отримати свої гроші назад.
Такі мої сподівання були марними. Працівниця магазину Вікторія о 11-30 пояснила, що Алло не направляє товари, що знаходяться на гарантії (тім більше щодо яких не минув 14 денний термін з дня купівлі) до сервісного центру. Єдиний сервісний центр Алло існує у м. Київ та мені потрібно або самостійно відвести телефон або відправити його поштою. Таким чином я повинен буду нести витрати на дорогу, відправку та нести ризики втрати або пошкодження телефону при цьому.
Не погодившись з такою позицією працівниці магазину, я звернувся до «гарячої» лінії магазину Алло (працівник Валерій). Валерій пояснив мені, що позиція Вікторія – це позиція та політика магазину Алло. Крім того, він пояснив, що навіть після отримання мною самостійно висновку сервісного центру про заводський брак та відсутність моєї вини у порушенні роботи телефону магазин «з технічних причин» не зможе одразу повернути гроші або замінити товар та мені потрібно буде чекати близько 3 місяців. На моє запитання що це за «технічні причини» відповіді від Валерія я не отримав.
Треба зазначити, що до цього випадку я купував у Алло багато різних товарів: TV, телефони собі, дружині, дітям або поломок не було тому напевно я стикався з такою сервісною політикою цього магазину.
Дуже цікаво, якщо у покупців виходить із ладу на гарантії велика техніка: холодильники, телевізори – магазин Алло також вимагає, щоб покупці самостійно їх направляли до сервісних центрів?!!
Прошу звернути увагу на цей відзив всіх майбутніх покупців магазину Алло та задуматися чи варто нести свої гроші в цей магазин, оскільки я на своєму гіркому досвіді переконався, що як тільки гроші опиняються в руках продавців цього магазину – всі проблеми з покупками стають проблемами не магазину, а клієнтів.
Сам же зараз пишу скаргу з цього питання до Держпродспоживслужби.
відгук
Коментарі до відгуку