Банк из 80х годов - Відгуки про А-БАНК

А-БАНК
Відгук додано 25 грудня, 2023 год 11 переглядів
Будучи клиентом столкнулся со многими странными вещами в 21 веке:
1. Банк похоже маньяк по звонкам( очень часто и очень много) - на пожелания клиента звонить в определенные часы плевать хотели, ещё и хамят!!!! ( Сервис из банка в СССР) В другом банке аж в базе записали когда звонить
2. Жадность - комиссии и пункты с 30 процентной комиссией. Тоже на пожелания об отмене этих пунктов плевать хотели и тоже поддержка на это хамит
3. Неадекватная кредитная политика, жалко открыть кредитный лимит клиенту. Лимит прыгает как ненормальный то 0, то 30 000. Смотри п.2 похоже основная причина. Супер очень боятся потерять деньги
4. Почитал отзывы и вправду представитель нигде не рассказал, а как банк относится к ситуации в стране.
5. Представитель банка настолько часто отвечает не по смыслу, что его уже давно уволить пора
6. В чате откровенно по 100 раз вставляют заранее написанный текст- полное неуважение к клиенту. В другом банке хотя бы операторы стараются это делать как можно реже
7. Сложные случаи вообще поддержка не тянет и спихивает ответственность
8. Очень часто застаю девочек в банке за звонками фопам. Из разговора понятно не их клиенты. Откуда база? Как это с законом согласуется?
Как вы любите писать в связи с выше изложенным открывать депозиты и счета в вашем же банке не рекомендую. Вам клиенты вообще противопоказаны
Писать заранее набранный текст мне в ответ не надо. Ответьте по всем вышеперечисленным пунктам.





Коментарі до відгуку

Гость 27 грудня, 2023 год
Відповідьов по сути нет
Відповідь представника А-БАНК 26 грудня, 2023 год
Добрий день!

Дзвінки від Банку можуть надходити згідно Умов та правил, а саме п. 1.1.3.2.9. Банк має право для різних цілей (повідомлення про зміну тарифів, активація додаткових послуг, актуалізація контактних даних, зміна Умов та Правил надання банківських послуг, інформування про розмір заборгованості по кредиту, інформування про проведених банком акціях, дистанційне обслуговування і т.д.) встановити контакт з Клієнтом, використовуючи будь-які зазначені канали зв'язку.

Щодо комісії 30%, не порушуючи діючого законодавства, а саме не використовуючи картку для шахрайських цілей, даний пункт та комісія не застосовується.

Кредитний ліміт встановлюється індивідуально для кожного клієнта, в залежності від кредитної історії, кредитного навантаження, наявності інших продуктів банка тощо.

Стосовно дзвінків у відділенні, Співробітники можуть телефонувати вже діючим клієнтам, або клієнтам, які проходили ідентифікацію, згідно згоди на обробку даних.

Всі розмови та діалоги записуються, тому напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] вказавши Ваш номер телефону, перевіримо звернення до Служби підтримки на коректність консультації та приймемо міри, якщо це необхідно.


А-БАНК
Всі відгуки

1.5 5
123 відгука / 17006 переглядів
А-БАНК
А-БАНК - це роздрібна фінансова установа, основним напрямом діяльності якої є надання широкого спектра послуг для фізичних та юридичних осіб. На банківському ринку України перебуває вже понад 15 років. А-БАНК - команда професіоналів, готових задовольнити потреби своїх клієнтів, що зростають, у банківському обслуговуванні. Підрозділи А-Банку представлені у всіх регіонах нашої... детальніше

Банки
Приват24
Приват24

Рейтинг: 1.9
166 відгуків
Укргазбанк
Укргазбанк

Рейтинг: 1.4
62 відгука
Финансовая компания "UniGroup"
Финансовая компания "UniGroup"

Рейтинг: 5
311 відгуків
Райффайзен Банк Аваль
Райффайзен Банк Аваль

Рейтинг: 1.5
192 відгука
Ощадбанк
Ощадбанк

Рейтинг: 1.5
396 відгуків
izibank
izibank

Рейтинг: 1.3
19 відгуків
ЮниКредит Банк
ЮниКредит Банк

Рейтинг: 2
48 відгуків
Идея Банк (IdeaBank)
Идея Банк (IdeaBank)

Рейтинг: 2.4
121 відгук
Мегабанк
Мегабанк

Рейтинг: 4
84 відгука
OTP Банк
OTP Банк

Рейтинг: 1.3
228 відгуків