При попытке снятия денег, пишет, не правильный пин код, с угрозой блокировки карт!!! Тех поддержка, операторы не работают, в Запорожье, полное днище!!!
Дякуємо за відгук! У банку в цей час були масові складнощі, через що могла виникнути така ситуація при спробі зняти готівку. Наразі роботу вже відновлено. Якщо залишилися питання чи потрібна додаткова перевірка — будемо раді допомогти, напишіть нам електронну пошту [email protected], вказавши в темі листа "Перший незалежний".
Після надходження грошей заблокували картку вимагаючи надати документи, після того як всі документи були надані просто перестали відповідати, чат бот заблокували. А саме цікаве що заблокували картку і не має можливості поповнити ні з іншої карти ні з терміналу а банку, при цьому вимагають погасити кредит. Служба підтримки просто повторює те що написано в боті і каже що вони не... Читати відгук Після надходження грошей заблокували картку вимагаючи надати документи, після того як всі документи були надані просто перестали відповідати, чат бот заблокували. А саме цікаве що заблокували картку і не має можливості поповнити ні з іншої карти ні з терміналу а банку, при цьому вимагають погасити кредит. Служба підтримки просто повторює те що написано в боті і каже що вони не відповідають за те що роблять інші співробітники. Поповнити не можна а відсотки нараховують . Чемпіони з шахрайства!
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Важливо зазначити, що поповнити кредит ви можете безпосередньо на ваш IBAN рахунок, не використовуючи заблоковану картку.
Ми рекомендуємо вам звернутися до нас на електронну пошту [email protected], вказавши в темі листа "Перший незалежний". Ми уважно розглянемо вашу ситуацію і надамо необхідну допомогу.
Політика банку - прикрасти ваші кошти. Бачу попередній відгук - співробітнику банку не виплатили бонуси при звільненні (що тільки підтверджує що це є "політика банку" по-тихому нажитися на людях коли є змога). Банк по-тихому вкрав кошти з ПОВЕРНЕННЯ у долларі, собі в карман. Купівля в закордонному магазині і потім повернення коштів - гривнева картка. Купівля відбувається за курсом ПРОДАЖУ, а... Читати відгук Політика банку - прикрасти ваші кошти. Бачу попередній відгук - співробітнику банку не виплатили бонуси при звільненні (що тільки підтверджує що це є "політика банку" по-тихому нажитися на людях коли є змога).
Банк по-тихому вкрав кошти з ПОВЕРНЕННЯ у долларі, собі в карман. Купівля в закордонному магазині і потім повернення коштів - гривнева картка. Купівля відбувається за курсом ПРОДАЖУ, а повернення банк зараховує так, ніби я ПРОДАВ (?) банку долар який мені повернувся. Різниця на курсі купив-продав 70 гривень - собі в карман. Інформація прикрита в додатку - ви НАВМИСНО НЕ бачите по якому курсу відбулось зарахування. Ви також НЕ бачите цього у виписці банку - там НАВМИСНО не значиться нічого окрім грівневої суми повернення (ніякого курсу долару або доларового еквіваленту, ЯК ЦЕ МАЄ БУТИ). В монобанку ТАКОЇ ФІГНІ НЕМАЄ - там не прикрадають, повертається ВСЯ сума в гривні бо це - ПОВЕРНЕННЯ.
Я ніякий долар банку НЕ продавав, це операція ПОВЕРНЕННЯ і має повернутися ВСЯ сума в ГРИВНІ, а не те, що робить ОЦЕ (ОЦЕ - це я маю на увазі "недо-банк" з маленьої літери) повертаючи так, ніби я купив долар у банку а потім ПРОДАВ долар банку коли магазин зробив ПОВЕРНЕННЯ. Це ганьба. Цю хирту схему банк НАВМИСНО ПРИКРИВАЄ - у додатку навмисно НЕ показується ні курс повернення, ні що це валюта.
Повернення на доларову картку при купівлі з доларової картки - це ЄДИНИЙ можливий варіант, щоб ВАС БАНК НЕ ОБІКРАВ. В монобанку такого нема, там прозоро, і сума валюти вказується і курс.
Друге - будь-яке (не лише це, що на скріншоті, а будь-яке повернення) повернення коштів банк зараховує МАКСИМАЛЬНО ПІЗНО - тобто 23:59:59, щоб користувач НЕ мав можливості розпоряджатися цими коштами а банк - мав. Тобто, банк НАВМИСНО притримує кошти клієнта щоб знову, мати на цьому вигоду собі, пускати їх в обіг і мати дохід. В монобанку такого немає - зарахування відбувається миттєво, як і має бути.
Це не реклами іншого банку а порівняння, де можна чітко побачити РІЗНИЦЮ у відношенні до людей.
Не користуйтесь, бо обкрадує.
Переваги:
він інсує цей банк, якщо вам дуже треба "інший" банк
Недоліки:
обкрадує на поверненні в валюті
приховує інформацію про обкрадування у додатку і у виписці
Добрий день! На жаль, нам так і не вдалось зв'язатись з Вами.
Нами було проведено детальну перевірку інформації. Зауважимо, що дана операція є скасуванням, що зараховується на Вашу гривневу картку в нашому банку. В такій ситуації відповідно до Умов та правил сума коштів нараховується на картку за курсом купівлі на момент повернення. Для уникнення схожих ситуацій прохання здійснювати такі операції з валютної картки.
Дякуємо за Ваше звернення та сигнал. Ми беремо в огляд Ваші зауваження. Це допомагає покращувати наш сервіс. Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку
29.05.2025 року мною було отримано переказ на карту «А-Банк» на суму 5737,23 грн. Через тиждень, 06.06.2025 року, після надходження заробітної плати на мій рахунок, банк заблокував суму 5737,23 грн, посилаючись на нібито скаргу та запит на повернення коштів від відправника. При цьому сам відправник підтвердив, що жодних скарг не надсилав і повернення не запитував. Банк пояснює блокування «підозрою... Читати відгук 29.05.2025 року мною було отримано переказ на карту «А-Банк» на суму 5737,23 грн.
Через тиждень, 06.06.2025 року, після надходження заробітної плати на мій рахунок, банк заблокував суму 5737,23 грн, посилаючись на нібито скаргу та запит на повернення коштів від відправника.
При цьому сам відправник підтвердив, що жодних скарг не надсилав і повернення не запитував.
Банк пояснює блокування «підозрою в шахрайстві» та посилається на пункти 3.3.18 і 5.6 власних Умов та Правил обслуговування. Проте жодних документальних підтверджень (скарга, заява, ініціатор) мені не надано.
Усі письмові запити ігноруються або замінюються усними дзвінками, які не мають юридичної сили та не фіксують відповідальність банку.
Фактичні підстави для блокування не розкриті, а доступ до дистанційного обслуговування частково обмежено без чіткого правового пояснення.
Банк запропонував «врегулювати питання» телефоном із виплатою комісії до 30%, що прямо вказує на ознаки зловживання довірою та можливого вимагання.
Фактично банк: - Самовільно утримує кошти, не дозволяючи ними розпоряджатися; - Не надає доказів підозр; - Схиляє до «добровільного повернення» з вирахуванням частини суми; - Порушує права клієнта, гарантовані, Цивільним кодексом, законами про банки, фінансовий моніторинг та захист прав споживачів.
Усі телефонні розмови з представниками банку записано, діалоги з підтримкою (у чатах, месенджерах додатку) збережено та будуть додані до мого звернення до Національного банку України, фінансового омбудсмена, поліції та суду.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. За результатами розгляду скарги, від вас було отримано підтвердження про повернення коштів. Сума була успішно повернена, і банк прийняв рішення припинити з вами ділові відносини. Показати 1 відповідь
Шановні потенційні клієнти А-БАНК, категорично не раджу користуватися послугами цієї установи. Четвертого червня 2025 року дружина внесла мені на картку особисті кошти, через касу у місті Миколаїв, 13 червня власна картка була заблокована з вимогою надати документи про походження коштів. Звертаю вашу увагу: кошти власні, не кредитні, дружина та я - багато років клієнти А-БАНК! Отже, якщо бажаєте зберегти час... Читати відгук Шановні потенційні клієнти А-БАНК, категорично не раджу користуватися послугами цієї установи. Четвертого червня 2025 року дружина внесла мені на картку особисті кошти, через касу у місті Миколаїв, 13 червня власна картка була заблокована з вимогою надати документи про походження коштів. Звертаю вашу увагу: кошти власні, не кредитні, дружина та я - багато років клієнти А-БАНК! Отже, якщо бажаєте зберегти час та нерви нікому не раджу користуватися будь-якими послугами А-БАНК, особливо робити які-небудь операції з готівкою!
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Два роки був клієнтом, жодної прострочки! Платив копійка в копійку тепер почали дзвонити як коллектори, при тому що я сплачую вчасно завжди! Коли був ліміт забрали його без пояснень при тому що я завжди платив вчасно! НІКОЛИ НІКОМУ НЕ РАДЖУ! Закриваю рахунок НАЗАВЖДИ!
Добрий день! Нам прикро, що у Вас склалась така думка про банк. Для можливості розібратися у Вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний"
А банк, Запорожье. Не хотят возвращать деньги, которые сняли с карты, хотя банкомат их не выдал, просто полный игнор. Я, не говорю за то, что у знакомых карты поблочили, без причины. Хотелось узнать, это европейский банк, или банк Сомали? В Сомали, я думаю, отношение к клиенту, получше будет. Не рекомендую.
На жаль, ситуації коли кошти банкоматом фактично не видані, проте списані з рахунку іноді трапляються. В таких випадках банк, якому належить картка має зробити звернення до Міжнародної платіжної системи задля перевірки факту видачі суми. Очікування відповіді може зайняти деякий час.
З питання обмеження картки(-ок), зауважимо, що банком не застосовуються блокування безпідставно. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний"
Доброго дня нераджу ним користуватися переслали кошту за кордону 97000 мала їх переказати на татову бригаду ( на приладдя) заблокували карту списали 30% як би комісія остані гроші ніяк не можу забрати так як вони находять 1000 причин щоб не зняти обмеження з карти( і розривають договір) запитую чому відповіді немає чат бот відповідає по пару годин не рекомендую а... Читати відгук Доброго дня нераджу ним користуватися переслали кошту за кордону 97000 мала їх переказати на татову бригаду ( на приладдя) заблокували карту списали 30% як би комісія остані гроші ніяк не можу забрати так як вони находять 1000 причин щоб не зняти обмеження з карти( і розривають договір) запитую чому відповіді немає чат бот відповідає по пару годин не рекомендую а банк
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний"
БАЧИТЕ ВІДПОВІДЬ , ЩО БАНК НАПИСАВ. ВІДПОВІДЬ БАНКА НАПИСАТИ НЕ ПОТОМІ І ТОРОЧАТЬ ЛАЙНО. Аби що ляпнуть . Ніякого дотримання законодавства . У вас технічний збій і ви з 3 квітня перенесли на 11 і це вже 8 раз вже . Ви не виправляєте свої помилки. НЕ ЗАКОНОДАВСТВО ТОРОЧИТИ , А ВАШ ТЕЖНІЧНИЙ ЗБІЙ, ЯКИЙ ВИ НЕ ХОЧЕТЕ З... Читати відгук БАЧИТЕ ВІДПОВІДЬ , ЩО БАНК НАПИСАВ. ВІДПОВІДЬ БАНКА НАПИСАТИ НЕ ПОТОМІ І ТОРОЧАТЬ ЛАЙНО. Аби що ляпнуть . Ніякого дотримання законодавства . У вас технічний збій і ви з 3 квітня перенесли на 11 і це вже 8 раз вже . Ви не виправляєте свої помилки. НЕ ЗАКОНОДАВСТВО ТОРОЧИТИ , А ВАШ ТЕЖНІЧНИЙ ЗБІЙ, ЯКИЙ ВИ НЕ ХОЧЕТЕ З ЦИМ ЩОСЬ РОБИТИ!!!
Банк усвідомлює ситуацію і готовий працювати над її вирішенням. Для того щоб ми могли детально розібратись та знайти найшвидше рішення, нам необхідно отримати від клієнта деякі уточнення. Це дозволить нам краще зрозуміти випадок і вплинути на його розв'язання. Ми цінуємо клієнтів і готові зробити все можливе, щоб допомогти.
на картку встановлений невідомий ліміт 16 тисяч на місяць, хоча жодних фізичних обмежень для цього немає. Мені скинули гроші , щоб купити саперам речі. Звернувся до тех відділу. Сформували заявку на 3 квітня. Зараз 7 квітня, переносять вирішення питання вже 6 разів і знову на 9 квітня. Гарантую і далі так буде. Кажу я негайно розриваю договір і не даю... Читати відгук на картку встановлений невідомий ліміт 16 тисяч на місяць, хоча жодних фізичних обмежень для цього немає. Мені скинули гроші , щоб купити саперам речі. Звернувся до тех відділу. Сформували заявку на 3 квітня. Зараз 7 квітня, переносять вирішення питання вже 6 разів і знову на 9 квітня. Гарантую і далі так буде. Кажу я негайно розриваю договір і не даю далі добро на обробку даних і повертайте гроші. розказують такої можливості немає. Людині, кому планував закупити приладдя на фронт, за ці дні підірвалась на міні. Тобто , те що пивинен був придбати, спасти життя, по вині банку людина постраждала. А банку все одно, вони нічого не роблять, а тільки свої заготовлені фрази кажуть!! Нічого оперативного не роблять. Самі обмежели без причини і крадуть гроші!!!!
Переваги:
Плювати на військових та їх життя
Недоліки:
Тільки втирають заготовлені фрази, кажеш перестаньте , а вони як роботи тявкають одне і теж і нічого не роблять!!!!!
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Тепер ввели якісь обмеження для отримувачів коштів та надавачів сервісів, що не можна оплатити через онлайн ресурси та платформи. Пише - Операцію в цій торговій точці заборонено банком в цілях безпеки. Виконайте операцію в іншій торговій точці.
Переваги:
Раніше такого не спостерігалося
Недоліки:
Якісь незрозумілі обмеження на оплату послуг через онлайн.
Ми щиро вибачаємося за незручності, які ви відчули під час спроби здійснити операцію. Банк турбується про безпеку коштів наших клієнтів, тому були впроваджені певні обмеження для операцій, які можуть нести ризиковий характер. Ми рекомендуємо спробувати виконати операцію в іншій торговій точці. Показати 2 відповіді
Сколько пользовался, услугами других банков, никогда такого не было, даже у менее известных. В другой стране, нормальный банк уже извинился бы перед клиентом, и вернул деньги в тот же день. Но это не тот случай. Уже второй раз, в год, деньги банкомат не выдал, но и на экране высветилось, что деньги не сняты. Но, чудесный абанк, денюжки сразу снял. Это... Читати відгук Сколько пользовался, услугами других банков, никогда такого не было, даже у менее известных. В другой стране, нормальный банк уже извинился бы перед клиентом, и вернул деньги в тот же день. Но это не тот случай. Уже второй раз, в год, деньги банкомат не выдал, но и на экране высветилось, что деньги не сняты. Но, чудесный абанк, денюжки сразу снял. Это хорошо, что через прилогу просмотрели, что транзакции не прошли, но деньги сняли. Если бы бабуля какая-то была, и не догадалась бы. При звонке на горячую линию, полная некомпетентность оператора. Скажите мол, время, номер банкомата, ничего мол не понятно. Хотя все операции у них отображаются. Хотя чеки мы с женой никогда не берём, а номер банкомата только в чеке. В ПРОШЛЫЙ РАЗ, КОГДА ТОЖЕ ИСЧЕЗЛИ ДЕНЬГИ, ПРИШЛОСЬ ЛЕЗТЬ В МУСОРКУ РЯДОМ С БАНКОМАТОМ, ЧТОБЫ СКАЗАТЬ ЧУДО ОПЕРАТОРУ НОМЕР БАНКОМАТА!!!! С горем пополам, оператор пообещал рассмотреть заявку на возврат в течении 55 дней!!!?? 55 дней????? Вы там норм? И то не факт, что деньги вернут. Совет, у кого зарплатная карта, снимайте все деньги под ноль на кассе, так безопаснее. Да, и банкоматов их, по городу нигде нет, в Запорожье точно.
Переваги:
Деньги мо счёта снимают быстро, хотя банкомат их не дал
Недоліки:
Возвращать их обратно, категорически не торопятся, и желания не наблюдается.
Ми розуміємо, як важливо для вас повернути свої кошти. Регламент обробки оскарження операції складає до 55 днів (в окремих випадках термін може бути збільшений Міжнародною платіжною системою).
Ми також зацікавлені у швидкому вирішенні питання та поверненні коштів, але маємо очікувати інформацію щодо результатів перевірки від Міжнародної платіжної системи. За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів банк обов'язково Вас проінформує.
Це жах. Таких не можна випускати на банківський ринок!!! Тупі, компетенції нуль, обслуговування жахливе. Кошти утримують не законно. І зараз воно тупіца буде давати відповідь: нам прикро, ми діємо згідно закону....ви тупі валянки. Ось вам найадекватніше оцінка. і шахраї.
Добрий день! Наш банк має нетерпиме ставлення до шахрайства. Ми будемо раді перевірити надану інформацію та допомогти у розв'язанні питання. Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний"
Опять вкрали у жены деньги, в приват банкомате снимали деньги, тех ошибка случилась, приват сказал, что деньги остались в банкомате, но абанк деньги содрал. Запорожье, варус, северо кольцевая, примерно 19.45 Спасибо ща гуано сервис.
Ми розуміємо, як важливо для вас повернути свої кошти. У таких випадках ми рекомендуємо подавати заявку на повернення коштів. Ми ретельно перевіримо всі деталі вашого випадку, і в разі підтвердження збою банкомата, кошти будуть повернені.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", щоб ми могли контролювати процес повернення та надати вам необхідну допомогу.
Закинув свої кошти на карточку. Хотів розрахуватись по магазинах вони собаки заблокували мої кошти 60 000 грн і карточку теж Доходи їм мої треба довідку Ви ган. И.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
УВАГА!!! У банку є недобросовісні співробітники, які оформлюють кредитні договори за липовими документами на чуже ім'я. Далі всі притензії щодо заборгованості пред'являються особi, на яку кредит(ти) було оформлено. Всі звернення у відділення даного банку з приводу цієї проблеми та прохання в ній розібратися були проігноровані та вимоги погасити заборгованість не припинилися, а продовжуються вже протягом чотирьох років. ... Читати відгук УВАГА!!! У банку є недобросовісні співробітники, які оформлюють кредитні договори за липовими документами на чуже ім'я. Далі всі притензії щодо заборгованості пред'являються особi, на яку кредит(ти) було оформлено. Всі звернення у відділення даного банку з приводу цієї проблеми та прохання в ній розібратися були проігноровані та вимоги погасити заборгованість не припинилися, а продовжуються вже протягом чотирьох років. На додаток до всього вище сказаного, дана особа ніколи навіть не була клієнтом даного банку, а кредит якимось чином оформився. Загалом, така історія. Не раджу мати справу із цим банком, якщо навiть не являючись їхнім клiєнтом можна потрапити у халепу.
Добрий день! Наш банк має нетерпиме ставлення до шахрайства. Ми будемо раді перевірити надану інформацію та допомогти у розв'язанні питання. Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний"
А банк, уже не в первый раз, присылает сообщение, чтобы донатили на важливий збiр. Предлагаю руководству банка, не клянчить денег у простых людей, а самим донатить, если полегчает, и с депутатов брать. Воеваторы блин.
Розуміємо Вашу позицію. Наш банк справді підтримує важливі ініціативи та надає клієнтам можливість долучитися до зборів за бажанням. При цьому всі внески – виключно добровільні, а повідомлення носять інформаційний характер.
Шарашкіна контора.дурять людей. Поставили кредитний ліміт 53 тис грн. Потім самі задонатили 1 тис грн.з тих кредитних.а через 22 дні вислали на нову пошту кофту з довгим рукавом .подарунок.я відмовився.вона поїхала назад в дніпро. Чернз тиждень знову ту ж кофту прислали я знову відмовився. Потім почали названювати погасить кредит який я небрав.по 10 звінків в день. Ні одної смс не... Читати відгук Шарашкіна контора.дурять людей. Поставили кредитний ліміт 53 тис грн. Потім самі задонатили 1 тис грн.з тих кредитних.а через 22 дні вислали на нову пошту кофту з довгим рукавом .подарунок.я відмовився.вона поїхала назад в дніпро. Чернз тиждень знову ту ж кофту прислали я знову відмовився. Потім почали названювати погасить кредит який я небрав.по 10 звінків в день. Ні одної смс не присилали. Не раджу самий кончаний бан дурять людей.аферисти.
Хочемо запевнити, що донат може бути здійснений виключно самостійно клієнтом через застосунок. Якщо він був проведений за рахунок кредитних коштів, на нього поширюються стандартні умови, зокрема комісія за користування.
Ми завжди готові піти назустріч у таких питаннях. Наразі повернення платежу перебуває в опрацюванні, і щойно буде результат – обов’язково повідомимо.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Оформила кредит оплаты частинами взяла смартфон мне не сказали что надо убрать кредитный лимит и оплачивать властными коштами теперь требуют вдвойне сумму каждый месяц
Згідно з умовами договору перший платіж по сервісу "Плати частинами" списується в день оформлення. Списання може бути за рахунок кредитного ліміту або за рахунок власних коштів. Якщо списання було за рахунок кредитних коштів даний платіж необхідно внести на картку. Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", щоб ми могли детально все перевірити.
Заблокировали карту, якобы по причине жалобы. Никаких подтверждений ее существования не предоставили. Перевод (20тыс) делал близкий человек находящийся рядом. Предлагали отказаться от перевода в случае отказа карта останется заблокированной. Предоставили квитанцию перевода и источник средств, но все бесполезно. Банальное воровство
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально. Показати 1 відповідь
Ужасное качество обслуживания и некомпетентность сотрудников еще как-то можно списать на допустимые потери. Но вот откровенное жульничество, беспричинные блокировки карт, заморозка средств это уже точно переходит все границы!
Добрий день! Хочемо зазначити, що банк не блокує рахунки клієнтів безпідставно. Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Незаконно нараховують відсотки за користування. При діючому судовому процесі продовжують нараховувати відсотки. Суми змінююся кожен день. Хоча є стала сума відповідно до рішення суду. Банк взагалі не рекомендую.
Дякуємо за відгук. Банк діє відповідно до законодавства та умов договору. Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
"17 января мне поступил перевод на карту в размере 10 500 грн, после чего банк заблокировал мою карту. Когда я связался с техподдержкой, мне сообщили, что платеж не подтвержден, и попросили ждать три дня.так как будет служебное расследование. Ни каких квитанций у меня не попросили, никаких документов от куда был перевод на сумму 10500грн.. Позже выяснилось, что якобы была жалоба... Читати відгук "17 января мне поступил перевод на карту в размере 10 500 грн, после чего банк заблокировал мою карту. Когда я связался с техподдержкой, мне сообщили, что платеж не подтвержден, и попросили ждать три дня.так как будет служебное расследование. Ни каких квитанций у меня не попросили, никаких документов от куда был перевод на сумму 10500грн.. Позже выяснилось, что якобы была жалоба на перевод еще с 14 февраля 2024 года. На секунду почти через год они блокируют карту, то есть до этого времени с учётом того что было неоднократное поступление денег на мою карту их не смущало, что якобы есть жалоба. , Посмотрев от кого был перевод я увидел, что от моей мамы так как указана фамилия и имя, в результате я это сообщил оператору, оператор в хамском тоне сказала, тогда разбирайтесь с вашей мамой. Начал уточнять алгоритм действий ответ ну пусть ваша мама звонит и снимает жалобу( все разговоры у меня записаны) В результате моя мама звонит и говорит что не помнит чтоб подавала какие-то жалобы по номеру телефона идентифицировать не могут, так как у мамы уже другой номер год прошел на минуту. Мама предлагает прийти в физическое отделение чтоб ее идентифицировали так как ещё раз повторю перевод был от ее имени и фамилии указано в квитанции. На что операторы сказали нет так нельзя. Выходит человек должен всю жизнь ходить с одним но́мкром телефона или как? В результате спрашиваем как тогда быть, предлагают вернуть 900 грн 100грн и25 грн маме на карту Моя мама говорит хорошо давайте Так какая разница, но вопрос как они будут ее идентифицировать если связаться с ней не смогут по номеру, так как этого номера телефона уже нет. А чтоб она пришла в банк с паспортом они дают заднюю странная ситуация не правда ли?. В результате другая операторша говорит что можно вернуть платеж и ещё удержать 30% комиссии с остатка на счёте как мне оператор сообщила сумма 2850,14грн И тут вопрос за какие такие услуги такой процент с личных моих денег, это что такое?. Операторша девушка была груба и не компетентна, если мне нет 18 лет я несовершенолетний это не даёт ей права так разговаривать. В результате сново говорят ждите 3 дня Окей, Сегодня мне позвонили из банка, но я не успел ответить, так как был в ванной. Не все ж прям носят с собой телефоны в ванную.Когда перезвонил, мне снова сказали ждать три дня, потому что я сразу не ответил на звонок их. Это полный бред. То есть 24/7 я должен сидеть и выжидать когда они соезволят позвонить и не дай бог пропустите их звонок, все ждите ещё 3 дня. В результате пишу в телеграм им что происходит ответ снова на служебном расследовании и так по кругу Вся ситуация полный бред. Если на меня была жалоба почему сразу при поступлении жалобы не заблокировали счёт? .К сожалению мне нет 18 лет но родители планирую подавать жалобы во все инстанции и обращаться в суд. Повезло, что мой крестный адвокат и не нужно платить за услуги. Такого бреда нет ни в одном банке. И комиссия с какого перепуга 30% это за что такая комиссия? Да и не удивлюсь ,что по результату они мне предъявят розпфв отношений с банков по 15 статье. отмывание и терроризм как читаю всем это приписывают. Только мой крестный и родители это так не оставят и полетят позовы ещё за моральный ущерб, моральную компенсацию. Если такие подозрения вешать такую статью, где факты, где заявление с полиции киберполиции, какие-то веские причины? Правильно их нет. Короче делайте выводы сами, бегите с этого банка аферистов и мошенников
Переваги:
Ноль
Недоліки:
Тех поддержка, обслуживание, неизвестные проценты.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. З вами зв'язувався спеціаліст та надав усі необхідні рекомендації стосовно вашого питання. Показати 1 відповідь
Шукаю хто також страждає від недобросовісних дій АКЦЕНТ БАНКУ А-БАНК, прошу писати мені. Будемо захищати наші права через суд. Цей банк порушує закони. Дуже часто не інформує клієнта перед будь-якими діями, а потім щось розповідає про договори. Змінює договори умови і так далі в односторонньому порядку. Також майже четвертина договору банку суперечить законам. Шукаю однодумців для масового позову проти... Читати відгук Шукаю хто також страждає від недобросовісних дій АКЦЕНТ БАНКУ А-БАНК, прошу писати мені. Будемо захищати наші права через суд. Цей банк порушує закони. Дуже часто не інформує клієнта перед будь-якими діями, а потім щось розповідає про договори. Змінює договори умови і так далі в односторонньому порядку. Також майже четвертина договору банку суперечить законам. Шукаю однодумців для масового позову проти банку і притягнення його до відповідальності.
Дякуємо за відгук. Банк діє відповідно до законодавства та умов договору. Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
И так, даже не знаю с чего начать. А начну к я с самого начало. Случилось так, что оформил кредит в а банке под 85% в год, представляйте ?, об этом я узнал потом. Внося 5 оплат в течение двух месяцев, мой счет ( кредитный ) стал больше самого тело депозита. Ощущение как будто не вносил а дальше одалживал. Ладно,... Читати відгук И так, даже не знаю с чего начать. А начну к я с самого начало. Случилось так, что оформил кредит в а банке под 85% в год, представляйте ?, об этом я узнал потом. Внося 5 оплат в течение двух месяцев, мой счет ( кредитный ) стал больше самого тело депозита. Ощущение как будто не вносил а дальше одалживал. Ладно, скажете черт с ним, мошенники. Но нет же, обратился в службу поддержки банка, с усложнением. Так как коммуникации у них нет никакой, сотрудники не компетентные, клиента не слушают. Перечислить могу вечность по нюансом, будет долго, пойду дальше. Приняли заявку, ожидаем ответ. Ответа так и не наступило, а именно на вопрос почему такое происходит с моим кредитом, ладно, подумал я, черт сним, скоро платеж закроюсь одним махом да и дело с концом. Связывается со мной значит работник банк( если его можно так называть )а именно Микола Иванович порядковый номер 88548 должным образом коллектора направляет меня взять долг у соседей и родственников для закрытия кредита, не послушав Клиента о том, что будет один день просрочки и на следующий день я закроюсь полностью. А наоборот грубит и в одностороннем порядке ведет диалог в интересах бАНКА. Долго я добивался ответа за содеянное этим недоразвитым коллектором, итог : по внутренным правилам банка мы решим вопрос но вам об этом не имеем право сообщать. Так вот здесь возникает вопрос, получается банк прикрывает своих сотрудников в целях обогащения за счет народа от законодательства Украины а сам здесь всем отвечает за какой то порядок в рамках закона, получается ?
Розуміємо як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. На нашому сайті детально описані всі умови, а також примірник договору пропонується Вам для ознайомлення до підтвердження оформлення, а після оформлення його можна завантажити в розділі "Кредити". Кредит "Швидка готівка" відкоти або комісію в залежності від умов.
Ми вдячні за прийняти дзвінок та маємо зауважити, що для нас важливе Ваше ставлення до банку та враження від обслуговування, тому ми перепрошуємо за ситуацію, яка сталась. Усі Ваші звернення вже передані до відповідного відділу банку для опрацювання, у разі порушень, банком застосовується відповідне управлінське рішення. Сподіваємось, цей досвід не вплине на подальшу співпрацю.
Все просьбы и требования, вернуть кошти, что банкомат не выдал, но а-банк, со счёта списал, игнорятся полностью. Операторы некомпетентны. Говорят, будут рассматривать заявку на возвращение коштiв, 90 дiб!!! И, то, гарантии нет. Примите во внимание, будущие клиенты.
Регламент обробки оскарження даної операції складає до 55 днів (в окремих випадках термін може бути збільшений Міжнародною платіжною системою). Ми також зацікавлені у швидкому вирішенні питання та поверненні коштів, очікуємо інформацію щодо результатів перевірки від Міжнародної платіжної системи.
За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів ми обов'язково Вам проінформуємо.
Для чого сидять консультанкти в банку? Невідомо. Вони ніколи нічого не знають, бо «дзвоніть на гарячу лінію». На гарячій лінії відповідає бот і неможливо звʼязатися з консультантом. Кошти блокують і не пояснюють як розблокувати. Тут мало бути ще багато нецензурної лексики, бо чесно кажучи цей банк вже дістав своїм халатним обслуговуванням і невигідними умовами.
У разі встановлення обмежень відповідно до чинного законодавства про фінансовий моніторинг, Клієнт отримує повідомлення з проханням надати необхідні документи. У чат-боті можна ознайомитися з переліком цих документів. Якщо документи не підтверджують дохід або їх не вистачає Клієнт отримує повідомлення з уточненням.
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Ещё 28 октября!!! Почти полтора месяца назад!!! Абанк, снял со счёта 100 гривен, но банкомат их не выдал, но деньги содрали, и ещё 90 копеек процент за снятия. Это было в Запорожье, по ул. Космической. Каким то чудом, через оператора, с третьего раза подали заявку на возврат, до сих пор возвращают!!! Как снять, так сразу, а отдать нет, и... Читати відгук Ещё 28 октября!!! Почти полтора месяца назад!!! Абанк, снял со счёта 100 гривен, но банкомат их не выдал, но деньги содрали, и ещё 90 копеек процент за снятия. Это было в Запорожье, по ул. Космической. Каким то чудом, через оператора, с третьего раза подали заявку на возврат, до сих пор возвращают!!! Как снять, так сразу, а отдать нет, и то не факт, что отдадут.
Регламент обробки оскарження даної операції складає до 55 днів (в окремих випадках термін може бути збільшений Міжнародною платіжною системою). Ми також зацікавлені в швидкому вирішенні питання та поверненні коштів, очікуємо інформацію щодо результатів перевірки від Міжнародної платіжної системи.
За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів ми обов'язково Вам проінформуємо.
А-БАНК - це роздрібна фінансова установа, основним напрямом діяльності якої є надання широкого спектра послуг для фізичних та юридичних осіб. На банківському ринку України перебуває вже понад 15 років. А-БАНК - команда професіоналів, готових задовольнити потреби своїх клієнтів, що зростають, у банківському обслуговуванні. Підрозділи А-Банку представлені у всіх регіонах нашої... детальніше
Что вы творите вообще???
Дивні речі відбуваються у шахраїв
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Важливо зазначити, що поповнити кредит ви можете безпосередньо на ваш IBAN рахунок, не використовуючи заблоковану картку.
Ми рекомендуємо вам звернутися до нас на електронну пошту [email protected], вказавши в темі листа "Перший незалежний". Ми уважно розглянемо вашу ситуацію і надамо необхідну допомогу.
Цей банк - прикрадає у користувачів та прикриває таку інформацію
Банк по-тихому вкрав кошти з ПОВЕРНЕННЯ у долларі, собі в карман.
Купівля в закордонному магазині і потім повернення коштів - гривнева картка. Купівля відбувається за курсом ПРОДАЖУ, а... Читати відгук Політика банку - прикрасти ваші кошти. Бачу попередній відгук - співробітнику банку не виплатили бонуси при звільненні (що тільки підтверджує що це є "політика банку" по-тихому нажитися на людях коли є змога).
Банк по-тихому вкрав кошти з ПОВЕРНЕННЯ у долларі, собі в карман.
Купівля в закордонному магазині і потім повернення коштів - гривнева картка. Купівля відбувається за курсом ПРОДАЖУ, а повернення банк зараховує так, ніби я ПРОДАВ (?) банку долар який мені повернувся. Різниця на курсі купив-продав 70 гривень - собі в карман. Інформація прикрита в додатку - ви НАВМИСНО НЕ бачите по якому курсу відбулось зарахування. Ви також НЕ бачите цього у виписці банку - там НАВМИСНО не значиться нічого окрім грівневої суми повернення (ніякого курсу долару або доларового еквіваленту, ЯК ЦЕ МАЄ БУТИ). В монобанку ТАКОЇ ФІГНІ НЕМАЄ - там не прикрадають, повертається ВСЯ сума в гривні бо це - ПОВЕРНЕННЯ.
Я ніякий долар банку НЕ продавав, це операція ПОВЕРНЕННЯ і має повернутися ВСЯ сума в ГРИВНІ, а не те, що робить ОЦЕ (ОЦЕ - це я маю на увазі "недо-банк" з маленьої літери) повертаючи так, ніби я купив долар у банку а потім ПРОДАВ долар банку коли магазин зробив ПОВЕРНЕННЯ.
Це ганьба. Цю хирту схему банк НАВМИСНО ПРИКРИВАЄ - у додатку навмисно НЕ показується ні курс повернення, ні що це валюта.
Повернення на доларову картку при купівлі з доларової картки - це ЄДИНИЙ можливий варіант, щоб ВАС БАНК НЕ ОБІКРАВ.
В монобанку такого нема, там прозоро, і сума валюти вказується і курс.
Друге - будь-яке (не лише це, що на скріншоті, а будь-яке повернення) повернення коштів банк зараховує МАКСИМАЛЬНО ПІЗНО - тобто 23:59:59, щоб користувач НЕ мав можливості розпоряджатися цими коштами а банк - мав. Тобто, банк НАВМИСНО притримує кошти клієнта щоб знову, мати на цьому вигоду собі, пускати їх в обіг і мати дохід.
В монобанку такого немає - зарахування відбувається миттєво, як і має бути.
Це не реклами іншого банку а порівняння, де можна чітко побачити РІЗНИЦЮ у відношенні до людей.
Не користуйтесь, бо обкрадує.
Нами було проведено детальну перевірку інформації. Зауважимо, що дана операція є скасуванням, що зараховується на Вашу гривневу картку в нашому банку. В такій ситуації відповідно до Умов та правил сума коштів нараховується на картку за курсом купівлі на момент повернення. Для уникнення схожих ситуацій прохання здійснювати такі операції з валютної картки.
Дякуємо за Ваше звернення та сигнал. Ми беремо в огляд Ваші зауваження. Це допомагає покращувати наш сервіс. Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку
Шахрайство, зловживання повноваженнями та довірою своїх клієнтів.
Через тиждень, 06.06.2025 року, після надходження заробітної плати на мій рахунок, банк заблокував суму 5737,23 грн, посилаючись на нібито скаргу та запит на повернення коштів від відправника.
При цьому сам відправник підтвердив, що жодних скарг не надсилав і повернення не запитував.
Банк пояснює блокування «підозрою... Читати відгук 29.05.2025 року мною було отримано переказ на карту «А-Банк» на суму 5737,23 грн.
Через тиждень, 06.06.2025 року, після надходження заробітної плати на мій рахунок, банк заблокував суму 5737,23 грн, посилаючись на нібито скаргу та запит на повернення коштів від відправника.
При цьому сам відправник підтвердив, що жодних скарг не надсилав і повернення не запитував.
Банк пояснює блокування «підозрою в шахрайстві» та посилається на пункти 3.3.18 і 5.6 власних Умов та Правил обслуговування. Проте жодних документальних підтверджень (скарга, заява, ініціатор) мені не надано.
Усі письмові запити ігноруються або замінюються усними дзвінками, які не мають юридичної сили та не фіксують відповідальність банку.
Фактичні підстави для блокування не розкриті, а доступ до дистанційного обслуговування частково обмежено без чіткого правового пояснення.
Банк запропонував «врегулювати питання» телефоном із виплатою комісії до 30%, що прямо вказує на ознаки зловживання довірою та можливого вимагання.
Фактично банк:
- Самовільно утримує кошти, не дозволяючи ними розпоряджатися;
- Не надає доказів підозр;
- Схиляє до «добровільного повернення» з вирахуванням частини суми;
- Порушує права клієнта, гарантовані, Цивільним кодексом, законами про банки, фінансовий моніторинг та захист прав споживачів.
Усі телефонні розмови з представниками банку записано, діалоги з підтримкою (у чатах, месенджерах додатку) збережено та будуть додані до мого звернення до Національного банку України, фінансового омбудсмена, поліції та суду.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. За результатами розгляду скарги, від вас було отримано підтвердження про повернення коштів. Сума була успішно повернена, і банк прийняв рішення припинити з вами ділові відносини. Показати 1 відповідь
Категорично не раджу
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
ЖАХЛИВО НЕ РАДЖУ!
НІКОЛИ НІКОМУ НЕ РАДЖУ! Закриваю рахунок НАЗАВЖДИ!
Прошу вернуть наши деньги
Я, не говорю за то, что у знакомых карты поблочили, без причины.
Хотелось узнать, это европейский банк, или банк Сомали?
В Сомали, я думаю, отношение к клиенту, получше будет.
Не рекомендую.
На жаль, ситуації коли кошти банкоматом фактично не видані, проте списані з рахунку іноді трапляються. В таких випадках банк, якому належить картка має зробити звернення до Міжнародної платіжної системи задля перевірки факту видачі суми. Очікування відповіді може зайняти деякий час.
З питання обмеження картки(-ок), зауважимо, що банком не застосовуються блокування безпідставно. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний"
А банк шахраї
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний"
Відгук про саперів доповнення
Кормлять обіцянками і не дають гроші забрати з банку, які виділені були для бійців
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Незрозумілі ліміти не прозорі без пояснення
Пише - Операцію в цій торговій точці заборонено банком в цілях безпеки. Виконайте операцію в іншій торговій точці.
Просто жесть какая то
В другой стране, нормальный банк уже извинился бы перед клиентом, и вернул деньги в тот же день.
Но это не тот случай.
Уже второй раз, в год, деньги банкомат не выдал, но и на экране высветилось, что деньги не сняты.
Но, чудесный абанк, денюжки сразу снял.
Это... Читати відгук Сколько пользовался, услугами других банков, никогда такого не было, даже у менее известных.
В другой стране, нормальный банк уже извинился бы перед клиентом, и вернул деньги в тот же день.
Но это не тот случай.
Уже второй раз, в год, деньги банкомат не выдал, но и на экране высветилось, что деньги не сняты.
Но, чудесный абанк, денюжки сразу снял.
Это хорошо, что через прилогу просмотрели, что транзакции не прошли, но деньги сняли.
Если бы бабуля какая-то была, и не догадалась бы.
При звонке на горячую линию, полная некомпетентность оператора.
Скажите мол, время, номер банкомата, ничего мол не понятно.
Хотя все операции у них отображаются.
Хотя чеки мы с женой никогда не берём, а номер банкомата только в чеке.
В ПРОШЛЫЙ РАЗ, КОГДА ТОЖЕ ИСЧЕЗЛИ ДЕНЬГИ, ПРИШЛОСЬ ЛЕЗТЬ В МУСОРКУ РЯДОМ С БАНКОМАТОМ, ЧТОБЫ СКАЗАТЬ ЧУДО ОПЕРАТОРУ НОМЕР БАНКОМАТА!!!!
С горем пополам, оператор пообещал рассмотреть заявку на возврат в течении 55 дней!!!??
55 дней????? Вы там норм?
И то не факт, что деньги вернут.
Совет, у кого зарплатная карта, снимайте все деньги под ноль на кассе, так безопаснее.
Да, и банкоматов их, по городу нигде нет, в Запорожье точно.
Ми також зацікавлені у швидкому вирішенні питання та поверненні коштів, але маємо очікувати інформацію щодо результатів перевірки від Міжнародної платіжної системи. За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів банк обов'язково Вас проінформує.
Шахраї, повна некомпетентність працівників. А ще вони стараються по дибільному виправдовуватись.
И снова обобрали
Запорожье, варус, северо кольцевая, примерно 19.45
Спасибо ща гуано сервис.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", щоб ми могли контролювати процес повернення та надати вам необхідну допомогу.
Шахраї а не банк
Доходи їм мої треба довідку
Ви ган. И.
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Шахраї з а банку
Требуют донат
Розуміємо Вашу позицію. Наш банк справді підтримує важливі ініціативи та надає клієнтам можливість долучитися до зборів за бажанням. При цьому всі внески – виключно добровільні, а повідомлення носять інформаційний характер.
Дякуємо за Вашу думку!
Шарашкіна контора
Поставили кредитний ліміт 53 тис грн.
Потім самі задонатили 1 тис грн.з тих кредитних.а через 22 дні вислали на нову пошту кофту з довгим рукавом .подарунок.я відмовився.вона поїхала назад в дніпро.
Чернз тиждень знову ту ж кофту прислали я знову відмовився.
Потім почали названювати погасить кредит який я небрав.по 10 звінків в день.
Ні одної смс не... Читати відгук Шарашкіна контора.дурять людей.
Поставили кредитний ліміт 53 тис грн.
Потім самі задонатили 1 тис грн.з тих кредитних.а через 22 дні вислали на нову пошту кофту з довгим рукавом .подарунок.я відмовився.вона поїхала назад в дніпро.
Чернз тиждень знову ту ж кофту прислали я знову відмовився.
Потім почали названювати погасить кредит який я небрав.по 10 звінків в день.
Ні одної смс не присилали.
Не раджу самий кончаний бан дурять людей.аферисти.
Хочемо запевнити, що донат може бути здійснений виключно самостійно клієнтом через застосунок. Якщо він був проведений за рахунок кредитних коштів, на нього поширюються стандартні умови, зокрема комісія за користування.
Ми завжди готові піти назустріч у таких питаннях. Наразі повернення платежу перебуває в опрацюванні, і щойно буде результат – обов’язково повідомимо.
Ужасное обслуживание
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Ужасное качество
Згідно з умовами договору перший платіж по сервісу "Плати частинами" списується в день оформлення. Списання може бути за рахунок кредитного ліміту або за рахунок власних коштів. Якщо списання було за рахунок кредитних коштів даний платіж необхідно внести на картку. Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", щоб ми могли детально все перевірити.
Воры и мошенники
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально. Показати 1 відповідь
Быстрый способ лишиться денег
Хочемо зазначити, що банк не блокує рахунки клієнтів безпідставно. Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Незадовільна робота банку
Шахрайська контора
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Шахраї , свої ж гроші не можете забрати.
В результате спрашиваем как тогда быть, предлагают вернуть 900 грн 100грн и25 грн маме на карту Моя мама говорит хорошо давайте Так какая разница, но вопрос как они будут ее идентифицировать если связаться с ней не смогут по номеру, так как этого номера телефона уже нет. А чтоб она пришла в банк с паспортом они дают заднюю странная ситуация не правда ли?. В результате другая операторша говорит что можно вернуть платеж и ещё
удержать 30% комиссии с остатка на счёте как мне оператор сообщила сумма 2850,14грн И тут вопрос за какие такие услуги такой процент с личных моих денег, это что такое?. Операторша девушка была груба и не компетентна, если мне нет 18 лет я несовершенолетний это не даёт ей права так разговаривать.
В результате сново говорят ждите 3 дня Окей, Сегодня мне позвонили из банка, но я не успел ответить, так как был в ванной. Не все ж прям носят с собой телефоны в ванную.Когда перезвонил, мне снова сказали ждать три дня, потому что я сразу не ответил на звонок их. Это полный бред. То есть 24/7 я должен сидеть и выжидать когда они соезволят позвонить и не дай бог пропустите их звонок, все ждите ещё 3 дня. В результате пишу в телеграм им что происходит ответ снова на служебном расследовании и так по кругу Вся ситуация полный бред. Если на меня была жалоба почему сразу при поступлении жалобы не заблокировали счёт? .К сожалению мне нет 18 лет но родители планирую подавать жалобы во все инстанции и обращаться в суд. Повезло, что мой крестный адвокат и не нужно платить за услуги.
Такого бреда нет ни в одном банке.
И комиссия с какого перепуга 30% это за что такая комиссия?
Да и не удивлюсь ,что по результату они мне предъявят розпфв отношений с банков по 15 статье. отмывание и терроризм как читаю всем это приписывают. Только мой крестный и родители это так не оставят и полетят позовы ещё за моральный ущерб, моральную компенсацию. Если такие подозрения вешать такую статью, где факты, где заявление с полиции киберполиции, какие-то веские причины? Правильно их нет.
Короче делайте выводы сами, бегите с этого банка аферистов и мошенников
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. З вами зв'язувався спеціаліст та надав усі необхідні рекомендації стосовно вашого питання. Показати 1 відповідь
Маю пробеми з Абанком
Цей банк порушує закони. Дуже часто не інформує клієнта перед будь-якими діями, а потім щось розповідає про договори. Змінює договори умови і так далі в односторонньому порядку. Також майже четвертина договору банку суперечить законам. Шукаю однодумців для масового позову проти... Читати відгук Шукаю хто також страждає від недобросовісних дій АКЦЕНТ БАНКУ А-БАНК, прошу писати мені. Будемо захищати наші права через суд.
Цей банк порушує закони. Дуже часто не інформує клієнта перед будь-якими діями, а потім щось розповідає про договори. Змінює договори умови і так далі в односторонньому порядку. Також майже четвертина договору банку суперечить законам. Шукаю однодумців для масового позову проти банку і притягнення його до відповідальності.
Не компетентность
Розуміємо як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. На нашому сайті детально описані всі умови, а також примірник договору пропонується Вам для ознайомлення до підтвердження оформлення, а після оформлення його можна завантажити в розділі "Кредити". Кредит "Швидка готівка" відкоти або комісію в залежності від умов.
Ми вдячні за прийняти дзвінок та маємо зауважити, що для нас важливе Ваше ставлення до банку та враження від обслуговування, тому ми перепрошуємо за ситуацію, яка сталась. Усі Ваші звернення вже передані до відповідного відділу банку для опрацювання, у разі порушень, банком застосовується відповідне управлінське рішення. Сподіваємось, цей досвід не вплине на подальшу співпрацю.
Верните не ваше
Операторы некомпетентны.
Говорят, будут рассматривать заявку на возвращение коштiв, 90 дiб!!!
И, то, гарантии нет.
Примите во внимание, будущие клиенты.
Регламент обробки оскарження даної операції складає до 55 днів (в окремих випадках термін може бути збільшений Міжнародною платіжною системою).
Ми також зацікавлені у швидкому вирішенні питання та поверненні коштів, очікуємо інформацію щодо результатів перевірки від Міжнародної платіжної системи.
За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів ми обов'язково Вам проінформуємо.
Жахливий банк
У разі встановлення обмежень відповідно до чинного законодавства про фінансовий моніторинг, Клієнт отримує повідомлення з проханням надати необхідні документи. У чат-боті можна ознайомитися з переліком цих документів. Якщо документи не підтверджують дохід або їх не вистачає Клієнт отримує повідомлення з уточненням.
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Сначала был хорошо
Это было в Запорожье, по ул. Космической.
Каким то чудом, через оператора, с третьего раза подали заявку на возврат, до сих пор возвращают!!!
Как снять, так сразу, а отдать нет, и... Читати відгук Ещё 28 октября!!! Почти полтора месяца назад!!! Абанк, снял со счёта 100 гривен, но банкомат их не выдал, но деньги содрали, и ещё 90 копеек процент за снятия.
Это было в Запорожье, по ул. Космической.
Каким то чудом, через оператора, с третьего раза подали заявку на возврат, до сих пор возвращают!!!
Как снять, так сразу, а отдать нет, и то не факт, что отдадут.
Регламент обробки оскарження даної операції складає до 55 днів (в окремих випадках термін може бути збільшений Міжнародною платіжною системою).
Ми також зацікавлені в швидкому вирішенні питання та поверненні коштів, очікуємо інформацію щодо результатів перевірки від Міжнародної платіжної системи.
За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів ми обов'язково Вам проінформуємо.