Працювала в Абанку 7 років. Хотіла спочатку залишити гарний відгук але вирішила трошки зачекати і недарма. Під час звільнення керівництво повідомило, що бонуси виплачені не будуть, посилаючись на пункт у трудовому договорі. Під час прийому на роботу працівники не очікують підступу та не перечитують кожен пункт договору. У результаті неприємний сюрприз і відчуття, що твою працю недооцінили. Порада майбутнім... Читати відгук Працювала в Абанку 7 років. Хотіла спочатку залишити гарний відгук але вирішила трошки зачекати і недарма.
Під час звільнення керівництво повідомило, що бонуси виплачені не будуть, посилаючись на пункт у трудовому договорі. Під час прийому на роботу працівники не очікують підступу та не перечитують кожен пункт договору. У результаті неприємний сюрприз і відчуття, що твою працю недооцінили. Порада майбутнім співробітникам: уважно читайте договір і не покладайтеся на усні обіцянки. Якщо компанія спочатку замовчує важливі умови, задумайтеся, чи варто пов’язувати з нею свою кар’єру.
Добрий день! Ми цінуємо внесок кожного співробітника і завжди прагнемо забезпечити прозорість у всіх аспектах роботи.
Щодо виплати бонусів, ми хочемо зазначити, що умови, прописані в трудовому договорі, є важливою частиною політики банку. Співробітники ознайомлюються з цими умовами під час прийому на роботу, і ми намагаємося забезпечити зрозумілість всіх аспектів.
Ми щиро сподіваємось, що ваш подальший професійний шлях буде успішним, і ви знайдете компанію, яка відповідатиме вашим очікуванням.
Всё вроде хорошо, но есть нюансы. И кеш бек есть, и с атб сотрудничают, но есть недоработки. Реально, просто интересно. Вот уже не в первый раз, списывают деньги, хотя банкомат их не выдал, и у знакомых, тоже такое было Казалось бы, банк должен был взять эти ошибки во внимание, но нет. Это хорошо, что вы заметили, что деньги списали, и... Читати відгук Всё вроде хорошо, но есть нюансы. И кеш бек есть, и с атб сотрудничают, но есть недоработки. Реально, просто интересно. Вот уже не в первый раз, списывают деньги, хотя банкомат их не выдал, и у знакомых, тоже такое было Казалось бы, банк должен был взять эти ошибки во внимание, но нет. Это хорошо, что вы заметили, что деньги списали, и вам каким-то чудом, получилось это доказать оператору, и возможно он даже примет заявку на возврат денег, что не гарантируется. Но, а вот куда девается тот безнал, что люди не заметили, и не обратились за возвратом?
Ситуації, коли клієнт проводить зняття готівки в банкоматі, але кошти не видаються банкоматом дійсно зустрічаються. Проте, складність в таких випадках відбувається на стороні банкомату. Під час проведення операції банк, якому належить банкомат відправляє до нашого банку запит та підтвердження зняття коштів, через що наш банк проводить списання з картки, після чого (в разі складнощів) кошти банкоматом не видаються, проте до нашого банку не надходить інформація про помилку. В такому випадку наш банк має створити запит через міжнародну платіжну систему для перевірки факту видачі коштів та в разі отримання відповіді про збій прийняти рішення про повернення коштів на Ваш рахунок.
Проте, Вами в тексті відгуку також наведено інформацію, про складність з формуванням такої заявки. Для можливості детально перевірити інформацію просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний"
При закриті рахунку і картки, треба йти у відділення банку, онлайн довідку не дають. Оператори в чаті відповідають достатньо поверхньо, хоча в інших установах можна отримати довідку онлайн. Також не дуже зручний мобільний додаток
Дякуємо за ваш відгук! Хочемо уточнити, що закриття картки можна здійснити через оператора без необхідності відвідування відділення. Також ви можете отримати довідку онлайн в нашому мобільному àbank24.
Ми завжди готові допомогти вам розібратися у ваших питаннях та зауваженнях. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], вказавши в темі листа "Перший незалежний".
Вирішив знову нагадати про проблему встановленні кредитного ліміту, точніше не встановленні. У минулому році були постійні відмови. Не зважаючи на те, що я постійно користувався саме карткою АТБ від Абанку, переказаючи на неї власні кошти із зарплатної іншого банку. Я навіть відкрив в Абанку депозит на 30000 грн, але й це не змінило рішення. Чому мене турбував Кредитний ліміт,... Читати відгук Вирішив знову нагадати про проблему встановленні кредитного ліміту, точніше не встановленні. У минулому році були постійні відмови. Не зважаючи на те, що я постійно користувався саме карткою АТБ від Абанку, переказаючи на неї власні кошти із зарплатної іншого банку. Я навіть відкрив в Абанку депозит на 30000 грн, але й це не змінило рішення. Чому мене турбував Кредитний ліміт, бо потрібна була послуга плати частинами. Але як завжди в підтримці тільки шаблоні поради. Я навіть довідку про дохід надав, і зараз в Новому Році, знову відмова. Можливо є якісь обмеження, чи щось з документами? Бо в мене немає жодних кредитів, прострочень, але чому ліміт 0. Чи просто треба, дочекатися закінчення терміну депозиту, та й закрити рахунок?
Дякуємо за ваше звернення та за те, що поділилися своєю ситуацією. На надання кредитного ліміту дійсно впливають різні фактори, такі як активність користування банківськими продуктами, відсутність заборгованостей перед банком, а також ваша кредитна історія. Навіть якщо ви регулярно користуєтеся карткою АТБ та відкрили депозит, це не завжди гарантує автоматичне надання кредитного ліміту.
Ми рекомендуємо вам продовжувати активно використовувати наші послуги та підтримувати позитивну кредитну історію. У разі можливості надання послуги ми проінформуємо Вас
Этот банк соответствует своему логотипу зеленое яблоко. Он и впрямь еще очень зеленый, и до созревания еще ой как далеко. У нас в Чернигове всего одно отделение А-Банка. И меня угораздило взять кредит именно у них. Как же пришлось намучится пока рассчиталась. Каждый месяц регулярно выплачивала кредит, и почти всегда возникали какие-то проблемы. То деньги не прошли, то не туда... Читати відгук Этот банк соответствует своему логотипу зеленое яблоко. Он и впрямь еще очень зеленый, и до созревания еще ой как далеко. У нас в Чернигове всего одно отделение А-Банка. И меня угораздило взять кредит именно у них. Как же пришлось намучится пока рассчиталась. Каждый месяц регулярно выплачивала кредит, и почти всегда возникали какие-то проблемы. То деньги не прошли, то не туда пошли. Приходилось снова идти к ним и выяснять. А они вместо того что бы извинится, начинают еще и хамить.
2 згодні
А-БАНК
А-БАНК - це роздрібна фінансова установа, основним напрямом діяльності якої є надання широкого спектра послуг для фізичних та юридичних осіб. На банківському ринку України перебуває вже понад 15 років. А-БАНК - команда професіоналів, готових задовольнити потреби своїх клієнтів, що зростають, у банківському обслуговуванні. Підрозділи А-Банку представлені у всіх регіонах нашої... детальніше
Відгук про роботу в Абанку
Під час звільнення керівництво повідомило, що бонуси виплачені не будуть, посилаючись на пункт у трудовому договорі. Під час прийому на роботу працівники не очікують підступу та не перечитують кожен пункт договору.
У результаті неприємний сюрприз і відчуття, що твою працю недооцінили.
Порада майбутнім... Читати відгук Працювала в Абанку 7 років. Хотіла спочатку залишити гарний відгук але вирішила трошки зачекати і недарма.
Під час звільнення керівництво повідомило, що бонуси виплачені не будуть, посилаючись на пункт у трудовому договорі. Під час прийому на роботу працівники не очікують підступу та не перечитують кожен пункт договору.
У результаті неприємний сюрприз і відчуття, що твою працю недооцінили.
Порада майбутнім співробітникам: уважно читайте договір і не покладайтеся на усні обіцянки. Якщо компанія спочатку замовчує важливі умови, задумайтеся, чи варто пов’язувати з нею свою кар’єру.
Ми цінуємо внесок кожного співробітника і завжди прагнемо забезпечити прозорість у всіх аспектах роботи.
Щодо виплати бонусів, ми хочемо зазначити, що умови, прописані в трудовому договорі, є важливою частиною політики банку. Співробітники ознайомлюються з цими умовами під час прийому на роботу, і ми намагаємося забезпечити зрозумілість всіх аспектів.
Ми щиро сподіваємось, що ваш подальший професійний шлях буде успішним, і ви знайдете компанію, яка відповідатиме вашим очікуванням.
Всё вроде хорошо, но...
И кеш бек есть, и с атб сотрудничают, но есть недоработки.
Реально, просто интересно. Вот уже не в первый раз, списывают деньги, хотя банкомат их не выдал, и у знакомых, тоже такое было
Казалось бы, банк должен был взять эти ошибки во внимание, но нет.
Это хорошо, что вы заметили, что деньги списали, и... Читати відгук Всё вроде хорошо, но есть нюансы.
И кеш бек есть, и с атб сотрудничают, но есть недоработки.
Реально, просто интересно. Вот уже не в первый раз, списывают деньги, хотя банкомат их не выдал, и у знакомых, тоже такое было
Казалось бы, банк должен был взять эти ошибки во внимание, но нет.
Это хорошо, что вы заметили, что деньги списали, и вам каким-то чудом, получилось это доказать оператору, и возможно он даже примет заявку на возврат денег, что не гарантируется.
Но, а вот куда девается тот безнал, что люди не заметили, и не обратились за возвратом?
Ситуації, коли клієнт проводить зняття готівки в банкоматі, але кошти не видаються банкоматом дійсно зустрічаються. Проте, складність в таких випадках відбувається на стороні банкомату. Під час проведення операції банк, якому належить банкомат відправляє до нашого банку запит та підтвердження зняття коштів, через що наш банк проводить списання з картки, після чого (в разі складнощів) кошти банкоматом не видаються, проте до нашого банку не надходить інформація про помилку. В такому випадку наш банк має створити запит через міжнародну платіжну систему для перевірки факту видачі коштів та в разі отримання відповіді про збій прийняти рішення про повернення коштів на Ваш рахунок.
Проте, Вами в тексті відгуку також наведено інформацію, про складність з формуванням такої заявки. Для можливості детально перевірити інформацію просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний"
Не має онлайн послуги
Ми завжди готові допомогти вам розібратися у ваших питаннях та зауваженнях. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], вказавши в темі листа "Перший незалежний".
Не встановлюють кредитний ліміт
Але як завжди в підтримці тільки шаблоні поради. Я навіть довідку про дохід надав, і зараз в Новому Році, знову відмова.
Можливо є якісь обмеження, чи щось з документами? Бо в мене немає жодних кредитів, прострочень, але чому ліміт 0.
Чи просто треба, дочекатися закінчення терміну депозиту, та й закрити рахунок?
Ми рекомендуємо вам продовжувати активно використовувати наші послуги та підтримувати позитивну кредитну історію. У разі можливості надання послуги ми проінформуємо Вас
Получение помощи от ООН