А-БАНК - це роздрібна фінансова установа, основним напрямом діяльності якої є надання широкого спектра послуг для фізичних та юридичних осіб. На банківському ринку України перебуває вже понад 15 років. А-БАНК - команда професіоналів, готових задовольнити потреби своїх клієнтів, що зростають, у банківському обслуговуванні. Підрозділи А-Банку представлені у всіх регіонах нашої...
детальніше
Шахрайство, зловживання повноваженнями та довірою своїх клієнтів. - Відгуки про А-БАНК
Через тиждень, 06.06.2025 року, після надходження заробітної плати на мій рахунок, банк заблокував суму 5737,23 грн, посилаючись на нібито скаргу та запит на повернення коштів від відправника.
При цьому сам відправник підтвердив, що жодних скарг не надсилав і повернення не запитував.
Банк пояснює блокування «підозрою в шахрайстві» та посилається на пункти 3.3.18 і 5.6 власних Умов та Правил обслуговування. Проте жодних документальних підтверджень (скарга, заява, ініціатор) мені не надано.
Усі письмові запити ігноруються або замінюються усними дзвінками, які не мають юридичної сили та не фіксують відповідальність банку.
Фактичні підстави для блокування не розкриті, а доступ до дистанційного обслуговування частково обмежено без чіткого правового пояснення.
Банк запропонував «врегулювати питання» телефоном із виплатою комісії до 30%, що прямо вказує на ознаки зловживання довірою та можливого вимагання.
Фактично банк:
- Самовільно утримує кошти, не дозволяючи ними розпоряджатися;
- Не надає доказів підозр;
- Схиляє до «добровільного повернення» з вирахуванням частини суми;
- Порушує права клієнта, гарантовані, Цивільним кодексом, законами про банки, фінансовий моніторинг та захист прав споживачів.
Усі телефонні розмови з представниками банку записано, діалоги з підтримкою (у чатах, месенджерах додатку) збережено та будуть додані до мого звернення до Національного банку України, фінансового омбудсмена, поліції та суду.
відгук
Коментарі до відгуку
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. За результатами розгляду скарги, від вас було отримано підтвердження про повернення коштів. Сума була успішно повернена, і банк прийняв рішення припинити з вами ділові відносини.
Фактично банк повернув кошти лише частково, незаконно утримавши близько 30% суми. Це не передбачено жодним пунктом договору, не підтверджено розрахунками і не погоджено письмово з моєї сторони. Відповідно, утримана частина коштів є безпідставним збагаченням банку або третіх осіб. Я розцінюю це як порушення ст. 1074–1076 Цивільного кодексу України, ст. 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність», а також як можливі ознаки складу кримінального правопорушення — привласнення чужого майна (ст. 191 ККУ) та вимагання (якщо умова «повернення з утриманням» дійсно мала місце). Цікавить ваша офіційна позиція та документальні аргументи щодо цих 30%.
Шановна громадо! Якщо не маєте бажання зіштовхнутися з зухвалим шахрайством від банку якому довіряєте свої кошти, рекомендую переглянути доцільність співпраці з А-БАНКОМ.
При будь-якому переказі грошей на ваш рахунок в А-Банку кошти можуть бути заморожені під надуманим приводом «підозри», яка нічим не підтверджується. Після цього вам розповідатимуть про «перевірки», що триватимуть доти, доки ви не погодитеся на так званий «відсоток». Якщо вже потрапили у цей капкан — обов’язково записуйте всі телефонні розмови зі службою підтримки, адже саме телефоном вони озвучують те, що відмовляються фіксувати письмово, знімаючи з себе будь-яку юридичну відповідальність.