UAPAY
UAPAY- провайдер платежных услуг с широким портфелем инновационных продуктов на базе технологий P2P и eCom, единственный провайдер интегрируемого сервиса escrow-безопасная покупка в интернете. Представляет платежные решения и продукты как для бизнес-партнеров, так и для конечного пользователя.
Рейтинг 4.6 из 5 на основании 33 отзывов
Платежные системы
крайне неудовлетворительная работа
Розвод чистої води на 20 тисяч
Написання заяв в ручну в 2025у році- сміх
Сервіс- відстій, дуже шкода, що не в моїй компетенції його змінити. японія свой волі ніколи б не користувався ним
Оператори зовсім не обучені, наче всі другий день працюють
Ми повністю розуміємо, що сучасний сервіс має бути зручним, швидким та максимально цифровізованим. Є процедура заміни карти в угоді, будемо працювати над її вдосконаленням.
Щиро перепрошуємо за незручності. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими.
В котрий раз пробивають дно
В мене на олх акаунт створений на одне імʼя, а доручена особа хто забирає посилки- інша. І звичайно два номери різні( один для пошти,... Читать отзыв Нажаль частенько приходиться мати справу з цією конторою. Мало того що вони собі придумали що я маю писати заяви на повернення коштів вручну, так кожен раз вони придумують нову причину, щоб цю заяву переписували.
В мене на олх акаунт створений на одне імʼя, а доручена особа хто забирає посилки- інша. І звичайно два номери різні( один для пошти, інший на котрий зроблений акаунт) Так ось ці «кансультанти» кожен раз кажуть переписувати на різні імена, призвіща та номери телефонів. Або якщо ти зробив десь якусь помилку- переписуй, не дописав по-батькові- переписуй( хоча в людини може бути просто відчутне по- батькові)
Написала скаргу до їх головного, через три тижні так ніхто і не відповів, я нагадала про себе- по ітогу відповіли ті ж «кансультанти» що все перевірено, все нормально
Коротше контора повне дно, якщо з ними частенько пересікатись:)
Ваші зауваження щодо багаторазового переписування заяв, відсутності єдиного підходу до розв’язання типових ситуацій, а також якості обслуговування ми сприймаємо дуже серйозно. Повністю розуміємо Ваше розчарування і погоджуємося, що сучасний сервіс має бути простим, зрозумілим і з мінімумом бюрократії.
На жаль, деякі вимоги щодо оформлення документів продиктовані внутрішніми процедурами безпеки та фінансового контролю. Але ми вже працюємо над тим, щоб автоматизувати частину процесів і зробити їх зручнішими для клієнтів.
Дякуємо за високу оцінку швидкості обробки заявок — це для нас важливо.
вкрали гроші
Опишіть, будь ласка, детальніше де ви обирали функцію оплати частинами та який товар хотіли купляти? Платіжний сервіс UAPAY не надає послуг оплати частинами!
Для вирішення питання просимо Вас, звернутися до нас на вхідну лінію для вирішення даної ситуації!
Служба підтримки працює
з 8:00 до 21:00 в будні та з 8:00 до 17:00 у вихідні.
Телефон call-центру: 0-800-21-44-64
не возвращают деньги
с 9 декабря числа поддержка кормит обещаниями решить вопрос.
совершенно очевидно(да и отзывы тут подтверждают), что такие ситуации происходят регулярно. в связи с чем вопрос -- а где растворяются эти деньги?
Для вирішення питання просимо Вас, надати номер накладної або звернутися до нас на вхідну лінію для вирішення даної ситуації!
Служба підтримки працює
з 8:00 до 21:00 в будні та з 8:00 до 17:00 у вихідні.
Телефон call-центру: 0-800-21-44-64
не проходить переказ коштів на карту фоп
Ми працюємо як фоп і зарахування коштів на карту фіз особи може розцінюватись податковою як ухиляння від сплати податків. Тобто всі хто з вами працює приймають кошти на карти фіз осіб і ухиляються від сплати податків?
Зарахування на картку ФОП на разі неможливе, коли буде рішення для бізнесів ми обов’язково повідомимо.
Дякуємо за звернення, гарного дня!
OLX-доставкп
Щоб отримати відповідь на це питання, просимо звернутися до Служби підтримки компанії UAPAY, і ми миттєво допоможемо вам!
Контакти:
0 800 21 44 64
Режим роботи call центру
пн-пт 8: 00-21: 00
сб-нд 8: 00-17: 00
Гарного дня!
Після завершення угоди грощі ненадходять на карту
Якщо кошти Вам не зарахувалися, просимо звернутися до Служби підтримки компанії UAPAY, і ми миттєво допоможемо вам!
Контакти:
0 800 21 44 64
Режим роботи call центру
пн-пт 8: 00-21: 00
сб-нд 8: 00-17: 00
Гарного дня!
В очередной раз не могу вернуть деньги за олх доставку
Опять не могу вернуть деньги за олх доставку
Нет денег за полученную посылку по олх доставке
Меня кинули?! Буду обращаться в полицию
Оплатили по карте
Меня кинули?! Буду обращаться в полицию
Оплатили по карте
Дякуємо Вам за звернення, в даному випадку ви зіткнулися з Фішинговим (шахрайським) сайтом які можуть копіювати оригінал сайту до найдрібніших деталей, а шахрай, користуючись психологічними прийомами, здатний переконати вас надати необхідну інформацію. Не покладайтеся на удачу, перевіряйте посилання.
Купуйте товар тільки на https://www.olx.ua або в офіційному додатку OLX.
Перевіряйте адресу сайту, перш ніж перейти за посиланням і звертайте увагу на домен: повна версія сервісу OLX.ua виглядає olx.ua, мобільна версія - m.olx.ua, бізнес-сторінка на OLX - name.olx.ua.
БІльш детальна інформація про шахрайство та які дії приймати у даному випадку у посиланні https://help.olx.ua/hc/uk/articles/360014371320-%D0%A4%D1%96%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%B2-OLX-%D0%94%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0 Гарного дня та мирного неба!
Не повертають помилково списані кошти
двічі списало кошти за доставку
OLX DOSTAVKA UAPAY 2022-11-19 23:08:04 -82 UAH
UAPAY 2022-11-19 23:02:51 -82 UAH
звернувся у підтримку OLX, довго вони копалися, але повідомили, що перший платіж не списався і тому автоматично списало другий, проте вони оформили заявку на повернення і він має бути повернений.
Надали мені документ про повернення коштів від 01.12.2022.
Читать отзыв 19.11.2022 за замовлення OLX Доставки
двічі списало кошти за доставку
OLX DOSTAVKA UAPAY 2022-11-19 23:08:04 -82 UAH
UAPAY 2022-11-19 23:02:51 -82 UAH
звернувся у підтримку OLX, довго вони копалися, але повідомили, що перший платіж не списався і тому автоматично списало другий, проте вони оформили заявку на повернення і він має бути повернений.
Надали мені документ про повернення коштів від 01.12.2022.
Коштів досі немає (на 29.12.2022), банк повідомляє що кошти не надходили і запитав АРН/РРН повернення.
Звернувся безпосередньо до UAPAY, так як пони обробляють поперацію, у відповідь мені доводять, що кошти не списували, а блокували, їх розблокували і тепер має банк роблокувати і прийняти.
Наголошую їм за те, що банк повідомив про відсутність надходження коштів, в їх документі (з реквізитами і на бланку UAPAY) вказано, що "ТОВ «ФК ЮАПЕЙ» «1» грудня 2022 р. зареєстровано операцію з повернення грошових коштів на користь Платника у сумі 82,00 грн", однак підтримка продовжує розказувати, що вони повернули кошти, а як тільки просиш надати підтвердження (квитанцію) з номером транзакції, то знову розказують про блокування і дають мені один й той самий документ, з яким я до них звернувся, рекомендуючи звернутись до банку.
Абсурд. Компанія швидко списує кошти допоки не зайде мова про повернення.
Якщо ви представник бізнесу, то раджу обрати іншого провайдера платіжних послуг, щоб не отримувати негатив від клієнтів.
Шановний клієнт з нашої сторони ми виконали успішне повернення коштів на вашу карту та надали всі підтверджуючі документи про успішність даної операції. На ваш запит про квитанцію та АРН/РРН повернення вам було надано! В даному випадку просимо вас звернутися з АРН/РРН повернення до вашого Банку. Дякуємо за відгук! Показать 1 ответ
Реакція на відповідь.
Претензії до обслування.
Перепрошуємо за незручності. Ми незламні, Слава Україні!
Возврат денег за не отправленый посылку
Щоб отримати відповідь на це питання, просимо звернутися до Служби підтримки компанії UAPAY, і ми миттєво допоможемо вам!
Контакти:
0 800 21 44 64
Режим роботи call центру
пн-пт 8: 00-21: 00
сб-нд 8: 00-17: 00
Гарного дня!
Безповоротна втрата коштів при невдалій покупці на OLX
Цю комісію знімає Приват Банк, а не фінансовий партнер UaPay, тому і повернути її ми не можемо в рамках акції «Повернення комісії».
Правила ОЛХ доставки за посиланням. https://help.olx.ua/hc/uk/articles/360010192359-%D0%A5%D1%82%D0%BE-%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%87%D1%83%D1%94-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D1%83-%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D1%83-%D0%B7%D0%B1%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%96%D1%8E-#h_01EKHR7P697JWT5HPJKN9D2QE4 Дякуємо за відгук! Показать 1 ответ
Не возвращают комиссию
Позже продавец отклонил заказ и деньги за товар были возвращены на счет, но комиссию в размере 5 грн UApay не вернул.
Это как понимать?
Щоб отримати відповідь на це питання, просимо звернутися до Служби підтримки компанії UAPAY, і ми міттєво допоможемо вам!
Контакти:
0 800 21 44 64
Режим роботи call центру
пн-пт 8: 00-21: 00
сб-нд 8: 00-17: 00
Гарного дня!
Возврат денежных средств
Регистрация брака
Не вернулись деньги клиентам!
Оплата на карту физлицу под видом онлайн-оплаты
Під час купівлі через OLX Доставка відбувається переказ коштів з картки на картку, оскільки OLX — не інтернет-магазин, а майданчик для розміщення оголошень фізичними особами. Покупець оплачує комісію фінансовому партнеру UAPAYза здійснення транзакції переказу грошей з картки на картку у розмірі 1% від вартості товару + 5 грн. Остаточний розмір комісії обов'язково відображається на сторінці оплати.
Якщо ви заплатили комісію більше, ніж 1%, значить якісь комісійні кошти бере ваш банк-емітент. Можливо ви платили з кредитних коштів, тоді комісія вашого банку може складати 3-4% додатково до комісії за послугу OLX Доставка.
Не пришли деньги на карту
Деньги не пришли!
1.09.20 связался с поддержкой, говорят замените карту. Заменил. Деньги не приходят, в поддержке говорят прийдут ровно через сутки, после смены карты, т.е. 2.09.20 в 19:44
Итого 04.09.20 17:07 ничего нет!!!
UAPAY + OLX-доставка = два сапога пара.
2. Более того, компания UAPAY (финансы, да) лезет ко мне в почтовый ящик с экспресснакладными.
3. Компания UAPAY начинает вымогать дополнительные деньги с моего аккаунта в Новой почте. Я... Читать отзыв 1. Непонятным для меня образом, компания UAPAY получает данные к мои персональным данным. ФИО + телефон и так далее. Хотя я с ними дело не имел и иметь не собирался.
2. Более того, компания UAPAY (финансы, да) лезет ко мне в почтовый ящик с экспресснакладными.
3. Компания UAPAY начинает вымогать дополнительные деньги с моего аккаунта в Новой почте. Я не знаю чем закончится вопрос, так как товар еще в пути.
4. Непрозрачная схема тарифов накрутка стоимости услуг.
5. Деньги зависают в биллинге на длительное время.
5. Дикая комиссия за услуги (в данном случае - 10 грн). Я вообще в принципе не понимаю, какого черта финансовый партнер лезет в почтовые документы.
А теперь подробно. Оформлена продажа через olx-доставка. ВНЕЗАПНО, в стоимость услуг не входит стоимость упаковки. Хорошо, я оплатил. Взял чек
Выдали все чеки и квитанции. Я ухожу.
Через пару часов в личном кабинете НоваПошта у меня появляется требование оплатить дополнительные деньги. За что? За доставку, Карл!
Звоню на НоваПошта. Меня посылают в UAPAY. Понимаете? Оказывается UAPAY у нас главный перевозчик после НоваПошта? Нет. Потому что в чеке стоит UAPAY, поэтому вопросы оплаты тоже UAPAY
Я вежливо настаиваю на том, что я имею дело с НоваПошта. Ни о каком UAPAY я не знаю и знать не хочу. НоваПошта начинает попытки развода :
Сначала меня обвиняют в том, что я не заплатил за упаковку.
Потом что за недоупаковку.
Потом перевес обьемный, потом перевес фактический. (из 800 грамм сделали 2 кг фактического веса)
Потом говорят что я должен платить за доставку
Потом что кто-то должен платить за доставку.
Итого расходы : Покупатель оплатил 73грн. Я оплатил 31 грн. Еще кто-то должен заплатить 5 грн.
Отправка идентичной посылки в НоваПошта БЕЗ олх-доставка стоит 40-45 грн. (не наложка)
Зато пользуясь услугами ОЛХ-доставка + UAPAY + Нова Пошта (надо ведь кормить всех трех) вы платите 100-105 грн.
Итого : если вы хотите иметь проблемы, непонятную и непрозрачную стоимость услуг, невнятную поддержку - пользуйтесь UAPAY + ОЛХ-доставка.
Відповідно до правил користування OLX Доставка, упаковку посилки завжди сплачує продавець, окремим чеком у відділенні Нова Пошта.
Вартість доставки розраховується на підставі даних про пункт відправлення і вагу, зазначені продавцем при підключенні послуги OLX Доставка. У разі якщо продавець неточно вказані дані посилки, вартість доставки може бути іншою. Різницю у вартості необхідно сплатити покупцеві при отриманні посилки. Якщо вартість доставки виявилася меншою, ніж було списано з покупця під час підтвердження угоди - різниця коштів повернеться покупцеві на картку автоматично при отриманні посилки.
Не можна стверджувати, що OLX Доставка дорожче, ніж доставка з післяплатою, адже якщо покупець не прийшов за товаром у відділення Нова Пошта або відмовився від посилки, вона відправляється назад продавцеві безкоштовно.
Більш детально про правила користування послугою OLX Доставка можна прочитати тут:
https://help.olx.ua/hc/uk/articles/360010192359-%D0%A5%D1%82%D0%BE-%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%87%D1%83%D1%94-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D1%83-%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D1%83-%D0%B7%D0%B1%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%96%D1%8E-
Воруют деньги м.ошенники
Діра у системі безпеки клієтів
- Вводиш любі цифри і система спрацьовує. Якщо ліміт на оплату не встановлено(два рази платив в рамках ліміту СМС з підтвердженням не приходили) то будь хто зможе скористатися моєю карткою знаючи лише... Читать отзыв Зіткнувся з ОЛХ доставкою. ШОК - Один раз купив з оплатою карткою через їх платіжну систему UAPAY, а тепер секретні коди вже не потрібні (дата і CVV).
- Вводиш любі цифри і система спрацьовує. Якщо ліміт на оплату не встановлено(два рази платив в рамках ліміту СМС з підтвердженням не приходили) то будь хто зможе скористатися моєю карткою знаючи лише її номер. Отака у нас вітчизняна система. Кошмар. Я звернувся у підтримку ОЛХ, описав ситуацію, але там лише стрілочники, на фейсбуці спитав як від затерти свої дані, вони козирнули регаліями й запропонували звернутися до них у приваті, навіть не замислившись про моє запитання... Тому остерігайтесь цієї платіжної системи. Видалення картки з їх сайту нічого не змінює. У приватбанку підтвердили, що запити на оплату приходять з правильними ключами(коли я писав від фонаря), і схиляли до зміни картки. Ось тут вони хваляться де вони ще працюють, і моє з ними спілкування у коментах - https://www.facebook.com/uapay/posts/1584890561666609?comment_id=1612430265579305
не зачислили деньги
Невозврат денег за доставку
На сайте написано что деньги за оплаченный товар и доставку вернутся мне на карту... Читать отзыв Делала покупку на ОЛХ оплатила доставку ОЛХ продавец подтвердил заказ . Пошел отправлять на новую почту посылку, а там ему насчитали объемный вес более 30 кг и поэтому посылку не взяли! Пришлось отправлять другим способом посылку и естественно с оплатой мной доставки после получения.
На сайте написано что деньги за оплаченный товар и доставку вернутся мне на карту в случае если в течении 3х дней продавец не отправит мне товар. Но деньги за товар вернулись на карту , а вот сумма доставки нет, хотя прошло уже 3 дня. Дозвониться к вам на горячую линию невозможно
Если продавец не смог отправить товар, он дожен был аннулировать сделку, тогда на карту покупателя возвращается сумма за товар и доставку. Для возврата суммы доставки может потребоваться дополнительно до 3 рабочих дней. (срок обработки платежа на стороне банка).
Если у Вас остались нерешенные вопросы, обратитесь, пожалуйста, на нашу линию по одному из номеров:
0 800 21 44 64 (бесплатно по Украине);
044 364 44 64 (бесплатно со стационарных телефонов);
050 027 33 33
073 027 33 33;
096 027 33 33,
или напишите нам письмо на электронный адрес [email protected]. Будем рады Вам помочь.