Начиталась восторженных отзывов, решила поехать. Приключения начались с того, что никто удосужился сообщить номер автобуса, когда быть на вокзале... Ладно. Потом в 00-40 в Остраве автобуса нет. И связи нет и никто не сообщил. Автобус приехал в 1-20, ни извините, ничего. Итог, поезд уехал без меня, тк поезд приехал на 1.5 часа позже во Львов. Не поняла в чем суперовость перевозчика, никто не предлагал ни чая, ни кофе. И огромное опоздание
Достоинства:
Нет
Недостатки:
Без связи с клиентом, опоздание не озвучивают, график мимо
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що ваша подорож могла супроводжуватися незручностями та могла не відповідати очікуванням.
Щодо інформування пасажирів: завжди ми завчасно надсилаємо всю необхідну інформацію, включно з номером автобуса, часом та місцем посадки, через месенджер Viber, який є стандартним каналом комунікації для всіх наших рейсів. Водночас, у випадках, коли квиток було придбано менш ніж за кілька годин до відправлення, особливо в нічний час, можливі технічні затримки з надсиланням повідомлень. Ми розуміємо, наскільки важливо мати актуальну інформацію, тому постійно вдосконалюємо цю частину сервісу.
Щодо затримки автобуса в Остраві - вона виникла внаслідок непередбачуваних обставин на попередньому відрізку маршруту, які, на жаль, не завжди залежать від перевізника. Такі ситуації є винятковими, проте повністю уникнути їх у міжнародному пасажирському сполученні, на жаль, неможливо.
Ми також шкодуємо, що до рівеня сервісу під час поїздки у вас могли виникнути питання. Ваші зауваження вже передані відповідальним працівникам для внутрішнього аналізу та реагування.
Щиро дякуємо за ваше звернення. Зворотний зв’язок пасажирів допомагає нам вдосконалювати якість перевезень. Сподіваємося, що ви дасте нам ще один шанс, аби ми змогли змінити ваше враження на краще.
Современная автобусная компания «Транс Темпо» осуществляет рейсы на регулярной основе в страны Западной Европы. Совместно с партнерами компании ежедневно совершаются рейсы в такие страны, как Польша, Эстония, Чехия и др. Компания-перевозчик предоставляет страховку всем пассажирам на протяжении всего рейса, автобусы используются только класса «люкс» и делают поездку максимально приятной и... подробнее
Рейс 414 Прага - Отзывы о ТрансТемпо (Trans Tempo)
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що ваша подорож могла супроводжуватися незручностями та могла не відповідати очікуванням.
Щодо інформування пасажирів: завжди ми завчасно надсилаємо всю необхідну інформацію, включно з номером автобуса, часом та місцем посадки, через месенджер Viber, який є стандартним каналом комунікації для всіх наших рейсів. Водночас, у випадках, коли квиток було придбано менш ніж за кілька годин до відправлення, особливо в нічний час, можливі технічні затримки з надсиланням повідомлень. Ми розуміємо, наскільки важливо мати актуальну інформацію, тому постійно вдосконалюємо цю частину сервісу.
Щодо затримки автобуса в Остраві - вона виникла внаслідок непередбачуваних обставин на попередньому відрізку маршруту, які, на жаль, не завжди залежать від перевізника. Такі ситуації є винятковими, проте повністю уникнути їх у міжнародному пасажирському сполученні, на жаль, неможливо.
Ми також шкодуємо, що до рівеня сервісу під час поїздки у вас могли виникнути питання. Ваші зауваження вже передані відповідальним працівникам для внутрішнього аналізу та реагування.
Щиро дякуємо за ваше звернення. Зворотний зв’язок пасажирів допомагає нам вдосконалювати якість перевезень. Сподіваємося, що ви дасте нам ще один шанс, аби ми змогли змінити ваше враження на краще.
З повагою,
Служба підтримки TransTempo