Гость Отзыв написан 5 сентября, 2023 год46 просмотров
Ніколи не пишу негативні відгуки, але тут не можу промовчати.
Я дуже обурена ставленням до пасажира. Відправлення мало бути о 3:00, о 2:20 я вже була на вокзалі про всяк випадок. Інколи бувають запізнення, тому на початку я шукала можливість зв‘язатись із водіями. Вказано три номери - жоден не відповідав. Всі спроби дізнатись коли прибуде автобус були марними. Запізнення було майже годину - 40хв.
Через те, що жодного попередження не було, а також що не було зв‘язку із водіями я була вимушена купувати білет у іншого перевізника.
Близько 3:50 ранку до мене віддзвонився водій і , вибачте, без «доброї ночі» - грубе «ви з нами їдете чи ні?», на питання чому не можна було з ними сконтактуватись я відповіді не отримала.
Бувають різні ситуації, але не можна нехтувати клієнтами і допускати до таких ситуацій.
Перевізник спочатку скинув вину, що я вказала невірний номер (польський), хоча, відправлення було з Кракова і чому б я мала вказувати інший номер не зрозуміло. Потім після аргуметів з моєї сторони сказали, що вони взагалі були не зобов‘язані мене попереджувати, бо водії дзвонять тільки якщо запізнення більше години (але звідки пасажир має знати норму запізнення година, дві, а , може, три), на сам кінець перевізник взагалі спихнув всю вину на busfor.ua, сказали, що вони нк розуміють чому в квитку були невірні номери.
Кошти ніхто повернув, хоча я як пасажир була вчасно і очікувала автобус майже годину.
Безвідповідальна компанія, не раджу їх як перевізника. 1 согласен 1 не согласен
Современная автобусная компания «Транс Темпо» осуществляет рейсы на регулярной основе в страны Западной Европы. Совместно с партнерами компании ежедневно совершаются рейсы в такие страны, как Польша, Эстония, Чехия и др. Компания-перевозчик предоставляет страховку всем пассажирам на протяжении всего рейса, автобусы используются только класса «люкс» и делают поездку максимально приятной и... подробнее
Дуже незадоволенна ставленням до пасажира - Отзывы о ТрансТемпо (Trans Tempo)
Я дуже обурена ставленням до пасажира.
Відправлення мало бути о 3:00, о 2:20 я вже була на вокзалі про всяк випадок. Інколи бувають запізнення, тому на початку я шукала можливість зв‘язатись із водіями. Вказано три номери - жоден не відповідав.
Всі спроби дізнатись коли прибуде автобус були марними. Запізнення було майже годину - 40хв.
Через те, що жодного попередження не було, а також що не було зв‘язку із водіями я була вимушена купувати білет у іншого перевізника.
Близько 3:50 ранку до мене віддзвонився водій і , вибачте, без «доброї ночі» - грубе «ви з нами їдете чи ні?», на питання чому не можна було з ними сконтактуватись я відповіді не отримала.
Бувають різні ситуації, але не можна нехтувати клієнтами і допускати до таких ситуацій.
Перевізник спочатку скинув вину, що я вказала невірний номер (польський), хоча, відправлення було з Кракова і чому б я мала вказувати інший номер не зрозуміло. Потім після аргуметів з моєї сторони сказали, що вони взагалі були не зобов‘язані мене попереджувати, бо водії дзвонять тільки якщо запізнення більше години (але звідки пасажир має знати норму запізнення година, дві, а , може, три), на сам кінець перевізник взагалі спихнув всю вину на busfor.ua, сказали, що вони нк розуміють чому в квитку були невірні номери.
Кошти ніхто повернув, хоча я як пасажир була вчасно і очікувала автобус майже годину.
Безвідповідальна компанія, не раджу їх як перевізника.
1 согласен 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Перепрошуємо за незручності.