Купували у цьому магазині НОВУ колонку , відправили нам ії вже вскриту хоча дозволу ніхто на відкриття коробки не давав але це пів біди , через 2 тижні колонка перестала вмикатись і взагалі якось реагувати ( колонка в ідеальному стані ні подряпини , нічого) відправили по гарантії назад але в гарантії нам відмовили бо виявилось що всередині лопнута плата та все вкрито корозією. Як може бути що корпус весь цілий навіть подряпини на ній немає але ж якимось дивом там лопнута плата за все залито водою з карозією наче вона була у воді пів року ? Магазин порекомендував нам відремонтувати у них за ціною 10000 тыс. По ітогу ми відмовились бо цей ремонт дуже дорого та попросили відправити назад . Щоб ви розуміли вона прийшла та вся залита якимось супер клеєм . Це найгірший магазин в якому ми купували техніку , краще купуйте в іншому місці , бо вам пришлють замість нового товару який старий та зламаний ,відмовлять у гарантії та ще й зіпсуюсь товар ще більше якщо відмовитесь ремонтувати в них .
Вітаємо вас. Ми розуміємо, що ви розраховували на інший результат після відправки товару до нашого сервісу. Але давайте говорити відверто та чесно. Ви надіслали нам колонку з помітними плямами від води на корпусі, хоча у відгуку зазначили, що він виглядав ідеально. Уже на етапі зовнішнього огляду стало зрозуміло, у чому може бути причина несправності. Ми одразу відправили колонку до авторизованого сервісного центру, самостійно її не розбираючи.
Через кілька днів отримали офіційний висновок діагностики: «Виявлено потрапляння рідини у внутрішній обʼєм виробу. Тріщина тримача правого ПВ, окисли на головній платі та платі індикації, а також на шлейфі індикації». У такому випадку ремонт не підпадає під гарантійні зобов’язання. Саме тому ми запропонували вам ремонт на платній основі, вартість якого становила 7900 грн, а не ту суму, яку ви вказали у відгуку.
До речі, фото, які ви додали до свого відгуку, зроблені авторизованим сервісним центром і були передані вам нами для ознайомлення. Досить дивно, що ви вирішили використати їх у відгуку як доказ проти нас.
Вам був відправлений абсолютно новий товар, а повернувся він з очевидними слідами потрапляння вологи всередину пристрою.
touch.com.ua – это интернет магазин цифровой техники и аксессуаров. Компания «Touch» уже более 13 лет работает в сфере розничной продажи электроники на территории Днепра и других городов Украины. В актуальном каталоге присутствует техника Apple, смартфоны и телефоны, планшеты и ноутбуки, телевизоры, компьютерная техника и другие товары. Наш ассортимент постоянно пополняется,... подробнее
Замість нового прислали б/у - Отзывы о Touch (touch.com.ua)
Як може бути що корпус весь цілий навіть подряпини на ній немає але ж якимось дивом там лопнута плата за все залито водою з карозією наче вона була у воді пів року ?
Магазин порекомендував нам відремонтувати у них за ціною 10000 тыс. По ітогу ми відмовились бо цей ремонт дуже дорого та попросили відправити назад .
Щоб ви розуміли вона прийшла та вся залита якимось супер клеєм .
Це найгірший магазин в якому ми купували техніку , краще купуйте в іншому місці , бо вам пришлють замість нового товару який старий та зламаний ,відмовлять у гарантії та ще й зіпсуюсь товар ще більше якщо відмовитесь ремонтувати в них .
отзыв
Комментарии к отзыву
Через кілька днів отримали офіційний висновок діагностики: «Виявлено потрапляння рідини у внутрішній обʼєм виробу. Тріщина тримача правого ПВ, окисли на головній платі та платі індикації, а також на шлейфі індикації». У такому випадку ремонт не підпадає під гарантійні зобов’язання. Саме тому ми запропонували вам ремонт на платній основі, вартість якого становила 7900 грн, а не ту суму, яку ви вказали у відгуку.
До речі, фото, які ви додали до свого відгуку, зроблені авторизованим сервісним центром і були передані вам нами для ознайомлення. Досить дивно, що ви вирішили використати їх у відгуку як доказ проти нас.
Вам був відправлений абсолютно новий товар, а повернувся він з очевидними слідами потрапляння вологи всередину пристрою.