Ярослав Отзыв написан 28 октября, 2024 год13 просмотров
Замовляв миючий пилосос Xiaomi Dreame H12 Dual і все йшло не погано, але все таки отримав певний негативний досвід: пилосос прийшов з дефектом, не працює вологе прибирання. Відправив на наступний день назад із заявою на повернення коштів. Через декілька днів прийшло повідомлення від сервісу з актом прийому, де було вказано про наявні сліди експлуатації: незначні потертості, залишки вологи в бункері (волога була, бо інакше дізнатись що не працює вологе прибирання - немає можливості. Незначні подряпини - у мене під питанням, я бачив тут що у сервісу є фото фіксація товару для спірних моментів, було б цікаво побачити де і які потертості). Далі надходить повідомлення про підтвердження дефекту. Основний мій запит це повернення коштів, на що у відповідь "Товар в якому присутній недолік є товаром не належної якості і підлягає гарантійному обслуговуванню". Далі я намагаюсь пояснити що пилосос досить дорогий і навіщо мені техніка яка з коробки не працювала відповідно до заявлених функцій і після ремонту, аргументуючи що 14 днів не пройшло і товар не належної якості не з моєї вини.
Відповідь: Поверненню підлягає товар який не був у використанні, збережено заводські пломби, збережено споживчі властивості (тобто відсутні недоліки)
Але ж у Статті 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості наче є пункт що споживач може вимагати в тому числі і повернення коштів.
На запитання в месенджері досить не дуже охоче відповідають по швидкості. Якщо я помиляюсь, то чому не прозвучало чіткої відповіді на питання: чому я не можу повернути товар? Історія не закінчилась і поки товар в сервісі.
Добрий день, Ярославе! Ми розуміємо ваше занепокоєння і хочемо пояснити ситуацію більш детально. Можливо, у вас виникла плутанина між положеннями статей 8 і 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Стаття 9 стосується повернення товару належної якості протягом 14 днів, але наш з вами випадок стосується товару неналежної якості, що регулюється статтею 8. Відповідно до цієї статті, споживач може вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Розірвання договору та повернення коштів можливе лише у випадку істотного недоліку, наприклад, якщо дефект не може бути усунутим. На цей час пилосос знаходиться в авторизованому сервісі, і для усунення недоліка потрібен певний час.
Сподіваємось, що це роз’яснення відповідає на ваше питання щодо неможливості негайного повернення коштів за товар неналежної якості. Якщо вам потрібні фото незначних подряпин для ознайомлення, ми з без проблем надамо їх за вашим запитом. Подряпини дійсно незначні, але мали бути зафіксовані в акті і наразі вони не є причиною для відмови у поверненні коштів.
touch.com.ua – это интернет магазин цифровой техники и аксессуаров. Компания «Touch» уже более 13 лет работает в сфере розничной продажи электроники на территории Днепра и других городов Украины. В актуальном каталоге присутствует техника Apple, смартфоны и телефоны, планшеты и ноутбуки, телевизоры, компьютерная техника и другие товары. Наш ассортимент постоянно пополняется,... подробнее
Певні проблеми повернення товару - Отзывы о Touch (touch.com.ua)
Далі надходить повідомлення про підтвердження дефекту.
Основний мій запит це повернення коштів, на що у відповідь "Товар в якому присутній недолік є товаром не належної якості і підлягає гарантійному обслуговуванню".
Далі я намагаюсь пояснити що пилосос досить дорогий і навіщо мені техніка яка з коробки не працювала відповідно до заявлених функцій і після ремонту, аргументуючи що 14 днів не пройшло і товар не належної якості не з моєї вини.
Відповідь: Поверненню підлягає товар який не був у використанні, збережено заводські пломби, збережено споживчі властивості (тобто відсутні недоліки)
Але ж у Статті 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості наче є пункт що споживач може вимагати в тому числі і повернення коштів.
На запитання в месенджері досить не дуже охоче відповідають по швидкості. Якщо я помиляюсь, то чому не прозвучало чіткої відповіді на питання: чому я не можу повернути товар?
Історія не закінчилась і поки товар в сервісі.
отзыв
Комментарии к отзыву
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Розірвання договору та повернення коштів можливе лише у випадку істотного недоліку, наприклад, якщо дефект не може бути усунутим. На цей час пилосос знаходиться в авторизованому сервісі, і для усунення недоліка потрібен певний час.
Сподіваємось, що це роз’яснення відповідає на ваше питання щодо неможливості негайного повернення коштів за товар неналежної якості. Якщо вам потрібні фото незначних подряпин для ознайомлення, ми з без проблем надамо їх за вашим запитом. Подряпини дійсно незначні, але мали бути зафіксовані в акті і наразі вони не є причиною для відмови у поверненні коштів.