Второй месяц на сайте продается бухта телефонного провода под наименованием и в разделе цифровых диктофонов. Неужели есть сложности переместить артикул в соответствующ ий раздел или хотя бы дать четкое и фактическое его описание ?
На сайте почти всегда присутствует несколько противоречящих одно другому описаний товара. Никогда не понять на какое из них ориентироваться. Наверное, чтобы специально путать и запутать
Достоинства:
Реклама и обещания
Недостатки:
Сплошные сложности в итоге. Никогда не угадаешь на каком этапе. Ходьба по минному полю
Добрий день, у покупця, окрім ознайомлення з описом товару на сайті перед покупкою, є можливіть:
-звязатись безпосередньо з продавцем магазину, уточнити деталі; -зробити запит на додаткові фото товару; -особисто оглянути товар в магазині; -оглянути та протестувати товар у відділенні поштового перевізника до його покупки. Показать 1 ответ
01-18920722. Цитую опис товару з його сторінки на сайті: Хороший стан. Незначні ознаки використання. Економна альтернатива новому товару. Потертості і царапини по корпусу,облізла фарба. І на думку Техноскарбу це хороший стан )). Додаю скриншот з сайту разом з фото цього непотребу
Добрий день, систему оцінки та опису товарів ми не виносимо на обговорення на сторонніх ресурсах. Наші співробітники завжди надають додаткову інформацію по товару за запитом зацікавлених покупців.
Шановний представник компанії. Можливо, рівень вашої фаховості не дозволяє усвідомити наскільки безглуздо виглядаєте у своїй непослідовності. У передостанній відповіді ви написали: "З діалогу стало зрозуміло, що ви надали свої суб'єктивні зауваження до товару по фото, як третя особа, але ми їх взяли до уваги та опрацювали". У попередній все з точністю до навпаки: "...ми не можемо розглянути відгук,... Читать отзыв Шановний представник компанії. Можливо, рівень вашої фаховості не дозволяє усвідомити наскільки безглуздо виглядаєте у своїй непослідовності. У передостанній відповіді ви написали: "З діалогу стало зрозуміло, що ви надали свої суб'єктивні зауваження до товару по фото, як третя особа, але ми їх взяли до уваги та опрацювали". У попередній все з точністю до навпаки: "...ми не можемо розглянути відгук, оскільки до цього часу ми не отримали від вас інформаціїї, що підтверджує покупку товару, опис якого на вашу суб'єктивну думку - не відповідає дійсності". З кожною черговою відповіддю компанія лише підтверджує всю свою неспроможність вести конструктивний діалог та небажання вирішувати чи бодай адекватно реагувати на надану інформацію. В описаній чотирма відгуками ситуації, мова йшла не про купівлю товару, а невідповідність його опису реальному стану з наданням усіх необхідних доказів. До чого тут купівля якщо в описаному випадку її дійсно не було ? Тобто, на думку представника компанії, спочатку треба дати можливість Техноскарбу себе ошукати, та лише після цього писати скаргу. Особисто мені байдуже чи взято зрештою мій відгук до розгляду чи ні. З огляду на передостанню відповідь представника - так. З огляду на наступну - навпаки. Але товар, про який йшла мова, з сайту все таки прибрали. Проте, реальний стан безлічі інших товарів на сайті як не відповідав опису так і не відповідає, на що Техноскарб навмисно не звертає жодної уваги, провокуючи створення спірних ситуацій з покупцями. А пустими примітивними відписками представника компанія лише вкотре розкривається як бутони у букеті своєї непослідовності, алчності та брехливості.
Достоинства:
Жодних
Недостатки:
Плутаються самі та намагаються плутати інших. Замість простого вирішення питань
Добрий день, оскільки ви, представляючись різними іменами на цьому ресурсі, залишаєте відгуки про різні товари без надання документів про факт покупки, ми не маємо підстав розцінювати вас, як клієнта мережі, відповідно не можемо надати вам більше інформації з приводу звернень, ніж надали до цього моменту.
Якщо у вас є запитання стосовно придбаних товарів в мережі "Техноскарб", ми готові розглянути їх після, але після надання товарних чеків.
Рейтинг Техноскарбу в 1,6 насьогодні яскраво відображає їх ставлення до організації торгівлі в точках продажу, роботі інтернет-магазину та небажанні визнавати та виправляти власні помилки. Компанії потрібно в першу чергу зосереджуватись не на ідентифікації авторів відгуків, на що посилається представник. Бо це не входить до зони вашої відповідальності. Ваше завдання оперативно без зайвих дешевих відмазок реагувати на надану інформацію, прикладаючи... Читать отзыв Рейтинг Техноскарбу в 1,6 насьогодні яскраво відображає їх ставлення до організації торгівлі в точках продажу, роботі інтернет-магазину та небажанні визнавати та виправляти власні помилки. Компанії потрібно в першу чергу зосереджуватись не на ідентифікації авторів відгуків, на що посилається представник. Бо це не входить до зони вашої відповідальності. Ваше завдання оперативно без зайвих дешевих відмазок реагувати на надану інформацію, прикладаючи максимум зусиль на неповторення описаних прикладів у майбутньому. Тоді і рейтинг підвищиться. На показовому прикладі товару артикулу 01-18907482 продемонстровано намагання Техноскарбу вводити в оману покупців. До відгуку від 2.09 надано максимум інформації, включаючи артикул, та скриншоти з сайту, що містять реальні фото товару, виходячи з яких цей факт є очевидним, а не суб'єктивним, про що пише представник. Тому відгук буде закрито не тоді, коли представник вважатиме його опрацьованим на власний россуд, написавши, як сам каже, серію однотипних відповідей без суті, а лише коли описана у ньому проблема буде почута, прийнята до уваги та вирішена.
Достоинства:
Проблему з артикулом 01-18907482 після серії відгуків нарешті вирішено
Недостатки:
Комплексно вирішити проблему невідповідності опису стану товару на сайті реальному не вдалось
Добрий день, Олександре, нажаль, ми не можемо розглянути відгук, оскільки до цього часу ми не отримали від вас інформаціїї, що підтверджує покупку товару, опис якого на вашу суб'єктивну думку - не відповідає дійсності.
"Оскільки ми не отримали конкретної інформації в першому відгуку від 02.09.2022 р. стосовно факту покупки, то взяли до уваги лише питання неточності опису товару. " Саме причинам неточності опису кожної третьої позиції товару, представленого на сайті Техноскарбу до продажу і був присвячений відгук від 2 вересня. І до уваги представником його було взято не 2, а лише 7 числа. ... Читать отзыв "Оскільки ми не отримали конкретної інформації в першому відгуку від 02.09.2022 р. стосовно факту покупки, то взяли до уваги лише питання неточності опису товару. " Саме причинам неточності опису кожної третьої позиції товару, представленого на сайті Техноскарбу до продажу і був присвячений відгук від 2 вересня. І до уваги представником його було взято не 2, а лише 7 числа. І виключно після серії відгуків. Незважаючи на факт надання усієї необхідної інформації по конкретному прикладу, включаючи скриншоти з сайту та артикул товару. Тому прошу вирішити описану проблему комплексно та по суті.
Добрий день, по першому відгуку не було надано жодної інформації, що дозволила б нам ідентифікувати вас, як клієнта. Саме тому були поставлені уточнюючі запитання.
З діалогу стало зрозуміло, що ви надали свої суб'єктивні зауваження до товару по фото, як третя особа, але ми їх взяли до уваги та опрацювали.
Якщо у вас є скарги по конкретному замовленню, звертайтесь, будемо раді допомогти. Публікуючи ідентичні тексти без суті проблеми або стосовно закритого та опрацьованого відгуку з однією зіркою, ви безпідставно понижуєте рейтинг нашої компанії.
Отзыв о Техноскарб по адресу Київ, б-р Дружбы Народов, 25 Пояснюю чому. Після низки моїх звернень відносно шахрайських дій деяких представників компанії, неодноразово описаних нижче, замість покарання причетних до цього співробітників, задля неповторення такого у майбутньому, Техноскарб вирішив покарати мене, обмеживши у праві замовляти товар через їх сайт. Дійсно, навіщо їм розумний покупець, що викриває їх шахрайське болото ? Їх влаштовують лише безмозглі мовчазні лохи, що купуватимуть... Читать отзыв Пояснюю чому. Після низки моїх звернень відносно шахрайських дій деяких представників компанії, неодноразово описаних нижче, замість покарання причетних до цього співробітників, задля неповторення такого у майбутньому, Техноскарб вирішив покарати мене, обмеживши у праві замовляти товар через їх сайт. Дійсно, навіщо їм розумний покупець, що викриває їх шахрайське болото ? Їх влаштовують лише безмозглі мовчазні лохи, що купуватимуть непотреб не дивлячись ні на ціни, ні на якість. А тепер по суті. Шановний представник, яким чином ви провели мою ідентифікацію з подальшим блокуванням ? Адже тут немає моєї контактної інформації. Вірно, зясувавши хто саме придбав, даний товар, згідно наданої саме мною вам інформації. Бо на такій захудалій точці продажу як Порика, 13, другої схожої купівлі просто не було. Далі ви подивились картку покупця і зі злості анулювали моє останнє замовлення, знявши резерв без попередження. Знаєте, мені тепер просто не жити без цього товару. Якщо вам це принесло задоволення то це просто ваш рівень. Набагато нижче плінтуса. Так що, Вікторія, не вдавайте з себе цівку - вам вже давно це не йде. І не варто прикидатись дурнішою, ніж ви є насправді. Ви вже після самого першого відгуку з цього питання все зрозуміли, давно зясували, перевірили, але замість визнання власної провини продовжуєте прикидатись дурниками. Навіщо вам накладна, а тим більше мій паспорт якщо я з самого початку не вимагав повернення, а лише мав на меті привернути увагу до однієї з системних проблем у Техноскарбі ?!
Общаться с компанией через их сайт, на что ссылается их представитель, исходя из практики, - пустая трата времени. Они просто не отвечают или пишут отъявленный бред, что лишь затягивает решение вопроса на неопределенный срок. Собственно говоря, они везде так поступают, и данный пример наглядно это демонстрирует. Но на независимых порталах, в частности на данном, у них нет возможности... Читать отзыв Общаться с компанией через их сайт, на что ссылается их представитель, исходя из практики, - пустая трата времени. Они просто не отвечают или пишут отъявленный бред, что лишь затягивает решение вопроса на неопределенный срок. Собственно говоря, они везде так поступают, и данный пример наглядно это демонстрирует. Но на независимых порталах, в частности на данном, у них нет возможности зачищать концы, удаляя неугодную информацию. Поэтому в очередной раз повторяю для тупых, убогих, либо косящих под таковых, что целью серии моих отзывов относительно мошенничества ряда сотрудников вашей компании на примере продажи неисправного фотоаппарата лживым продавцом-консультантом магазина на В.Порика, 13 не был возврат товара. В Техноскарбе это сложный и неблагодарный процесс, отбирающий уйму времени и здоровья и, как правило, заканчивающийся ничем. Ничего доказывать туголобому представителю компании я не собираюсь. Так же как и он, ничего не обосновывая, в отместку за правду по итогам данной истории попытался заблокировать мне возможность дальнейших покупок в их магазинах. Вот все на что они способны. Написал подробнее некуда. И в очередной раз обратил внимание на то, что на самом деле представляет из себя этот ритейл бэушного хлама с их профессионально обученным вранью персоналом. Кому надо - прочли и сделали свои выводы. А горстке лжецов и злобных негодяев из Техноскарба, с чего начинал, - большущий минус в карму. Рано или поздно вам за все воздастся.
Компанія «Техноскарб» не може взяти до розгляду серію ваших звернень. Станом на 1.09.2022 р. ми не отримали жодної інформації, яка дала б можливість підтвердити покупку та ідентифікувати вас, як клієнта. Запит на надання переліку необхідної інформації проігноровано. Вищезазначене дає підстави класифікувати ряд звинувачень стосовно товарів та послуг мережі магазинів техніки «Техноскарб», як наклеп та маніпуляції з невідомою метою. Підтвердити покупку, факт невідповідності товару заявленим характеристикам або його несправність за умови відсутності даних про покупку від самого покупця, - не видається можливим.
Як добре, що завдяки серії моїх відгуків представник Техноскарбу не два рази на місяць, а двічі на добу став заходити на даний портал. Отже незначний прогрес має місце і з 5-го разу до представника компанії дещо дійшло. Браво ! Брехати б ще припинили та відучили від цього третину своїх співробітників. Знаючи умови, виписані вами на свою користь,... Читать отзыв Як добре, що завдяки серії моїх відгуків представник Техноскарбу не два рази на місяць, а двічі на добу став заходити на даний портал. Отже незначний прогрес має місце і з 5-го разу до представника компанії дещо дійшло. Браво ! Брехати б ще припинили та відучили від цього третину своїх співробітників. Знаючи умови, виписані вами на свою користь, з самого початку мова жодним чином не йшла про повернення товару, на чому було зроблено акцент ще на початку самого першого відгуку. Тим більше, що усі ваші відповіді категорично виключали цю можливість. Навпаки, ви стверджувли, що у даному випадку довести на якому етапі апарат був розукомплектований неможливо. Після того як я зясував і повідомив, про факт прийняття фотоапарату в такому стані ще в ломбарді до моменту його потрапляння в магазин для продажу, ваша позиція стала нікчемною і ви почали вигадувати нові байки. І вичерпавшись, зажаті в кут своєю ж брехнею та некомпетентністю, не вигадали нічого розумнішого ніж заблокувати мене, обмеживши в можливості купувати надалі товар у вашій мережі. Ви дійсно вважаєте, що такий крок вирішить системні проблеми у вашій компанії ? І деякі продавці, їх куратори чи декілька співробітників інтернет-магазину після цього припинять брехати ? Тобто таким чином компанія, що вважає себе національною мережею відшліфовує свою діяльність ? А якщо вже ви мене заблокували за те, що у своїх відгуках лише на одному з безлічі випадків викрив і детально розписав злочинну схему шахрайства, що процвітає у вашій структурі, то, впевнений, що документи та чеки, що підтверджують факт купівлі вам непотрібні. Бо ви і так вже все перевірили, про що свідчать ваші кроки. Інакше ніяк, бо розривається логічний звязок подій. Адже це елементарно і має бути зрозумілим навіть вам. Решта це брехня і маніпуляції, але виключно з вашого боку.
Представник компанії вичерпався та остаточно заплутався у власній брехні. Пише про маніпуляції. Непоганий термін, що як ніколи конкретно характеризує саме його поведінку. Цитую знову: "Останній відгук не може бути взятий до розгляду за відсутністю фактологічної інформації, але містить ознаки маніпуляції та наклепу". 1. Представник хоче сказати, що чотири попередніх відгука стосовно описаної події шахрайства, були взяті до... Читать отзыв Представник компанії вичерпався та остаточно заплутався у власній брехні. Пише про маніпуляції. Непоганий термін, що як ніколи конкретно характеризує саме його поведінку. Цитую знову: "Останній відгук не може бути взятий до розгляду за відсутністю фактологічної інформації, але містить ознаки маніпуляції та наклепу". 1. Представник хоче сказати, що чотири попередніх відгука стосовно описаної події шахрайства, були взяті до розгляду, а тільки останній ні. Але яка в цьому різниця якщо він як примітивний зек у всіх без виключення, врозріз із логікою та здоровим глуздом тупо "іде в отказ", починаючи з самого першого ? 2. Про які маніпуляції та наклеп іде мова, якщо в мене на руках придбаний у вас неробочий апарат та документи, що підтверджують факт його купівлі ? Можливо, це у Техноскарбу їх вже немає, бо зазвичай, вони так роблять, підчищаючи хвости, коли починає смердіти смаженим. - Продавець двічі збрехав. Про те, що апарат справний і про те, що власноруч його перевіряв. Це факт. - Збрехав фахівець, що заводить на сайт опис товару, маючи для цього картку товару з ломбарду, в якій вказано, що дана позиція приймалася як несправна. Це також факт. - Системно бреше представник компанії у своїх відповідях на даному порталі, що добре помітно якщо прослідкувати хронологію її відповідей на 4 попередніх відгука з одного й того ж питання. - Бреше й керівництво Техноскарбу, яке дозволяє та заохочує підлеглих до вищезазначених дій, замість жорсткого їх покарання з метою неповторення такого у майбутньому. Поясніть, Вікторія, де тут маніпуляція ? Напевно, лише у ваших брехливих та вибіркових відповідях. Дайте хоч одну відверту і по суті, відповівши на чотири питання, поставлених вам нижче.
З боку покупця не надано жодних даних, які можуть підтвердити факт здійснення покупки в магазині техніки «Техноскарб» та доказів несправності придбаної техніки.
Під фактологічною інформацією мається на увазі:
-Товарний чек -Номер замовлення -Інформація по товару: марка, модель -Фото виявленого дефекту
Клієнт не звертався в точку продажу, фізичний магазин «Техноскарб» для фіксації факту несправності придбаної техніки, також до нас не надходило жодних звернень до служби гарантії та повернення товару зі скаргами та запитом на опрацювання. Натомість залишено ряд відгуків в мережі інтернет, що містять безпідставні суб’єктивні обвинувачення працівників компанії «Техноскарб» від особи, що обмежена в отриманні повного спектру послуг компанії через порушення договору публічної оферти. Для розгляду звернення та оскарження рішення компанії необхідно звернутись у відділ гарантії та повернення, надавши чек на покупку та копію паспорта особи, що придбала товар.
Шановний представник компанії ! Вас - професійних шахраїв дискредитують не ті, хто пише негативні відгуки про зухвалі факти вашої брехні на усіх етапах співпраці, а ваші шахрайські дії і небажання слідувати елементарним нормам та правилам роздрібної торгівлі. У вас все гарно лише якщо дивитися зі сторони та читати ваші лесливі вислови. На практиці асе з точністю до навпаки.... Читать отзыв Шановний представник компанії ! Вас - професійних шахраїв дискредитують не ті, хто пише негативні відгуки про зухвалі факти вашої брехні на усіх етапах співпраці, а ваші шахрайські дії і небажання слідувати елементарним нормам та правилам роздрібної торгівлі. У вас все гарно лише якщо дивитися зі сторони та читати ваші лесливі вислови. На практиці асе з точністю до навпаки. Ви досі не провели жодних дій в напрямку покарання брехливого продавця, факти про що вам повідомили достеменно та відкритим текстом. Почитайте яку нісенітницю ви пишете в розрізі описаної нижче події:: 1. Нагадуємо, що вживаний товар вимагає від покупця перевірки перед придбанням всіма доступними способами, чому сприяє персонал магазину "Техноскарб".
2. Наші продавці-консультанти наполягають та всіляко сприяють допродажній перевірці техніки клієнтом. Якщо у вас залишились запитання, звертайтесь, будемо раді допомогти та проконсультуємо детально стосовно того, як купувати техніку з досвідом безпечно: з можливістю отримання гарантії або здійснення повернення.
Саме так: в мене залишились запитання. І з радістю, як пишете, допоможіть мені. Тільки не загальними фразами, що йдуть врозріз з реальністю, а конкретними відповідями на чотири запитання: 1. Яким чином, як ви пишете, продавець вказаного магазину, що більше курить на сходинах ніж стоїть за прилавком, посприяв, а тим більше,- наполягав в описаному випадку перевірці товару ? Відмовою, про яку я вам повідомив ? 2. Яким чином він провів допродажну підготовку ? Приховав елементи живлення та факт несправності внаслідок розукомплектування ? 3. Чому на сайті, через який робилося замовлення, цю інформацію не було відображено ? Ні до моменту резервування ні після ? 4. І чому навіть тоді, коли вже всім добре відомо, що в такому стані апарат поступив ще до ломбардного відділення, ви робите вигляд, що винен покупець, що пише вам-брехунам правду ? Саме з цього випливають всі проблеми, які на 99% складаються з вашої дешевої брехні, яку не бачить хіба що слаборозвинений. А ніяк не в тому, що хтось вам повідомив правдиву інформацію. І загальний рейтинг вашої компанії на будь яких порталах яскраво це відображає.
Останній відгук не може бути взятий до розгляду за відсутністю фактологічної інформації, але містить ознаки маніпуляції та наклепу.
Товар, з приводу якого залишено відгук, був придбаний клієнтом, що неодноразово порушував публічну оферту компанії та, на сьогодні, позбавлений можливості отримувати повний спектр послуг компанії «Техноскарб».
Пишу третий отзыв по одному и тому же вопросу. Ниже цитата из ответа представителя Техноскарба: "Ми хочемо, щоб досвід співпраці з нашою мережею був виключно позитивним, тому наполегливо рекомендуємо вам перевіряти техніку перед покупкою, якщо це видається можливим". В описанной мною ниже ситуации Техноскарб такой возможности мне не предоставил, так как продавец отказался проверять товар, сославшись на отсутствие элементов питания,... Читать отзыв Пишу третий отзыв по одному и тому же вопросу. Ниже цитата из ответа представителя Техноскарба: "Ми хочемо, щоб досвід співпраці з нашою мережею був виключно позитивним, тому наполегливо рекомендуємо вам перевіряти техніку перед покупкою, якщо це видається можливим". В описанной мною ниже ситуации Техноскарб такой возможности мне не предоставил, так как продавец отказался проверять товар, сославшись на отсутствие элементов питания, уверяя, что накануне все лично проверил и аппарат работал. А по факту в батарейном отсеке оказалась демонтированной вся контактная группа. Для Виктории Долюк, строчащей тут бездумные ответы из набора домашних заготовок методом "вырезать - вставить", призванной за хорошее вознаграждение отбеливать подорванную репутацию компании, объясню популярно: Виктория, контактная группа - это такие блестящие железки, которые находятся под пластиковой крышечкой, закрывающий батарейки. Без них, увы никак, потому что питание от батареек не поступит куда надо. Испариться они не могли, потому что железо плавится при гораздо большей температуре, чем температура воздуха в день покупки. Их просто не было изначально, в чем Техноскарб не хочет признаться, продолжая изворачиваться. Я уже провел собственное расследование и знаю, что данный товар принимался в ломбарде с этим дефектом. То есть как нерабочий. Но ни в его описании на сайте ни продавцом этот факт умышленно не был озвучен. Поэтому, Виктория, не стоит лукавить и разбрасываться серией громких, но пустых фраз и бесполезных рекомендаций, которые в вашей компании никогда не работали. А коль попались и нечем крыть - расслабьтесь и получайте удовольствие. И привыкайте читать ветку комментариев полностью, а не вырывать части из контекста.
Добрий день, раніше було надано вичерпну відповідь стосовно політики сприяння будь-яким перевіркам вживаної техніки збоку покупців компанії "Техноскарб". Ця політика залишається незмінною. Ви прийняли рішення щодо покупки на власний розсуд, без перевірки, з урахуванням того, що товар був у використанні. Також ви знехтували повідомленням продавця про неможливість перевірки товару через відсутність елементів живлення. Єдиним правильним рішенням була відмова від покупки неперевіреного на працездатність товару. Шановний Олександр, в нашій мережі до вас неодноразово застосовувались санкції, включно й через те, що всупереч правилам публічної оферти, ви видаєте себе за інших осіб. Ми поінформовані про чисельні спроби дискредитації компанії в особистих розмовах та на сайтах відгуків, в тому числі з використанням ненормативної лексики на адресу співробітників компанії. Разом з тим, ви продовжуєте купувати товари в нашій мережі, що свідчить про прийняття вами публічної оферти, яка представлена на офіційній вебсторінці нашої мережі. Нагадуємо, що вживаний товар вимагає від покупця перевірки перед придбанням всіма доступними способами, чому сприяє персонал магазину "Техноскарб".
Они даже ответить конкретно ничего не могут, не говоря уже о том, чтобы признаться в своей неправоте и желании облопошить любой ценой. Целью предыдущего отзыва ни в коем случае не была попытка возврата проданного неисправного барахла либо решения вопроса каким либо иным образом. На конкретном примере вопиющего свинства лишний раз обращаю внимание, что у этих барыг в крови нагреть и... Читать отзыв Они даже ответить конкретно ничего не могут, не говоря уже о том, чтобы признаться в своей неправоте и желании облопошить любой ценой. Целью предыдущего отзыва ни в коем случае не была попытка возврата проданного неисправного барахла либо решения вопроса каким либо иным образом. На конкретном примере вопиющего свинства лишний раз обращаю внимание, что у этих барыг в крови нагреть и обуть ближнего, для чего, собственно говоря, и написан предыдущий отзыв. Вместо того, чтобы досконально изучить описанную ситуацию и для приличия хотя бы принести извинения за своего брехуна-продавца, они общаются исключительно домашними заготовками, заблаговременно подготовлеными на все случаи их барыжной жизни. И ответ их представителя в очередной раз ярко это все подтверждает.
Добрий день, відповідь на ваш відгук містила конкретні факти. Ви, як покупець придбали товар без перевірки на власний розсуд та ризик. З метою уникнення таких ситуацій, що вочевидь можуть виникати при купівлі вживаної техніки, не нехтуйте потребою перевірки техніки на працездатність до покупки у відділенні чи магазині.
Наші продавці-консультанти наполягають та всіляко сприяють допродажній перевірці техніки клієнтом. Якщо у вас залишились запитання, звертайтесь, будемо раді допомогти та проконсультуємо детально стосовно того, як купувати техніку з досвідом безпечно: з можливістю отримання гарантії або здійснення повернення. Показать 1 ответ
Попри постійні обіцянки представниці компанії налагодити сталу роботу продавців, нічого так і не змінюється. Експерти та продавці чверті відділень по декілька діб не в змозі надати опис стану товару, що в продажу. Про фото взагалі мовчу.
Добрий день, ми вдячні за відгук про наш магазин техніки. Всі запити на додаткову інформацію по товару опрацьовуються в порядку черги. Ми робимо все можливе, щоб прискорити оцифрування товару, який фізично знаходиться в різних офлайн магазинах по всій Україні. Повідомте, будь ласка, номер замовлення з яким виникли проблеми, або артикул товару, по якому вниникла затримка з наданням фото. Показать 1 ответ
Добрий день, будемо вдячні за конкретику: день звернення, номер замовленя або, можливо, ім'я менеджера. Ми проведемо роз'яснювальну роботу з метою покращення клієнтського сервісу. Дякуємо за відгук.
Продавец магазина на Кольцова 13 два дня вчера и сегодня не в состоянии не говоря о фото, хотя бы на словах описать состояние кофемолки и пылесоса. Для описания состояния товара достаточно полминуты. Со слов этого эксперта, даже их у него нет все двое суток подряд из за нескончаемого потока клиентов. Зато на объяснение этих причин у него есть время по... Читать отзыв Продавец магазина на Кольцова 13 два дня вчера и сегодня не в состоянии не говоря о фото, хотя бы на словах описать состояние кофемолки и пылесоса. Для описания состояния товара достаточно полминуты. Со слов этого эксперта, даже их у него нет все двое суток подряд из за нескончаемого потока клиентов. Зато на объяснение этих причин у него есть время по нескольку минут по телефону молоть одну и ту же чушь о которой написал выше. В итоге, пылесос уже продан. И время на это получается у него нашлось. Короче говоря, умом вас не понять
Добрий день, дякуємо за відгук. Дійсно, у вказаний період часу спостерігалась надмірна завантаженість магазину, з чим пов'язана затримка у наданні додаткової інформації по товару. Ми приносимо вибачення за завдані незручності, керівництво поінформоване щодо ситуації, з продавцем проведено роз'яснювальну роботу. В майбутньому ми усунемо такі затримки у роботі з клієнтами. Показать 1 ответ
Специально для представителе Техноскарба, который традиционно юлит, уводя разговор в сторону от темы вопроса ,повторяю в третий раз. Любое перемещение из магазина планшета, о котором идет речь в двух предыдущих отзывах, было умышленно заблокировано продавцом услуги. Если до сих пор непонятно, объясню еще популярнее. Руководство специально заблокировало оформление заказа на данную позицию, включая и возможность отправки Новой почтой. Иными... Читать отзыв Специально для представителе Техноскарба, который традиционно юлит, уводя разговор в сторону от темы вопроса ,повторяю в третий раз. Любое перемещение из магазина планшета, о котором идет речь в двух предыдущих отзывах, было умышленно заблокировано продавцом услуги. Если до сих пор непонятно, объясню еще популярнее. Руководство специально заблокировало оформление заказа на данную позицию, включая и возможность отправки Новой почтой. Иными словами говоря, ради привлечения клиентов ряд позиций на примере данного случая, выставляется на сайт с ценой, купить по которой технически отсутствует возможность. Потом товар дооценивается и лишь после этого программно открывается доступ к его покупке. Соответственно по совершенно иной цене. Надеюсь, все кто до сих пор своими ответами делали вид, что не понимают сути, теперь все поняли. Как и большинство покупателей, которые давно привыкли к непорядочности данного продавца.
Добрий день, ми проаналізували логи по товару, про який йде мова у зверненнях. Планшет Самсунг артикул 01-18817208 за ціною 1100 грн. ніколи не числився на балансі магазину "Техноскарб" в місті Бориспіль. Більше того його ціна була незмінна та становила 800 грн., товар було закріплено за київським відділенням магазину техніки.
Вынужден написать снова, потому что после любого ответа, зачастую не по теме вопроса, представитель Техноскарба в ветке отзыва больше ничего не читает и не комментирует. Предыдущий отзыв стал следствием не факта дооценки товара, что уже никого не удивляет. И даже не двойная его дооценка, чего раньше не было. Вопрос заключался в отказе от отправки... Читать отзыв Вынужден написать снова, потому что после любого ответа, зачастую не по теме вопроса, представитель Техноскарба в ветке отзыва больше ничего не читает и не комментирует. Предыдущий отзыв стал следствием не факта дооценки товара, что уже никого не удивляет. И даже не двойная его дооценка, чего раньше не было. Вопрос заключался в отказе от отправки товара из магазина, перемещение из которого открыто и возможно. Подтверждением чему стало перемещение из Борисполя в Киев указанного товара спустя всего лишь несколько часов после. То есть продавец в лице Техноскарба умышленно заблокировал отправку товара на сайте для того чтобы успеть поднять цену вдвое.
Добрий день, такий спосіб доставки для клієнтів, як переміщення товару в офлайн-магазин, зараз недоступний. Доставка здійснюється лише на відділення Нової пошти за умови 100% передплати за товар.
Зверніть увагу, що й вичерпну відповідь по суті звернень вони не надають. Їх питають про одне, а вони всім підряд слово в слово одне й те ж відповідають навіть не читаючи повідомлень до кінця. Ще й рекламу якогось проктолога в тексті своєї відповіді додають. Бо й тут намагаються заробляти.
Добрий день, ваше питання входить до типових запитань та відповідей з якими зтикається наша команда, тому відповідь уніфікована.
Стосовно контекстно-медійної реклами від Google, яку ви побачили поряд з нашою відповіддю на сайті відгуків: на показ рекламних оголошень впливає пошукова історія вашого бразуера, а відповідальною за розміщення та фінансування такої реклами є компанія Google.
Не советую пользователься их сайтом и вообще иметь с этой фирмой что-то общее заказывал не кто даже не перезвонил пришлось самому набирать оплатил онлайн ждал на смс про отправку долго не приходило в итоге решил набрать сказали что товар уже зарезервирован владельцем задаётся вопрос зачем вообще выставлять этот товар в интернете магазин ?!!
Добрий день, інформація на сайті про товар обновилась з певною затримкою. На момент оформлення покупки через інтернет-магазин "Техноскарб", товар вже було продано у відокремленому магазині. Приносимо вибачення за незручності.
Техноскарб обманює, зробив замовлення через сайт #416068 техноскарб мультиметр оплатив онлайн доставку оплатив наявними бонусами смс про відправку ттн не надійшло в додатку нова пошта дізнався шо доставка 81грн. я повинен платить на кул центр набрав 05.04.22 там хлопець паскудний не захотів навіть допомогти, дуже незадоволений роботою техноскарбу.
Добрий день, зараз в магазині техніки "Техноскарб" немає безкоштовної доставки, включно за рахунок бонусів. Вартість послуг формує служба кур'єрської доставки Нова пошта. Оскільки від вас надійшла відмова від отримання товару, кошти було повернено в повному розмірі.
продавец поступил по Свински с г.Херсон зделал звонок в магазин артикул 01-18768535 он скинул фото на вайбер я написал ему что заказую, заказ через сайт блокировался я набрав на кулцентр техноскарба вияснилось что продавец продал его, нельзя так подло поступать!!!!!
На момент оформлення покупки через інтернет-магазин "Техноскарб", товар вже було продано у відокремленому магазині, саме тому сайт блокував покупку товару, через відсутність його у наявнсті на поточний час. Дякуємо за звернення, впевнені, що наступна покупка буде обов'язково вдалою.
Здравствуйте, возникла ситуация 19.02.2022. №410612 заказа, заказал его примерно в 18-19 часов вечера, зарезервировал и жду когда на моей личной страничке в моем кабинете появяться фото товара, но прошли сутки и примерно в 19.00 смотрю в кабинете заказ отменен, вопросом к менеджеру который часто общаеться со мной, я был обескуражен его ответом, дескать сайт не обновился и его купили... Читать отзыв Здравствуйте, возникла ситуация 19.02.2022. №410612 заказа, заказал его примерно в 18-19 часов вечера, зарезервировал и жду когда на моей личной страничке в моем кабинете появяться фото товара, но прошли сутки и примерно в 19.00 смотрю в кабинете заказ отменен, вопросом к менеджеру который часто общаеться со мной, я был обескуражен его ответом, дескать сайт не обновился и его купили еще сутки назад, а вы его успели зарезервировать онлайн на сайте. Интересно кто это его мог купить фотоаппарат ценой 26.000 грн. Прямо вот так сразу в магазине. А я жду фото сутки и ничего не получаю, кроме подозрения что кто то возможно сам продавец в магазине или его знакомый захотели купить его себе, а меня красиво так техника мол глюкнула и они купили его себе. Просьба разобраться в сложившейся
Добрий день, вказаний товар було продано у окремому офлайн магазині "Техноскарб" раніше, аніж сайт отримав та відобразив інформацію стосовно продажу. Впевнені, що наступного разу ваша покупка буде вдалою. Дякуємо за звернення.
Пользовалась этим магазином 2 раза.В первый раз наверное просто повезло,заказала телефон,уже работает 2 года. Решила заказать второй телефон,но тут что-то пошло не так..Забрала телефон на почте,включила,проверила,все ок вроде. Прийдя домой вставила симку,поставила на зарядку и началось:телефон зависает на стадии включения и не до конца не включается. Ну думаю,зарядится и все будет ок. Но нет,так и не включился.Я уже почитав в... Читать отзыв Пользовалась этим магазином 2 раза.В первый раз наверное просто повезло,заказала телефон,уже работает 2 года. Решила заказать второй телефон,но тут что-то пошло не так..Забрала телефон на почте,включила,проверила,все ок вроде. Прийдя домой вставила симку,поставила на зарядку и началось:телефон зависает на стадии включения и не до конца не включается. Ну думаю,зарядится и все будет ок. Но нет,так и не включился.Я уже почитав в инете о данной ошибке,пробовала сама. Но снова не получилось.Пишу в поддержку о данной ситуации. Мне рекомендуют скачать какие-то приложения и самостоятельно починить телефон.С каких блин делов я должна чинить якобы телефон в рабочем состоянии по вашим словам ?? Пишу,что хочу вернуть его и забрать деньги. Оказывается,на телефоне должна была быть какая-то голографическая наклейка и без неё телефон не примут. Я рассматрев тел,нашла только следы от неё. Я так понимаю,она приклеилась к пленке,в которую был завернут тел на почте. Я это все выбросила,не обращая внимания на какие-то наклейки. У меня и мысли не было о возврате товара. Что имеем: я без телефона и без денег. Обратилась в защиту прав потребителей. Надеюсь помогут. Очень обидно.
Достоинства:
Нет
Недостатки:
Длительная доставка,обман в работоспособности товара.
Добрий день, у відповідь на звернення служба підтримки надала Вам покрокові інструкції стосовно виведення телефону із сервісного режиму.
Також, стало відомо про те, що голографічна пломба на товарі відсутня, натомість є голографічні залишки. Це свідчить про те, що гарантійна пломба була пошкоджена. Відповідно до умов надання добровільної гарантії, пошкодження гарантійної пломби призводить до втрати гарантії на товар.
В них зараз акція -10% на всі товари. вилазить товар 770 грн, через 2 хв ціна міняється на 870 грн. була ціна 20 000 грн, через 3 год поміняли на 21 000 грн. от і вам скидка в 10% - вони ще й заробляють більше на товарі з цею скидкою.
Добрий день, дякуємо за відгук. Ситуація, описана у відгуку може бути пов'язана із переоцінкою нових позицій техніки, що надходять до продажу та завантаженням цієї інформації онлайн, котра проходить із затримкою. Першопочатково товар приймається на баланс у окремий офлайн-магазин. Далі формується картка товару у інтернет-магазині. За цей проміжок часу новий товар може дооцінюватись. Показать 1 ответ
Заказал телефон №400358 с доставкой в отделение Новой Почты. На сайте было указано, что состояние товара как нового, полная, комплектация, чек, гарантия и т.д. При получении всё было, как на сайте. Я проверил все основные функции и поехал домой. Спустя 2х дней пользования, телефон брал жене, она сказала, что АКБ садится очень быстро, сигнал WiFi пропадает. Я позвонил на горячую... Читать отзыв Заказал телефон №400358 с доставкой в отделение Новой Почты. На сайте было указано, что состояние товара как нового, полная, комплектация, чек, гарантия и т.д. При получении всё было, как на сайте. Я проверил все основные функции и поехал домой. Спустя 2х дней пользования, телефон брал жене, она сказала, что АКБ садится очень быстро, сигнал WiFi пропадает. Я позвонил на горячую линию и попросил сделать возврат, так как у меня есть г враг. Они сказали, сделать заявку. Заявку отправил и вуаля, мне отказали. Говорят, у вас не гарантийный случай. На сайте и гарантии говорится, что если имеется гарантийный случай, а это дефект, неисправность не по вине покупателя, то в течении 14 дней можно сделать возврат или в течении 30 дней сделать обмен на товар такой же суммы или дороже с доплатой. Я продолжил звонить и писать. Каждый день, новые заявки и снова ответ, что отказ. Спустя 10 дней, на мою очередную заявку снова ответили, что я предоставил не достоверную информацию. Я скажу так, эта компания, это мошенники. У меня есть гарантия, у меня есть проблемы с телефоном и мне тут же отказали в гарантии и возврате. Люди, лучше купите новое в магазине в кредит или рассрочку, чем у этих мошенников, которые в случае какой-то проблемы, вас просто буду игнорировать, и вас сделают крайним
Добрий день, дякуємо за відгук. Стосовно повернення та гарантії ви отримали відповідь від відповідального працівника. Причина повернення товару достеменно не відома до цього часу. За початковою версією товар купувався на подарунок та не підійшов, далі було озвучено, що батарея недостатньо довго тримає заряд, але відповісти конкретно на запитання скільки саме тримає батарея - не видалось можливим. Потім з'явилась нова версія повернення з приводу невідповідної роботи WiFi. Показать 1 ответ
Читайте предыдущий отзыв и все поймете. Прикрепляю скриншоты. Когда им нечего ответить по сути - они пишут что попало. И вы никогда не добьетесь от них правды. Такие гнилые у них порядки и большинство менеджмента, который, собственно говоря, эти правила и изобретает. Ощущение, что ответы готовит не доктор философии, а продавец самого захудалого магазина. Просто им... Читать отзыв Читайте предыдущий отзыв и все поймете. Прикрепляю скриншоты. Когда им нечего ответить по сути - они пишут что попало. И вы никогда не добьетесь от них правды. Такие гнилые у них порядки и большинство менеджмента, который, собственно говоря, эти правила и изобретает. Ощущение, что ответы готовит не доктор философии, а продавец самого захудалого магазина. Просто им так комфортно, а на все остальное они делают с большой колокольни. Только что буквально прислали приглашение снова совершать у них покупки ко Дню Святого Валентина. Каким образом, интересно, в свете того, что ответила несколько часов назад Виктория Витальевна Долюк ? Вот так у них все и работает. Компания - карточный дом, где правая рука не знает, что делает левая.
Смотрю на серию запоздалых ответов представителя "Техноскарба" и убеждаюсь как правы все, кто пишет про то, какие они на самом деле лживые и изворотливые негодяи. Куда ни глянь так они прямо кругом правы, кристально чисты и невинны словно ангелы во плоти, а все что пишут про них, это, наверное, происки злющих конкурентов и сплошная неправда. Вы хоть читаете текст, на... Читать отзыв Смотрю на серию запоздалых ответов представителя "Техноскарба" и убеждаюсь как правы все, кто пишет про то, какие они на самом деле лживые и изворотливые негодяи. Куда ни глянь так они прямо кругом правы, кристально чисты и невинны словно ангелы во плоти, а все что пишут про них, это, наверное, происки злющих конкурентов и сплошная неправда. Вы хоть читаете текст, на который отвечаете или лишь бы что наляпать ? Серия ответов ни о чем. Комментарии в личке они вообще игнорируют, - ответили что попало для видимости в основной ветке и с плеч долой. Поэтому вынужден написать новый отзыв для внесения ясности произошедшего, подробно описанного в отзыве от 4.01.22 относительно из ряда вон выходящей ситуации, сложившейся с заказом 393939. Первый эпизод вранья от их представителя то, что никто мне не звонил, на что они ссылаются, а если бы даже и звонили, то я бы все равно не смог ответить, так как находился там, о чем написано в первом отзыве. А еще есть официально признаные Техноскарбом каналы связи как их чат и вайбер, в которых аналогично от них нет никакой входящей информации. Или согласно каких то надуманных правил уже после подтверждения заказа покупатель должен в режиме 24/7 находиться на телефонной связи в ожидании звонка ? До момента подтверждения заказа мы отлично пообщались с менеджером интернет-магазина Дмитрием, все предметно обсудили, после чего он подтвердил заказ. Но дело даже не в этом. В ответе представителя как всегда применен их излюбленный прием,- изложен набор фраз из серии "вокруг да около" без объяснения конкретных причин произошедшего ? Если, допустим, даже и звонили, как пытаются утверждать, то с какой целью ? Что хотели сообщить ? Что кое у кого из сотрудников возникло непреодолимое желание продать товар своему знакомому, что, собственно говоря, в итоге и сделано ? Какое такое страшное нарушение было выявлено, на которое ссылается их представитель, в результате чего мой заказ был аннулирован ? В чем его суть ? Конкретно.
Стосовно замовлення №393939 відповідь надано нижче у коментарях. Клієнтом порушено Договір публічної оферти, про що повідомлено неодноразово у відповідь на звернення в гостьовій книзі на сайті "Техноскарб". Нами зафіксовані багаторазові спроби дублювання облікових записів від клієнта Філімонова Олександра Вікторовича, що призвело до обмеження можливості обслуговуватись в інтернет-магазині техніки "Техноскарб". Показать 1 ответ
Техноскарб - это комиссионный магазин техники. Здесь вы сможете купить БУ технику в лучшем состоянии и по лучшим ценам. Все, что не было выкуплено в ломбарде "Скарбниця" попадет в магазин комиссий Техноскарб. Все товары, которые представлены в этом магазине проходят тщательную проверку и диагностику, вы сможете быть спокойны и не переживать о... подробнее
Сайт живет своей жизнью
Загалом принципи роботи алгоритмів нашого сайту та організації його функціоналу не є предметом обговорення в рамках відгуків клієнтів.
Дякуємо за розуміння,
магазин техніки "Техноскарб" Показать 1 ответ
Новейшая модель диктофона
Дякуємо за зворотнй зв'язок
планшет Samsung galaxy
-звязатись безпосередньо з продавцем магазину, уточнити деталі;
-зробити запит на додаткові фото товару;
-особисто оглянути товар в магазині;
-оглянути та протестувати товар у відділенні поштового перевізника до його покупки. Показать 1 ответ
Рибальська катушка Shimano
Хороший стан. Незначні ознаки використання. Економна альтернатива новому товару. Потертості і царапини по корпусу,облізла фарба.
І на думку Техноскарбу це хороший стан )). Додаю скриншот з сайту разом з фото цього непотребу
Протиречиві відповіді представника
"З діалогу стало зрозуміло, що ви надали свої суб'єктивні зауваження до товару по фото, як третя особа, але ми їх взяли до уваги та опрацювали".
У попередній все з точністю до навпаки:
"...ми не можемо розглянути відгук,... Читать отзыв Шановний представник компанії. Можливо, рівень вашої фаховості не дозволяє усвідомити наскільки безглуздо виглядаєте у своїй непослідовності. У передостанній відповіді ви написали:
"З діалогу стало зрозуміло, що ви надали свої суб'єктивні зауваження до товару по фото, як третя особа, але ми їх взяли до уваги та опрацювали".
У попередній все з точністю до навпаки:
"...ми не можемо розглянути відгук, оскільки до цього часу ми не отримали від вас інформаціїї, що підтверджує покупку товару, опис якого на вашу суб'єктивну думку - не відповідає дійсності".
З кожною черговою відповіддю компанія лише підтверджує всю свою неспроможність вести конструктивний діалог та небажання вирішувати чи бодай адекватно реагувати на надану інформацію.
В описаній чотирма відгуками ситуації, мова йшла не про купівлю товару, а невідповідність його опису реальному стану з наданням усіх необхідних доказів. До чого тут купівля якщо в описаному випадку її дійсно не було ? Тобто, на думку представника компанії, спочатку треба дати можливість Техноскарбу себе ошукати, та лише після цього писати скаргу. Особисто мені байдуже чи взято зрештою мій відгук до розгляду чи ні. З огляду на передостанню відповідь представника - так. З огляду на наступну - навпаки. Але товар, про який йшла мова, з сайту все таки прибрали. Проте, реальний стан безлічі інших товарів на сайті як не відповідав опису так і не відповідає, на що Техноскарб навмисно не звертає жодної уваги, провокуючи створення спірних ситуацій з покупцями. А пустими примітивними відписками представника компанія лише вкотре розкривається як бутони у букеті своєї непослідовності, алчності та брехливості.
Якщо у вас є запитання стосовно придбаних товарів в мережі "Техноскарб", ми готові розглянути їх після, але після надання товарних чеків.
Проблема у спілкуванні з представником
Непослідовність у вирішенні питань
Саме причинам неточності опису кожної третьої позиції товару, представленого на сайті Техноскарбу до продажу і був присвячений відгук від 2 вересня. І до уваги представником його було взято не 2, а лише 7 числа. ... Читать отзыв "Оскільки ми не отримали конкретної інформації в першому відгуку від 02.09.2022 р. стосовно факту покупки, то взяли до уваги лише питання неточності опису товару. "
Саме причинам неточності опису кожної третьої позиції товару, представленого на сайті Техноскарбу до продажу і був присвячений відгук від 2 вересня. І до уваги представником його було взято не 2, а лише 7 числа. І виключно після серії відгуків. Незважаючи на факт надання усієї необхідної інформації по конкретному прикладу, включаючи скриншоти з сайту та артикул товару. Тому прошу вирішити описану проблему комплексно та по суті.
З діалогу стало зрозуміло, що ви надали свої суб'єктивні зауваження до товару по фото, як третя особа, але ми їх взяли до уваги та опрацювали.
Якщо у вас є скарги по конкретному замовленню, звертайтесь, будемо раді допомогти. Публікуючи ідентичні тексти без суті проблеми або стосовно закритого та опрацьованого відгуку з однією зіркою, ви безпідставно понижуєте рейтинг нашої компанії.
Представник продовжує брехати
Відсутність документів, підтверджуючих факт покупки товару в магазинах "Техноскарб", не дає змоги взяти до розгляду ваше звернення.
Надайте, будь ласка, товарний чек про покупку для подальшої роботи над відгуком.
З повагою, магазин техніки "Техноскарб"
Покупка не підтверджена
Компанія «Техноскарб» не може взяти до розгляду серію ваших звернень. Станом на 1.09.2022 р. ми не отримали жодної інформації, яка дала б можливість підтвердити покупку та ідентифікувати вас, як клієнта. Запит на надання переліку необхідної інформації проігноровано.
Вищезазначене дає підстави класифікувати ряд звинувачень стосовно товарів та послуг мережі магазинів техніки «Техноскарб», як наклеп та маніпуляції з невідомою метою.
Підтвердити покупку, факт невідповідності товару заявленим характеристикам або його несправність за умови відсутності даних про покупку від самого покупця, - не видається можливим.
Засуетились
Станом на 31.08.2022 р. магазин та контакт-центр не отримали жодної інформації/документів, які доводять факт придбання техніки в "Техноскарб".
Наразі претензії на сайті відгуків щодо несправності - не можуть бути взяти до розгляду.
З повагою, мережа магазинів техніки "Техноскарб"
Манипуляторы
"Останній відгук не може бути взятий до розгляду за відсутністю фактологічної інформації, але містить ознаки маніпуляції та наклепу".
1. Представник хоче сказати, що чотири попередніх відгука стосовно описаної події шахрайства, були взяті до... Читать отзыв Представник компанії вичерпався та остаточно заплутався у власній брехні. Пише про маніпуляції. Непоганий термін, що як ніколи конкретно характеризує саме його поведінку. Цитую знову:
"Останній відгук не може бути взятий до розгляду за відсутністю фактологічної інформації, але містить ознаки маніпуляції та наклепу".
1. Представник хоче сказати, що чотири попередніх відгука стосовно описаної події шахрайства, були взяті до розгляду, а тільки останній ні. Але яка в цьому різниця якщо він як примітивний зек у всіх без виключення, врозріз із логікою та здоровим глуздом тупо "іде в отказ", починаючи з самого першого ?
2. Про які маніпуляції та наклеп іде мова, якщо в мене на руках придбаний у вас неробочий апарат та документи, що підтверджують факт його купівлі ? Можливо, це у Техноскарбу їх вже немає, бо зазвичай, вони так роблять, підчищаючи хвости, коли починає смердіти смаженим.
- Продавець двічі збрехав. Про те, що апарат справний і про те, що власноруч його перевіряв. Це факт.
- Збрехав фахівець, що заводить на сайт опис товару, маючи для цього картку товару з ломбарду, в якій вказано, що дана позиція приймалася як несправна. Це також факт.
- Системно бреше представник компанії у своїх відповідях на даному порталі, що добре помітно якщо прослідкувати хронологію її відповідей на 4 попередніх відгука з одного й того ж питання.
- Бреше й керівництво Техноскарбу, яке дозволяє та заохочує підлеглих до вищезазначених дій, замість жорсткого їх покарання з метою неповторення такого у майбутньому.
Поясніть, Вікторія, де тут маніпуляція ? Напевно, лише у ваших брехливих та вибіркових відповідях. Дайте хоч одну відверту і по суті, відповівши на чотири питання, поставлених вам нижче.
Під фактологічною інформацією мається на увазі:
-Товарний чек
-Номер замовлення
-Інформація по товару: марка, модель
-Фото виявленого дефекту
Клієнт не звертався в точку продажу, фізичний магазин «Техноскарб» для фіксації факту несправності придбаної техніки, також до нас не надходило жодних звернень до служби гарантії та повернення товару зі скаргами та запитом на опрацювання.
Натомість залишено ряд відгуків в мережі інтернет, що містять безпідставні суб’єктивні обвинувачення працівників компанії «Техноскарб» від особи, що обмежена в отриманні повного спектру послуг компанії через порушення договору публічної оферти.
Для розгляду звернення та оскарження рішення компанії необхідно звернутись у відділ гарантії та повернення, надавши чек на покупку та копію паспорта особи, що придбала товар.
Завравшиеся мошенники
1. Нагадуємо, що вживаний товар вимагає від покупця перевірки перед придбанням всіма доступними способами, чому сприяє персонал магазину "Техноскарб".
2. Наші продавці-консультанти наполягають та всіляко сприяють допродажній перевірці техніки клієнтом. Якщо у вас залишились запитання, звертайтесь, будемо раді допомогти та проконсультуємо детально стосовно того, як купувати техніку з досвідом безпечно: з можливістю отримання гарантії або здійснення повернення.
Саме так: в мене залишились запитання. І з радістю, як пишете, допоможіть мені. Тільки не загальними фразами, що йдуть врозріз з реальністю, а конкретними відповідями на чотири запитання:
1. Яким чином, як ви пишете, продавець вказаного магазину, що більше курить на сходинах ніж стоїть за прилавком, посприяв, а тим більше,- наполягав в описаному випадку перевірці товару ? Відмовою, про яку я вам повідомив ?
2. Яким чином він провів допродажну підготовку ? Приховав елементи живлення та факт несправності внаслідок розукомплектування ?
3. Чому на сайті, через який робилося замовлення, цю інформацію не було відображено ? Ні до моменту резервування ні після ?
4. І чому навіть тоді, коли вже всім добре відомо, що в такому стані апарат поступив ще до ломбардного відділення, ви робите вигляд, що винен покупець, що пише вам-брехунам правду ?
Саме з цього випливають всі проблеми, які на 99% складаються з вашої дешевої брехні, яку не бачить хіба що слаборозвинений. А ніяк не в тому, що хтось вам повідомив правдиву інформацію. І загальний рейтинг вашої компанії на будь яких порталах яскраво це відображає.
Товар, з приводу якого залишено відгук, був придбаний клієнтом, що неодноразово порушував публічну оферту компанії та, на сьогодні, позбавлений можливості отримувати повний спектр послуг компанії «Техноскарб».
Барыжные пустомели
"Ми хочемо, щоб досвід співпраці з нашою мережею був виключно позитивним, тому наполегливо рекомендуємо вам перевіряти техніку перед покупкою, якщо це видається можливим".
В описанной мною ниже ситуации Техноскарб такой возможности мне не предоставил, так как продавец отказался проверять товар, сославшись на отсутствие элементов питания,... Читать отзыв Пишу третий отзыв по одному и тому же вопросу. Ниже цитата из ответа представителя Техноскарба:
"Ми хочемо, щоб досвід співпраці з нашою мережею був виключно позитивним, тому наполегливо рекомендуємо вам перевіряти техніку перед покупкою, якщо це видається можливим".
В описанной мною ниже ситуации Техноскарб такой возможности мне не предоставил, так как продавец отказался проверять товар, сославшись на отсутствие элементов питания, уверяя, что накануне все лично проверил и аппарат работал. А по факту в батарейном отсеке оказалась демонтированной вся контактная группа. Для Виктории Долюк, строчащей тут бездумные ответы из набора домашних заготовок методом "вырезать - вставить", призванной за хорошее вознаграждение отбеливать подорванную репутацию компании, объясню популярно: Виктория, контактная группа - это такие блестящие железки, которые находятся под пластиковой крышечкой, закрывающий батарейки. Без них, увы никак, потому что питание от батареек не поступит куда надо. Испариться они не могли, потому что железо плавится при гораздо большей температуре, чем температура воздуха в день покупки. Их просто не было изначально, в чем Техноскарб не хочет признаться, продолжая изворачиваться. Я уже провел собственное расследование и знаю, что данный товар принимался в ломбарде с этим дефектом. То есть как нерабочий. Но ни в его описании на сайте ни продавцом этот факт умышленно не был озвучен. Поэтому, Виктория, не стоит лукавить и разбрасываться серией громких, но пустых фраз и бесполезных рекомендаций, которые в вашей компании никогда не работали. А коль попались и нечем крыть - расслабьтесь и получайте удовольствие. И привыкайте читать ветку комментариев полностью, а не вырывать части из контекста.
Шановний Олександр, в нашій мережі до вас неодноразово застосовувались санкції, включно й через те, що всупереч правилам публічної оферти, ви видаєте себе за інших осіб.
Ми поінформовані про чисельні спроби дискредитації компанії в особистих розмовах та на сайтах відгуків, в тому числі з використанням ненормативної лексики на адресу співробітників компанії. Разом з тим, ви продовжуєте купувати товари в нашій мережі, що свідчить про прийняття вами публічної оферти, яка представлена на офіційній вебсторінці нашої мережі.
Нагадуємо, що вживаний товар вимагає від покупця перевірки перед придбанням всіма доступними способами, чому сприяє персонал магазину "Техноскарб".
Вруны Вруны
За то у них все сопутствует и тем более в области боевых действий
Наживаются на войне
И снова про барыг
Наші продавці-консультанти наполягають та всіляко сприяють допродажній перевірці техніки клієнтом. Якщо у вас залишились запитання, звертайтесь, будемо раді допомогти та проконсультуємо детально стосовно того, як купувати техніку з досвідом безпечно: з можливістю отримання гарантії або здійснення повернення. Показать 1 ответ
А воз и ныне там
Как эта компания до сих пор работает
Странности персонала
Шалокруты3
Шалокруты2
Суцільна брехня
Стосовно контекстно-медійної реклами від Google, яку ви побачили поряд з нашою відповіддю на сайті відгуків: на показ рекламних оголошень впливає пошукова історія вашого бразуера, а відповідальною за розміщення та фінансування такої реклами є компанія Google.
Не рекомендую!!!
ОБМАНИВАЮТЬ
Подло поступают некоторие продавци
Дякуємо за звернення, впевнені, що наступна покупка буде обов'язково вдалою.
Продавцы магазина покупают технику себе, а покупателей с их резервом к
Продают товар в нерабочем состоянии
Решила заказать второй телефон,но тут что-то пошло не так..Забрала телефон на почте,включила,проверила,все ок вроде. Прийдя домой вставила симку,поставила на зарядку и началось:телефон зависает на стадии включения и не до конца не включается. Ну думаю,зарядится и все будет ок. Но нет,так и не включился.Я уже почитав в... Читать отзыв Пользовалась этим магазином 2 раза.В первый раз наверное просто повезло,заказала телефон,уже работает 2 года.
Решила заказать второй телефон,но тут что-то пошло не так..Забрала телефон на почте,включила,проверила,все ок вроде. Прийдя домой вставила симку,поставила на зарядку и началось:телефон зависает на стадии включения и не до конца не включается. Ну думаю,зарядится и все будет ок. Но нет,так и не включился.Я уже почитав в инете о данной ошибке,пробовала сама. Но снова не получилось.Пишу в поддержку о данной ситуации. Мне рекомендуют скачать какие-то приложения и самостоятельно починить телефон.С каких блин делов я должна чинить якобы телефон в рабочем состоянии по вашим словам ?? Пишу,что хочу вернуть его и забрать деньги. Оказывается,на телефоне должна была быть какая-то голографическая наклейка и без неё телефон не примут. Я рассматрев тел,нашла только следы от неё. Я так понимаю,она приклеилась к пленке,в которую был завернут тел на почте. Я это все выбросила,не обращая внимания на какие-то наклейки. У меня и мысли не было о возврате товара.
Что имеем: я без телефона и без денег. Обратилась в защиту прав потребителей. Надеюсь помогут. Очень обидно.
Також, стало відомо про те, що голографічна пломба на товарі відсутня, натомість є голографічні залишки. Це свідчить про те, що гарантійна пломба була пошкоджена. Відповідно до умов надання добровільної гарантії, пошкодження гарантійної пломби призводить до втрати гарантії на товар.
Акції - обман
вилазить товар 770 грн, через 2 хв ціна міняється на 870 грн.
була ціна 20 000 грн, через 3 год поміняли на 21 000 грн.
от і вам скидка в 10% - вони ще й заробляють більше на товарі з цею скидкою.
Першопочатково товар приймається на баланс у окремий офлайн-магазин. Далі формується картка товару у інтернет-магазині. За цей проміжок часу новий товар може дооцінюватись. Показать 1 ответ
Отказали в гарантии без оснований
Спустя 2х дней пользования, телефон брал жене, она сказала, что АКБ садится очень быстро, сигнал WiFi пропадает. Я позвонил на горячую... Читать отзыв Заказал телефон №400358 с доставкой в отделение Новой Почты. На сайте было указано, что состояние товара как нового, полная, комплектация, чек, гарантия и т.д. При получении всё было, как на сайте. Я проверил все основные функции и поехал домой.
Спустя 2х дней пользования, телефон брал жене, она сказала, что АКБ садится очень быстро, сигнал WiFi пропадает. Я позвонил на горячую линию и попросил сделать возврат, так как у меня есть г враг. Они сказали, сделать заявку.
Заявку отправил и вуаля, мне отказали. Говорят, у вас не гарантийный случай.
На сайте и гарантии говорится, что если имеется гарантийный случай, а это дефект, неисправность не по вине покупателя, то в течении 14 дней можно сделать возврат или в течении 30 дней сделать обмен на товар такой же суммы или дороже с доплатой.
Я продолжил звонить и писать. Каждый день, новые заявки и снова ответ, что отказ. Спустя 10 дней, на мою очередную заявку снова ответили, что я предоставил не достоверную информацию.
Я скажу так, эта компания, это мошенники. У меня есть гарантия, у меня есть проблемы с телефоном и мне тут же отказали в гарантии и возврате.
Люди, лучше купите новое в магазине в кредит или рассрочку, чем у этих мошенников, которые в случае какой-то проблемы, вас просто буду игнорировать, и вас сделают крайним
Компания системного вранья
Запутались в своем вранье