Анастасія Отзыв написан 7 декабря, 2024 год7 просмотров
Часто замовляли доставку і були дуже задоволені всим. Проте останній раз залишив дуже і дуже негативні емоції. Зробили замовлення теплого сету Сенсей заздалегідь, за декілька годин, вказавши потрібний час. Його прийняли. Ми самостійно зателефонували, щоб уточнити чи не повпливає блекаут на замовлення і нам сказали, що все добре і в разі чого повідомлять. Чекали в назначений час але замовлення все ще готувалось і за декілька хвилин до закриття закладу наше замовлення просто відмінили, без попередження і вибачення. Ми зателефонували щоб дізнатися в чому справа, на що нам відповіли, що нічого не можуть з цим зробити, незважаючи на те що ми замовляли заздалегідь і уточнювали чи не буде проблем. Просто немає слів! Це був останній раз коли ми робили замовлення. Дуже розчарувались в одному з улюблених закладів. 4 согласны 1 не согласен
Доброго вечора, дякуємо за відгук. Насамперед просимо у Вас вибачення! Ми дуже цінуємо ваше зауваження, і обіцяємо докласти зусиль, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. Дякуємо за розуміння. З повагою, ваш Sushi Master💛
Жахливий сервіс - Отзывы о Суши Мастер, Киев
4 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву