Доброго дня. Купив на Stylus Стайлер Dyson Airwrap Long Volumise hair styler (Strawberry bronze/Blush pink) (581840-01) (EU) 1 шт 27999 грн Замовлення №3986593 Купував даний стайлер на подарунок. Все було добре , доти поки при відкритті товару виявилось , що частина насадок мають візуальний дефект, а саме потертість. Відразу звернувся в службу підтримки сайту з відповідним листом та прикріпленими фото. У заміні пошкоджених елементів мені було відмовлено, аргументуючи це тим, що я мав відмовитися від товару при його отримані. Ви ж розумієте , коли купуєш щось на подарунок , відкривати товар , а тим більше починати його розгортати зі всіляких упаковок і плівок не дуже хочеться перед тим як будеш його дарувати. Я думаю , що всі прекрасно розуміють , що такі пошкодження наносити спеціально немає ніякого сенсу, тим більше я у своєму зверненні попросив замінити мені саме ці елементи, а не цілий стайлер. Так я само я зазначив , що товар повністю зберіг свій товарний вигляд , ми його не вмикали та ніяк не використовували і тому, якщо змоги замінити пошкоджені деталі немає можливості , попросив зробити повернення товару. Вийшло так , що нікого не цікавлять на Stylus "відносини з клієнтом". Це був перший і останній раз , що я скористався послугами цього продавця! 3 согласны 1 не согласен
Нам дуже шкода, що покупка в нашому магазині не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. Ми перевірили інформацію за Вашим замовленням і хотіли б відмітити, що повернення або обмін товару належної якості, здійснюється протягом 14-ти днів з моменту покупки товару, у відповідності до чинного Законодавства України, ст. 9, п.1. Закону про захист прав споживачів, за умови, якщо товар не було введено в експлуатацію, збережено товарний вигляд, плівки, пломби та ярлики та упаковку. В такому разі, ми не можемо прийняти даний пристрій до узгодження повернення чи обміну.
Додатково, хочемо зазначити, що кожному клієнту, без виключення, ми надаємо можливість при отриманні ретельно оглянути товар та відмовитись у разі невідповідності, незалежно від способу отримання. Проте, як бачимо, ми отримали Ваше звернення щодо подряпин вже після того як Ви отримали товар, в такому разі визначити яким чином виникло пошкодження, під час тертя в пакуванні чи після введення в експлуатацію, для нас, на жаль, не є можливим.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Не рекомендую нікому нічого купувати у Stylus. Доставка пошкоджених товарів це про Stylus. - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
Купив на Stylus Стайлер Dyson Airwrap Long Volumise hair styler (Strawberry bronze/Blush pink) (581840-01) (EU)
1 шт
27999 грн
Замовлення №3986593
Купував даний стайлер на подарунок. Все було добре , доти поки при відкритті товару виявилось , що частина насадок мають візуальний дефект, а саме потертість. Відразу звернувся в службу підтримки сайту з відповідним листом та прикріпленими фото. У заміні пошкоджених елементів мені було відмовлено, аргументуючи це тим, що я мав відмовитися від товару при його отримані. Ви ж розумієте , коли купуєш щось на подарунок , відкривати товар , а тим більше починати його розгортати зі всіляких упаковок і плівок не дуже хочеться перед тим як будеш його дарувати. Я думаю , що всі прекрасно розуміють , що такі пошкодження наносити спеціально немає ніякого сенсу, тим більше я у своєму зверненні попросив замінити мені саме ці елементи, а не цілий стайлер. Так я само я зазначив , що товар повністю зберіг свій товарний вигляд , ми його не вмикали та ніяк не використовували і тому, якщо змоги замінити пошкоджені деталі немає можливості , попросив зробити повернення товару. Вийшло так , що нікого не цікавлять на Stylus "відносини з клієнтом". Це був перший і останній раз , що я скористався послугами цього продавця!
3 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за зворотній зв'язок.
Нам дуже шкода, що покупка в нашому магазині не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. Ми перевірили інформацію за Вашим замовленням і хотіли б відмітити, що повернення або обмін товару належної якості, здійснюється протягом 14-ти днів з моменту покупки товару, у відповідності до чинного Законодавства України, ст. 9, п.1. Закону про захист прав споживачів, за умови, якщо товар не було введено в експлуатацію, збережено товарний вигляд, плівки, пломби та ярлики та упаковку. В такому разі, ми не можемо прийняти даний пристрій до узгодження повернення чи обміну.
Додатково, хочемо зазначити, що кожному клієнту, без виключення, ми надаємо можливість при отриманні ретельно оглянути товар та відмовитись у разі невідповідності, незалежно від способу отримання. Проте, як бачимо, ми отримали Ваше звернення щодо подряпин вже після того як Ви отримали товар, в такому разі визначити яким чином виникло пошкодження, під час тертя в пакуванні чи після введення в експлуатацію, для нас, на жаль, не є можливим.
Сподіваємось на Ваше розуміння!