Оксана Отзыв написан 10 марта, 2024 год35 просмотров
Наступного дня після покупки віддала навушника на діагностику (лівий не вмикався). Після діагностики замінили іншими. В комплектації самого телефону не було зарядного пристрою, тільки шнур до нього (ще додаткові витрати), про що на сайті не вказано. За місяць після покупки віддала телефон на діагностику. Під час зарядки вимкнувся і не вмикався взагалі. Мені відмовили у гарантійному ремонті та анулювали гарантійний талон в односторонньому порядку, оскільки знайшли невелику щербинку на корпусі. В акті проведення діагностики неісправностей сервісний центр зробив висновок, що данний пристрій не підлягає під гарантійний ремонт у зв'язку з порушенням гарантійних умов, а саме: механічне пошкодження. На сайті магазину ви не зможете залишити відгук, а тим паче негативний. Цей магазин не зацікавлений у вирішенні суперечок, що виникли, а також ремонтувати за гарантією, добре прикриваючись законом "Про захист прав споживачів" і забуваючи, що в тому ж законі написано, що споживач має право на ЯКІСНИЙ товар. Нікому не раджу щось купувати в цьому магазині, він не несе відповідальності за товар (як показав досвід: не високої якості). 3 согласны
Оксано, наш сервісний центр з радістю приймає на гарантійне обслуговування товари клієнтів й стараються вирішувати ті чи інші запити клієнта оперативно, в термін , котрий обумовлений документацією, що видається при покупці.
Як ми бачимо, Ви звернулись до сервісного центру щодо смартфону заявивши, що він не заряджається.
Далі, Ваш товар було прийнято на діагностику, в ході якої Ваш пристрій було оглянуто й встановлено, що девайс має механічні пошкодження , а саме, вмятина на корпусі, сколи, а також вигнутий корпус.
Слід додати, що в гарантійній документації не зазначається ступінь величини механічного пошкодження, який зазнає товар, а важливий сам факт його наявності. Крім цього, не мало важливим є і те, що корпус девайсу вигнутий.
Той факт, що Вами були порушені умови експлуатації товару й гарантійні зобов'язання і слугує тим, що Ваш пристрій було знято з гарантії й в подальшому , на жаль, даний смартфон обслуговуватись по гарантії в нашому сервісному центрі не може.
Що стосується якості товару, то ми як Інтернет-магазин гарантуємо, що товар, котрий ми продаємо являється працюючим і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Як видно, з історії Вашого замовлення пристрій був у використанні місяць й , звісно ж, ми як Інтернет - магазин не можемо нести відповідальності за те, яким чином Ви користуєтесь девайсом, проте, для клієнта в якості гарантії надається гарантійний талон , де прописані детально умови гарантійного обслуговування та умови за якими, споживачу може бути відмовлено в гарантії.
Крім цього, що стосується норм повернення , котрі передбачені чинним Законодавством України Про Захист Прав Споживачів, то нами вони були в повній мірі дотримані.
Хотіли б також доповнити нашу відповідь й тим фактом, що помимо смартфону Ви дійсно до нас звернулись з навушниками, придбаними в нашому Інтернет-магазині й, оскільки гарантійних зобов'язань Вами порушено не було, для Вас у відповідний термін було узгоджено повернення коштів чи обмін товару й Ви обрали саме обмін.
Тому, підсумовуючи вищесказане ми б хотіли донести, що, все таки, ми діємо в рамках, котрі встановлені як гарантійною документацією, так і чинним Законодавством України Про Захист Прав Споживачів й, на жаль, ми не можемо відремонтувати товар по гарантії, якщо споживачем ці ж гарантійні зобов'язання було порушено.
Бажаємо Вам в подальшому отримувати тільки позитивні емоції від покупок! Дякуємо за відгук!
Так, на Ваш товар діяла гарантія від магазину 1 рік, котра включала в себе цілу низку умов, що зазначені в документації, з якою Ви мали можливість ознайомитись як на момент покупки так і на момент звернення до сервісного центру.
Ми надали Вам розгорнуту відповідь й повторно повідомляємо Вам, що всі умови гарантійного обслуговування прописані у гарантійному талоні.
В документації не вказано, що пристрій не має бути у використанні, там вказано, що пристрій не має містити механічних пошкоджень, тощо. Оскільки, Вами дані умови були порушені, відповідно, Ваш пристрій було знято з гарантії. На превеликий жаль Ви не берете до уваги , що умови гарантійного обслуговування з Вашого боку були порушені й саме тому, Ваш пристрій не може обслуговуватись більше по гарантії. Наші спеціалісти залюбки проводять гарантійне обслуговування, однак, для цього мають бути дотримані умови. Пристрій, котрий має механічні пошкодження жодним чином не може обслуговуватись по гарантії.
За посиланням на файлообмінник надаємо Вам фото, котрі були зроблені в сервісному центрі: https://fex.net/ru/s/nkn4mct
Попри Ваш негативний зворотній зв'язок ми бажаємо Вам в подальшому отримувати виключно позитивні емоції від покупок!
Дякуємо повторно за відгук та проявлений інтерес до нашого Інтернет-магазину!
Дякую за відповідь. Нікому не рекомендую цей інтернет-магазині, бо він в будь якому разі буде намагатись шукати незначні пошкодження товару, щоб не виконувати гарантійні обов'язки.
Добрий день, Оксано! Дякуємо і Вам за доповнення до відгуку, проте, вся вичерпна інформація Вам була вже надана. Зокрема, Вам були надані фото, акт, відповідне пояснення, а також у Вас як споживача наявний гарантійний талон, де прописані всі умови гарантійного обслуговування.
Вадиме, добрий день! Нам шкода, що у Вас остаточне враження про співпрацю з нашим Інтернет-магазином все ж таки, негативне, оскільки, ми в свою чергу зробили все від себе можливе, аби вирішити Ваше питання компромісним шляхом.
Нагадаємо, що через деякий час після покупки Ви звернулись до нас із запитом щодо повернення товару, проте, під час огляду Вашої мишки було встановлено, що товар був у використанні, про це свідчать подряпини , потертості та забруднення, відповідно, посилаючись на статтю 9, пункт 1, Вам було відмовлено в поверненні коштів чи обміну товару. Дана іформація була зафіксована в акті прийому-передачі товару до сервісного центру.
Проте, в ході тривалих перемовин адміністрацією Інтернет-магазину все ж таки, було запропоновано Вам повернення з уцінкою в розмірі 15% й надалі, враховуючи , що Ви повернули товар в не товарному вигляді, він може продаватись тільки в категорії " Уцінка ", й Ви погодились на даний варіант та отримали Ваші кошти в магазині. Повідомляємо Вам, що на нашій практиці немає жодного випадку, де б клієнту було відмовлено у поверненні безпідставно, оскільки ми діємо тільки в рамках чинного Законодавства України Про Захист Прав Споживачів.
Дякуємо за проявлений інтерес до нашого Інтернет-магазину!
Доброго дня! Якщо б Ви не прийняли товар, ми би тоді зустрілись з Вами у суді, обов'язково. Свої права треба відстоювати, навіть з таким магазином, як Ви.
Ви мені продали вже вживаний товар, який я повернув .... на наступний день, та пошкодити так товар, як він був пошкоджений, просто неможливо за декілька годин!
Я не збираюсь з Вами переписуватись, але попередити інших покупців - маю право!
Шановні покупці, будте обережні, не купляйте в цьому магазині зовсім нічого, бо повернути товар буде дуже важно, практично неможливо!
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
придбано смартфон НТС U23 Pro та навушники НТС True Wireless - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
В комплектації самого телефону не було зарядного пристрою, тільки шнур до нього (ще додаткові витрати), про що на сайті не вказано.
За місяць після покупки віддала телефон на діагностику. Під час зарядки вимкнувся і не вмикався взагалі. Мені відмовили у гарантійному ремонті та анулювали гарантійний талон в односторонньому порядку, оскільки знайшли невелику щербинку на корпусі.
В акті проведення діагностики неісправностей сервісний центр зробив висновок, що данний пристрій не підлягає під гарантійний ремонт у зв'язку з порушенням гарантійних умов, а саме: механічне пошкодження.
На сайті магазину ви не зможете залишити відгук, а тим паче негативний. Цей магазин не зацікавлений у вирішенні суперечок, що виникли, а також ремонтувати за гарантією, добре прикриваючись законом "Про захист прав споживачів" і забуваючи, що в тому ж законі написано, що споживач має право на ЯКІСНИЙ товар.
Нікому не раджу щось купувати в цьому магазині, він не несе відповідальності за товар (як показав досвід: не високої якості).
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Оксано, наш сервісний центр з радістю приймає на гарантійне обслуговування товари клієнтів й стараються вирішувати ті чи інші запити клієнта оперативно, в термін , котрий обумовлений документацією, що видається при покупці.
Як ми бачимо, Ви звернулись до сервісного центру щодо смартфону заявивши, що він не заряджається.
Далі, Ваш товар було прийнято на діагностику, в ході якої Ваш пристрій було оглянуто й встановлено, що девайс має механічні пошкодження , а саме, вмятина на корпусі, сколи, а також вигнутий корпус.
Слід додати, що в гарантійній документації не зазначається ступінь величини механічного пошкодження, який зазнає товар, а важливий сам факт його наявності. Крім цього, не мало важливим є і те, що корпус девайсу вигнутий.
Той факт, що Вами були порушені умови експлуатації товару й гарантійні зобов'язання і слугує тим, що Ваш пристрій було знято з гарантії й в подальшому , на жаль, даний смартфон обслуговуватись по гарантії в нашому сервісному центрі не може.
Що стосується якості товару, то ми як Інтернет-магазин гарантуємо, що товар, котрий ми продаємо являється працюючим і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Як видно, з історії Вашого замовлення пристрій був у використанні місяць й , звісно ж, ми як Інтернет - магазин не можемо нести відповідальності за те, яким чином Ви користуєтесь девайсом, проте, для клієнта в якості гарантії надається гарантійний талон , де прописані детально умови гарантійного обслуговування та умови за якими, споживачу може бути відмовлено в гарантії.
Крім цього, що стосується норм повернення , котрі передбачені чинним Законодавством України Про Захист Прав Споживачів, то нами вони були в повній мірі дотримані.
Хотіли б також доповнити нашу відповідь й тим фактом, що помимо смартфону Ви дійсно до нас звернулись з навушниками, придбаними в нашому Інтернет-магазині й, оскільки гарантійних зобов'язань Вами порушено не було, для Вас у відповідний термін було узгоджено повернення коштів чи обмін товару й Ви обрали саме обмін.
Тому, підсумовуючи вищесказане ми б хотіли донести, що, все таки, ми діємо в рамках, котрі встановлені як гарантійною документацією, так і чинним Законодавством України Про Захист Прав Споживачів й, на жаль, ми не можемо відремонтувати товар по гарантії, якщо споживачем ці ж гарантійні зобов'язання було порушено.
Бажаємо Вам в подальшому отримувати тільки позитивні емоції від покупок! Дякуємо за відгук!
Ми надали Вам розгорнуту відповідь й повторно повідомляємо Вам, що всі умови гарантійного обслуговування прописані у гарантійному талоні.
В документації не вказано, що пристрій не має бути у використанні, там вказано, що пристрій не має містити механічних пошкоджень, тощо. Оскільки, Вами дані умови були порушені, відповідно, Ваш пристрій було знято з гарантії. На превеликий жаль Ви не берете до уваги , що умови гарантійного обслуговування з Вашого боку були порушені й саме тому, Ваш пристрій не може обслуговуватись більше по гарантії. Наші спеціалісти залюбки проводять гарантійне обслуговування, однак, для цього мають бути дотримані умови. Пристрій, котрий має механічні пошкодження жодним чином не може обслуговуватись по гарантії.
За посиланням на файлообмінник надаємо Вам фото, котрі були зроблені в сервісному центрі: https://fex.net/ru/s/nkn4mct
Попри Ваш негативний зворотній зв'язок ми бажаємо Вам в подальшому отримувати виключно позитивні емоції від покупок!
Дякуємо повторно за відгук та проявлений інтерес до нашого Інтернет-магазину!
Бажаємо Вам гарного дня!
Прохання, будь ласка, вказати № Вашого замовлення.
Нагадаємо, що через деякий час після покупки Ви звернулись до нас із запитом щодо повернення товару, проте, під час огляду Вашої мишки було встановлено, що товар був у використанні, про це свідчать подряпини , потертості та забруднення, відповідно, посилаючись на статтю 9, пункт 1, Вам було відмовлено в поверненні коштів чи обміну товару. Дана іформація була зафіксована в акті прийому-передачі товару до сервісного центру.
Проте, в ході тривалих перемовин адміністрацією Інтернет-магазину все ж таки, було запропоновано Вам повернення з уцінкою в розмірі 15% й надалі, враховуючи , що Ви повернули товар в не товарному вигляді, він може продаватись тільки в категорії " Уцінка ", й Ви погодились на даний варіант та отримали Ваші кошти в магазині. Повідомляємо Вам, що на нашій практиці немає жодного випадку, де б клієнту було відмовлено у поверненні безпідставно, оскільки ми діємо тільки в рамках чинного Законодавства України Про Захист Прав Споживачів.
Дякуємо за проявлений інтерес до нашого Інтернет-магазину!
Ви мені продали вже вживаний товар, який я повернув .... на наступний день, та пошкодити так товар, як він був пошкоджений, просто неможливо за декілька годин!
Я не збираюсь з Вами переписуватись, але попередити інших покупців - маю право!
Шановні покупці, будте обережні, не купляйте в цьому магазині зовсім нічого, бо повернути товар буде дуже важно, практично неможливо!
Дякую!