Богдана Отзыв написан 27 сентября, 2023 год63 просмотра
Хочу доповнити відгук, який писала раніше! 👇🏻 (Отже, 11.09.23 я замовила на сайті макбук, приїхав він у Львів 16.09.23, прийшла отримати макбук 17.09 відкривши коробку він був ПОДЕРТИЙ (я замовляла вітринний варіан і такого не повинно було бути, так сказав консультант, тобто , ті хто відправляли товар, навіть не оглянули, що максимально безвідповідально!) . Консультант , сказав що нам відправлять інший і буде він у Львові 20-21.09.23 Ок! Дзвонить менеджер, каже , що він буде 23.09.23. Ну нехай вже! Але тепер дзвонять знову і говорять що він буде 27.09.23…. Це просто жесть, так довго свій товар я ще не чекала! Цікаво чи приїде мій макбук 27-го? Чи знову перенесуть доставку?)
Сьогодні 27.09. Подзвонили зі Стилусу , повідомили що сьогодні знову доставки не буде, треба ще зачекати 1-2 дні. запитали конкретну причину, відповіли, що дізнаються і передзвонять. Ок! Телефонують і говорять, що ноутбука, просто НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ !!!! Я просто в шоці, вони тупо весь цей час годували обіцянками! Я з 11.09 по 27.09 чекала , просто ні на що! Мене просто обманювали!!!!
Ми дякуємо Вам за зворотній зв'язок та приносимо найщиріші вибачення за доставлені незручності!
Хотіли б відмітити , що ми працюємо як Інтернет-магазин й більшість товарів йдуть під замовлення за термінами, котрі вказані у картці кожного товару на нашому сайті. Крім цього, слід відмітити, що у вітринних варіантах дійсно можуть бути потертості й не товарний вигляд, як у нового пристрою, котрий не є представленим на вітрині й зберігається в коробці в тому стані, в якому було передбачено виробником. Зі свого боку, нами завжди вказується інформація в картці товару щодо зовнішнього стану вітринного варіанту. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що наші спеціалісти перевіряють ретельно технічний стан перед відправкою клієнту вітринного зразку.
Нам дуже прикро, що досвід співпраці з нашим Інтернет-магазином не приніс Вам бажаних позитивних емоцій, однак, ми постараємось зробити все від себе можливе, аби покупки в нашому магазині були приємними для клієнтів!
Було написано , що він у відмінному стані, про будь які потертості вказано не було! Це по-перше, по-друге, якби були, як Ви зазначили «незначні потертості» , не було б проблем! А там на цілу кришку дисплею царапина!
Короче, у мене немеє слів, на рахунок Вашого «сервісу» , не рекомендуватиму нікому цей магазин!
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Обман і не повага до сврїх клієнтів! - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
(Отже, 11.09.23 я замовила на сайті макбук, приїхав він у Львів 16.09.23, прийшла отримати макбук 17.09 відкривши коробку він був ПОДЕРТИЙ (я замовляла вітринний варіан і такого не повинно було бути, так сказав консультант, тобто , ті хто відправляли товар, навіть не оглянули, що максимально безвідповідально!) . Консультант , сказав що нам відправлять інший і буде він у Львові 20-21.09.23 Ок!
Дзвонить менеджер, каже , що він буде 23.09.23. Ну нехай вже!
Але тепер дзвонять знову і говорять що він буде 27.09.23…. Це просто жесть, так довго свій товар я ще не чекала! Цікаво чи приїде мій макбук 27-го? Чи знову перенесуть доставку?)
Сьогодні 27.09. Подзвонили зі Стилусу , повідомили що сьогодні знову доставки не буде, треба ще зачекати 1-2 дні. запитали конкретну причину, відповіли, що дізнаються і передзвонять. Ок!
Телефонують і говорять, що ноутбука, просто НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ !!!!
Я просто в шоці, вони тупо весь цей час годували обіцянками!
Я з 11.09 по 27.09 чекала , просто ні на що!
Мене просто обманювали!!!!
Категорично НЕ рекомендую цей магазин!!!!
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми дякуємо Вам за зворотній зв'язок та приносимо найщиріші вибачення за доставлені незручності!
Хотіли б відмітити , що ми працюємо як Інтернет-магазин й більшість товарів йдуть під замовлення за термінами, котрі вказані у картці кожного товару на нашому сайті. Крім цього, слід відмітити, що у вітринних варіантах дійсно можуть бути потертості й не товарний вигляд, як у нового пристрою, котрий не є представленим на вітрині й зберігається в коробці в тому стані, в якому було передбачено виробником. Зі свого боку, нами завжди вказується інформація в картці товару щодо зовнішнього стану вітринного варіанту. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що наші спеціалісти перевіряють ретельно технічний стан перед відправкою клієнту вітринного зразку.
Нам дуже прикро, що досвід співпраці з нашим Інтернет-магазином не приніс Вам бажаних позитивних емоцій, однак, ми постараємось зробити все від себе можливе, аби покупки в нашому магазині були приємними для клієнтів!
Сподіваємось на Ваше розуміння!
Було написано , що він у відмінному стані, про будь які потертості вказано не було! Це по-перше, по-друге, якби були, як Ви зазначили «незначні потертості» , не було б проблем! А там на цілу кришку дисплею царапина!
Короче, у мене немеє слів, на рахунок Вашого «сервісу» , не рекомендуватиму нікому цей магазин!