Марія Отзыв написан 5 сентября, 2023 год9 просмотров
Продають не оригінальний товар. Навушники приїхали в погнутій коробці, наче її хтось пожував. Звук просто треш, наче він йде з металевого ведра. При перегляді відео два навушники шумлять, і так сильно, що перебивають саме відео. Навушники брала в довгу поїздку, щоб дивитися фільми, після цього вони підуть в смітник, в прямому сенсі.
Нам дуже прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином.
Однак, ми перевірили всю інформацію та готові повідомити наступне.
Ви придбали навушники Samsung IC100 Type-C Earphones White (EO-IC100BWEGRU) за ціною 498 грн. з гарантією від виробника 12 місяців, що вказано на нашому сайті в картці обраного Вами товару.
Слід відмітити, що ми на ринку працюємо досить багато років й на нашій практиці немає випадків продажу не оригінальної продукції. Крім цього, варто зауважити, що кожен клієнт може перевірити товар при отриманні й тільки після перевірки приймати остаточне рішення про покупку , не в залежності від вартості товару чи способу доставки. Як ми бачимо, Ви отримали Ваше замовлення на відділенні перевізника й перш за все, у разі, якщо пакування товару було прим'яте чи пошкоджене, то Ви вправі відмовитись від посилки й скласти при цьому акт-претензію на відділенні Нової пошти, адже саме перевізник несе відповідальність за цілісність посилки в момент доставки до моменту передачі товару клієнту. Також, варто додати, що Ви отримали посилку на відділенні перевізника не заявивши жодних претензій, відповідно, Ви підтвердили факт належної перевірки товару й факт того, що претензій до товару Ви не маєте. Однак, разом з тим, у кожного споживача є встановлений чинним Законодавством України, ст. 9, п.1. період, коли споживач може здійснити повернення за умови, якщо товар не було введено в експлуатацію, збережено товарний вигляд, пломби, плівки та ярлики. Обмін або ж повернення здійснюється через сервісний центр контакти якого вказані у Вашому гарантійному талоні , а також на нашому сайті.
Наразі, сервісний центр не отримував від Вас звернення щодо повернення товару, а також ми не отримали від Вас підтвердження наданих Вами слів щодо факту не оригінальності виробу. Адже ми, в свою чергу, як і зазначили раніше , продаємо виключно новий та оригінальний товар й кожен споживач може при перевірці товару в цьому переконатись.
Попри Ваш негативний зворотній зв'язок ми щиро бажаємо Вам отримувати в подальшому від покупок тільки позитивні емоції!
Вони тут тільки питають номер замовлення, на цьому все. Ніхто ніяких дій не проводить, ніхто не дзвонить. Їм просто всеодно.
Тупо шахраї, які спихають весь брак своїм покупцям, в надії що ви нічого не докажете. Ось так, нікому не рекомендую з ними зв'язуватися, побережіть гроші та нерви.
Ми дякуємо кожному нашому клієнту за конструктивний зворотній зв'язок та ми спираємось виключно на факти й з Вашого боку не було надано жодного підтвердження щодо наявності браку виробника в товарі, так як це і передбачено чинним Законодавством України, ст. 8, Про Захист Прав Споживачів.
Тому, надалі, ми рекомендуємо Вас , все таки, звернутись до сервісного центру для можливого подальшого врегулювання питання.
Повторно зазначимо, що контактні дані про сервісний центр вказані у розділі "Контакти" на нашому сайті, а також у Вашій документації.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Не оригінальний або бракований товар - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
Навушники приїхали в погнутій коробці, наче її хтось пожував. Звук просто треш, наче він йде з металевого ведра. При перегляді відео два навушники шумлять, і так сильно, що перебивають саме відео.
Навушники брала в довгу поїздку, щоб дивитися фільми, після цього вони підуть в смітник, в прямому сенсі.
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Прохання вказати номер Вашого замовлення.
Нам дуже прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином.
Однак, ми перевірили всю інформацію та готові повідомити наступне.
Ви придбали навушники Samsung IC100 Type-C Earphones White (EO-IC100BWEGRU) за ціною 498 грн. з гарантією від виробника 12 місяців, що вказано на нашому сайті в картці обраного Вами товару.
Слід відмітити, що ми на ринку працюємо досить багато років й на нашій практиці немає випадків продажу не оригінальної продукції. Крім цього, варто зауважити, що кожен клієнт може перевірити товар при отриманні й тільки після перевірки приймати остаточне рішення про покупку , не в залежності від вартості товару чи способу доставки. Як ми бачимо, Ви отримали Ваше замовлення на відділенні перевізника й перш за все, у разі, якщо пакування товару було прим'яте чи пошкоджене, то Ви вправі відмовитись від посилки й скласти при цьому акт-претензію на відділенні Нової пошти, адже саме перевізник несе відповідальність за цілісність посилки в момент доставки до моменту передачі товару клієнту. Також, варто додати, що Ви отримали посилку на відділенні перевізника не заявивши жодних претензій, відповідно, Ви підтвердили факт належної перевірки товару й факт того, що претензій до товару Ви не маєте. Однак, разом з тим, у кожного споживача є встановлений чинним Законодавством України, ст. 9, п.1. період, коли споживач може здійснити повернення за умови, якщо товар не було введено в експлуатацію, збережено товарний вигляд, пломби, плівки та ярлики. Обмін або ж повернення здійснюється через сервісний центр контакти якого вказані у Вашому гарантійному талоні , а також на нашому сайті.
Наразі, сервісний центр не отримував від Вас звернення щодо повернення товару, а також ми не отримали від Вас підтвердження наданих Вами слів щодо факту не оригінальності виробу. Адже ми, в свою чергу, як і зазначили раніше , продаємо виключно новий та оригінальний товар й кожен споживач може при перевірці товару в цьому переконатись.
Попри Ваш негативний зворотній зв'язок ми щиро бажаємо Вам отримувати в подальшому від покупок тільки позитивні емоції!
Тупо шахраї, які спихають весь брак своїм покупцям, в надії що ви нічого не докажете. Ось так, нікому не рекомендую з ними зв'язуватися, побережіть гроші та нерви.
Тому, надалі, ми рекомендуємо Вас , все таки, звернутись до сервісного центру для можливого подальшого врегулювання питання.
Повторно зазначимо, що контактні дані про сервісний центр вказані у розділі "Контакти" на нашому сайті, а також у Вашій документації.