Інтернет - магазин STYLUS
STYLUS існує на українському ринку онлайн-продажів з 2008 року і за цей час встиг зарекомендувати себе як надійний інтернет-магазин. На сьогоднішній день у STYLUS представлений широкий асортимент цифрової техніки, дрібного та великого побутового обладнання, книг, товарів для дітей і всього, що стане в нагоді в кожному будинку.
Замовити необхідний товар...
детальніше stylus.ua
Перейти на сайт
Інтернет-магазини
Не оригінальний або бракований товар - Відгуки про Інтернет - магазин STYLUS
Навушники приїхали в погнутій коробці, наче її хтось пожував. Звук просто треш, наче він йде з металевого ведра. При перегляді відео два навушники шумлять, і так сильно, що перебивають саме відео.
Навушники брала в довгу поїздку, щоб дивитися фільми, після цього вони підуть в смітник, в прямому сенсі.
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Прохання вказати номер Вашого замовлення.
Нам дуже прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином.
Однак, ми перевірили всю інформацію та готові повідомити наступне.
Ви придбали навушники Samsung IC100 Type-C Earphones White (EO-IC100BWEGRU) за ціною 498 грн. з гарантією від виробника 12 місяців, що вказано на нашому сайті в картці обраного Вами товару.
Слід відмітити, що ми на ринку працюємо досить багато років й на нашій практиці немає випадків продажу не оригінальної продукції. Крім цього, варто зауважити, що кожен клієнт може перевірити товар при отриманні й тільки після перевірки приймати остаточне рішення про покупку , не в залежності від вартості товару чи способу доставки. Як ми бачимо, Ви отримали Ваше замовлення на відділенні перевізника й перш за все, у разі, якщо пакування товару було прим'яте чи пошкоджене, то Ви вправі відмовитись від посилки й скласти при цьому акт-претензію на відділенні Нової пошти, адже саме перевізник несе відповідальність за цілісність посилки в момент доставки до моменту передачі товару клієнту. Також, варто додати, що Ви отримали посилку на відділенні перевізника не заявивши жодних претензій, відповідно, Ви підтвердили факт належної перевірки товару й факт того, що претензій до товару Ви не маєте. Однак, разом з тим, у кожного споживача є встановлений чинним Законодавством України, ст. 9, п.1. період, коли споживач може здійснити повернення за умови, якщо товар не було введено в експлуатацію, збережено товарний вигляд, пломби, плівки та ярлики. Обмін або ж повернення здійснюється через сервісний центр контакти якого вказані у Вашому гарантійному талоні , а також на нашому сайті.
Наразі, сервісний центр не отримував від Вас звернення щодо повернення товару, а також ми не отримали від Вас підтвердження наданих Вами слів щодо факту не оригінальності виробу. Адже ми, в свою чергу, як і зазначили раніше , продаємо виключно новий та оригінальний товар й кожен споживач може при перевірці товару в цьому переконатись.
Попри Ваш негативний зворотній зв'язок ми щиро бажаємо Вам отримувати в подальшому від покупок тільки позитивні емоції!
Тупо шахраї, які спихають весь брак своїм покупцям, в надії що ви нічого не докажете. Ось так, нікому не рекомендую з ними зв'язуватися, побережіть гроші та нерви.
Тому, надалі, ми рекомендуємо Вас , все таки, звернутись до сервісного центру для можливого подальшого врегулювання питання.
Повторно зазначимо, що контактні дані про сервісний центр вказані у розділі "Контакти" на нашому сайті, а також у Вашій документації.