Влад Отзыв написан 2 февраля, 2023 год26 просмотров
Купив зарядну станцію EcoFlow RIVER 2 Pro. Розпакував вдома і підключив пристрій заряджатися, але потужність заряду була дуже маленька і рівень заряду так і не піднімався вище за 30%, хоча якщо підключати до станції прилади вони працювали нормально. Наступного дня відправив магазину станцію назад, але ще й потрапив на різдвяні свята та ніхто станцію не забирав 2 дні з пошти. Передзвонив через кілька днів і запитав як справи зі станцією, отримав відповідь, що її ще не дивилися і на діагностику є 2 тижні, а потім ще на ремонт місяць. Виходить, купив новий неробочий пристрій, який не запропонували і не захотіли обміняти на робочий. Через два з лишком тижні передзвонив уточнити статус діагностики, хоча обіцяли передзвонити самі, мені відповіли, що інформації поки немає і зі мною зв'яжуться протягом дня. Ближче до вечора зі мною таки зв'язалися і сказали, що інформація від сервісу центру надійшла, але вона порожня і результату діагностики немає. Обіцяли зв'язатись як з'явиться інформація, але термінів ніяких не дали і не сказали навіть скільки це приблизно може зайняти.
Так тепер ще й ціна на пристрій стала набагато меншою, а я так і не зміг скористатися приладом в потрібний час, коли постійно вимикають електрику. 3 согласны 1 не согласен
Зв'язалися зі мною представники компанії, сказали причину поломки станції з'ясували та зв'яжуться зі мною для відсилання відремонтованої станції протягом тижня, минуло більше тижня, але представники компанії так і не зв'язалися.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
зарядна станцію EcoFlow RIVER 2 Pro - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
Розпакував вдома і підключив пристрій заряджатися, але потужність заряду була дуже маленька і рівень заряду так і не піднімався вище за 30%, хоча якщо підключати до станції прилади вони працювали нормально.
Наступного дня відправив магазину станцію назад, але ще й потрапив на різдвяні свята та ніхто станцію не забирав 2 дні з пошти.
Передзвонив через кілька днів і запитав як справи зі станцією, отримав відповідь, що її ще не дивилися і на діагностику є 2 тижні, а потім ще на ремонт місяць.
Виходить, купив новий неробочий пристрій, який не запропонували і не захотіли обміняти на робочий.
Через два з лишком тижні передзвонив уточнити статус діагностики, хоча обіцяли передзвонити самі, мені відповіли, що інформації поки немає і зі мною зв'яжуться протягом дня. Ближче до вечора зі мною таки зв'язалися і сказали, що інформація від сервісу центру надійшла, але вона порожня і результату діагностики немає.
Обіцяли зв'язатись як з'явиться інформація, але термінів ніяких не дали і не сказали навіть скільки це приблизно може зайняти.
Так тепер ще й ціна на пристрій стала набагато меншою, а я так і не зміг скористатися приладом в потрібний час, коли постійно вимикають електрику.
3 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Прохання, будь ласка, вказати номер Вашого замовлення.