Genstar
Genstar - украинская компания с 26-ти летним опытом в сфере обслуживания автомобилей.
• Услуги автосервиса:
• Ремонт генераторов.
• Ремонт стартеров.
• Ремонт/заправка автокондиционеров.
• Ремонт рулевых рельсов.
• Ремонт гидроусилителей руля.
• Ремонт карданных валов.
• Ремонт турбин.
• Мойка сажевых фильтров (DPF-фильтров).
• Реставрация тормозных суппортов.
• Ремонт/замена...
подробнее Рейтинг 4 из 5 на основании 81 отзыва
Автомастерские СТО
Автосервіс Genstar
Обслуговування в Genstar
Ремонт кермової рейки
Обслуговування в Genstar (СТО)
Обслуговування в Genstar (СТО)
Быстро, четко и цены доступные
Обращаться сюда противопоказано
1. Майстри на іншій СТО, вказали на розряджений акумулятор. Це важливий аргумент, оскільки стартер працює від акумулятора. Розряджений акумулятор свідчить про те що стартер брав на себе всю напругу від акумулятора, тому був постійно навантажений і як наслідок згорів.
2. Наші майстри виконали ремонт стартера відповідно до стандартів якості. Ми слідували всім рекомендаціям і відновили стартер до робочого стану.
3. Процес розрядження акумулятора, може залежати від роботи стартера, точніше при неправильній його експлуатації.
4. За умовами обслуговування, ми не можемо надавати гарантію на зняті агрегати, оскільки є можливість що стартер буде невірно встановлений і це спричинить проблеми з його подальшим використанням.
Ми рекомендуємо Вам перевірити й обслужити акумулятор, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Також можемо розглянути вірогідність того що зламалось саме втягуюче реле і його замкнуло в одному положенні. В такому випадку вам було б краще відразу повідомити нам цю інформацію, щоб було менше підозр і більше фактів. Ми ніколи не відмовляємось від пророблених нами робіт та регулярно відновлюємо обладнання по гарантії, але тільки на умовах які прописані заздалегідь. Показать 2 ответа
Жахливе обслуговування,
Нажмите здесь, чтобы быстро ответить
Вибачте за незручності, які Ви зазнали через неправильне розв'язання проблеми з кондиціонером вашого автомобіля. Ми дуже серйозно ставимося до якості наших послуг і вдячні Вам за відгук.
Ми розуміємо Ваше розчарування і бажаємо виправити ситуацію. Наша команда готова взяти на себе відповідальність та додатково перевірити Ваш автомобіль, щоб розв'язувати цю проблему. Ми гарантуємо, що зробимо все можливе, щоб Ви залишилися задоволені нашим сервісом.
Дякуємо за Ваше розуміння та терпіння. Ми цінуємо Вашу довіру та можливість розв'язувати цю проблему разом.
З найкращими побажаннями
[Genstar]
Ремонт ауди
Дякуємо за Ваші рекомендації та довіру! Ми завжди будемо раді допомогти Вам і вашому автомобілю. Завітайте до нас ще раз, і ми з радістю забезпечимо Вам високоякісне обслуговування. Будь ласка, не соромтесь звертатись до нас з будь-якими питаннями або потребами щодо Вашого авто. Дякуємо за вибір нашого СТО, і ми бажаємо Вам безпроблемного водіння та комфортної їзди на Вашій Audi A4!
Відгук на ремонт авто
Дякуємо за Ваші рекомендації. Наша команда завжди старається відповідати очікуванням наших клієнтів і завжди готова допомогти з будь-якими потребами в авто, якщо це в нашій компетенції. Чекаємо на Вас знову та бажаємо безпроблемних поїздок!
З найкращими побажаннями.
Відгук на Генстар
Чудовий сервіс!
Жахливо ,шахраї
Я хотів би поділитися своїм негативним досвідом, пов'язаний зі СТО Genstar за адресою: Велика Кільцева, 4Б/1, с. Петропавлівська Борщагівка, Київ, Київська обл., 08131.
Мене дуже розчарувало обслуговування цієї СТО, а особливо ставлення до клента майстра приймальника Максима Півня!
Коли я звернувся до цього СТО для обслуговування кондиціонера в моєму автомобілі, я зіткнувся з низкою серйозних проблем, які... Читать отзыв УВАГА ОБЕРЕЖНО ШАХРАЇ.
Я хотів би поділитися своїм негативним досвідом, пов'язаний зі СТО Genstar за адресою: Велика Кільцева, 4Б/1, с. Петропавлівська Борщагівка, Київ, Київська обл., 08131.
Мене дуже розчарувало обслуговування цієї СТО, а особливо ставлення до клента майстра приймальника Максима Півня!
Коли я звернувся до цього СТО для обслуговування кондиціонера в моєму автомобілі, я зіткнувся з низкою серйозних проблем, які вважаю неприпустимим для сервісного сервісу.
Розпишу все за пунктами.
1. Несвоєчасне попередження про можливі поломки: У процесі роботи майстер приймальник Максим Півень повідомив мені по телефону, що їхній механік відкручував болт на моїй машині і зламав у процесі своєї роботи радіатор кондиціонера який коштує 4500 грн за який я особисто повинен заплатити зі своєї кишені.
Я був шокований, коли мені повідомили про цю поломку, при цьому заздалегідь не попередивши про можливість такої події.
Якби я знав про це заздалегідь, я б точно відмовився від ремонту, тому що не планував змінювати радіатор кондиціонера так як він у мене був цілим перед тим як я заїжджав на цю станцію.
2. Відмова у наданні необхідних документів: Після того, як я відмовився сплатити поломку, Максим Півень сказав мені про те, що в такому разі вони відмовляються ремонтувати мою машину і про те, щоб я приїжджав і забирав свою машину з їхньої станції.
Також він відмовився надати мені акт про виконані роботи.
Це повна неповага до клієнтів та явне порушення правил обслуговування. Я був позбавлений можливості перевірити виконувані роботи і переконатися з результатом діагностики автомобіля, що потрібно робити, які запчастини потрібно ставити і скільки вони коштують, всю цю інформацію мені не надали.
3. Порушення прозорості та відсутність інформації про вартість: Перед здаванням автомобіля на станцію мені не була озвучена приблизна вартість робіт, запчастин та діагностики. Це явний приклад непрофесіоналізму та нестачі прозорості у роботі майстра приймальника Максима Півня.
Я також хотів би зазначити, що в моєму розпорядженні є запис на диктофон, який демонструє розмову з Максимом Півнем, де я ставив питання про поломку та відмову у наданні акта робіт. Я надав цей запис на розгляд тим, хто повинен бути зацікавлений у вирішенні цієї проблеми, а саме дівчині на ім'я Тетяна, з відділу контролю якості обслуговування клієнтів цього СТО яка прийняла мою обґрунтовану скаргу і обіцяла допомогти у вирішенні цього питання, оскільки вона була повністю зі мною згодна, що така ситуація є не корректною і непрофесійною з їхнього боку і моє не задоволення повністю виправдане.
Але за підсумком зі мною так ніхто і не зв'язався і це питання не було вирішено.
У світлі вищевикладеного, я вважаю за необхідне надати всю інформацію про майстра приймальника Максима Півня, та СТО Genstar про якість їхнього сервісу, щоб потенційні клієнти мали повне уявлення про їхній професіоналізм та ставлення до роботи.
Майстер приймач Максим Півень виявив явне небажання вирішувати проблеми та непрофесіоналізм під час обслуговування мого автомобіля. Його відмова надати акт робіт, відсутність попередження про можливі поломки та неясність вартості робіт свідчать про його непрофесійний підхід до роботи та ставлення до клієнтів.
Хоча я подав скаргу керівництву СТО Genstar, вони не відреагували на неї і не вжили жодних дій щодо виправлення ситуації.
Я рекомендую всім потенційним клієнтам звернути увагу на мій відгук та взяти його до уваги під час вибору сервісного центру. Враховуючи, що керівництво стверджує, що не може індефекувати мене як їх клієнт.
Скріншот листування з відділу якості Генстар прикріпив, щоб переконатися, що цій компанії вірити не можна, також перекріпив накладну, цій організації, яка у нас збереглася, там чітко видно що у них є майстер з прізвищем Півень!
Впевнений, що потенційні клієнти не повинні стикатися з таким непрофесіоналізмом і небажання вирішувати проблеми вони повинні знати про якість послуг даної станції обслуговування і оберуть для себе краще іншу станцію.
Дякуємо за Ваш відгук та відвертий зворотний зв'язок. Відразу хотіли б зазначити що не було потреби називатись іншим ім'ям, адже так вас було тільки важче ідентифікувати. Ваші коментарі є дуже цінними для нас, і ми завжди прагнемо покращувати наші послуги.
Щодо Вашого звернення, дозвольте нам роз'яснити деякі аспекти, які Ви відзначили. Щодо невчасного попередження про можливі поломки, ми розуміємо Ваше розчарування, але усі ремонтні процеси пов'язані з ризиками, і механіки не завжди можуть передбачити всі можливі неполадки до початку робіт.
Ми завжди намагаємося максимально усунути будь-які проблеми, що виникають у процесі ремонту, та забезпечуємо кваліфіковані рекомендації щодо додаткових ремонтних робіт та вжитих заходів.
Також, щодо надання необхідних документів, у нас існує стандартна процедура надання акта про виконані роботи, але іноді можуть виникати обставини, коли акт не може бути наданий негайно. Ми відкриті для діалогу з клієнтами, і якщо у Вас є потреба у додатковій інформації або документах, ми завжди готові їх надати.
Щодо прозорості та вартості робіт, ми ретельно вивчаємо всі заявки на обслуговування автомобілів, і наші майстри надають приблизну вартість ремонту перед початком робіт. Однак, іноді масштабні поламання або виявлення додаткових проблем можуть впливати на кінцеву вартість ремонту. Ми завжди намагаємося повідомити клієнтів про можливі зміни у вартості та обґрунтувати їх.
Ми дуже шкодуємо за незадовільний досвід, який Ви отримали, і Ви можете бути впевнені, що Ваша скарга була ретельно розглянута. Ми зобов'язуємось вжити всіх необхідних заходів для виправлення ситуації та запобігти подібним випадкам у майбутньому, але для цього нам необхідно аби ви вийшли з нами на зв'язок. Ми з розумінням ставимось до вашого стану у цій ситуації, але все ж нам буде потрібен ваша конструктивна та неупереджена реакція, аби довезти ситуацію до логічного фіналу, та знайти взаємний компроміс.
Наші контакти.
38 (095) 386-16-16
+38 (067) 386-16-16
Ми дуже цінуємо вашу довіру, і ваші коментарі надихають нас на постійне покращення наших послуг. Ми завжди відкриті для співпраці та будемо раді бачити вас знову в нашому сервісному центрі.
З повагою, команда СТО Genstar.
Дуже погано.
Працюю на СТО близько трьох років
Шарашкина контора.
Приветствую! всем мира!
Война внесла свои коррективы и в плане условий работы и в плане заработка, но тем не менее работа осталась - считаю это огромным плюсом в нынешнее время. Был конечно период когда не понятно было останемся работать или нет, что будет дальше, но думаю этот период был у... Читать отзыв Восстановлен на работу с мая месяца, до этого работал приблизительно 1 год.
Война внесла свои коррективы и в плане условий работы и в плане заработка, но тем не менее работа осталась - считаю это огромным плюсом в нынешнее время. Был конечно период когда не понятно было останемся работать или нет, что будет дальше, но думаю этот период был у каждого украинца и очень рад что компания не смотря на все нюансы функционирует и дает возможность работать.
Жорстко дурять клієнтів, рейтинг накручують за гроші
Диагностування акумуляторної батареї
По рекомендації друга заїхав на... Читать отзыв Проблема втому, що не завелось авто з першого разу, а гарантія на акамулятор закінчувалась за 20 днів. І з’явились сумніви, що після закінчення гарантії акумулятор перестане працювати. Постало питання чи скористатись гарантійним сервісним обслуговуванням від База автозвуку і очікувати 14 робочих днів або скористатись професійним сто та за 10 хвилин отримати результат в чому справа!
По рекомендації друга заїхав на сто «Генстар» на Радосинській 126 і отримав відмінний сервіс!!! І акумулятор продеагностували і стартер також все в справному стані
Задоволений швидкістю і якістю робіт які отримав та відношенням персоналу!
Рекомендую!
Во время войны сделали всё быстро и недорого
Жулики и прохиндеи
Привіт, я працюю з 2021 і по цей час - 2022 =)
З головним директором проблем нема,адже він адекватна людина. Так, можливо бувають якісь труднощі і проблеми у компанії, але ми навпаки більше групуємось і намагаємось вирішити. ЗП на тижні-місяці не затримували... максимум 2-3 дні.
Суть ще у тому, що є люди,... Читать отзыв Прийшла на позицію копірайтера, а наразі працюю контент-менеджером. За рік мою зп переглянули і навіть вигадали прикольну мотивацію.
З головним директором проблем нема,адже він адекватна людина. Так, можливо бувають якісь труднощі і проблеми у компанії, але ми навпаки більше групуємось і намагаємось вирішити. ЗП на тижні-місяці не затримували... максимум 2-3 дні.
Суть ще у тому, що є люди, котрі приходять чисто заробити гроші, а хтось споглядає компанію, як можливість особистісного і професійного росту. Я якраз з другого сорту людей. Розвиваючись, ми удосконалюємо саму компанію. Сервіс - справа непроста і завжди пов'язана з різними клієнтами. Тому потрібно розуміти куди йдеш і чи зможеш!
На жаль, на моїх очах змінювалися деякі працівники,але вони були звільнені не просто так і це було зважене адекватне рішення.
Працюю і кайфую. Ми влаштовуємо тімбілдінги, у нас дружнє спілкування і ми намагаємось ближче комунікувати не тільки з офісним колективом, а й з СТО.
Нельзя к ним ездить на ремонт
Ужасно !!!
нельзя им давать свои авто на ремонт!
неплохие методы развода!
Приносим извинения за все неприятные моменты, с которыми вам пришлось столкнуться Показать 2 ответа
Постоянный клиент
Увеличился пробег
Благодарим за выделенное время на отзыв.
Жаль,что вы сразу не обратились к руководителю автосервиса для решения этой проблемы. Жаль,что обещанное вами фото с одометра вы так и не предоставили.
Но благодарны, что ответили на телефонный звонок и проговорили эту неприятную ситуацию с руководителем. С командой на СТО уже провели профилактические беседы.
С ув. команда Genstar!
Не заинтересованые абсолютно
И снова перезваниваю, жду и вот мне говорят покупайте деталь, машину можно пригон ять в следующий понедельник.
Благодарим,что вышли с нами на связь и приняли наши извинения и случившуюся ситуацию.
Мы также провели беседы с персоналом, который Вас обслуживал.
Извините, еще раз, что случилось так.
Надеемся, еще приедете к нам)
Непрофессионально.
Приехал, подошёл к менеджеру, он записал все и телефон и техпаспорт просил, подождите около часа возле машины, почистят пеной кондиционер.
Жду полтора, летом на солнце... Загоняют в бокс и прибегает мастер и спрашивает "чьей пеной чистить?" и убегает.
Через 20 минут приходит другой мастер и говорит что задуть пеной не рекомендует, закоротит магнитолу и... Читать отзыв Позвонил записаться в ответ "живая очередь".
Приехал, подошёл к менеджеру, он записал все и телефон и техпаспорт просил, подождите около часа возле машины, почистят пеной кондиционер.
Жду полтора, летом на солнце... Загоняют в бокс и прибегает мастер и спрашивает "чьей пеной чистить?" и убегает.
Через 20 минут приходит другой мастер и говорит что задуть пеной не рекомендует, закоротит магнитолу и помочь ничем не могут.
Пришлось ехать на левый берег, там на знакомой СТО задувать пеной. И все прелестно задулось. В итоге потерял более 3х часов своего времени.
Приносим извинения еще раз за случившееся.
Благодарим, что приняли наши извинения.
Мы также проработали вашу жалобу с персоналом, поэтому такого больше не случится.
Надеемся, мы исправим ваше мнение о нас!
Открыто разводят людей
В итоге я поехал на другой сервис где мастер при мне сделал диагностику, заправил систему фреоном, не выявил никаких проблем. Я заплатил 700 грн и уехал.
Генстар - тупые разводили, кому не расскажу эту историю, у всех есть подобный негативный опыт в работе с этой конторой.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ