Гость Отзыв написан воскресенье, 9 ноября1 просмотр
Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає. 1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн. Визнайте, чи багато з нас перевіряє ціну в електронному чеку біля каси, коли купляє доволі багато продуктів? (кокретні товари: десертні сирки, гриби-опеньки) 2. Замість яблук сорту Фуджі (ціна 60) продали яблука Гала (ціна 50). На вигляд розрізнити не зміг, на смак різницю знаю. Тобто все як у Ільфа та Петрова « Остап знал четыреста сравнительно честных способов отъёма денег». З точки зору закону не докопаєшся, напевне хтось і пишається, що є автором такого "маркетингового ходу". А з моральної? Чи ви задумувались, що на акційні товари орієнтуються пенсіонери та люди похилого віку, які навряд чи будуть купляти товари онлайн?
Торговая сеть «Сільпо» - одна из наиболее крупных национальных сетей продовольственных супермаркетов. Сеть входит в состав торгово-промышленной группы компаний Украины - Fozzy Group. Акции и скидки супермаркета Сильпо всегда радуют своих покупателей. Оптовую компанию Fozzy основали в Киеве в середине 1990-х четверо школьных друзей, выпускники Днепропетровского металлургического института,– Владимир Костельман,... подробнее
Намагаються обманути - Отзывы о Сильпо
1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн. Визнайте, чи багато з нас перевіряє ціну в електронному чеку біля каси, коли купляє доволі багато продуктів?
(кокретні товари: десертні сирки, гриби-опеньки)
2. Замість яблук сорту Фуджі (ціна 60) продали яблука Гала (ціна 50). На вигляд розрізнити не зміг, на смак різницю знаю.
Тобто все як у Ільфа та Петрова
« Остап знал четыреста сравнительно честных способов отъёма денег».
З точки зору закону не докопаєшся, напевне хтось і пишається, що є автором такого "маркетингового ходу". А з моральної? Чи ви задумувались, що на акційні товари орієнтуються пенсіонери та люди похилого віку, які навряд чи будуть купляти товари онлайн?
отзыв
Комментарии к отзыву