Гость Отзыв написан пятница, 24 октября2 просмотра
Замовила продукти на значну суму через додаток “Сільпо”, перебуваючи за кордоном. Це мав бути подарунок для літньої людини на день народження — щоб усе необхідне доставили додому, і вона могла спокійно приготуватися до приходу гостей, не бігаючи по магазинах.
Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для мене це було принципово, адже гості мали прийти вже ввечері, і потрібно було встигнути приготувати страви.
У день доставки — жодного дзвінка, жодного повідомлення. Коли я зателефонувала, виявилося, що доставки немає, а в додатку товар навіть не був зібраний! Довелося витрачати свій час (у мене це була ніч!) і півтори години писати в чат підтримки, щоб з’ясувати ситуацію.
На жаль, чат підтримки не лише не допоміг, а й ще більше роздратував. Замість реальної допомоги мене почали звинувачувати, що нібито через те, що я робила замовлення із-за кордону, був вказаний “неправильний” час. Це неправда, адже у підтвердженні доставки чітко зазначено 11:00–12:30. Відповіді у чаті були формальні, шаблонні, без жодного співчуття чи бажання вирішити проблему. Складається враження, що це був бот, а не жива людина.
Після півтори години листування мені ще й запропонували зробити нове замовлення і доплатити за швидку доставку! Це виглядало як знущання. Зрештою я скасувала замовлення, бо вже не мала жодної впевненості, що наступного разу не станеться те саме.
Підсумок: зіпсований сюрприз, зіпсовані нерви, зірвані плани, витрачений час і повна відсутність у компанії бажання вирішити проблему. Нікому не раджу користуватися доставкою “Сільпо” — це був мій перший і останній досвід із цим сервісом.
Торговая сеть «Сільпо» - одна из наиболее крупных национальных сетей продовольственных супермаркетов. Сеть входит в состав торгово-промышленной группы компаний Украины - Fozzy Group. Акции и скидки супермаркета Сильпо всегда радуют своих покупателей. Оптовую компанию Fozzy основали в Киеве в середине 1990-х четверо школьных друзей, выпускники Днепропетровского металлургического института,– Владимир Костельман,... подробнее
Жахлива робота онлайн замовлень і доставки! - Отзывы о Сильпо
Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для мене це було принципово, адже гості мали прийти вже ввечері, і потрібно було встигнути приготувати страви.
У день доставки — жодного дзвінка, жодного повідомлення. Коли я зателефонувала, виявилося, що доставки немає, а в додатку товар навіть не був зібраний! Довелося витрачати свій час (у мене це була ніч!) і півтори години писати в чат підтримки, щоб з’ясувати ситуацію.
На жаль, чат підтримки не лише не допоміг, а й ще більше роздратував. Замість реальної допомоги мене почали звинувачувати, що нібито через те, що я робила замовлення із-за кордону, був вказаний “неправильний” час. Це неправда, адже у підтвердженні доставки чітко зазначено 11:00–12:30. Відповіді у чаті були формальні, шаблонні, без жодного співчуття чи бажання вирішити проблему. Складається враження, що це був бот, а не жива людина.
Після півтори години листування мені ще й запропонували зробити нове замовлення і доплатити за швидку доставку! Це виглядало як знущання.
Зрештою я скасувала замовлення, бо вже не мала жодної впевненості, що наступного разу не станеться те саме.
Підсумок: зіпсований сюрприз, зіпсовані нерви, зірвані плани, витрачений час і повна відсутність у компанії
Нікому не раджу користуватися доставкою “Сільпо” — це був мій перший і останній досвід із цим сервісом.
отзыв
Комментарии к отзыву