Сеть MOYO открыла свои магазины уже в 26-ти городах Украины. Кроме этого, купить технику с доставкой вы сможете на сайте интернет-магазина MOYO. В каталоге товаров представлена широкий ассортимент смартфонов, планшетов, нетбуков и ноутбуков.
Также, в магазинах MOYO вы сможете купить мелкую и крупную бытовую технику, товары для дома и многое другое. Менеджеры...
подробнее
Хамство, не професійність, продали бу товар як новий - Отзывы о Сеть магазинов MOYO
Замовив фрезер, забрав трішки на емоціях і лише за декілька днів помітив що фрезер не новий і містить сліди вжитку, але оскільки інструмент був робочий, то це не надто зачепило мене.
Але ще за 2 дні я помітив що комплектація фрезера не повна, відсутній певний фіксатор та відсутня фреза.
Я написав про це відгук на сайті мойо під товаром, але відгук так і не з'явився, тому я написав ще один.
За декілька днів я провірив і відгуку знову не було, тому я написав в підтримку телеграм.
Там працівник всіляко ігнорував мої питання та в результаті перестав відповідати взагалі
Тоді на наступний день мені подзвонили з магазину та попросили додати певні документи в чат.
Я написав в чат і тут почалось повне хамство.
По перше мені сказали що модератор несе за собою право публікувати ті відгуки які йому подобаються.
Тобто ви не побачите у відгуках реальної ситуації, ви побачите гарну картинку, яку для вас відфільтрує модератор, так аби була лише позитивна інформація.
Потім працівник підтримки просто почав знущатись, запитуючи в мене фото та повністю ігноруючи той факт що я вже їх скинув (не треба клеїти дурня, ми всі знаємо як працює телеграм)
Тоді працівник попросив мене відмітити відсутні деталі на фото, та кинув фото жахливої якості, в якому просто не було видно жодних деталей, будь-які прохання кинути фото файлом або кращої якості були проігноровані.
А потім і зовсім сказав щоб я відмітив на фото відсутню фрезу, тільки на фото були деталі фрезера, а сама Фреза не є запчастиною інструменту , а є розхідним матеріалом (насадкою) але це працівник також ігнорував як і всі кинуті мною фото, які він запитував.
На питання чому мені продали БУ інструмент як новий також не відповіли.
Тоді я подзвонив в тех.підтримку, в якій мені також не змогли нічого відповісти толком, окрім того що в понеділок мені скажуть по компенсації комплектуючих та компенсацію за те шо продали не новий товар.
Проте за тиждень ніхто так і не передзвонив.
Тому я маю бу товар з не повною комплектацією
Відгуки котрі не показують на сайті.
Проігноровану скаргу на працівника тех підтримки та повний ігнор.
Дуже сильно рекомендую обрати всім інший магазин якщо хочете придбати щось нове та не мати клопотів
отзыв
Комментарии к отзыву
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
Мені сказали перетелефонують і вже тижнів 4 тиші
Чи мені вам допомагати потрібно вирішувати ситуацію?
Ви безвідповідальні шахраї
Тут відповідаєте лиш для того щоб зробити вигляд що ви працюєте, але я впевнений що якщо навіть напишу вам номер, ви знову зникнете, бо за ціль лише продати як пошвидше і зробити гарний вигляд.